-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
ב-3 הפסים אני לא מעוניין. בכל אופן אני כן מעוניין בסמל וידוע לי שהוא לא המקורי (אני זוכר את סכום המכירה הקודמת). המיקום המיועד הוא כנו שנכתב למעלה - או על קורת הדלת או רעיון חדש שעלה לי היום - מעלה נורת האיתות על הכנפיים. למישהו כן יש רעיונות איך להשיג את הסמל?
-
הקטע עם הסיאט זה שאתה צריך להשלים להם את הסכום בסוף ה-3 שנים או לעשות טרייד אין על הרכב. שום דבר לא נותנים במדינה הזאת בחינם, מה שכחתם?!
-
ניר אני גם חשבתי על "משקופי הדלתות" בצד החיצוני, אבל גם מאחורה זה נראה לא רע. אני משתגע!!! אני מת להשיג את המדבקות האלה. אני אבדוק גם את בית הדפוס, למרות שלא נראה לי שהם יצליחו במשימה. אין לאף אחד למכירה מדבקות כאלה? אפשר להזמין אותם מהחברה לפי מק"ט?
-
שלום לכולם, נתקלתי כמה וכמה פעמים בסמל הנ"ל - CUP 172 (תמונות מצורפות), באתרי מכירות כמו EBAY. לאחרונה לא ניתן למצוא יותר את הסמל הזה באף אתר שאני יוכל להזמין אותו (מה גם שמראש לא הייתה לי אפשרות להזמין אותו מהאינטרנט עקב כך שאיני משתמש בכרטיסי אשראי ואין לי ידע מוקדם על איך עושים את זה). לכן אני פונה אליכם, אם מישהו מכיר או יודע על מקום שאני אוכל להשיג בו את הסמל - בקנייה או פשוט שיכינו לי אחד כזה. תודה מראש על העזרה, טל
-
http://www.carfolio.com/ או http://www.parkers.co.uk/
-
שלומי, יש נכון בתיאורים שלך, אך פה הגזמת קצת. אני (יש אמונה שיש עוד חברי פורום שיתנדבו למשימה) מוכן להוכיח את הסוגייה הזאת.
-
לפי מה שהבנתי באחד המאמרים שקראתי שגם 306GTI עם 167 כ"ס עמדה ואפילו לקחה אימפרזה WRX עם מעל 200 כ"ס בהאצות ביניים. כך שלא בהכרח רכב שיהיו לו יותר כוחות יהיה חזק בכל הפרמטרים, וא זה אני אומר כבעל קליאו ספורט. על הנייר הקליאו תהיה חזקה יותר ביציאה מהמקום וגם בהגעה למהירות הסופית, אבל לפי דברי שלומי יש רצועת מומנת שטוחה יותר שאיפשהו יכל להיות שגם ה-206 תגבר על הקליאו. לא נהגתי על ה-206 ולכן אני לא יוכל לשבח או לקטול את הרכב. מה שכן, לגבי המחירונים, זה מצב שקובע אותו רק כוח השוק. היצע וביקוש. לא משנה מה המחירון של ה-206 (גם אם הוא גבוה), אם היא תהיה שמורה ויהיה לה ביקוש גבוה- זה לא מן הנמנע שהיא גם תמכר בסכום מסויים מעל המחירון. למרות שמצב השוק כרגע מראה אחרת. על הקליאו אני אפילו לא יתחיל לדבר. ל-206GTI בכל אופן מנוע 2 ליטר, 16 שסתומים ו-4 צילנדרים. 138 כ"ס בגיר ידני 5 הילוכים. היגוי ושלדה בהתאם לצרפתיות, אך לפי הביקורות היא לא מן הזן המשובח של הצרפתיות שקדמו לה.
-
לא נורא, עדיף מאוחר מאף פעם לא
-
מה שנשאר לעשות זה לברך אותך ב-תתחדשי! טפלי ברכב כמו שצריך ואל תזניחי דברים וככה יהיו לך פחות בעיות. לא נראה לי שהאחזקה כלכך יקרה ברכב כזה גם אם קורה משהו משמעותי.
-
באתר יד 2 וגוגל תוכל למצוא.
-
אחי ברגעים אלה נכנס הבייתה כשהוא חוזר מנאפה... הטיפ הכי גדול שלו: אל תדבר עיברית, אתה לא מישראל. עושים סנקציות לישראלים שם על ימין ועל שמאל.
-
ניקוי פילטר פתוח צריך עזרה
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של GT-TURBO בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בלי לשמן? לא בריא כלל. אני עדיין מחכה לתשובה אם צריך לשמן את הפילטר חיצונית או גם מפנים? -
אני מחפש את הדברים הבאים: סמלים של רנו קליאו ספורט ( סמל RENAULT - הכי חשוב!!! ): RENAULT ו-Clio sport סמל רנו קידמי פנסים לד אחוריים ופנסי אנג'ל-אייז קידמיים לפניות: הודעות פרטיות פלאפון 054-6291111 אייסיקיו 110-469-204 אי-מייל [email protected]
-
עידן, זה יהיה קצת בעיה. כי כמו שאני לא אוהב ש"קורעים" לי את הרכב אני לא יכול לעשות את זה לאחרים. קח את זה בחשבון ולגבי הקליאו יש רגישות כפולה ומכופלת. לא משנה. בכל אופן, נפגש ונסתדר.
-
כבוגר בכל העסק הזה, אני יגיד לכם שאתם צודקים. בסדר? תודה רבה. הסברים מעכשיו ופירוט מלא של היסטוריית הנהיגה שלי אתם מוזמנים לקבל בפרטי. באמת הגיע הזמן לנעול.
-
למכירה פילטר פתוח של SARD. היה מותקן במשך 5 חודשים ו-6,500 ק"מ. במצב חדש! הרכב לא נסע ב'שטח' או בכורכר אפילו דקה אחת! ראו תמונה. 150 ש"ח. לא נתון לוויכוח במחיר הזה. 054-6291111 טל
-
edanj, אני מוכן להתערב איתך שמספר השעות הלא מבוטל שלי על הכביש עד היום, והניסיון שלי ממספר הרכבים שנהגתי בהם והיו ברשותי סביר להניח שהוא כפול משלך למרות הגיל. אני לא מתלעם, מתגרה או בא לצחוק עלייך- כי זאת לא הכוונה. פשוט יש לי ניסיון לא דל, למרות מה שנראה לך, עם מספיק מכוניות כולל רכבים מסוג FR, ה-CUPRA וגם על ה-20VT. שאתה נוהג על מספר מכוניות ומשווה את ה-FR אליהן, היא נחותה ב-X דברים ומתעלה ב-Y דברים, כמו כל רכב אחר. סעיף התנהגות לא יושב על רף ה-Y לצערי ולצערך. אתה יכול להתעצבן או לא, זאת המציאות. אפשר לשפר זאת, אבל השלדה מוגבלת. זה שיש למנוע שלך פוטנציאל מדהים לשיפורים, זה היתרון הגדול שיש לך על חצי מהרכבים הספורטיביים שיש. אם כבר מדברים על תאריכים, תראה את תאריך ההצטרפות שלי לפורום. בעלי האימפרזות עזבו הרבה לפני. הפורום רק השתפר בשנה וחצי האחרונות ובגלל זה גם אני הצטרפתי אליו. FULL BOOST, תצרף לידע הפרטי שלך שאני יודע איך נוסעת איביזה שמשופזרת בפחות מ-10K, ב-10K וביותר מ-10K. אני לא זורק סתם דברים לאוויר, אבל אתה יכול להתעבן חופשי. זאת זכותך המלאה. תחקור את עניין האיביזה לעומק שוב. האיביזה של X שונה משאר האיבזות שנמצאות על הכביש ושופרו כך או אחרת. אם אתה מכיר אותה אתה אמור לדעת על מה אני מדבר, ולא לזרוק סתם שטויות לאוויר כגון: צ'יפ. אתה מודע לאיזה צ'יפ זה? איך כיוונו אותו? מי כוון אותו באותו רכב? כמה הוא עלה? ולאון, הוא התכוון ל-XS 16V עם ה-110 כוח. המידה האופיינית על ה-XS היא 195/55R15, לא כדאי כבר ללכת על החתך 45 ב-16 אינצ' של ה-GTI?
-
סיכום נכון ומשקף.
-
זה שיש לך איביזה FR חודשיים לא אומר שאתה מכיר את הרכב שלך אתה מדבר יותר מדי ביחס לידע ולניסיון שלך וחבל. כנס לפורום STI ותכתוב את הדברים האלו שם- נראה כמה יצחקו עלייך. האות ח' תתקע לכל אחד מהם במקלדת. בעלי האימפרזות כבר לא גולשים כאן עקב ריבוי הילדים לצערי, ולכן לא יכולים לעשות את זה כאן.
-
התכוונתי ל-206XS ולא ל-106. מנוע 1.6 ליטר בריא עם 110 כ"ס. הקליאו הראשונה נראית לי קצת חשודה, קצת הרבה חשודה! הנשניה כבר יותר סביר. אני עדיין נשאר עם ההמלצה שלי.
-
אביעד שנינו מכירים את הבחור (לפחות אני) ותהיה בטוח שגם באותה תקופה הרכב לא נסע 'רק' עם: "צנרת, אניטרקולר קדמי וצי'פ". ובאחריות אני אומר לך את זה. היום בכלל אין על מה לדבר.
-
כל אחד ודעתו. אבל שוב אני יחדד את מה שאמרתי: ברגע שמר לוי יצחק 'הדגול' החליט לשחוט את שוק המכוניות הסופרטיביות והעלה את שווי שוק הליסינג, מבחינתי מאותו היום אין מחירון. אני יפריד בין הדברים: אופציה א'. רכב ספורט שמחיר המחירון שלו (אם יש דבר כזה) נשחט ללא שום סיבה - פה הגדירו בעלי אותם רכבים והשוק בכלל, את הרכבים כבעלי מצב של- ביקוש והיצא. אין מחירון סדיר. יש קונה ויש מוכר. מתאים לך- תרכוש, לא מתאים לך- תמשיך הלאה. ברכבים ספורטיביים אלו תמצא יותר איבזור, כוח, איכות וכד', מאשר שתמצא באותם רכבים מאותם שנים בדגמים הפשוטים יותר- וב"מחירון" הם נמצאים זה לצד זה עם תג מחיר דומה. זה פשוט מצחיק. אופציה ב'. אקסמפלר שמור. גם פה נכנסת המשוואה של הביקוש וההיצע, רק הפעם מדובר על נדירות הרכב. כגון: הונדה סיוויק ESI קופה ידנית, הונדה סיוויק האצ'בק ESI ידנית, הונדה TYPE-R ו-S-2000 (סתם יצאו לי דוגמאות של הונדה)- שאם הן במצב שמור מחיר הרכב יוקפץ בעשרות אחוזים ע"י הביקוש של השוק לרכב. * יש אפשרות על רכבי ספורט שפחות נדירים (קצת יותר מ-10 יח' בארץ - כדוגמת: קליאו ספורט ואיביזה טורבו) שאופציה א' ו-ב' ישתלבו יחדיו. אם חיפשת רכב בסדר גודל ומחיר של הקליאו ספורט או האיביזה טורבו ולא מתאים לך לשלם בהתאם, היית ממליץ לך לחפש פיג'ו 206XS ולא קליאו RSI.
-
לחבר הראשון, ראיתי יותר איביזות חזקות בחיים שלי מאשר אתה ראית איביזות בכלל. תברר לפני שאתה מדבר. זה שהייתם בסרט הפיק שלכם עם איביזות ששופרו ביותר מ-10K ונתנו לנהגים עם WRX בראש כי הם לא יודעים לנהוג זה משהו אחר. לשניכם, ישנם בארץ מספר בודד (אפשר לספור על יד אחת) של איבזות שמוסגלות לתת לאימפרזות בראש ונדיר שזה מהמקום. אין שום איביזה טורבו, שעם שיפור ב-10K (בשקלים! שלא תגיד לי פתאום בליש"ט.), יכולה לתת ל-STI או GT במצב טוב עם נהג נורמלי בראש! ואין מצב כזה בעולם שהיא עושה את זה מהמקום! נקודה. בזמן שהיא תנסה לברוח מהפירפור שלה בהילוך הראשון (בסבירות שיש לרכב קצת יותר כוח מ-150 סוסים) האימפרזה 'תשייט' לה מספר מכוניות דו-סיפרתי קדימה. לגבי הילוך שני בזמן נסיעה זה תלוי בשיפור האיביזה.
-
איך אני יודע איזה מנורת קסנון מתאימה לי לאוטו ?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של PuMbA בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גווני האור נמדדים ב-K, כאשר המספר הנמוך יותר- צהוב יותר, והמספר הגבוה יותר- כחול יותר. עיין במדריך הבא: המדריך לקסנון. הקיטים הזולים (סביב ה-1,000 שקל) הם בדר"כ קיטים סינים באיכות ירודה עם איכות חלקים פסולה ומסוכנת. משפיעים על מערכת השחמל של הרכב לרעה ולפעמים מגיעים למצב של התלקחות חוטים עקב איכות חיווט וחומרים ירודה. עדיף לך להשקיע עוד כמחצית המחיר (בין 1,300-1,500) ולקנות קיטים טובים יותר -קוראנים או אפילו ישראלים (Xnlite). יש להם אחריות למוצרים ואיכות חומרים ויחווט ברמה מתקדמת, בטוחה ואמינה יותר.
