-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
צר לי שאתה חושב ככה. לידיעתך זה בדיוק הפוך מבחינתי, כלפיך. לדעתי אתה הוא הפרמיטיבי שחושב שדבר זה הוא חיובי. אבל העיקר שקורה מה ש"חולי המין ההפוך" הזה רוצים- בלאגן, אש ורעש בשביל לקדם את הגועל שלהם! זה בהחלט מצליח.
-
איך אתה יכול לכנות פה אנשים פרמיטיביים? על סמך מה, דעותיהם הנורמליות והשפויות? אני לא מבין אנשים כמוך לפעמים. מי עושה אותי יותר פרמיטיבי ממך?! זה שאני חושב שזה שגוי/אסור/בוטה/מגעיל?! 7,000 שוטרים לאירוע כזה, ואני פרמיטיבי?!
-
א. מה אנחנו (או יותר נכון, אני) ממליצים על יואל גבע?! אני בכל אופן רוצה בהצלחתך. לא מעוניין- לא צריך. לפעמים מה שעולה בזול עולה ביוקר. כך בחשבון שאם יהיה הפרש גדול מדי בין הפסיכומטרי השני (אם תבחר לעשות אחד נוסף) לראשון - תצטרך לעשות גם אחד שלישי כדי להוכיח שלא העתקת. לא נעים, אבל קרה לאח של חבר. ב. נכון, מקרה 30 ו-40 התלמידים מוכר. אך קיום כבר מטפלים בבעיה. אני קיבלתי התחייבות של סגירת כיתה בפסיכומטרי שהרשימה תגיע ל-25 נבחנים, ואם לא כספי יוחזר במלואו.
-
זאת עוד סיבה לכך שזאת סתם פרובוקציה וכל הנושא מיותר לחלוטין. 12 שעות אני לא מגיב ונהיה שמח בכל אופן, גם לחופש ביטוי ודעה יש גבול. נכון שירושלים היא גם עיר חלונית לכל דבר, אך זה לא מצדיק את ההתעקשות של "הסוטים" האלו לקיים את המצעד שלהם דווקא שם. למה להוציא משהו מגעיל החוצה, ולא להשאיר אותו בחדרי חדרים?! את מי זה מעניין?! במה הם מתגאים בדיוק?! ואם הגענו למצב שמדינת ישראל צריכה ליחצן את עצמה בצורה של 'הומואים מתנשקים על רקע ירושלים' זאת בכלל חוצפה. וכן, אתם יכולים להמשיך לכתוב חופש הביטוי ובלה בלה בלה. צר לי, אין קשר. זאת תועבה לכל דבר, ועוד בפומבי! אין פה עניין של חופש ביטוי. מה גם שזה גובל בצנעת הפרט וכיבוד הציבור עצמו. וכל מי שהשווה את זה לשנאת האדם השחור בארה"ב בעבר וכדו'- תחשוב שוב על דבריך. אין כל עילה לטענתך ואין כל קשר לדבר.
-
בושה וחרפה. אם כבר לעשות את זה, דווקא בירושלים?! בעיר קדושה מבחינה דתית?! למה הם פשוט חייבים להגעיל אוכלוסייה שלמה ולא יכולים לעשות את מה שהם עושים בבתים שלהם עם עצמם. אני מתבייש בתור תושב מדינת ישראל. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3412468,00.html
-
עצור!!! כדי לחסוך כסף, אתה יכול לעשות את הפסיכומטרי בהנחה, אך עקב רמת הלימוד הנמוכה וניסיון של 3 חברים (והם ממש לא טיפשים אלא קמצנים או חסכנים במילה יפה יותר) - אף אחד מהם לא עבר את ה-550. לעניינו, כדי להצליח, אני ממליץ לך רק על מקום אחד- יואל גבע! ידידה שלי הוציאה 97 ב-5 יח' מתמטיקה אחרי שעשתה 3 יחידות עם ציון 80 בתיכון. עוד ידידה הוציאה 704 בפסיכומטרי. ועוד חבר הוציא 680 בפסיכומטרי והתאכזב (כן כן, יש גם כאלו). אז גם אני החלטתי לנסות ושיפרתי אנגלית 3 יח' (לא כולם חכמים ) ל-4 יח'. כן, ביואל גבע. בקרוב אני מתחיל גם שם קורס פסיכומטרי לקראת השיחרור. לא זול בכלל, אבל שווה כל שקל. מומלץ ביותר!
-
מדהימה! איפה זה?
-
המלצה לצמיגים ל-106 S16 מידה : 185/55R14
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של nadavbitton_86 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
A539 זהו שם דגם לצמיג מבית YOKOHAMA. "בזמנו" לפני סדרות ה-Drive במידה הנ"ל הם נחשבו לספורטיביים בותר שהגיעו לארץ מבית היוצר של YOKOHAMA. עקב העדק מבחר במידה הנ"ל הם נחשבו לצמיגים ברמה גבוהה ביחס למחיר. -
אני מחפש את הדברים הבאים: סמלים של רנו קליאו ספורט: RENAULT ו-Clio sport סמל רנו קידמי פנסים לד אחוריים ו/או פנסים של קליאו MK2 ופנסי אנג'ל-אייז קידמיים לפניות: הודעות פרטיות פלאפון 054-6291111 אייסיקיו 110-469-204 אי-מייל [email protected]
-
אין זה עניין של צביעות. זה עניין של מוסר וחיי אדם. עקב כך שילדים כמוך נוטים להפגע אני יחסוך את דבריי בפעם הבאה למען תפגע ריגשית.
-
אתה צודק, אבל לפעמים שנשרמים משפטים שמזלזלים בחיי אדם כמו אלה זה קצת מרתיח. בכל אופן, דעתי לא השתנתה. מאזדה 323 הינה רכב משפחתי ללא כל התנהגות ספורטיבית. אם האחיזה לקוייה? בדוק תקינות צמיגים. ופותח השירשור, צר לי שאתה לוקח למקום לא נכון את הדברים שרשמתי לך. הברים שנרשמו הם לא בשביל לרדת עלייך או משהו- אלא פשוט לנסות להסביר לך איך לשמור על החיים שלך ושל הסובבים אותך.
-
אתה רציני או שאתה צוחק?! א. הכביש הוא לא המקום ל"השתולל" עם הרכב ולעשות שטויות. ב.אם מה שרשמת זה מה שאתה מחפש לעשות, כנראה שבחרת ברכב הלא נכון. ג. אם בכל זאת, אין מה לעשות וזה הרכב הקיים, יכול להיות שהבעייה באחיזת הרכב נובעת מצמיגים בלויים/יבשים/ישנים (תקיף את התשובות הנכונות) ויש צורך להחליף אותם. אין לך יותר מדי לאן לעלות מ-175 במזדה 323, מקסימום ל-185-195 וגם לזה תצטרך להשיג אישורים. עיין בנושא הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=96688
-
מוכר לי הנושא הזה מאוד. טוב שכך עשו וביטלו את האפשרות לנסוע ישר בכל יציאה במחלף באיילון. זה לפחות מצמצם את כמות ה"ישראלים המכוערים". המקרים יהיו אף יותר גרועים שהייתי נוסע בכביש הזה יום יום על קטנוע 250 סמ"ק, אבל גם היום שאני בכלי רכב שנוסע על 4 גליגלים זה עדיין לא פחות מסוכן. פה נשאלת השאלה: איפה כל כמויות האוכלי חינם שנמצאים במגרשי כדורגל בהמוניהם ובכל חור שהעבודה קלה יותר? הם בהפסקת צהריים?!
-
מחפש המלצמה לצמיגים סופר דביקים במידה 195\45\15
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של 106devil בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
זוהי מידה מקבילה לפולו GTI שהייתה לי בעבר. כמו בקליאו היום, גם שם הרכבתי רביעיית DUNLOP SP9000 והייתי מבסוט מאוד. אני אמליץ עליו גם עכשיו. -
א. לדעתי הסדרה כן מעניינת ומביאה לצופה בדיוק מה שהוא צריך לראות- לא יותר מדי ולא פחות מדי. ב. מאיפה הביטחון המלא בדבריך? יש לך ניסיון בנושאים אלו שאתה יכול לשתף אותנו ואת מפיקי הסדרה? למיטב הבנתי דובר על 9 פרקים. נ.ב. עוד יומיים יהיה ניתן להשיג את פרק 4 באימיול.
-
פילטר אוויר פתוח - ניפוץ כמה מיתוסים - ניסוי
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של 4Runner בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ליאור, מאמר מעניין. למרות שיש לי את הפילטר המקורי של הקליאו בבית (שהוא מאין "ראם אייר" ואפשר לשים בו פיתר INBOX) בשבועות הקרובים יוחלף לאלתר הפילטר הפתוח שיש לי ברכב בערכת RAM-AIR של SIMOTA. ישפר את טמפ' האוויר, את הרעש ואת תגובת הדוושה - זה בטוח! -
כנראה שזה זה:
-
ה-CUPRA. מכויילת להתנהגות הרבה יותר טוב. החל ממנוע חזק יותר, ברקסים גדולים יותר ומונמכת. כיול כל עניין המתלים (קפיצים ובולמים) לנהיגה ספורטיבית יותר. ג'אנט רחב יותר בחתך נמוך יותר. נראה לי שכל זה יספיק
-
צר לי לאכזב אותך, אבל ב-FR יש K03 רגיל. רק ב-CUPRA יש K03S.
-
Goodyear Eagle F1 GS-D3 מתאריך 01.07 כדאי לקנות ?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Black Code בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אז אם 750 זה המחיר לצמיג הקוריאני, מה המחיר לצמיג הגרמני ה"אמיתי"? -
Goodyear Eagle F1 GS-D3 מתאריך 01.07 כדאי לקנות ?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Black Code בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ברמת העיקרון ה-GOODYEAR הוא צמיג גרמני במקור, אך גם ה-DUNLOP כזה והוא מיוצר במפעלי החברה בכל העולם. חשוב באמת לבדוק זאת עם יודעים בדבר. -
קניתי צמיגים חדשים - חוות דעת ממי שמכיר
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של ohanaohad בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
175/70R13 זה אכן החתך. נסיון עבר מהמיצובישי קולט של אחי. לגבי סוג הצמיגים- חברה אכן לא מוכרת. אני אישית לא הייתי נוגע. אחי הרכיב רביעיית צמיגי MICHELIN חדשים (!) עם תאריך ייצור חדש (היו בני 4 חודשים) במידה הנ"ל במחיר של 950 שקל בפנצרייה בת"א, אם אני לא טועה זה היה אצל אנטון. כך שנראה לי שהמחיר ששילמת די יקר ביחס לסוג הצמיג. ו-"נמו הסטלן" זה בשבילך: הסימונים על הצמיג הסימון הבסיסי המופעי על הצמיג הוא מידת הצמיג והחישוק. לדוגמה: 225/45/17R. המספר 225 מציין את רוחב הצמיג במילימטרים. המספר 45 מסמל את גובה קיר הצמיג (Aspect ratio; פרופיל או חתך), מספר זה מצוין באחוזים יחסית לרוחב הצמיג. ולכן, חתך הצמיג במקרה זה הוא: 225*0.45= 101.25 מילימטרים. 17, מציין את קוטר החישוק באינצ'ים. כלומר, 43.18=17*2.54 (כל אינץ' שווה ל-2.54 סנטימטרים). ולכן, הקוטר של כל הגלגל הוא: 63.43 סנטימטרים (סכום שתי קירות הצמיג ועוד קוטר החישוק). R, מציין את מבנהו הפנימי של הצמיג, במקרה זה ובמקרים רבים נוספים, הצמיג רדיאלי. ישנם סימונים נוספים על הצמיג שמסמנים משקל מרבי, מהירות מקסימאלית ועוד. הערה: סיווג ZR הוא סיווג ותיק שמתייחס לכל מהירות מעל 240 קמ"ש. יתכן שיופיע בסמוך אליו סיווג נוסף, לדוגמה Y. איך לקרוא תאריך יצור הצמיג התאריך כולל שנה ומספר השבוע שבו יוצר. לדוגמא: יוצר בשבוע ה34 לשנת 04 על כל צמיג מוטבע תאריך הייצור בקוד בן 4 ספרות שמציינות את מספר השבוע בשנה ואת השנה. כך למשל צמיג שנושא את הקוד 3404 יוצר בשבוע ה-34 של שנת 2004. ההטבעה מצויה בדופן הצמיג, קרוב למקום בו מתקבע הצמיג בחישוק. -
ההצלחה השקטה :) (יונדאי טוסון שבעליו כנראה לא מרוצה...)
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של יובל שרביט בתוך רכב כללי
הוא דיבר בכלליות. לאו דווקא על היונדאי שמוזכרת בנושא הזה. -
מי מתקין מערכת קסנון ברכבים (מבקש המלצה באיזור המרכז) [כותרת נערכה]
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של מ.פ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
