Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. פששש... ליאור, יצאת מהר מהמחתרת!
  2. למכירה: מיצובישי קולט שנת 97 , ידנית צבע אפור עכבר יד 3 (02 ברשיון) רק 95,000 ק"מ (94,562 ק"מ, אם נדייק) מקוריים מאוד! ניתן לבדיקה. בעלויות פרטיות בלבד! דגם מפואר, הכולל: הגה כוח, ABW (שזה ABS במיצובישי), חלונות חשמל, ספויילר עליון ונעילה מרכזית תוספות: ג'אנטים, קודן ואזעקה טסט לשנה! צמיגים בני חצי שנה של MICHELIN אחרי טיפול שמנים, פילטרים ופלאגים המחיר: מחירון + אפשרות למערכת הכוללת DVD בתוספת מחיר. טלפון: 054-6291111
  3. פירוש המילים של השיר "אבא שמעון" כדאי לראות! http://www.joint.co.il/joint/tmp/0492/0492.php תגובות יתקבלו בשמחה
  4. מי רוצה להיות שפן נסיונות? יש כבר 3 דגמים מומלצים מניסיון לרכב הזה: DUNLOP SP SPORT 9000 MICHELIN PILOT EXALTO GOODYAER F1 אני חושב שזה מספיק.
  5. הלחמות של החיבורים, לא ליפופים. שירשורים לחוטים שלא יתכלו. החבאה מקצועית של חלקי האזעקה וחיווטה. כל אלה נקראים התקנה מקצועית. או לפחות חלק ממנה. MeMaHeR, אני עדיין מחכה לטלפון אם אפשר
  6. הילוך שישי באיזור לוקח 1350 לאעקה מלאה (GURAD 635) וכולל מרים חלונות? הוא גם עושה הלחמות והתקנה מסודרת? יש טלפון? טל
  7. אז לפי הדירוג עליתי מקום אחד...?
  8. לי כבר היה רכב עם טורבו מבית VAG. קצת יותר חזק מאיביזה. אין מה להשוות מבחינת רמת גימור, נוחות ואמינות גרמנית. אבל חסר משהו, לא יודע איך להגדיר את זה, חסר משהו- משהו שאתה מקבל בקליאו. אז כל אחד יעשה את הבחירות שלו. סיכוי גבוהה מאוד שבעתיד אחזור לקבוצת VAG אלא אם יהיה ברשותי מספיק כסף לקנות יפנית מוגדשת.
  9. שציגש בזה הרגע לחדר-מיון בבית חולים ותתחיל הליך משפטי ותביעות כנגדו אז המשטרה תהיה חייבת לשתף פעולה
  10. את האמת שלא בדקתי. אני חיפשתי צמיג שיחזיק מעמד ואורך החיים שלו יהיה קצת יותר גבוה מה-F1. לכן התעניינתי רק ב-DUNLOP SP9000 וב-MICHELIM PILOT EXALTO. אתה יכול להרים טלפון ולבדוק, בדיוק כמו שאני התקשרתי. בשיחת הטלפון גם בדקו לי את תאריך הצמיג ומנעו ממני הגעה סתמית למקום.
  11. את ה-F1 של GOODYAER מומלץ לקנות בתאריך של עד גג 8 חודשים. זהו צמיג בעל אחיזת כביש מטורפת אבל בעל בלאי מואץ מאוד. אם אתה מחפש אחיזה גבוהה יותר ולא איכפת לך מהמחיר המרתיע של הצמיג ומאורך חייו הקצרים, הייתי מציע לך להמשיך לחפש את התמיג הזה. בסוף אתה תמצא. אבל אם אתה מוכן "להתפשר" (והכוונה רשמתי את המילה בסוגריים) - הנה לך דגם ה-SP9000 של DUNLOP. טוב עשית שלא רכשת את הצמיגים הנ"ל. בשילוב של אחיזה מצויינת , אורך חיים ארוך יותר ומחיר סביר לכל כיס- אכן תוכל לרכוש את רבעיית הצמיגים שאני רכשתי במידה שאתה הזכרת: DUNLOP SP SPORT 9000 במידה 195/50ZR15. ואני רכשתי אותם בתאריך ייצור 0107! לא מאמין שיש תאריך טוב יותר ביבוא סדיר בארץ. טל
  12. זה מה שהייתי אומר שהייתי בגיל 18 (גילך הנוכחי, אני מעריך). כמו שכבר אמרו לך בתגובות הקודמות: חובב קו ישר (וגם זה אחרי השקעה כספית רבה בשיפורים ובלאי מתגבר) - קנה איביזה. חובב התנהגות - קנה קליאו. חובב את שניהם ויש לך הרבה כסף - קנה EVO או STI.
  13. טוב שיש פזומט חצי נחמה.
  14. זה הבעיה! שאין יותר מדי מה לעשות. אם מחר יתייקר הלחם, מישהו לא יקנה אותו?! אם אתה פותח בשביתה או במחאה היא צריכה להיות בקנה מידה עצום! דבר שכנראה לא יקרה פה.
  15. החלק האחרון - סובארו WRX: http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=KMDH&pn6Vq=E אין מה לעשות... זאת לא STI! (ובטוח שלא EVO!!!)
  16. winer100 - איזה תקלות יש ב-GURAD? אתה מוזמן לשלוח בהודעה פרטית.
  17. יגאל, אני מוכיר בדני ומעריך מאוד את עבודתו, ואף היית שמח מאוד להגיע לחיפה להתקנה. כל זאת בלי להכיר אותו אישית, ודרך המלצות רבות שקיבלתי על שמו הטוב. אך זהו נראה לי מצב די אבסורדי לנסוע כ-200 ק"מ הלוך ושוב בשביל התקנת אזעקה, ובמקרה הצורך גם לטיפול בעיה או תקלה שתיווצר בעתיד. לכן, ביקשתי המלצה להתקנה באיזור מגוריי. כדי להמנע מאנשים שמתקינים בסגנון "חאפרי". אני מניח שחייב להיות "צדיק אחד בסדום" לפחות באיזור מגוריי. מקווה שאתה מבין.
  18. לא משהו אישי, אבל אני סגור על חברת וסוג האזעקה.
  19. בשביל זה פתחתי את השירשור הזה הפורום יגאל. כדי שמישהו יוכל לתת לי מענה לגבי מקום איכותי שמתקין את ההאזעקה הזאת מבית GURAD.
  20. טוב אז עד עכשיו יש לי את: "רדיו שקורי" - אין לי מושג לגבי מחיר. "עדי התקנות" - 850 ש"ח לאזעקה בלי התקנה ו-18 חודשי אחריות. http://www.adisound.co.il/pl_product~635~25~0.htm "GV מערכות" - 1,000 ש"ח ללא התקנה. http://www.gv-system.com/product_info.php?products_id=226 "י.ש. קפלן" - 850 ש"ח ללא התקנה. http://www.yskaplan.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=72 "CAR-MEDIA" - עלות של 900 ש"ח ללא התקנה. http://www.car-media.co.il/product.asp?productid=26 אצל מי להתקין???
  21. אם הוא יעשה את כל זה.... הוא יחזור במהרה לסכונות
  22. נשמע נחמד. נראה מה העלות. רפי תודה, אני יברר על המקום. עוד הצעות?
  23. יש משהו בדברים שלך. רכב של 8.5 שניות מול רכב של 7.2 שניות- זה כן נחשב קו ישר. אני פשוט לא רגיל לרכבי VAG סטנדרתיים כבר... כמעט ולא נשארו כאלה. אחרי מעבר מ-VAG ל-RENAULT, אני כלל לא משמיץ את הגרמניות, אבל אין בהן את ה-FUN. לעומת זאת, אין מה להשוות מבחינת אכויות הגימור והטורבו שכל כך חסר לי בסל"ד נמוך. צריך להתרגל
  24. תחצה את כל המדינה זה עדיין לא 900 ק"מ... משהו פה כמו לאחרים מריח מאוד, אבל מאוד לא טוב
  25. מה זה חייגן? ויש עוד הצעות מעוד בעלי ההאזקה הנ"ל להתקנות?
×
×
  • תוכן חדש...