Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. "כוח-גמל", רק בגלל זה חבל להגיב בו... על היחס הדוחה של כל ילד מתלהב פה (גם אם אתה בן 30... אתה מתנהג כמו ילד!) מקווה שאתה חיי עם ההתנשאות שלך בכבוד! תתבייש ותמשיך להתנשא פה ולדעת הכל. ט אני ידאג שסיאט יתיעצו איתך פעם הבאה לפני שהם יוציאו רכב לשוק הרכב.
  2. אני לא מגיב הרבה בפורום.... אבל לפעמים שאני קורא שטויות אני חייב! בתור בעלים של לאון טורבו 2002 , דגם ה-4X4 ולא ה-2X4, אני נפעם מחלק מהדברים והשטויות שנרשמות פה. ועוד פעם אני ידגיש- לא מכולם. בכל אופן לפותח השירשור- שלח לי הודעה פרטית עם כל השאלות... ואני יענה לך ועזור לך ככל האפשר. לילה טוב, טל
  3. בקליות (פנסים אחוריים) שקופות לסיאט לאון 4 חלקים , רקע שחור מתאים לכל דגמי הסיאט לאון בשנים 2002-2005 הבקליות בתאורת מנורות "ניאונים" קטנים מצב חדש !!! ללא שריטה... מחיר אטרקטיבי מאוד... אבל רק דרך ה"פ והפלאפון שמפורסם למטה. לשאלות ופרטים נוספים ב-ה"פ או בפלאפון 054-6291111
  4. ובתור אחד שהייתה לו פולו GTI.... הנה תקציר שכתבתי פעם: הביטוח הוא סטנדרתי לנהג חדש (עלה לי כ-5,500 מקיף). אני מאמין שלנהגים עם יותר נסיון הביטוח הרבה יותר זול. ביטוח חובה רגיל למנוע 1.6. לגבי דלק- שלי תודלק 95 (למרות שיש כאלה שאומרים 98 - בחברה ובמוסכים המליצו 95) היא שותה בהתאם ל"כובד" הרגל. בבין-עירוני היא עומדת על 1 ל-10-11 ובעירוני אם הרגל תהיה יותר כבדה- היא תהיה באיזור של 1 ל-7. אבל בכל לחיצה אתה תהנה מהתגובה שלה, גם בכוח וגם ברעש. לא זכור לי שהאוטו אכל שמן. מבחינת ביצועים ספורטיבים, אל תצפה ליותר מדי... אבל יש! בכל זאת יש לה "קצת" כוח, אחיזה לא רעה בכלל ונוחות גרמנית טיפוסית. המושבים נוחים מאוד והיא דיי מרווחת. טיפולים- טיפול 15K רגיל. עולה בין 500-1000, תלוי איפה אתה מטפל. טיימינג (מקורי) פעם ב-90K או 3 שנים- עולה כ-1,000-1,500 ש"ח כולל עבודה. קלאצ'- יש לשים לב. תלוי בנהג (אפשרות לבלאי מהיר). קלאצ' הוא עניין לא זול מכיוון שאין לו תחליפים והוא מקורי בלבד. הוא עולה כ-3,600 ש"ח ללא מע"מ ועבודה. יכול להסתכם ב-4,500 ש"ח. צמיגים- לי היו צמיגים של DUNLOP SP9000 195/45-R15. מכייוון שהחתך נמוך, צריך לשמור עליהם כמה שיותר ממדרכות ומהמורות. ביבואן של "דאנלופ" רצו 1,290 ש"ח על צמיג (!!) שבסופו של דבר אצל חבר של אבא שלי הצמיג הושג במחיר של 690 ש"ח (לאז... היום אפשר להשיג בהרבה פחות). הטיפולים והחלקים לא בהכרח הכי זולים (בכל זאת גרמנייה...) אבל מחזיקים לאורך זמן. סה"כ, הפולו היא אחת המכוניות היותר יפות (אם לא היפה מכולם..) שמוצאים במחיר הזה רק חבל שהמנוע לא היה יכול להיות טיפה יותר חזק. בכל אופן ממליץ מקרב לב עליה אם תמצא אחת במצב טוב ומצטער על כל רגע שמכרתי אותה. הכי חשוב לבדוק(!): 1) קלאצ' - עניין רגיש בפולו 2) הספק מנוע - הפולו מנוע לא גדול ואטמוספרי שכדי להפיק ממנו את המיטב צריך לנסוע בטורים גבוהים 3) לראות שלא התעללו באוטו לא רק מבחינה מכאנית...
  5. בשביל נתונים כאלה שווה לשלם - לקח מ-יד-2 יצרן: פולקסווגן דגם: פולו נפח: 1,600 שנה: 2000 מחיר: 62,000 ¤ יד: 2 ת. הילוכים: ידנית אזור מכירה: הוד השרון והסביבה עיר/ישוב: הוד השרון טלפון: 057-6438068 סלולארי: 057-5757197 איש קשר: שי סוג מנוע: בנזין ק"מ: 37,000 צבע הרכב: כסף מטלי מזגן: יש בעלות נוכחית: פרטית מוכן להחלפה: לא פולו GTI חדשה ביותר מטופלת בחברה ללא תאונות, שמורה בקנאות! האוטו במצב פנימי וחיצוני מצוין יש חישני רורס, ומערכת מולטימדיה מתקדמת., לרצינים בלבד מי שאין לו כסף שלא יתקשר סתם! תמונות: http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=266864
  6. למכירה!!! צמיגים איכותיים במחירי שחיטה! חלקם הורדו היום מהרכב שלי עקב מעבר לרבעיית Dunlop SPort MAXX ולא עקב בלאי. כל הצמיגים במידה 205/55R16 (המידה הסטנדרטית של הלאון 4 שלי ושל מרבית הגולפים ושאר הרכבים). מקוטלג לפי חברות: PIRELLI - 205/55-R16TL P6000 צמיג אחד (כמעט חדש!!) - מחיר: 350 ש"ח GOODYAER - 205/55-R16 Eagle NCT 5 2 צמיגים במצב נסיעה + - מחיר: 150 שקל לצמיג KUMHO - 205/55-R16 ECSTA Supra 3 צמיגים במצב נסיעה + - מחיר: 150 שקל לצמיג לשאלות ופרטים נוספים, בה"פ או בטלפון 054-6291111
  7. ההשקעה שלי תהיה בסביבות 5,000 שקל כולל ג'אנטים חדשים במידה 16
  8. ממי שמכיר ויודע דבר מה על הדגם הזה Continental ContiSportContact 2,במידה 205/55-16 רציתי לשמוע חוות דעת על הצמיג, מחירים פחות או יותר בשוק ואם יש דגם אחר מומלץ במקומו. תודה למי שעוזר
  9. אני מר"ג.... אין לי בעיה להתקין בכל איזור המרכז כל עוד ההתקנה תהיה איכותית. בעיקרון שמעתי על ההתקנה הזאת (ברדיו השרון- שאין לי מושג איפה זה...): אזעקת ביפר MVP 625 רב-בריח לפי האתר של PSI - החבילה הבסיסית + התקנה עולה כ-800 ש"ח הבנתי שרדיו השרון הוא נקודת מכירה של רב בריח, לכן לא אמורות להיות בעיות. אני רוצה לבתקין את האזעקה הבסיסית + גלאי נפח + סירנה וסללת גיבוי ואולי גם... את גלאי השטח - לא בטוח עוד דבר שהייתי רוצה להוסיף, הוא: פתיחת הבאגז' דרך השלט השאלה אם זה מספיק טוב ומתאים?
  10. אני רוצה להתקין השבוע את אזעקת הביפר לאוטו ועדיין לא הצלחתי להחליט. מצד אחד, יש את הרב בריח MVP-625. היא לפי מה שהבנתי נטולת תקלות אך דיי מוגבלת. אפשר להשיג את הגרסא הבסיסית שלה ב-800 שקל בערך + התקנה. מצב שני, יש את ה-GUARD LS-635. שדגמיה הקודמים היו חשופים לתקלות רבות והיא "פחות" מוכרת מרב-בריח. אך... דובר על כך שיש לה יותר אופציות מהרב-בריח (אשמח לשמוע איזה...) והבנתי שה-635 הוא דגם חדיש יותר. אותה הציעו לי בחבילה הבסיסית ב-1,000 שקל + התקנה. רציתי לשמוע ממי שמבין ושהתנסה, או שיש לו את אחת האזעקות המלצות בנושא. ואם אפשר, כמה שיותר מהר... גם המלצה על מקום להתקין לא תזיק. תודה לכולם, טל נ.ב. עשיתי חיפוש בכל הפורום וגם בפורומים אחרים ועדיין לא הצלחתי להחליט. לכן פתחתי את הנושא הזה, שיכול להיות שיעזור לרבים אחרים.
  11. אם הוא מעוניין לקנות אינפיניטי QX56 - שנת 2004 - יד 1- עם 28K ק"מ שייצור איתי קשר בפרטי
  12. אבל אף אחד לא אמר לי פה בכתלס... האם כדאי לי להשקיע את ה-'עוד' 1000 שקל האלה בשביל המכשיר, שאני יכול לקנות את הקלריון ב-1600 שקל בערך, והוא גם איכותי מאוד. אני מדבר על עניין הכסף שאתה מסתכל על המערכת שאני אמור להתקין...
  13. אני קונה את הקלריון במחיר הזה.... המחיר הרגיל בחנות הוא 2300 שקל... אז מבחינת מחיר, התכוונתי למחירים שאני יכול להשיג
  14. אני מתלבט בין 3 מכשירים... הפיוניר החדש (!!!) DEH-P8850MP אני יכול לקנות אותו ב-2200 חדש יתרונות: צבעוני, נח לשימוש, איכותי, אמין חסרונות: נמאס לי מפיוניר כבר! כאן בתמונה הדגם מוצג כ-7800 אבל בארץ הדגם יהיה 8850. אליפיין CDA-9855 אני יכול לקנות אותו ב-2500 חדש יתרונות: אלפיין!! , איכות חסרונות: לא נח לשימוש, פס מגע נוטה להתקלקל קלריון DXZ656MP אני יכול לקנות אותו ב-1600 חדש חדש או שאני יחכה לדגם DXZ666MP יתרונות: איכות, נח לשימוש, אמין, מחיר (!) חסרונות: אז הוא לא צבעוני... אני מחפש מכשיר איכותי ואמין, נח לשימוש. תצוגה יפה שכוללת את כל נתוני השיר, ושיהיה יותר איכותי מהסוני שהיה לי... חשבתי כל כיוון הקלריון בגלל המחיר, אבל אני מוכן להתאמץ עוד קצת אם זה יהיה שווה את זה. זאת המערכת שתורכב ברכב (אז יש לקחת גם את זה בחשבון...): מגבר Mac-Audio Z 4200 קומפוננט Mac-Audio AUDIO DVD 2.16 או קומפוננט של 'פייס' קבל 1 FARAD (עוד לא ידועה החברה..) איטום דלתות קידמיות של "דיינמייט" (עוד בבירורים) קיים ברכב - מגבר מונו של לייטינג וסאב 12 של רוקפורד פאנצ' יותר מאוחר יתווספו - 6x9 של Mac-Audio יום טוב, טל
  15. עדיין למכירה אפשר גם בפלאפון - 054-6291111 טל
  16. איך תסביר שבקטנועים שיהיו לי (ספיד פייט 2003 וגראנד דינק 2006) אין ממירים ועדיין ממלאים בהם 95. הוסבר שזה עקב מערכת ההזרקה שלהם.
  17. כוח-סוס

    Polo GTI

    למה מכרתי?! אכלתי סרט יום אחד על זה שאני מחזיק אוטו ואחראי עליו לבד. זה היה האוטו הראשון שלי שהוא בסדר גודל כזה, וזה עוד היה לפני הצבא. אבל כמו שאמרת.... ממשיכים הלאה ואני לא מצטער לרגע על קניית הלאון.
  18. כוח-סוס

    Polo GTI

    תן לי להבהיר כמה דברים בתור בעלים קודמים של פולו GTI... היא קיימת רק בשנת 2000 בתצורה של 3 או 5 דלתות. הספרות 18 בסוף מעידות על כך שהרכב הוא מהדגמים של שנת 2000 ורוב ההפולו GTI אם לא כולן, מספר הרב מסתיים בספרות אלו. תוספות חובה שמגיעות עם הרכב מהחברה: סאנרוף, ג'אנטים BBS עם צמיגים 195/45-15, קסנון + שפריצרים לפנסים, פנסי ערפל, 4 דיסקים לכל גלגלי הרכב + בלמים צבועים באדום מהחברה (!), גריל רשת קידמי-עליון ותחתון- שלא כמו בפולו הרגילות, ספויילר, פסי קישוט בצבע הרכב, טמבונים שונים ובבפנים הרכב: כסאות ספורט עם הספרה 1, לוח שעונים מצופה כסף כזה וידית הילוכים מעור עם כיתוב GTI. גם ברשיון הרכב, תחת הסעיף "רמת גימור" רשום GTI. אחרי כל זה, אני לא מאמין שתתקשה לזהות אחת. אייל, גם אני הייתי לפני הרכישה של הפולו שדיברת עליה. הוא רצה 8 מעל ואחרי כשבועיים נעלם בצורה מפתיעה ועד היום לא מכר (הוא גר ליידי...). רציתי לחזור לפולו, בסוף רכשתי לאון טורבו - הבדל של שמיים. בתמונות הבאות (הפולו שהייתה שלי) תראה את כל סימני הזיהוי. גם בפולו הזאת הספרות האחרונות במספר הרישוי הסתיימו ב-18, ואני לא יכול להציג את זה עקב חוקי הפורום לגבי מספרי רכב.
  19. סיאט לאון טורבו 2002 ממוצע של 9 ק"מ לליטר במשולב לא בולעת... אבל גם לא איזה לאנטיס עדינה...
  20. רדיו-דיסק מתוצרת SONY דגם cdxM8800 , קורא MP3 פאנל מתהפך!!! עם 2 מסכים!!! סרטונים ואנימציות!!! (לא צבעוני..) אקולייזר 7 מצבים ואין-ספור אפשרויות כיוון. כניסת AUX ויציאה ל-3 מגברים. לאלה שממש אכיפת להם.... יש ATT. עוצמה: 52X4 Watt. מגיע עם שלט כרטיס. הרדיו-דיסק היחידי שאין לגנבים מה לעשות איתו!!! ננעל בעת גניבה, אוטומטית או על-ידכם, בעזרת קוד אישי שאתם קובעים! מחיר: 1300 ש"ח בהודעות פרטיות בלבד, רציניים יקבלו את מספר הפלאפון
  21. אחרי שקראתי את כל התגובות וביקשתי סך הכל עזרה - היו פה אנשים יותר נחמדים וכאלה שהם הרבה פחות נחמדים שחושבים שכל אחד נולד עם ידע כזה או אחר. אז לכל מי שעזר ולא התקיף כי הוא "מומחה" למערכות לרכב ריציתי להגיד תודה. אני, בכל אופן, בסופו של דבר החלטתי לפרק את כל ה"בניה" ולהחליף כבר את כל הכבלים. לילה טוב לכולם, טל
  22. שלום לכולם, יש לציין שאני לא מומחה לחמשל או לאלקטרוניקה ואודיו ולכן קח פעלתי. גם התיאורים הבאים שאני אתן הם יהיו לפי מיטב הבנתי ויש מצב שבגלל הבורות שלי הנושא חלקם לא יהיו מדויקים או נכונים - אז אתם מוזמנים לתקן. ביום חמישי (שבוע שעבר) פירתי את הבניה שיש לי בבאגז' (סאב ומגבר מונו) מכייון שלא הייתה לי גישה לבניה ולא היה בכוחי לפרק את כל הפלסטיקה באוטו חתכתי 3 חוטים שהיו מחוברים למגבר. 1. חוט אדום עבה (מעריך שזה חוט החשמל) 2. חוט תכלת דק (שליטה של ה-HU) 3. חוט כחול עבה (חיבור האודיו עצמו) ככה, לגבי החוט האדום והתכלת אני יודע שאין בעיה לחבר אותם כמו שהם - מקסימום הלחמה, והכל כמו חדש. הבעיה שלי היא עם החוט הכחול העבה. בתוכנו היו 4 חוטים צבעוניים, חיבורים חשופים וכל זה היה מצופה כזה בניילון ומן נייר כסף כזה (מצורפות תמונות). מן ההבנה המינמלית שלי בחשמל יש באפשרותי להלחים כל חוט בנפרד ולסגור הרמטית את הסיפור. השאלה היא- האם איכות השמע תהיה אותו דבר או שיהיו בעיות? ואם כן, האם צריך להעביר כבל חדש? חשוב לציין שהגישה בכלל למגבר הינה קשה מאוד עד כדי בלתי אפשרית, אז תקחו גם את הנתון הזה בחשבון. אני מבקש שמי שיכלו שיענה לי כמה שיותר מהר... תודה, טל התמונות צולמו במכשיר פלאפון. נסיתי להוציא את האיכות הכי טובה שיכולתי.
  23. אז ככה... אני מחפש 2 פריטים לקנייה לסיאט לאון. הפריטים: 1. ספר רכב של סיאט לאון 2002 (לא משנה הדגם) בעברית וגם באנגלית - מחפש את שניהם. שיהיה במצב טוב. חשוב שהספר יהיה רק של שנת 2002 בגלל שאני מחזיק בלאון 4 שזהו דגם יחודי לרק לשנה זו. 2. וילון לשמשה אחורית של סיאט (עם כיתוב) כמו בתמונה (בדיוק אותו דבר), רק עם רקע שחור. חדש או משומש. אבל שיהיה במצב טוב. זהו בנתיים... בהודעות פרטיות תודה למי שעוזר, טל
×
×
  • תוכן חדש...