Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. סוף סוף... אחרי 4 חודשים מייגעים עם אין ספור חיפושים והתלבטויות בין רכבים, נמצא הרכב החדש שלי!!!! סיאט לאון 20VT - כסופה שנת 2002 עם מערכת ה-4X4 אין מאושר ממני!!!! תודה למי שעזר במהלך החודשים הללו בחיפושים ובתשובות לשאלות! ואם הייתי קצת מעיק לחלק מהאנשים, אז אני מבקש סליחה. *תמונות יעלו בקרוב מאוד! כנראה מחר... טל
  2. אך...... מצטרף למועדון הלאון!!!! מהיום גם אני במועדון הלאון 20VT 2002 6 הילוכים ו-4X4... ליגה! ובתור מישהו שחיפש בעבור קליאו... אז מבחינת הקשעה ותמורה למחיר- אין בכלל מה להשוות!!! אז ליאור עזוב את כל הוויכוחים... אתה יודע מה יש לך ביד! טל
  3. א. זה לא בדיוק 10%, זה גם ה"אלדקס", אז אין מה לזלזל. לא ידוע לי על רכב בעל הנעת 4X4 קבועה במחיר שפוי. ב. לגבי הפיג'ו- לא התכוונתי לגרסאת ה-3 דלתות, התכוונתי לגרסאת ה-5 דלתות. דיברו פה על מכוניות של 4 דלתות לפחות. טל
  4. דעתי האישית... 1. סיאט לאון 20VT (העדפה שלי מודל ה-2002 עם ה-4X4) 2. גולף V6 עם הנעת ה-4MOTION 3. פיג'ו 306 S16/XSI - גרסת ה-5 דלתות מן הסתם... אם מישהו חושב שטעיתי הוא מוזמן לתקן... טל
  5. נכון מאוד!!! דלק וסע.... טיפולים בלי כסף... ואם כבר משהו מתקלקל זה עניין של 100-200... גג 300 שקל!!! יש גם ביטוח וטסט פעם בשנה אבל בעיקרון זה באמת- רק שים דלק וסע! טל
  6. לגבי השנים שנכנסות בתקציב הנ"ל אני מאמין שעל גבול שנת 90, אבל אתה תהיה יותר חכם אם תציץ במחירון. לגבי יד וק"מ - אין כל כך מה להמליץ מכיוון שזהו רכב ישן עם הרבה שנים על הכביש. מה שכן יש לבדוק זה אם האוטו טופל טוב ומה מצב המנוע שלו. קרועה/לא קרועה - אלה לא מכוניות ספורט. פשוט תחפש, ובטוח תמצא אחת במצב ראוי לקניה. בנושא האמינות, צריכת הדלק והנוחות - ישנו יתרון קטן לכיוון הפיאטה בגלל הנוחות שלה אך אני הייתי ממליץ על הג'אסטי מניסיון אישי. הג'אסטי בעלת הגיר הידני אמינה יותר מהאוטומטית. טל
  7. ה-1.8 האוטמטית היא ללא טורבו ובעלת 125 כ"ס. ביום שיש האחרון בעיתון "ממון" של "ידיעות-אחרונות" הלאון הומלצה מאוד אך אמרו שנקודת התורפה של הדגם היא ה-1.6 האוטומטית, לא היה איזכור לדגם ה-1.8. בכל אופן, ל-1.8 לא ידועה שחיקה מוגברת, שכן היא מתפקדת כמשפחתית קומפקטית רגילה. טל
  8. פיג'ו 106 המודלים הישנים פיאט אונו לא עולים לי עוד בראש כרגע.... אבל מכל ה-3 שהעליתי הג'אסטי הכי מומלצת, באחריות מניסיון של אמא.... (ג'אסטי מנוע 1000 שנת 91 ידנית - 9 שנים אצלנו...)
  9. למה ישר ללכת על אופציה של יישור קו? אולי תוכל לרכוש רכב במצב נסיעה אופטימלי. אני הייתי ממליץ בכיוון של סובארו ג'אסטי - קטן, אמין (מאוד!!) ולא שותה דלק....
  10. 4RUNNER, אלה שאלות שאני שאלתי.... חחחח... תן פידבק על השאלות!! באמת טוב שפרסמת את זה, זה יתן פידבק לשאלות רבות שישאלו בהמשך...
  11. הרבה לא יסכמו איתך. אבל אני מסכים איתך ב-100%! מחירון משוקלל (במידה והיד והק"מ נמוכים + תוספות אחרות) יהוו את מחיר רכב במצב טוב. טל
  12. אני מבין טוב מאוד שאלו אותם מכוניות.... ואני מכיר טוב מאוד את וכנות לובינסקי (יבואן שני הדגמים...). בליתי שם כבר מספר פעמים. אבל מה לעשות שבארצנו הקטנטונת, סיטרואן לא חברה שמצטיירת בעלת שוק. וזהו עובדה מוכחת, לא משהו שאני אמרתי. עקב כך באה ירידת הערך הגדולה. טל
  13. צפה ירידה של 15 עד 20 אלף בשנה... אם לא יותר. במיוחד כמו שציינת גם בלל כניסת דגמי 2007. ההצעה נשמת מפתה מאוד (מצב הרכב) אבל הק"מ גבוה מאוד מאוד( כמעט 40K לשנה..). לגבי היד ושאר הדברים, זה לא צריך להיות מה שימשוך אותך מכיוון שזהו שנתון גבוה מאוד ומן הסתם שהוא יהיה יד ראשונה ושמור. אם ממשש נדלקת על האוטו ואתה חושב שהוא מצדיק את טווח המחירם שאתה אמור לשלם וגם עניין הק"מ לא מפריע לך- תנסה לרדת איתו לסכום של 5 ספרות ולראות מה יהיה. שים דגש רב על עניין הק"מ, ושלא יספרו לך סיפורים על מנועים שעושים 500K או יותר כי אתה קונה רכב שנת 2004 ולא שנת 2000. מקווה שעזרתי, טל
  14. אני יסכם את שלי בכמה מילים: לסיטרואן אין שוק!!!!!!!! ולא משנה לאיזה דגם.... ובשביל זה המחירים צונחים. לוי יצחק לא יושב בבית וחושב אם זה VTS או VTR או כל דבר אחר. המחירם צונחים כי זה רכב ששייך למשפחת סיטרואן ועובדה שמחירי הפיג'ו (106GTI בעניין זה) לא צונחים כך. ואם נשאל לגבי הדייטסו שרייד. אז כן. יש לה יותר שוק בחוץ מאשר לסיטראון סקסו (אני לא מדבר על חובבי המיני ספוטיביות שאפשר לספור אותם כמו דגים באקווריום... וגם אני אחד כזה, כך שאני לא בא לרדת על אף אחד). לכן, מי שחושב שמגיע לו לקבל על ה-VTS שלו יותר מהמחירון שיבקש, ואם היא שווה את זה הוא יקבל. הכל בסדר ההגיון. אבל בנושא הזה- יד 5 עם ק"מ רב כל כך... עצתי, תשאיר אותה לבנאדם, במיוחד במחיר המופקר שהוא מבקש ביחס למה שיש לו(לדעתי...). טל
  15. מחפש אחת משלוש המכוניות הבאות: SEAT IBIZA 20VT סיאט איביזה טורבו - 1800 סמ"ק, 20 שסתומים, טורבו. ללא תאונות, וללא תוספות מכניות בכלל (גם לא פילטר פתוח) - "סטנדרטית". הפרטים שאני מחפש: שנה: 2001-2002 יד: עד 2 קילומטר: עד 80,000 צבע: צהובה, שחורה או כסופה (עדיפות לכסופה) או SEAT LEON 4 - 20VT סיאט לאון טורבו - 1800 סמ"ק, 20 שסתומים, טורבו (דגם ה-4X4). ללא תאונות, וללא תוספות מכניות בכלל (גם לא פילטר פתוח) - "סטנדרטית". הפרטים שאני מחפש: שנה: 2002 יד: עד 2 קילומטר: עד 50,000 צבע: לא משנה, אבל לא אדום. או VOLKSWAGEN POLO GTI פולקסווגן פולו GTI (ג'י.טי.איי) - 1600 סמ"ק, 16 שסתומים, אטמוספרית. ללא תאונות, וללא תוספות מכניות בכלל (גם לא פילטר פתוח) - "סטנדרטית". הפרטים שאני מחפש: שנה: 2000 (זה מה שיש...) יד: עד 2 קילומטר: עד 90,000 צבע: שחורה או כסופה (לא אדומה!) לא מתפשר על אף נתון בדגמי המכוניות. תודה. לעזרה: בה"פ או באימייל [email protected] או באייסיקיו 110469204 תודה מראש למי שעוזר...
  16. כמה שווה? אלו שני מילים שהפרוש שלהם מתבטא במצב הרכב. VTS עם יד גבוה וק"מ רב הוא רכב שיעלה קרוב למחירון, מעלה ומטה- אבל בדרך כלל מעלה. 106GTI, 106RALLY וסקסו VTS נמכרות בדרך כלל מעל מחירון ב-סכומים שבין 2K-20K, תלוי במצב הרכב. לי לדוגמא "ברחה" 106GTI שנת 98 יד 1 ו-99K ק"מ (בלי תאונות!!) כאשר הבנאדם דרש רק 3 מעל. האוטו נחטף בטיל, שהייתי בדרך לראות אותו. בקיצור תעשה את השיקול שלך כמה אתה מוכל לשלם מעל בהתאם למצב הרכב. ובנוסף נכניס את עניין האחזקה. רכב ספורט לא זול כלל לאחזקה. למרות שעלויות אחזקה של המכוניות הנ"ל יכולות להשתקף למכונית משפחתית ואולי אפילו פחות.
  17. יש על כבישי הארץ M3 בכלל בשנים 95-98??? ואם כן... אז בטח שעדיפה היא על פני ה-S2000 מכיוון שאתה מדבר על נסיעות ארוכות טווח ונוחות. לעניין הדלק, לא נראה לי שיש הבדל כל כך גדול בין המכוניות. ה-S2000 הייתה רכב יותר "קלאסית" בשבילך אם היא הייתה רכבך היחיד. כה אני חושב. טל
  18. קיבלתי... תודה.
  19. לא עושים פוליש למטאלי? אני שואל תכלס, אני לא גאון בכל תחומי הרכב. ואם רק וקס... אז הצביעה ראשונה כמו שהבנתי. כן?
  20. ואם הוא יעשה עליה פוליש וקס היא לא תרד? או שלבקש שעל הטמבון האחורי לא יעשו פוליש וקס וכל הסיפור. בקיצור שיעשו עליו רק שטיפה?
  21. שלום לכולם. חבר שלי רוצה לעשות "טיפול" יסודי לרכב (Audi A3 , אם זה משנה...) של שטיפה וצחצוח. ישנו טיפול הכולל שטיפה פנימית כולל גג וריפודים + שטיפה חיצונית + פלסטלינה + פוליש + וקס + 1001 דברים.... מהצד השני הוא גם רוצה לצבוע את הטמבון האחורי (צבע: כחול מטאלי) שלו עקב מכות וחבלות שספג. השאלה שלו היא אם לעשות קודם את הטיפול החיצוני לרכב או קודם את הצביעה? ממידע קודם, ידוע שפוליש וקס על צביעה "טריה" יכולה להרוס את הצבע ואף להוריד אותו. תודה לכל העונים, טל
  22. לא בהכרח... אך אם שואלים את הבוחן ומבקשים ממנו להסביר את תוצאות הבדיקה- הוא יגיד זאת במופרשות.
  23. אתה הכנת את התיבה לסאב או שקנית אותו?
×
×
  • תוכן חדש...