אני יסכם את שלי בכמה מילים:
לסיטרואן אין שוק!!!!!!!! ולא משנה לאיזה דגם.... ובשביל זה המחירים צונחים.
לוי יצחק לא יושב בבית וחושב אם זה VTS או VTR או כל דבר אחר.
המחירם צונחים כי זה רכב ששייך למשפחת סיטרואן ועובדה שמחירי הפיג'ו (106GTI בעניין זה) לא צונחים כך.
ואם נשאל לגבי הדייטסו שרייד. אז כן. יש לה יותר שוק בחוץ מאשר לסיטראון סקסו (אני לא מדבר על חובבי המיני ספוטיביות שאפשר לספור אותם כמו דגים באקווריום... וגם אני אחד כזה, כך שאני לא בא לרדת על אף אחד).
לכן, מי שחושב שמגיע לו לקבל על ה-VTS שלו יותר מהמחירון שיבקש, ואם היא שווה את זה הוא יקבל. הכל בסדר ההגיון.
אבל בנושא הזה- יד 5 עם ק"מ רב כל כך... עצתי, תשאיר אותה לבנאדם, במיוחד במחיר המופקר שהוא מבקש ביחס למה שיש לו(לדעתי...).
טל