-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
מבקש המלצה למכון בדיקה מצוין בדרום תל אביב - יפו
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של sksb בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן כן... טעות שלי.... -
מבקש המלצה למכון בדיקה מצוין בדרום תל אביב - יפו
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של sksb בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מ.מ.ס.י. ליד קניון איילון בר"ג -
פיג'ו 106 S16 שנת 97 (ידנית כמובן!!!). יד 4. 122K ק"מ. בצבע כחול. אחרי טיפול גדול וטסט לשנה. רוצה: 39,000 ¤ 050-5840037 ראשל"צ והסביבה לא שלי! לא לשלוח הודעות פרטיות!
-
סביר... עד 2K ואולי חריגה קלה...
-
צריך המלצה למגבר 4 ערוצים בעל הספק של לפחות 4X70 וואט RMS מומלץ של חברה מוכרת ובמחיר סביר ככל האפשר... (לא מצאתי משהו "מדהים" ב-ZAP) אם אפשר כמה שיותר המלצות. תודה
-
Alpine CDA-9835 אם מישהו יכול לתת דעה לגבי המערכת? יתרונות וחסרונות? ואם היא שווה את המחיר (כ-3000 ש"ח) או שיש פתרונות דומים בסכומים יותר נמוכים? נ.ב. היא נמכת בארץ כיום לפחות ב-2 חנויות ב"זאפ" תודה לעונים...
-
[התעניינות] גודל רמקולים בקולט 97 + דעה על מערכת
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לגבי הסאב אפשר להתפשר כי אחי לא רוצה משהו מפוצץ.... ובמוצרים יד שניה אני לא כל כך רוצה לגעת.... אני רוצה יותר המלצה בכיוון של סאב (מומלץ עם שם...) שיעבוד עם הלייטינג אודיו... -
SEAT IBIZA 20VT אני מחפש סיאט איביזה טורבו - 1800 סמ"ק, 20 שסתומים, טורבו. ללא תאונות קשות (על שאסי אין מה לדבר...) ומומלץ בלי תאונות בכלל. עדיף שתהיה שמורה ומקורית ללא כל תוספות (שהן לא מקוריות!) חיצוניות או במנוע. נתונים שאני מחפש באוטו: שנה: 2001-2002 יד: עד שניה (2002 רק ראשונה) קילומטר: עד 80,000 (2002 עד 60,000 ק"מ) צבע: צהובה, שחורה, כחולה או כסופה עדיף שתהיה מאיזור המרכז, אך מכוניות שמורות שעונות על צרכיי משאר הארץ יבדקו גם הן. תודה לעוזרים בה"פ או באימייל [email protected] או באייסיקיו 110469204 או בפלאפון 054-6291111
-
[התעניינות] גודל רמקולים בקולט 97 + דעה על מערכת
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה זה ה-V-MAX הזה? ויש עוד אפשרויות של חברות יותר מוכרות? -
[התעניינות] גודל רמקולים בקולט 97 + דעה על מערכת
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אחרי מסע שיכנועים שלי (בגללכם...) ושל אנשים שמבינים בעסק הגענו לכזה מצב... המערכת: קידמיים: Morel Dotech MKII 5.25 אחוריים: Morel PULSE 6x9 סאב: Kicker CVR12 מגברים: Mac Audio Z4100, ומונובלוק למגבר - LIGHTINING AUDIO B.250.1 * הרדיו דיסק בנתיים הוא של Kenwood mp4023G את האמצעיים בסוף הוא הסכים להוריד (שמנו "דוטק" מקדימה).... על האחוריים הוא לא ויתר... גם זה משהו... בכל מקרה, הרדיו דיסק יוחלף בהמשך לאלפיין 9835 (כן זה יקר... צריך לחסוך עוד קצת)!! רוצה דעה אחרונה ואם צריך איזה שינוי כי ההתקנה הולכת להתבצע השבוע.... -
סליחה על הבורות.... למה הוא משמש? איך הוא מתחבר? מה כל הסיפור שלו...? ואיפה הוא חייב להיות? תודה לעונים
-
[התעניינות] גודל רמקולים בקולט 97 + דעה על מערכת
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הוא דיי נעול על המערכת שכתבתי למעלה.... השאלה אם היא בכל זאת טובה? ואם חסר משהו ברכיבים כדי להתקין אותה? ואיך צריך לחבר אותה עם המגברים? -
[התעניינות] גודל רמקולים בקולט 97 + דעה על מערכת
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה קודם כל. לגבי התקציב הוא עומד על סכום של 4000 ש"ח +- לגבי המערכת... הבעייה שיש לו מקום מקדימה לרמקולים, בצדי המושבים האחוריים ובמגש האחורי יש כבר חורים... אוחי רוצה למלות את כל ה-6 "חורים" ברמקולים... אם זה יחדש או יעזור אני אשמח לשמוע עוד תגובות. -
שלום לכולם... לאחי יש מיצובישי קולט 97. אחרי שהאוטו נקנע הגענו לשלב הסאונד. לרכב יש 2 רמקולים קידמיים בדלתות, 2 ליד המושבים האחוריים ו2 על המגש האחורי. רציתי לשאול אם מישהו יודע את מידת הרמקולים בדלתות הקידמיות? ואת גודל הרמקולים ליד המושבים האחוריים? (ידוע שזה לא אותו גודל רמקול אבל לא יודועים הגדלים) הדבר השני. על הדרך החלטנו להרכיב מערכת כדי יהיה בסיס. המערכת תהיה בנוייה על 2 מגברים, 2 סטים של קומפוננט, 6X9 אחוריים וסאב וופר. המערכת: קידמיים: Morel PULSE 5.25 אמצעיים: Morel PULSE 5.25 אחוריים: Morel PULSE 6x9 סאב: 'PIONEER TSW3006C 12 מגברים: Mac Audio Z4100 - שני מגברי "מק-אודיו" 4 יציאות * הרדיו דיסק בנתיים הוא של Kenwood mp4023G קודם כל רציתי לשמוע דעה כללית על ההרכב של המערכת ??? (גם אם יש משהו להוסיף או לגרוע או שזה טוב) וכמה כדאי לשלם?? לבעלי הקולט או למבינים בחשמל, רציתי לדעת אם הרכב כזה של כח ידרוש קבל? תודה מראש, טל
-
מחפש מספר חלקים למיצובישי קולט ( שנת 97 - חלקים תאומים ממודלים 97-98 ) של אחי. הפריטים המבוקשים יכולים להיות חדשים, יד שניה או מפירוק, אך שיהיו במצב הולם ותקין. תמונות של חלק מהחלקים יפורסמו מתחת לרשימה כולל מיספור תואם לבקשה. החלקים: 1. סמל של מיצובישי קולט לגריל קידמי (צבע אדום) 2. סמל אחורי עם המילה "COLT" באנגלית (צבע לבן-שנהב) 3. ידית ניקל כסופה לדלתות נהג ונוסע כתחליף לידיות השחורות 4. ידית הילוכים (עדיפות לגווני לבן) התואמת לרכב בעל 5 הילוכים והילוך רוורס (העברה לימין ומשיכה לאחור, לא הרמה או דחיפה). מומלף מיספור הילוכים על הידית. תמונות סמל קידמי (תואם לסעיף 1) סמל המילה "COLT" (תואם לסעיף 2) ידית פתיחת הדלת (תואם לסעיף 3) פניות בה"פ או באימייל [email protected] או באייסיקיו 110469204 או בפלאפון 054-6291111
-
ג'אנט שמורכב על מיצובישי קולט (של אחי) במידות: 175/70R13. הג'אנט מתחבר בתצורה של 4 ברגים. הג'אנטים במצב כחדש ושמור + 4 צמיגים (מתוכם 2 חדשים!!!). לפרטים: בהודעה פרטית או באימייל [email protected] או באייסיקיו 110469204 או בפלאפון 054-6291111
-
מצטער באמת שעוד לא קניתי איזה 30 צרפתיות... לאוטו שיש מנוע 1600 עם 90 כוח... ותוכנן להיות קצת ספוטיבי... קצת... צריכת הדלק שלו לא תהיה נמוכה... וזה הגיון פשוט.. לא צריך להיות בעלים של צרפתיה או מרוקאית כדי להבין את זה
-
ממה שאני יודע... ה-VTR דומה לVTS או ל-106GTI אך נחותות מהן בביצועים. 1. אחיזת כביש - צרפתיה קטנה מבית פיג'ו סיטרואן, יש אחיזה ועוד איך. 2. צריכת דלק- רב ספוטיבי, מן הסתם שהוא ישתה יותר מרכב רגיל, אך שוב נכון, גדברי זה שכתב מעליי - תלוי כמה רגל ימין שלך כבדה. 3. ביטוח חובה סטנדרתי לנהגים חדשים לרכב 1600, לגבי המקיף אני מאמין שבין 3 ל-4 אלף אם יש מקיף לרכב הזה ולא צד ג'. 4. לגבי בעיות מכניות - לא ידוע לי על כך. אבל שוב, זהו רכב בעל חלקים גלובאלים בדומה ל-סיאט/אודי/פולסוואגן ואחרות. 5. מחירון נמוך יחסית. בסביבות ה-23-24 אלף ואפילו פחות. זה בכל זאת סיטרואן. זה מה שיכולתי לעזור בו... אם היה לי טעות במשהו הוא מוזמן לתקן...
-
רכב ב-70K-80K - איביזה טורבו, קליאו ספורט, 106GTI
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא יודע אם אני מגזים.... עברתי פה ובעוד אתרים על כל נושא הקליאו ספורט וראיתי סכומים מטורפים.... רק דוגמא היא: חגורת הטיימינג ומשאבת המים ב-5000 ש"ח.....מטורף... למרות שנראה לי שזה שווה את זה... לגבי המכוניות..... אני ממשיך לחפש, אני לא נכנע כל כך מהר. כמו שמצאתי את הפולוGTI שהייתה לי... יד ראשונה, מבן אדם בן -40, בלי תיקון צבע אחד!!!! נראית 2005!! סבלנות פה היא שם המפתח... -
רכב ב-70K-80K - איביזה טורבו, קליאו ספורט, 106GTI
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הסיאט לאון באמת נראית מעניית מאוד.... יש אחת שאני גם הולך לראות יום ראשון... בכל מקרה אם מישהו מוצא אוטו כמו שמצויין בפרטים של הדף הראשון (ואני יודע שזה קשה...) שישלח לי בבקשה הודעה פרטית או ייצור איתי קשר בדרכי התקשורת בעמוד הראשון... לגבי הסיאט לאון טורבו, די ברור שאני מחפש יד ראשונה, עד 70,000 ק"מ וללא תאונות ותוספות לא מקוריות... בכל מקרה למי שיש עוד פלוסים ומינוסים לגבי הרכבים שהוזכרו באשכול הזה, אני אשמח לקרוא וללמוד עוד... -
רכב ב-70K-80K - איביזה טורבו, קליאו ספורט, 106GTI
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אבל בסופו של דבר אחי אתה סופג הכל.... זה גם סוג של שיקול על הדרך... איך הסיאט לאון 1.8T שנת 2002 הבנתי שהיא באה עם 4X4, סאנרוף, 180 כוח ועוד... ואפשר למצו כאלה טובות בשוק... אז אם מישהו יודע משהו עליה, הוא מוזמן להוסיף ולהציע -
גולף קבריולט 2001 - יבוא אישי (יש בודדות) 206CC כמו שנאמר למעלה ב.מ.וו סדרה 3 קבריולט שנתונים 97-99 אולי אפילו 2000-2001 יש גם פונטו ו-306, אבל הן ישנות יותר ונחותות יותר גם תקציבית....
-
3-4 אלף יצאו את העניין.... גם 5 אלף זה הרבה.... זה עוד שנתון או שניים...
-
לדעתי, ואני ידרג לפי מצב בשוק וכדאיות: 1. פולו 16V 2. מיצובישי קולט 3. הונדה האצ'בק "החדשות" מ-96 (תוכל למצוא במצב טוב) 4. פיג'ו 106 XS או GTI או ראלי (אם תמצא בשוק...) 5. פיג'ו 306 XSI או S16 6. סיאט איביזה (לצורותיה: ממנוע 120 עד CUPRA שנת 98) 7. סיטרואן סקסו VTR או VTS אלה הצעותי.... מקווה שתמצא את האחת שלך וכמה שיותר מהר
-
מה המחירון וכמה זה יוצא עם עוד 25%....? זה קודם כל... לגבי מאזדה לדעתי... יש הרבה דגים בים, למרות שמה שמצאת זהו אכן דג זהב נדיר... השאלה שוב תלוייה במחיר ובסכום ששוה לך להשקיע... לדעתי 10% מעל מחירון על מאזדה, ושוב אני מזכיר- זה מאזדה (יש כמו מים..), זה שווה וגם זה מעל ומעבר... בכל מקרה זהו טיפ אישי שלי בהצלחה
