-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
SEAT IBIZA 20VT אני מחפש סיאט איביזה טורבו - 1800 סמ"ק, 20 שסתומים, טורבו. ללא תאונות, וללא תוספות מכניות בכלל (גם לא פילטר פתוח) - "סטנדרטית". הפרטים שאני מחפש: שנה: 2001-2002 יד: עד 2 קילומטר: עד 80,000 צבע: צהובה, שחורה או כסופה (עדיפות לכסופה) לא מתפשר על אף נתון. תודה. לעזרה: בה"פ או באימייל [email protected] או באייסיקיו 110469204
-
אני אלך עם הסיריון או עם הפונטו (חכה למחירי הגאנד-פונטו 2007)
-
106XS 106RALLY 306 לדגמי בעלי ה-3 דלתות מיצובישי קולט (רק מראה...) סיטרואן ZX (וולקן..) פולקסוואגן פולו 16V לשתונים 97-98 לא עולים לי עוד בראש...
-
לא קשור חודש ושנה. 16V זה 100 כ"ס וזה רק ידני. מתמיד. ה-1.4 הידניות/אוטומטיות ה"רגילות" הן בעלות 75 כ"ס ו-8 שסתומים (8V). בשנת 2000 קיימת גרסת GTI בעלת מנוע 1.6 ו-16 שסתומים (16V) לה 125 כ"ס. מתחת לשנת 2000 למנוי 1.6 יש 75 כ"ס ולמנועי 1.4 יש 60 כ"ס והן כולן בעלות מנוע 8V.
-
אני גם מחפש ספר של סיאט איביזה טורבו אבל אם אני לא טועה זה אותו ספר רכב לכל שהרכבים מאותו שנתון מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג? לקנות?
-
רעידות בסל"ד סרק בהתנעה עד שהרכב מתחמם - פוקוס 2004
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Bartzy בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה קורה לי גם בג'סטי 1.0 ליטר שנת 91 עד שאני מפעיל את הצ'וק... -
עזרתי במה שאני יודע...
-
סיאט לאון טורבו התחילה להופיע בארץ משנת 2002 עד היום. כאשר במודל 2006 שונה תצורת הרכב והמנוע. הלאון הופיעה עם מנועי 1.8T עם 180 כ"ס בשנים 2002-2005. הגיר מגיע בתצורה של 6 הילוכים. בשנת 2002 הגיעו חלק מהדגמים עם הנעת 4X4 כמו בגולף V6 ושאריתן עם הנעה קידמית. ביצועים?!?! מדברים 7.5 פלוס מינוס מ-0-100 ועל 220 קמ"ש מרביים. לדעתי דגמי 2003-2004 הם היפים ביותר עם ג'אנט 17 מרשים ורמת גימור מלאה בצבע הרכב (לא כמו ב-2002). מחיר? נכון להיום (עוד יומיים נגמר החודש...) נדמה לי שהמחירון של 2002 עומד על 74,000 ש"ח עם ירידת ערך די חדה של 1000-2000 בחודש (ככה זה קרה עד היום).
-
בסכום כזה אני לא יודע אם תוכל לעמוד בעלות של קליאו או פונטו... אם אתה מדבר על סכום של 15 אלף ש"ח נגיד כולל כל מה שמסביב הייתי מציע בתור רכב ראשון שיספק גם ללימוד נהיגה סובארו ג'אסטי 1000 או 1200 ידנית או פיאט אונו ידנית 1000 או 1400 אם תמצא בסכמוים כאלה... גם 106 ממודלים 93-94 אולי תכנס בתקציב. בכל אופן זאת הצעתי.
-
בסדרה 6 של ב.אמ.וו (645) יש את ה I Drive?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Volcane605T בתוך ייעוץ ברכישת רכב
צודק, קבל את סליחתי -
בסדרה 6 של ב.אמ.וו (645) יש את ה I Drive?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Volcane605T בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא נכנס לך לחיים ואל יורד עלייך... אנשים פה מנסים לעזור לך אבל מרגישים שאתה אפילו לא בן 18 אלא מדבר כמו ילד בן 6, ואני שוב לא יורד עלייך... לגבי הלוטו... מנסה... לא הולך!!! בשביל זה אני עובד -
בסדרה 6 של ב.אמ.וו (645) יש את ה I Drive?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Volcane605T בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבן אדם קנה פיוניר הכי פשוטה שיש?!?!? ורוצה לבנות קארטינג במנימום השקעה (כספית כמובן...)?!?! איפה מתחבר פה ה-645?!?!?! בלי להעליב, נראה לי הוא מדבר על הדגם ב-טוייז.אר.אס. -
בסדרה 6 של ב.אמ.וו (645) יש את ה I Drive?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Volcane605T בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אחי הוא לא מקנה.... הוא קצת עבר את גיל ה-18 ומבין יותר... כל אחד והשיקולים שלו... הוא סך הכל מנסה לעזור לך לבחור רכב שלא ראית ברחוב ואמרת כזה אני רוצה, כי סך ברכב זה לא כל כך עובד ככה... במיוחד שאתה מוציא סכום שקרוב ל-7 ספרות ואתה לא מכיר אותו חוץ מכמה נתונים וצורה יפה... הוא מנסה לעזור לך לבחור רכב שיתאים לך מבחינת צרכים (כולל הצורך שלך לקנות אוטו יקר...) ויתאים לך גם בסכומים האלה. אף אחד פה לא בא נגדך או מקנא בך חס וחלילה -
אכן פיאט פונטו יכולה לעמוד בדרישות אך הסכום לדעתי יתקרב ל-30... המלצה שלי... 106 XR מנוע 1.4 ידנית... יכול להיות אוטו מעולה עם תוספות רבות... לא יקר לקניה ולאחזקה ויכול לשרתכם בנאמנות. או אפילו 205 FOREVER שגם דיי מאובזרת עם מנוע 1.4 ידנית, לא יקרה לאחזקה ועונה לסכום כספכם אפילו במודל 98. אני עם פיג'ו היום.... בכל מקרה הנה מציעה שמצאתי על הדרך... יצרן: פג'ו דגם: 205 נפח: 1,400 שנה: 1998 מחיר: 21,500 ¤ יד: 1 ת. הילוכים: ידנית אזור מכירה: תל אביב - כללי טלפון: 03-0225200 סוג מנוע: בנזין ק"מ: 75,000 צבע הרכב: ירוק מזגן: יש בעלות נוכחית: פרטית מוכן להחלפה: לא יפיפה שמורה ללא תאונות חדש 0525901453 נלקח מ-יד2, הרכב של שלי
-
בטח שאתה לא יכול לקחת 106 XR לשים לה מנוע של XSI או S16 או כל מנוע חזק יותר ולצפות שהן יתנהגו בדומה. כמובן שיש פה עוד השקעה מסביב בשאר מכלולי הרכב שצריך להחליף ו"לשפר". אני יחזור למה שאמרתי... עדיף לקנות 106 XSI או S16-GTI עם מנוע לא במצב הכי טוב ולהחליף אותו או לעשות אוברול מאשר לקנות גרסא פשוטה יותר והלתיחל להשקיע בה.
-
זה סיפור גדול מאוד.... שיצטרך ממך הרבה זמן, כסף ועצבים... אני יציע לך לחסוך את הכסף (אבל לא את הזמן והעצבים) ולחפש גרסה יותר ספוטיבית גם אם היא לאבמצב מושלם... הרי אם אתה מדבר על החלפת מנוע, תוכל לעשות זאת גם בגרסא ספורטיבית שהמנוע שלה לפני תהליכי שיפוץ... דעה שלי...
-
הבנתי מחבר שהייתה פולו GTI אדומה בלוח פוקוס.... יש מה לבדוק.... ויש גם 2 פולו GTI- אם אני לא טועה, בידיעות אחרונות הופיעו...
-
130K ק"מ זה קצת יותר מדי.... והיא עומדת שם כבר יותר מחודשיים...!!! משהו מסריח על דגם שנחטף השעות....
-
כזה דבר היית צריך לסגור! או לפחות לעשות זכרון דברים על מקרי תאונות בלבד ושונות. זה מה שאני עשיתי.... יום שישי זכרון דברים כדי שלא יקחו את האוטו וראשון בבוקר בדיקה...
-
תראה.... אני קניתי פולו GTI יד ראשונה בלי תיקון צבע שנראית כאילו היא חדשה מהחברה, ובגלל שהיא נקנתה מאדם מבוגר היא נקנתה ב-3 וחצי מתחת למחירון למרות המצב והנדירות שלה. במכירה עעצמה היא נמכרה ב-5 מעל, ואם הייתי פחות לחוץ היא גם הייתה נמכרת ב-10 מעל- מכיוון שהיא באמת הייתה שמורה ללא נגיעות צבע (!!!), אני כולה יד 2 וק"מ ממוצע. לגבי זה אם היא 106 ראלי הוא משהו... היא נדירה בדיוק כמו 106 ראלי או 106GTI באותו אופן ולפעמיים תמכר בסכומים גדולים יותר מהמחירון מאשר תמכר ראלי. ל-maor172, אני שוב יגיד את זה וימליץ גם לבחור שפתח את התרד הזה ולשאר חברי הפורום- אל תקנו חתול בשק!!! אז מה אם אתה לחוץ?! חכה עוד קצת ובסוף תקנה רכב שמור עם נתונים נורמליים (ולא שנת 2002 יד 6 עם 150K ק"מ או כאלה עם שאסי שרוצים מחירון, כי זה כל אחד יכול לקנות). בכוונה הקצנתי. בקיצור אני כבר נתקל לאחרונה בסיאטים מוגדשים עם ידיים נמוכות וק"מ סביר והכל עניין של זמן. יום טוב לכולם
-
אבל שכחתם שהוא גרמני.... והוא יעשה בלי בעייה 300K ק"מ וגם יותר, לעומת מנועים אחרים (דוגמאות שלכם: דייהטסו או פיג'ו) שיחזיקו וימשכו אולי את ה-200K ק"מ במקרה הטוב...
-
SEAT IBIZA 20VT אני מחפש סיאט איביזה טורבו - 1800 סמ"ק, 20 שסתומים, טורבו. ללא תאונות, וללא תוספות מכניות בכלל (גם לא פילטר פתוח). הפרטים שאני מחפש: שנה: 2001-2002 יד: עד 2 קילומטר: עד 80,000 צבע: צהובה, שחורה, כחולה או כסופה (עדיפות לכסופה) לא מתפשר על אף נתון. תודה. לעזרה: בה"פ או באימייל [email protected] או באייסיקיו 110469204
-
בתור אחד שהייתה לו פולו GTI.... הביטוח הוא סטנדרתי לנהג חדש (עלה לי כ-5,500 מקיף). אני מאמין שלנהגים עם יותר נסיון הביטוח הרבה יותר זול. ביטוח חובה רגיל למנוע 1.6. לגבי דלק- שלי תודלק 95 (למרות שיש כאלה שאומרים 98 - בחברה ובמוסכים המליצו 95) היא שותה בהתאם ל"כובד" הרגל. בבין-עירוני היא עומדת על 1 ל-10-11 ובעירוני אם הרגל תהיה יותר כבדה- היא תהיה באיזור של 1 ל-7. אבל בכל לחיצה אתה תהנה מהתגובה שלה, גם בכוח וגם ברעש. לא זכור לי שהאוטו אכל שמן. מבחינת ביצועים ספורטיבים, אל תצפה ליותר מדי... אבל יש! בכל זאת יש לה "קצת" כוח, אחיזה לא רעה בכלל ונוחות גרמנית טיפוסית. המושבים נוחים מאוד והיא דיי מרווחת. טיפולים- טיפול 10K רגיל. עולה בין 500-1000, תלוי איפה אתה מטפל. טיימינג (מקורי) פעם ב-90K- עולה כ-1,000-1,500 ש"ח כולל עבודה. קלאצ'- יש לשים לב. תלוי בנהג (אפשרות לבלאי מהיר). קלאצ' הוא עניין לא זול מכיוון שאין לו תחליפים והוא מקורי בלבד. הוא עולה כ-3,600 ש"ח ללא מע"מ ועבודה. יכול להסתכם ב-4,500 ש"ח. צמיגים- לי היו צמיגים מקוריים של DUNLOP (לא זוכר תדגם) 195/45-R15. מכייוון שהחתך נמוך, צריך לשמור עליהם כמה שיותר ממדרכות ומהמורות. ביבואן של "דאנלופ" רצו 1,290 ש"ח על צמיג (!!) שבסופו של דבר אצל חבר של אבא שלי הצמיג הושג במחיר של 690 ש"ח. הטיפולים לא בהכרח הכי זולים (בכל זאת גרמנייה...) אבל מחזיקים לאורך זמן. סה"כ, הפולו היא אחת המכוניות היותר יפות (אם לא היפה מכולם..) שמוצאים במחיר הזה רק חבל שהמנוע לא היה יכול להיות טיפה יותר חזק. בכל אופן ממליץ מקרב לב עליה אם תמצא אחת במצב טוב ומצטער על כל רגע שמכרתי אותה. אם יש עוד שאלות אני אשמח לענות.
-
והשוק של הגולף לא מזהיר.... לגבי הק"מ- 9 אחוז זה נראה לי קצת יותר מדי... אולי 4 אחוז במקרה הטוב... אם רכבך ימכר במחיר של 50-54 אלף (באיזורית...) אני חושב שתוכל להיות מרוצה, סה"כ אין לך איזה רכב נדיר או בעל ביקוש גבוה והיצע נמוך... ולגבי תוספות שמוסיפים שלא הותקנו בחברה, ולכל המוסיפים.... לא מקבלים עליהם תוספת כסף!!! מי שמשלם יותר או פראייר... רוב התוספות משנות את המרכב הראשוני של הרכב וכן אפילו צריכות להוריד במחירו... אז לכל אלה שיש להם תוספות ב-20K שקל או 100K שקל ומבקשים יותר - פראייר מי שנותן לכם... וזאת לא רק דעתי האישית... זאת דעת הכלל!! (לא כולל ילדים בגלאי 17 מינוס שמתלהבים מספויילר וקצת רעש מהאגזוז)
-
מה אתה רוצה לקבל 80K על האוטו??? יפה שהוא שמור וזה גם יעזור לך למכור יותר מהר, אבל אם תקבל מחירון (שזה מה שאתה אמור לקבל...) תגיד תודה ותמכור...
