-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
תודה מראש על התשובות, טל
-
עלות חלקים חדשים/משומשים בקליאו ספורט MK1
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה מוזמן לשים תמונות ולהראות את העבודה -
עלות חלקים חדשים/משומשים בקליאו ספורט MK1
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבנתי לגבי הקליאו החדשה... אני גם חשבתי על הנושא הזה. לגבי הטמבון, אתה מוזמן לבדוק באיביי בריטניה. אחת לכמה ימים מופיע שם טמבון. חיפשתי אז גם לסיאט טמבון של קופרה ב-"זמנו". -
עלות חלקים חדשים/משומשים בקליאו ספורט MK1
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בחו"ל מחירי הטמבון הקידמי נעים בסכומים של עד 100 ליש"ט. למה אתה צריך דור שני מרוסקת? -
כן זה נכון לגבי הטיפולים. אבל רכב שעבר 150K ק"מ ב-3 שנים - צפה לבלאי מוקדם יותר של כל המכלולים השונים באוטו. גם זה כסף.
-
גיא יש מצב טוב שאתה צודק... ואכן הבאת פה את כל (!!!!) הבעיות שיכולות להיות בלאון. וזה טוב, לא בהכרח דבר רע שיכול ללמד את הקונה הפוטנציאלי על הרכב, אבל בעיות אלה הן לא כל כך שכיחות ברכב. גם אני לפני כחודשיים מכרתי את הלאון שלי (1.8T 4X4 שנת 2002), לאון כמו של ליאור (שהגיב מעליי...) והייתי מבסוט מעל ומעבר מאיכות החומרים, איכות הנסיעה, האמינות וכל היוצא בזה. רכב שהבחלט שווה את התמורה שלו. כל שקל! מה שכן, המלצות לטיפולים "קטנים" (שמנים, פילטרים וכד'. אפילו ברקסים) לעשות במוסך שאתה מכיר. אל יש תנאי אחד, שאתה מכיר את חומרי העבודה ואת מי שעובד לך על האוטו. מחירי המוסך בחברה יכולים להיות גובהים עד פי 3 ו-4. בעיות של גיר, מדחסים וכל הנזכר למעלה - לטפל אך ורק במוסל המרכזי (עם אחריות), לשלם כמו שצריך (לצערנו) וללכת לישון עם ראש שקט. בקיצור, הרכב מומלץ מאוד בכל דגמיו בהתאם ללקוח. במיוחד גרסת הטורבו! בהצלחה בקנייה.
-
עלות חלקים חדשים/משומשים בקליאו ספורט MK1
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ישנה אפשרות של הזמנה מ-EBAY של הטמבון או לחפש בפירוקיות טמבון של רכב לאחר תאונה... לא? -
עלות חלקים חדשים/משומשים בקליאו ספורט MK1
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובות. יש לך מושג לגבי מחיר של טמבון מקורי? והאם אצטרך לחכות רק לטמבון חלופי שרכב מפירוק? ואני מעריך שזה יקח זמן עד שימצא אחד כזה. -
בגדול, כדאי קודם שתלמד מה אתה רוצה מהרכב? מהו כל רכב? ומה השימוש שלך בו? לא נראה לי שהסיבות שציינת הן סיבות כדאיות לקניית רכב. בכל אופן, הסבר קצר על הלקיאו והגולף GTI: קליאו ספורט MK1 מנוע 1,998 סמ"ק, 4 צילנדרים 16 שסתומים מפיק 172 כ"ס 0-100 - 6.8 שניות (לפי נתוני יצרן) מהירות מירבית - 220 קמ"ש אכן הוט טאצ' מדהים! מבוקש מאוד. נסחר מעל המחירון בהתאם לאקסמפלר. גולף GTI מנוע 1,800 סמ"ק מוגדש (טורבו), 4 צילנדרים 20 שסתומים מפיק 150 כ"ס 0-100 - +8 שניות (לפי נתוני יצרן) מרווח איכותי. ניתן לשיפור הספק בקלות (צ'יפ). יש כאלה שאומרים שהרכב מתאים יותר לקו-ישר ולא בעל התנהגות כביש מדהימה (עברו ימי הגולף GTI MK1)... אבל גם זה ניתן לשיפור. מבוקש מאוד. אקסמפלרים שמורים נסחרים מעל מחירון. כל רכב הופיע ב-2 דגמים שונים לפי שנים עם תוספות לאותו שונות הדגם.
-
לפי נתוני יצרן הקליאו עושה 0-100 ב-6.8 שניות והגולף סביב ה-8 פלוס... אבל אם זה רק מה שחשוב לך ברכב- ותר על הרעיון אחי.
-
שלום לכולם, רציתי לברר אם מישהו יודע על עלות החלקים (פחות או יותר) הבאים של קליאו MK1 ואיפה אני יכול להשיג אותם. עדיפות ליותר ממקום אחד. כמה שיותר מקומות יבורכו. החלקים: 1) טמבון קידמי (רק פלסטיקה, ללא פנסי הערפל) 2) הגה (עדיפות לציפוי עור מחדש) 3) סמלים CLIO ו-RENAULT SPORT הטמבון זהו הרכיב הכי חשוב לי ברשימונת הזאת!!! * חברת רנו ומוסכיה ו-"המאגר"- כבר נמצאים ברשימה. אני מחפש עוד מקומות. בעיקר עקב העלות הגבוהה של קניית המוצרים ישר מהחברה. * מי שיש לו טמבון כזה, או מידע על אחד כזה למכירה שישאיר לי הודעה פרטית בבקשה. תודה, טל
-
רכב קומפקטי ממודל מתקדם ב-35K לנסיעות בין עירוניות.
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של mirit בתוך ייעוץ ברכישת רכב
פיאט פונטו (אפילו הספייס) גרסת ה-80 כ"ס -
ספורט עד 70K, אימפרזה GT או פז'ו 306 GTI ?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Liran xsi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם אפשר.... ואני קצת בור בנושא, לדעת לפרטים אילו שינויים נצטרך לעשות ב-XSI כדי להגיע לרמה של GTI-6? חוץ ממנוע וגיר. וכמה סיפור כזה של הסבה יכול לעלות? טל -
טוב.... קודם כל אני מבהיר שאני יודע ומודע למצב השוק ברכבים האלה. ולכן אני אתן רק דגשים קטנים. אני מחפש אחת מהשלוש מכוניות הבאות: Peugeot 106GTI שנים 97-99 (ב-97 נקראה עדיין S16) Peugeot 306GTI (שנים 98 ומעלה) Peugeot 306S16 (שנת 96 ומעלה) מכיוון שאני מודע למצב, אני יחפש את האקסמפלר השמור ביותר, אך פתוח להצעות ומוכן לשמוע על כל רכב מהדגמים הנ"ל שמוצע למכירה. עדיפות לק"מ נמוך, ולרכב מקורי מכאנית כל האפשר. רכב שעבר תאונות/פגיעת/תיקון/ליטוף שילדה הקטן ביותר - יורד מהפרק. משלם בהתאם למצב האקסמפלר. עכשיו עקב כך שאני מודע שנשארו יחידות בודדות מכל דגם של הרכבים שהזכרתי ברצוני להדגיש שהרכב לא לחוץ לקנייה מיידית. החיפוש יקח כמה זמן שידרש עד למציאת הרכב המתאים. לכן, מי שמחזיק ברכב כזה ויחשוב על מכירה עתידית בכל שלב שהוא- אשמח אם הוא יעדכן אותי על כך. תודה מראש, טל ליצירת קשר: הודעה פרטית אימייל - [email protected] פלאפון - 054-6291111 או אייסיקיו למי שרוצה - 110-469-204
-
מחפש ג'אנטים של 106GTI עדיף ללא צמיגים, אבל זה לא מה שישנה... חשוב שיהיו במצב טוב. כל מי שיוכל להפנות אותי גם למי שמוכר- אני יודה לו מאוד. ליצירת קשר, הודעות פרטיות אייסיקיו 110-469-204 אימייל [email protected] או פלאפון 054-6291111 טל
-
מיצובישי אקליפס טורבו שנת 97 - שאלות בנושא
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודק מוטי... זה היה קריאה ראשונה בריפרוף בכל אופן, מידע נוסף יתקבל בברכה. -
מיצובישי אקליפס טורבו שנת 97 - שאלות בנושא
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה מוטי.... הסתכלתי בקארפוליו ואלו הנתונים: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=12001&Mitsubishi-specifications אבל חסר לי ההנעה.... היא קידמית?? ומוטי לגבי ההתחממות, הז משהו שאתה רשמת: בת'רד הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=86642&highlight=%D7%90%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%A1+%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95 -
מיצובישי אקליפס טורבו שנת 97 - שאלות בנושא
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קודם כל תודה על התשובות והארת הפנים. כל הערה פה התקבלה בברכה ותבדק ב-10 עניים. אבל לפני שאני ניגש לרכב, למישהו עדיין יש תשובות יותר מדוייקות לשאלות 1-4? ומחיר הסבה לידני פחות או יותר? -
קודם כל שלום לכולם אני מתעניין במיצובישי אקליפס שנת 97 שראיתי הרכב אוט' (לצערי, אבל נגיע לזה), יד שנייה ועבר 90,000 ק"מ מתחת למכסה מנוע יושב לו מנוע 2,000 סמ"ק טורבו (דגם GS-T, אם אני לא טועה) הרכב ללא תאונות ועם תוספת סאנרוף. ונעבור לשאלות: 1) רציתי לדעת יותר פרטים על הרכב למי שיודע. כ"ס? מומנט? סוג הנעה? משקל? רמת איבזור? וכד'. 2) רציתי לדעת אם ישנה אפרות להסב את הגיר האוטומט לידני? ואם כן, לאיזה סוג של גיר? ומה יכולה להיות עלות הפרוייקט. 3) התנהגות הרכב. אם הרכב ידוע כרכב של קו ישר בלבד (מנוע 2 ליטר טורבו) או שהוא מהנה גם בהתנהגותו ובפניותיו? 4) קראתי כאן בפורום על דגם ה-GS-T שמתחמם. הבעייה ידועה גם בדגם השנתון הזה? האם ניתן לפתור אותה או שחבל על המאמץ? 5) טיפולים וחלפים בארץ. האם ישנה בעייה בהשגת חלקי חילוף מכניים של הרכב (בחיצוניים אני מניח שכן)? עלויות הטיפולים תהינה יקרות למדי? 6) מישהו יודע משהו על הדגם הספציפי הזה לפי מספר הרכב 85-532-15? (מספר הרכב מפורסם בתמונות המכירה ולכן הרשתי לעצמי לרשום אותו גם כאן). האם זה שסוכנות רכב מחזיקה את הרכב ומציעה אותו למכירה אמורה להפחיד אותי כמו את שאר תושבי המדינה והגולשים בפורום? למרות כל השאלות, יש כאלה שלא יבינו האם אני בכלל בכיוון של הרכב. אבל כן, אני מעוניין להשקיע כמה שצריך כדי לקבל תמורה. הרכב הזה לדעתי נראה לא פחות ממדהים ויש לו פוטנציאל ענק! ביחד עם זה שהוא נדיר (מאוד!) בארצנו. דבר שאהבתי ! לכן אני אחכה לתשובות בקוצר רוח. תודה מראש, טל
-
וגם יקבל... אם היית רואה את הרכ היית מבין על מה מדובר. אז מי שמתקשר לסגור מחירים בטלפון, לדעתי יכול לחסוך גם את עלות השיחה.
-
תתחדש ליאור
-
"כוח-חמור"... לא גמל
-
מוטי הרגת אותי... גרסת ה-150 של ה-A3 עושה 8+ וכרסת ה-180 של ה-A3 עושה 7.8 אם אני לא טועה. אולי ה-S3 שיש אחת כזאת בארץ והיא מעבר לתקציבך עושה פחות מ-7 שניות כמו כן אין גם לאון קופרה בארץ. אז אתה יכול להוריד גם אותה מהרשימה. אולי עוד תהיה, אבל רק דגם משנת 2007 או 2008 ומעלה.
-
206 XS בין השנים 99-01 כולל תחילת 2001 היו בעלות 90 כוח מסוף 01 ועד היום מנועי ה-XS מוצאים 110 כוח. רמת גימור ה-XS היא הספורטיבית ולכן תהיה רק ידנית. ה-XS מגיעה רק במרכב של 3 לדתות. יש אין ספור הבדלים לטובת הדגם הסופרטיבי ה-XS, אבל על ההבדלים המוייקים יסיבור לך בלע המכוניות הללו.
-
למכירה!!! צמיגים איכותיים במחירי שחיטה! חלקם הורדו מהרכב שלי עקב מעבר לרבעיית Dunlop Sport MAXX וחלקם מג'אנטים אחרים - לא עקב בלאי. כל הצמיגים במידה 205/55R16 (המידה הסטנדרטית של הלאון 4 שלי, וואגים למיניהם(הרבה מסוגי הגולף) ועוד מספר גדול של רכבים). מקוטלג לפי חברות: PIRELLI - 205/55-R16TL P6000 צמיג אחד (כמעט חדש!!) - מחיר: 350 ש"ח GOODYAER - 205/55-R16 Eagle NCT 5 2 צמיגים במצב מצויין! - מחיר: 150 שקל לצמיג KUMHO - 205/55-R16 ECSTA Supra 3 צמיגים במצב מצויין! - מחיר: 150 שקל לצמיג וגם.... בקליות "לד" אחוריות של סיאט לאון בשנים 2002-2005 במחיר אטרקטיבי ביותר! מצב חדש! לשאלות ופרטים נוספים, בה"פ או בטלפון 054-6291111
