Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. יניב תודה על המידע
  2. במקרה ראיתי את הרכב השבוע. היא עומדת בסוכנות רכב ברחוב ז'בוטינסקי בר"ג, ליד מרכז 'אלרם'. הרכב נראה לא רע ויכול להיות שהגיע לסוכנות בגלל שהבעלים היה זקוק לכסף והיא נמכרה לסוכנות. הסוכנות שם היא די חדשה. היא מחליפה את סוכנות המכוניות "אפשטיין" שהייתה שם בעבר. אני מציע שתלך ותראה את הרכב. מבחינה חיצונית והצצה ראשונית- הוא נראה טוב! מאבס אותי שהרכב לא ידני, אבל כל אחד וההעדפות שלו.
  3. אביעד אני גם יצטרף לשאלה הזאת. חחחחחח. הגה מעץ וידית הילוכים של OMP וההספק קרוב ל-170! גדול!!! דרך אגב, תמסור ד"ש חם לשי
  4. השאלה היא האם כדאי להתקין? לאו דווקא אני מדבר על הטמפ'.
  5. מקפיץ ובחזרה ומחבר עוד הודעה משישור קודם: כדאי להתקין קסנון בקליאו בדרגת אור של 6000K?
  6. יש לי הרגשה שזה קשור לרכישה האחרונה שלי.... תמוה קצת אההה... pelo911, ה-GoodYear F1 לא יתן לי תמורה יחסית להשקעה הגדולה שבו. מה גם שאני לא מתחרה כל היום ואין לי צורך שצמיג שמתכלה "מהר מדי". ה-HANKOOK אולי אחלה של צמיג איך איני מכיר אותו באופן אישי ומאמין שאף חבר נוסף פה מכיר אותו. בכל אופן, אני מעדיף ללכת על פן מוכר יותר ביכולות שלו- מישלין או דאנלופ. יחס מחיר-תמורה מצויין.
  7. זה אצל חבר של אבא שלי. עשיתי אצלו גם את הצמיגים ללאון שהייתה לי וגם לאינפיניטי QX56 של הבוס של אבא. שמה כבר הזמנו מיוחד מחו"ל כי לא הייתה את המידה בארץ. בקיצור, הוא דיבר איתי על 1,800 ש"ח ואני עוד מתכוון לקצץ פה ושם
  8. חבר'ה... ביום קצת ביררתי ו-"השגתי" מחיר לרביעיית: MICHELIN 195/50R15 82V PILOT EXALTO PE2 של 1,800 ש"ח כולל מע"מ, הרכבה ואיזון. הצמיגים מתחילת 2007. שווה? או שאפשר להשיג ביותר זול?
  9. fish, דגת דג רציני!!! מזל-טוב!!!! שיהיה במברוק!
  10. נורא ואיום" - רוני אני איתך בהצדקה צרך התמונות, אבל גם אני למדתי על בשרי שיש הבדל בין תמונות למציאות. סיאט לאון טורבו החדשה היא עדות לכיעור בתמונות ויופי במציאות. ולכן, לחוות דעת סופית, אני אבקש לחכות לספטמבר ולמחני הנהיגה שבה. אני לא מאמין שהיא תשתווה ל-"תלת-אופן" של ה-172 מבחינת הנאה בנהיגה ויכולת אמיתי לבחון את הנהג עצמו, אך נראה לי שלא תשאיר אדיש אף נהג/חובב-הגה/בעל-צפתיה-חמה, כזה או אחר בישראל. נקודה למחשבה.
  11. ה-Pד2 של מישלין לא קיימים במידה הזאת בארץ נראה לי. ואם כן, יחס המחיר לדעתי לא שווה את הקנייה. נראה לי באמת שה-SP9000 יספיקו לי. ומנסיון- הם לא מתייבשים מהר.
  12. תודה רבה חברים. סתם הבאתי את המחירים... אני יודע שהם לא קשורים למחיר בשוק העדכניים. אני יבדוק בשבוע-שבועיים הקרובים את הזוג הבא: DUNLOP 195/50VR15 SP9000 82V MICHELIN 195/50R15 82V PILOT EXALTO PE2 עם פזילה יותר רצינית למישלין....
  13. ממש יפיפייה...!!!! איזה מידה הצמיגים והג'אנט?
  14. מזל טוב אחי... שימו לב ששנינו פתחנו 2 שירשורים שונים.
  15. לבעלי הקליאו ספורט MK1 ולמבינים בגומי- אני רוצה לרכוש רביעייה חדשה. איזה דגם צמיג מהבאים הוא הכי מומלץ והאם הוא שווה מבחינת המחיר שלו? (המחירים לפי אתר "שואף צמיגים". מחיר צמיג לרביעייה. סביא להניח שאשיג מחיר נמוך יותר) אני מחפש רביעייה בעלת אחיזה טובה אך שלא תתייבש מהר מדיי ולא תתכלה יותר מדי מהר. DUNLOP 195/50VR15 SP9000 82V במחיר של 497 שקל לצמיג MICHELIN 195/50R15 82V PILOT EXALTO PE2 במחיר של 471 שקל לצמיג GOODYEAR 195/50VR15 F1 GSD3 82V במחיר של 822 שקל לצמיג(!!!) FIRELLI 195/50R15TL 82V P6000 במחיר של 402 שקל לצמיג YOKOHAMA 195/50R15 82H A drive במחיר של 446 שקל לצמיג CONTINETAL 195/50R15 PREMIUM 82V FR במחיר של 394 שקל לצמיג אני חושב יותר בכיוון של ה-"מישלין" או ה-"דאנלופ". מה אתם אומרים?
  16. BMW 330 קופה , שנת 2006 עם מגנזיום של M6 לכל המגיבים תודה רבה!!!!! מייל נשלח כבר לגיא ואני מחכה למפגש הקרוב ביותר. אני לא מרחובות... אני קצת יותר ממרכז הארץ. ולגבי מר בנאי (ליאור בשבילי)- יש לי הרגשה שהוא פוזל לעבר ה-MK2... תראו את ההשוואה של "הגה" לגבי ספורטיביות בין 60-100 אלף שקל. ויש לי הרגשה גם, ממה טובה, שהוא יהיה שמח בשבילי
  17. מה אתה חושב בכלל N95! חד משמעית!
  18. לא, אבל הציפוי יבוא בקרוב. עניין של יום-יומיים ואני יצלם ויציג את העבודה.
  19. כן כן... גם אני התמכרתי בסופו של דבר.... וגם לי יש (קצת יותר מ) 172 סיבות לחייך החל מהיום! אז אחרי חודשיים בלי רכב חזרנו לעניינים! מצורפות תמונות ראשונות של הקליאו. הבוק יבוא בהמשך... טל
  20. כן, חלקם כבר מצאתי... אני מקווה למשלוחים לארץ. תודה.
  21. ראיתי!!! תודה רבה בכל זאת...
  22. אלעד, אני רשמתי את מה שידעתי. אתה תיקנת- וטוב שכך. גם אני למדתי משהו חדש.
  23. לאחת מנוע 1,600 סמ"ק, 16 שסתומים, 110 כוחות-סוס (תקנו אותי אם אני טועה) לשניה מנוע 2,000 סמ"ק, 8 שסתומים, 115 כוחות סוס את שניהם אפשר למצוא עם גיר ידני (5 הילכוים) או אוטומטי (4 הילוכים), וב-2 רמות גימור: 1. קומפרטליין - הפשוטה 2. גנריישן - המפוארת (גלגלי מגנזיום, סאנרוף, פסי קישוט בצבע הרכב ועוד שלל תוספות קטנות). לגבי הדלק אני לא בטוח. מרכב הרכב אינו קל ואפילו קצת כבד. מצב אחד יש מנוע 1.6 קטן יותר, ומצד שני יש מנוע 2 ליטר (בעל מספר שסתומים קטן יותר) שמזיז את הרכב יותר טוב. לדעתי (ולדעת שאר חובבי הרכב), גיר ידני ורגל עדינה יחסכו יותר בדלק
  24. במשרד הרישוי לא חישו לי הרבה. הפקידה ענתה לי (שקול שעושה טובה שעונה לטלפון) שלא. יש אפשרות אחרת? או רק לחכות לסיום השביתה הזאת?
  25. יש אפשרות לעשות את "העברת הבעלות" באחד מסניפי משרד הרישוי (תל-אביב, חולון, נתניה וכד')?
×
×
  • תוכן חדש...