-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
בקליות שקופות לסיאט לאון 4 חלקים מתאים לכל דגמי הסיאט לאון בשנים 2002-2005 הבקליות בתאורת מנורות "ניאונים" קטנים מצב חדש ללא שריטה לפרטים נוספים ב-ה"פ טל
-
זה גם המחלה של הפולו.... בפולו GTI שהייתה לי זה גם היה ושעשיתי לה פוליש וקס, עשיתי אותו גם על הפנסים ו90% ירד. שפשפתי קלות גם עם נייר זכוכית עדין. טל
-
כי יש דבר שנראה השילוב הראוי בצה"ל... וצריך לשמור 40 ס"מ בין גבר לבחורה... ובלה בלה בלה..... למה?!?! זה אין לי מושג, ולא נראה לי שלמישהו יש... טל
-
חחחחחחח.... גדול!!! טל
-
גישה ישירה לנפט ללא בעיה... ולך תדע כמה זה סנט בשביל הכלכלה שלהם, אולי הם מרוויחים סנט אחד ביום! טל
-
ברוכים הבאים לפורום! הפורום נועד אך ורק לפרסום מודעות קנייה ומכירה של רכבים מכל סוג. אין לפרסם מוצרים אחרים פרט לרכבים (מכוניות, אופנועים) או חלקי רכבים(רק מכירה). מחשבים, פליסטיישנים, ברווזים מפוחלצים ושעוני קיר לא מתקבלים כאן. אין לפרסם הודעות מסחריות - רק פריטים למכירה ע"י אנשים פרטיים, שלא במסגרת עסק מסחרי. אין לפרסם יותר ממודעה אחת למכירה/קניה בתקופה של שבוע(7 ימים) (אחרת ידחקו הודעות אחרות לגיטימיות של אנשים פרטיים). שימו לב בבקשה - מדובר על הודעות חדשות, לא על פרסום מחדש של הודעה שכבר פורסמה. אם ברצונכם לפרסם מחדש הודעה שכבר פורסמה, אנא המתינו שלושה שבועות בין פרסום לפרסום. הגולשים מתבקשים להמנע מדיונים לגבי רכב נמכר כזה או אחר ולגבי תצפיות. כמו כן, הנכם מתבקשים שלא לנהל ויכוחים ודיונים עם מוכרים וקונים לגבי מחיר, מצב האוטו וכדומה - בשביל זה קיימת מערכת ההודעות הפרטיות, אי - מיילים וגם תודה לאל תקשורת טלפונים משגשגת של בזק. לסיכום - אין להגיב להודעות שלא אתם פירסמתם. דיונים בנושא רכבים למכירה וקנייה יכולים להתקיים בפורום בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" בתוספת קישור למודעה בפורום זה. הודעות שיחרגו מכללים אלו ימחקו או יועברו לפורום המתאים. גלישה נעימה ובהצלחה בקנייה ובמכירה. זכרו שמטרת הכללים היא לאפשר לחברי פורום אחרים להנות משירותי פורום קניה ומכירה, ולא על מנת להקשות עליכם. מחפש לקנות ספר רכב במצב טוב של סיאט לאון 2002 לא משנה הדגם, שכן הספר הוא קולקטיבי לכל הדגמים בפלאפון 054-6291111 או בהודעה פרטית תודה טל
-
שאלות לגבי הרכבת מערכת בסיאט לאון 2002
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
טוב חברה, נתחיל בתודה. דבר שני, תפסיקו לריב... בשביל מה זה טוב... שכל אחד ייתן את המצלתו ולא יעביר ביקורת אחד על השני, זה לא מוסיף דבר. אם מישהו חושב אחרת ממישהו אחר, שייתן את המלצתו הוא. ואני לא מדבר על הת'רד הזה בלבד. ועכשיו לעיקר.... בקשר למערכת. לאחר נסיון ברכב של אחי לא לשים רמקולים מסוג 6X9 מאחורה, המוזיקה הייתה טיפה לקוייה והיה חסר לי הצליל מאחורה. זאת לפחות דעתי האישית ולכן אני חושב שכדאי לי להוסיף סט אחורי. מה גם שהרכב לא ממש קטן, ולפעמים אני לא לבד ברכב. הרכבתי מערכת בבית לפי הקריטריונים שאני הצבתי, ואני מבקש אם תוכלו לתת לי אישור לגביה, וגם לשנות משהו אם צריך. מגבר: "רוקפורד" 4004 או "אוריון" 4004 קומפוננט: "רוקפורד" P162S או "מורל" דוקט MK2 אחוריים 6X9: "רוקפורד" FRC3269 או "מורל" פולס בעקרון, העדפה אישית שלי מכל מה שרשמתי למעלה היא המוצרים של "רוקפורד", שכן המגבר מאחורה של "רוקפורד" Punch. את כל ה"ערכה" אני יכול לסדר בסכום של 2500 ש"ח פלוס מינוס כולל חייוט והתקנה. עכשיו, תורכם לתת תגובה. טל -
בעבר דובר על צביעה בלקה של לוחית הרישוי הרגילה... אבל אני לא אמרתי כלום.... :roll: :roll: טל
-
קודם כל, ברוך הבא. בטח שאפשר.... אתה יכול לשים אין ספור רמקולים ברכב. הכל בתנאי של מקום (בניה אם צריך...) וחיבור נכון. אם אתה רוצה שיהיה לרמקולים בדלתות האחוריות אפקט, מומלץ שתחבר אותם למגבר נוסף, של 2 ערוצים במקרה הצורך שלך, שכן 4 הרמקולים האחרים שלך מחוברים למגבר. טל
-
שאלות לגבי הרכבת מערכת בסיאט לאון 2002
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בשביל מגבר 4 יציאות, קומפוננט ו-6X9.... אול תלכו בהכרח אחרי המחירים באתר של ZAP .... אני יכול להסתדר על מחירים יותר זולים באיזור המחירים המופיעים שם.. בקיצור, הבקשה שלי להמליץ על דברים אייכותיים... תדוה, טל -
שאלות לגבי הרכבת מערכת בסיאט לאון 2002
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מישהו....? -
חפש בגוגול אתרים של GIF ANIMITION ויש הרבה.... או את המושג 'מד"א' באנגלית שם וליד המילה תוסיף את הצירוף GIF טל
-
כולם כל... ההתנשאות ללא לעניין. מאיפה לך מה יש לו ומה אין לו. אל תתנשא על אחרים כי זה לאל לעניין ואתה לא נכנס לכיס שלהם והם לא לשלך. דבר שני, הוא לא ירד על בעלי ה-GTI. הוא רק אמר שכל אחד עם GTI שנת 2001 והוא יד 7 עם 150K ק"מ מבקש מעל מחירון, אז כנראה שהוא נפל מהמיטה בבוקר לפני שהוא חשב כמה לבקש. לגבי הרכב שלך- כל מקרה לגופו, לא מכיר אותו- אז אני לא שופט אותו. ודבר אחרון, דייי!!!! צאו כבר מסטיגמת הנשים!!! אז מה אם הרכב היה ביד הקודמת בבעלות אישה?!?! יש נשים שגם מזיינות רכבים ולא נדבר על זה שיש נשים שלא יודעות ללחוץ על קלאצ' ולהעביר בילוכים ויכולות לגרום לבלאי גבוה בהרבה מכלולים באוטו. שלא לדבר על כמות הדפיקות שהאוטו עובר אצלהן. ועוד פעם אני יסביר שכל מקרה לגופו (למרות שאצל נשים המספר נוטה לעמדתי... סוריי ) טל
-
יש משהו בדבריו.... ולכן לא חשבתי בכיוון המתלים כרגע. לגבי המועדון, הרעיון יכול להיות מעניין מאוד. אפילו אם הוא יהיה לכל בעלי הלאון או למכוניות סיאט בלבד. טל
-
שאלות לגבי הרכבת מערכת בסיאט לאון 2002
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נכון צודקים..... בואו נחדד את העניינים וניתן פרטים מלאים. כרגע מחובר מאחור בבניה מגבר מונו של "לייטינג אודיו" לסאב "רוקפורד" פאנצ' 12 אינצ'. ובגלל זה העניין הטריף אותי... איך הבנאדם שם מגבר וסאב, בלי לשים סטים בדלתות ומגבר אליהם? התקציב הוא בסביבות ה-2000 ש"ח. לגבי הסוג מוזיקה- אני שומע הכל... ממזרחית עד טראנס וגם שחורה על הדרך... מה שבא באותו רגע. טל -
אכן תמונות קשות!!!! גם אני רוצה כזה "אוטו"..... טל
-
שלום לכולם! יש לי סיאט לאון שנת 2002. באוטו אמורה להיות מערכת מובנית עם צ'נג'ר וכל הבלאגן... אבל הבעלים הקודמים החליף את הפאנל בסוני. עכשיו, יש לי כמה שאלות לבעלי הלאון וליודעים בדבר: 1. לא שומעים רדיו עקב כבל אנטנה לא מחובר. לאחר חיפוש מאחורי המערכת נמצאו כבלים שונים, אבל לא כבל הדומה לחיבור האנטנה. השאלה שלי היא: האם בגלל שהייתה מערכת מובנית, כבל חיבור האנטנה שונה בצורתו מכבל האנטנה הפשוט והרגיל? 2. גודל רמקולים הנכנס בדלתות הרכב. ברצוני להתקין סט קומפוננט (כרגע מותנים הרמקולים המקוריים מהחברה), לפחות אחד מקדימה. לכן רציתי לשאול באיזה גודל אני יכול לשים רמקולים מקדימה? ואם בדלתות האחוריות הגדלים דומים? 3. בגלל שהרכב יחסית "גדול" ביחס לאיביזה ולפולו שהייתה לי, אני מעוניין לשים עוד סט מאחורי הראש, חוץ הקומפוננט מקדימה. לכן רציתי לדעת אם כדאי לשים עוד סט של רמקולים/קומפוננט בדלתות האחוריות או לשים רמקולים בגודל 6X9 במגש האחורי? תודה מראש לכולם, טל
-
אכן.... לאחר שאתמול הייתי בשוק עקב הסרטון, הראתי היום אותו לחבר שלי שהוא עורך וידאו במקצועו. לאחר בדיקה קטנה בת כמה דקות, גלינו שהסרטון אכן ערוך בצורה יפה ובתכנת וידאו מקצועית אין בעיה לראות זאת. בקשר לסרטון השני. אכן מזכיר לי את טורקיה של הקיץ. אין שם חשבון לאף אחד, התמרורים שם הם בגדר המלצה בלבד. טל
-
בדיקת רכב טורבו (ממש ממש לא נושא דחוף בשום קנה מידה)
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של zdr בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בגלל שיש לאוטו לחץ דחיסה גבוהה. יש רכבים בארץ המומלץ לתדלק בהם 98 עקב לחץ דחיסה גבוהה או/ו כדי לקבל תוצאות נסיעה טובות יותר. 98 הוא דלק יותר נקי מ-95 ובחלק מן המקרים בריא יותר לחלק מן המנועים בארץ. הוא גם יקר יותר (בערך בשקל אחד לליטר...) מ-95. טל -
כרגע ואלי לתמיד, המטרה להשאיר אותה סטנדרטית. הפרוייקט הקרוב ביותר שלה הוא צביעת פסי הקישוט ו"החצאיות" המקוריות. לגבי הבקליות- עדיין לא החלטתי. אני יראה אחרי הצביעה איך זה נראה. המידה ולא אוהב יש 2 אפשרויות: 1. השחרה קלה שלהם ולראות איך זה יצא. 2. הם יוצאו למכירה. טל
-
אני עדיין עם הפה פתוח.... לא נורמלי!!! איזה מלאך?!?! זה נראה לי אלוהים בכבודו ובעצמו עזר לו שם! לא לנסות בבית! טל
-
תתחדש אחי!!! מזל טוב! טל
-
תודה רבה לכולם!!!! בכל אופן לגבי בחירה של 4X4 או לא 4X4, לא היה לי את אפשרות לבחור עקב תקרת תקציב ולכן קניתי את מודל 2002 (שדרך אגב עלתה ב-10/10/02) ואני לא מצטער לרגע... המחשבה הייתה בכלל לקנות איביזה בסכום של 55K-60K. אבל זה לא משנה על מה חשבתי... ל-eladdl, כן אחי... אכן זאת הלאון שהייתה שייכת לאשתו של ערן. ועכשיו לעיקר.... כמו שהבטחתי תמונות!!! התמונות מצורפות בשירשור, ואלו תמונות ראשונות של האוטו לאחר קניה ושטיפה. טל
-
תתחדש אייל!!!! אין כמו לקנות את הרכב שחכית לו כל כך הרבה זמן... זאת הרגשת סיפוק אדירה! טל
-
כן אחי! טל
