-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
שבת שלום גם לך. אשמח אם תעדכן בנושא.
-
שלושת המומלצים באיזור ראשל"צ: אבי-בר בע"מ פחחות וצבע ראשל"צ משה בקר 32 א.ת. ישן 03-9569717 דלתא ראשון בע"מ פחחות, צבע ומכונאות ראשל"צ פלוטיצקי 10 א.ת. ישן 03-9562345 03-9669231 מרום-טל פחחות וצבע ראשל"צ פלוטיצקי 3 א.ת. ישן 03-9508555 057-7702348 טל
-
השאלה היא אם הפקחים שחיים שם ביום יום לא יתנו לך דוח על זה. למרות שבעניין של ביטול דוחות חנייה עיריית רמת-גן גמישה יותר מעירייה מתועבת אחרת בארץ - עיריית ת"א.
-
גם במכוניות הנ"ל המפתח מוכנס מצד ימין. לפחות ב-S2000 ובפורשה, בזה אני בטוח. התמונה פשוט צולמה הפוך ולכן זה נראה כך. גם בקליאו את המפח מכניסים בצד ימין. אבל זה שווה את זה. אני מזמין אותך לראות ולהתרשם.
-
לירון במחיר של 240 אלף אפשר לקנות: אימפרזה STI שנת 2005-2007 הונדה S2000 שנת 2004-2005 איבו 8/9 שנים 2005-2006 סיאט לאון קופרה שנת 2008 (חדשה מהחברה!) גולף GTI שנת 2008 (ועוד נשאר עודף) רנו קליאו ספורט שנת 2008 (שתגיע בקרוב, ועוד ישאר לך הרבה עודף!) אודי A3 2.0T שנת 2007 (עודפים מהחברה) ועוד אין ספור אפשרויות... רק תבחר. 240 אלף שקל זה לא מעט כסף.
-
קח את הפלאגים הבייתה. הגנב לא יצליח לגנוב כלום. גם את המצבא אפשר לקחת. יש מגוון חלקים שאפשר לקחת הבייתה ולמנוע גניבת רכב. השאלה אם זאת המטרה ואם זה שווה את הטרחה.
-
אכן אטמוספרית. יש לא מעט CTR שנת 2002-2003 שמסתובבות בארץ במצבים טובים מאוד אפילו. ידיים נמוכות וק"מ נמוך. ואני מאמין שעוד נמצא איזה 306GTI6 אצל זקנה והיא תמכר מתחת למחירון לגבי ה-CTR החדשה: היא נראית טוב! יש כמה דברים שהרסו את העיצוב של הרכב- בניהם ידית ההילוכים והשעונים הדיגטאליים שאני מתעב. גם המחיר מרתיע וגורם לך לחשוב על אופציות אחרות בסכום הזה. רמז: איבו שנת 2005-6 תכנס בסכום הזה! אבל כמו שאני מכיר את ההונדות ויצא לי להיות לא פעם אחת ב-S2000, ההונדה בדר"כ א מאכזבת! חכו למקור. כמו שהעבירו הרבה ביקורות על הלאון החדשה עד שראו אותה בעיניים. ואם כבר דיברתי על לאון - לאון CUPRA חדשה מהחברה שנת 2008 עם מנוע 2 ליטר טורבו ו-240 כוחות סוס ושלל איבזור תעלה אותו מחיר. וזוהי גרמנייה לכל דבר. בקיצור, כמו שזה נראה, אפילו לי, ה-CTR החדשה לא תתומכר בצורה מדהימה.
-
לאון, מעניין איך ראית את הנושא הזה ולגבי דברים נוספים, אני דוגל להשאיר את הקליאו ברמת הסטדרטיות ככל שאפשר אבל אם יהיו - יהיו עידכונים. אתה תהיה הראשון לראות, זה בטוח.
-
"ביחס לקליאו". התכוונתי- ביחס לפונטו. באמת נכנסה לי לורידים
-
תכלס, הבאת לי אותה יפה. אבל הלכתי לאכול במקדונלדס (הסניף הכשר) עם חברה שלי. אני גר לא רחוק. אז אני נקי מעניין.
-
תכלס זה פתרון יקר וקצת צחיק/עצוב - תבנה חניון פרטי. חוץ הפיתרון הזה, אני לא רואה שום פיתרון אחר לבעיית הגניבות שיש קיום בארץ כאשר הגנבים פשוט פורצים הכל, ומה שהם לא מצליחים לפרוץ - הם מצליחים לקחת. הכל שאלה של רצון אצלם. וגם נגיד ולא גנבו - הנזק שנגרם לפעמים מוריד לך את החשק מהרכב שלך. מזל שיש חברות ביטוח בימינו.
-
אך תשכח שהאביזה אמינה יותר, נוחה יותר ומפנקת יותר ביחס לקליאו. אחרי שהיה לי רכב של הקונצרן (לאון טורבו) הייתי בוחר בסיאט (אני משער שמדובר באיביזה) ללא כל מחשבה שנייה.
-
DVD PREMIER 605 + מסך 7 אינצ' + מתאם מיוחד לרדיו-דיסקים מתוצרת "פיוניר". כולל אחריות ל-6 חודשים! תמונה אמיתית של המוצרים. מחיר אחרון. בלי כסף! לפניות: הודעות פרטיות פלאפון 054-6291111 אייסיקיו 110-469-204 אי-מייל [email protected]
-
צולם בלילה במצלמה של הפלאפון (מצטער על האיכות מראש ) באיזור הבורסה בר"ג. כן כן, עמוד חשמל באמצע חנייה! כל אחד מוזמן לבוא ולראות שזה אמיתי ולא איזה פוטושופ. את התגובות אני משאיר לכם!
-
העלתי את התמונות כמחווה לבעל הרכב. אם אני יתחיל לכתוב פה 'נעימות' על העיריות השונות ועל החוק בישראל - אני לא יסיים! רק חבל שככה זה צריך להיות.
-
תודה רבה לכולם על התגובות! שמחתי מאוד לקרוא הכל.
-
לא עקבתי אחרי זה. אבל מרגישים את הקימורים של ההגה מצורתו המקורית ולא מרגישים "מדרגות" בגלל שכבת העור הקודמת שהתקלפה.
-
אני מחפש את הדברים הבאים: טמבון קידמי של רנו קליאו ספורטMK1 במצב שלם ללא שברים וסדקים. שריטות וצבע לא משנה, אם כי יש עדיפות לטמבון שלם וחדש בצבע כסף. סמלים של רנו קליאו ספורט: RENAULT ו-Clio sport סמל רנו קידמי סמל של רנו בג'אנט של הקליאו ספורט (עדיפות ליותר מסמל אחד) פנסים לד אחוריים ו/או פנסים של קליאו MK2 ופנסי אנג'ל-אייז קידמיים לפניות: הודעות פרטיות פלאפון 054-6291111 אייסיקיו 110-469-204 אי-מייל [email protected]
-
לגבי הכיתוב, אין לי כל כך מושג. גם לא שאלתי, אבל שווה לנסות לשאול. בעיקרון שהוא מפרק את ההגה הוא לוקח את המיגות וחותך את העור עליו. אז לפי ההיגיון נראה לי שיהיה אפשר לעשות כיתוב רק אחרי ההלבשה או שפשוט לפני שהוא תופר לחפש את המיקום הנכון ולבקש ממנו לעשות את זה. או שאם הוא לא עושה, לקחת את חתיכת העור הספציפית, לסמן עליה, וללכת לתופר/ת שיודעים עניין בדבר ושיבצעו את העבודה באופן מהיר כדי שיהיה אפשר להמשיך את הלבשת הציפוי. לגבי שאלת ניתוק בהמצבר. לא, לא ניתקו מצבר וגם אין צורך בכך. מה שכן, אסור בשום פנים ואופן להדליק את הסוויצ' אחרי פירוק הכרית עד החזרתה. אלו היו הוראות מפורשות מהמתקינים. טל
-
500 שקל לא כולל מע"מ אם נדייק ואני באמת אחד שחושב על כל שקל (חייל ), אז אם אני עשיתי ואני ממליץ- קחו בחשבון! העבודה באמת אייכותית מאוד! לגבי הצבעים. עוד פעם אני מזכיר את מה שכתבתי בשורה הקטנה למעלה. התמונות צולמו בפלאפון ולא בעלי איכות טובה ורמת צבעים מדוייקת. מה שכן, החלק התחתון דומה 1 ל-1 לצבע המקורי. צבע העור של חישוק ההגה כהה טיפה מכיוון שלא נמצא צבע מדוייק בדיוק. לא כזה נורא לי, במיוחד שזה איכותי יותר. מה גם שאני מזכיר שעדיף לשלם סכום כזה על עבודה כזאת מאשר לקנות הגה חדש בחברה בסכומים שמגיעים ל-4 ספרות והרבה יותר וגם הם התקלפו בעתיד.
-
אחרי קצת פחות מחודש שהקליאו ספורט אצלי, כבר לא יכולתי לראות את ההגה המתקלף הזה ואת כל הפיתרונות ההזויים שעושים לו. אז החלטתי לעשות מעשה: ציפוי הגה חדש לקליאו! קודם כל אני מצטער מראש על איכות התמונות. הן צולמו במכשיר הפלאפון שלי עקב כך שנהרסה לי המצלמה הדיגטלית. אחרי אין ספור בירורים על הרבה מקומות, קיבלתי המלצה חמה על מקום שנקרא: "אוטו אלגנס". הגעתי למקום, הראתי להם את ההגה במצבו הנוכחי (פה שכחתי לצלם . אבל מי שמכיר את הקליאו יודע על מה מדובר) וישר התחלנו בהתאמת צבעים ופירוק מקצועי של ההגה כולל כרית האויר. נבחרו 2 צבעים וסגנון תפירה שיהיה דומה ביותר למקור. במקום עצמו נכחו מכוניות מסוג דודג' וטיוטה לנד-קרוזר חדשות שחיכו לריפוד מלא. נראה מקצועי ביותר. נמסר לי שהעבודה תתבצע באורך זמן של לפחות 5 שעות, אך לאחר כ-3 שעות ההגה כבר היה מוכן ומורכב על הרכב. והתוצאה: לא פחות מממממדהימה!! המחיר אינו זול בכלל אך לדעתי רמת העבודה שווה כל שקל! 500 ש"ח + מע"מ, למי ששואל. לא לשכוח שמדובר על עור אמיתי! ולא חיקויים או סקאיי. אבל, איזה תענוג! עולם אחר לגמרי. אני ממליץ בחום! הנושא הזה נפתח לכל בעלי הקליאו שעדיין לא טיפלו בנושא וכהמלצה כללית לכולם על בעל מקצוע שעושה עבודה כמו שצריך לעשות. טל
-
סיכום עלות שנתית גולף ג'נריישן 1.6 ידנית שנת 2001
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של אייל בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חבל שלא צירפת את ההודעה לשירשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=17005 -
יש לך חודשיים לשלם אותו עם הסכום המקורי. אחרי זה, זה עם תוספת ה-50% וכן הלאה.
-
תגיד לי בבקשה שזה אח שלך הקטן נכנס על המשתמש שלך וכתב את הדברים האלה. ילדים בני 16 כבר לא רושמים דברים כאלה.
-
אתה מדבר על איבזה CUPRA חדשה? דגם הטורבו של שנים 06-08? או הדגם האטמוספרי של שנים 98-00?
