Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. לאון קנה קליאו ספורט. היא גם מבית רנו
  2. חבל רק שמצאת INBOX'ים של מנוע 1.2 16V של הקליאו בכל אופן אני מחפש רק קיט 'ראם-אייר', תודה.
  3. השאלה אם קיים 'ראם-אייר' של K&N או להסתפק בזה של SIMOTA ? ואם קיים - איפה אני יכול לרכוש אחד כזה? (אם זה דרך EBAY, אשמח אם מישהו יוכל להזמין לי ואני אשלם לו מכיוון שאין לי ידע ויכולת להשתמש באתר הזה)
  4. ההילקס עם הפרסומים על הטויוטה מוכרת. למרות זאת, אני לא מסכים. נכון שזו דרך מקורית, יפה ואף מקובלת עקב חופש הדעה בארץ ולי אישית אין בעייה עם הדרל הזאת. אך יונדאי וטויוטה לא מייצרות 2 וחצי רכבים בשנה. ואם ברכב אחד או שניים נתגלו בעיות מסויימות- הכל שאלה של דרך טיפול החברה בלקוח.
  5. יש 'ראם-אייר' או קיט יניקה של K&N לקליאו ספורט? או קיט של SIMOTA יספיק? בהמלצות על פילטר רגיל איני מעוניין עקב הבעייה של החום שנפלט בתא המנוע ולא רק בגלל הליכלוך.
  6. אפילו INBOX של בוגאטי לא עולה 800 שקל (קצת הגזמתי... ) פילטר INBOX פנימי הכי יקר יכול להגיע לסכום של 450-500 ש"ח כולל 'מס גניבה'. ראם-אייר (קיט יניקה מלא) יכול לעלות בסביבות ה-850 ש"ח.
  7. אני מצאתי באנטון יפו ועוד מישהו מצא בפ"ת (אמנם לא במידות שלך) תאריכי ייצור 0107. אייל, תמשיך לחפש- בסוף אתה תמצא.
  8. אייל, לא הבנתי למה אתה הולך 'סחור-סחור' ולא בוחר בצמיג שיענה על כל הדרישות שלך (אחיזה, אורך חיים ומחיר) ? ה-DUNLOP SP9000.
  9. בזמנו אני רכשתי שת ה-Dunlop SportMaxx במידה הנ"ל במחיר של 2,100 ש"ח לרביעייה כולל התקנה ואיזון, אז זה אומר שיש מה להתווכח. צר לי, אך לא אוכל להשיג לך את המחיר הזה היום. ה-GOODYEAR שציינת הוא ברמה נמוכה יותר מהדגם טוב יותר שלהם, ה-F1, ונחות גם מדגמי ה-Dunlop - ה-SP9000 וה-SportMaxx והוא עדיין יקר. לדעתי חפש Dunlop SP9000 או Michelin PILOT EXALTO במידה שלך (205/55R16) עם תאריך ייצור קרוב ותהנה מהם יותר ממה שאתה חושב!
  10. כוח-סוס

    DVD + מסך 7'

    UP יש על מה לדבר...
  11. כוח-סוס

    GTI על הצד? מסתבר שכן.

    א. בכל רכב הנעה אחורית בין אם הוא אמרקאי או לא יותר קל לעשות את זה. ההחלקות האלה מבוצעות במרבית המקרים ע"י נענה אחורית. מה שבאים להראות פה, אלו הן אותן החלקות עם הנעה קידמית. דבר שקשה מאוד לבצע ע"י נהג לא מיומן. ב. בכל מקרה צריך ממוחיות מסויימת לעשות את זה. לא כל אחד יוכל לעלות על רכב עם נעה אחורית ולבצע החלקות בלי כל בעיה.
  12. תתחדש!!! מי כמוני יודע איזה כיף זה סוף סוף למצוא את האוטו שאתה כל כך רוצה. נראית שמורה ובמצב מדהים! הדבר היחידי שקצת מציק לי הוא הק"מ. צריך לעשות יישור קו גדול? יש מנוע חדש שם?
  13. כוח-סוס

    GTI על הצד? מסתבר שכן.

    אחד הנהגים היותר טובים שיש. כל פעם מחדש אני נהנה לראות מה הוא עושה עם כל רכב שהוא נוהג בו.
  14. אם היית מכיר את ההיסטוריה של הרכב היית מבין למה הוא עבר כל כך 'הרבה' ידיים.
  15. זאת נורה איכותית, לא מהסוג הפשוט שמרכיבים על כל רכב ערס. אני ימשיך לחפש, ואם אני לא ימצא אני מעוניין להצטרף להזמנה שלך מחו"ל.
  16. דובר כבר רבות על האזעקה הזאת כולל מקומות מומלצים להתקנתה. היכן אתה מתקין את האזעקה? שזה בעצם הדבר החשוב ביותר.
  17. כוח-סוס

    הגבלת הרכבים ל-120

    אז ילדים יתחילו לנהוג בעיר יותר מהר כדי לקבל סיפוק מהרכב. לא נראה לי כפתרון ריאלי גם.
  18. לא עדיף בכלל ואם אם כבר אז תלוי בסוג ההנעה שלך. אם ההנעה היא קידמית - החדשים מקדימה. הנעה אחרוית? החדשים מאחור. 4X4? רק רביעייה חדשה! ובכלל אני ממליץ לשים רביעייה חדשה מאותו דגם ואתו סוג. יותר בטוח!
  19. אני לא רוצה תחליף לקסנון. אם זה לא יהיה קסנון, אני מעוניין באור לבן יותר ונקי יותר, ולא באור צהוב. אחרי חיפוש קצר לא נמצאו הנורות בכמה מקומות. חשבתי שזה יהיה עניין פשוט יותר. מישהו יכול להדריך אותי איפה יש נורות HB3/9005 מסוג: (Philips Vision Plus (Premium או Philips Blue Vision ? או איך אני יכול לרכוש כאלה? ואיפה אוכל לרכוש גם מנורת חנייה מסוג H7 (נשרפה לי אחת)?
  20. וליאור, אל תשכח ששלי הייתה עם הק"מ הכי נמוך בארץ ושמורה במצב ניילונים. ושלא נדבר על זה שלא חסכתי שקל בטיפולים ובעלויות.
  21. זה גם שנכון. מה שגם שלאון שלי לא פורסמה כלל
  22. מה שהכי חשוב זאת תחנה אמינה שלא מופיעה ב"רשימה השחורה", ושתחלופת הדלק תהיה בה גדולה ככל האפשר (מומלץ שהדלק לא יעמוד זמן רב. דבר שקורה בדר"כ באוקטן 98). מומלץ תחנה מבין 4 החברות הגדולות בישראל - "פז", "דלק", "סונול" ו-"דור אלון". על 'סד"ש' אני לא יכול להמליץ עקב כך שאיני מכיר אותה. זה לא כל כך משנה סוג התחנה.
  23. יום שלישי, אחרי שיהיה לי קצת זמן פנוי מהצבא, אני יגש לקנות וידווח.
  24. לא ידוע לי על A3 180 מתחת ל-2001, אבל אם אתה בעלים של אחת כזאת- מי אני שיתווכח ועכשיו אחרי המחירים שאתם זורקים פה, אני ממרגיש שיצאתי דיי פראייר ביחס ללאון שהייתה לי.
  25. תודה רבה. אני כנראה יוותר על קסנון מפאת העלות ועקב כך שאף פעם זה יראה כמערכת אמיתית ומקורית. מה גם שזה יסנוור נהגים אחרים. אני כנראה יבחר בסדרה של 'פיליפס'.
×
×
  • תוכן חדש...