Jump to content

M H

  • הודעות

    487
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M H

  1. M H

    עוקץ רכבים חדש

    בנכס נדל"ן משועבד, אפשר לעשות עוד שיעבוד - משני.
  2. @יענקלה הדובי צריך לחשב גם מה גיל המוות הממוצע הכללי, למול גיל המוות הממוצע של זכאים לתג נכה (שכוללים הרבה מחלות כמו סרטן למשל)
  3. תרחיש היפוטטי, כי מי ישלם בלי ההתחיבות הזו...
  4. M H

    עוקץ רכבים חדש

    אז אפשר למשכן את הרכב על שם בן זוג (למשל) בסכום סמלי, ואין אפשרות למשכון נוסף?
  5. בן כמה הילד ? תמיד ההורים צריכים לשלם על נזק שעשה הילד ? אם אתה מתכוון באופן כללי, לא ממש. אם הרכב עמד במקום שאסור לעצור בו - למשל, עצירה פתאומית וחריפה בכביש מהיר ללא סיבה מוצדקת, או עצירה בסיבוב עיוור, במקרים כאלה, עצם העמידה לא עלולה להיחשב כגורם תורם לתאונה ?
  6. כשישנים, לא מרגישים איך שהזמן עובר לו... הפרסומות לקומבינות ממשיכות אותו דבר, אז זה לא נראה שעושים משהו במשטרה.
  7. אייגוX, פריאוס, רק מראה שאפילו לטויוטה יש סיכוי לפשל, אז לא ברור לי בשביל מה השינוי הגדול בעיצוב, הרי סוס מנצח לא מחליפים...
  8. מי שמזמין עכשיו, יקבל את החדש כבר? או עדיין את הישן?
  9. החסרים, אולי זה 4 יחידות מתת דגם GLS עם הספק של 201 כ"ס
  10. הצמיגים הם לא חומר דליק?! לא פעם ראשונה שאני רואה את זה, הרכב מפויח, והצמיגים די שלמים. מעניין.
  11. תודה רבה! אז אין הרבה סיכוי למצוא אחת כזו... 4 מכוניות נאבדו...🤫
  12. @zvit אולי ?
  13. מישהו יכול לדעת כמה רכבים כאלו יש היום על הכביש? אוטומט. מהגרסה הרגילה יש די הרבה, את הטורבו לא רואים כמעט. (שואל בשביל חבר, מאוד אוהב את הצורה של הרכב אבל מחפש משהו יותר חזק ) את הרגיל אני מבין שאין הרבה איך לשפר, לעומת הטורבו שיכול להגיע ללמעלה מ200 כ"ס בסטייג'1 מעניין כמה רכב כזה יהיה יותר יקר מהסטנדרטי, אני מניח ששמר טוב יותר על הערך שלו. תודה! בנוסף, הרכב קיבל 5 כוכבים במבחן ריסוק בזמנו, לכמה זה מקביל היום?
  14. הייתי לוקח את הרכב לאיש מקצוע, שיבדוק האם החיבורים של הספסל / חגורות יושבים כמו שצריך, כי זה אפשרי, יש רכבים כאלו (5 מקומות מקורי עם נקודות התקנה מקוריות לספסל הנוסף) השאלה איך בוצע בפועל אצלך. במקביל, על מנת שלא להגיע חלילה למקרה של תאונה בלי כיסוי מתאים, וכדי לנסוע ברכב חוקי, מחפש שוב רכב לקנייה, והפעם, 7 מקומות אמיתי... אגב, כמה הפער במחיר, כלומר מה ערך העוקץ?
  15. אני שמח שטעיתי.
  16. שלושה נהגים דרסו אותך ? וואט ?! ומה עשית עם הפטיש, אני מדמיין לעצמי... פיצוץ חלון קדמי= עצור! פירוק מראה ימין= האט, ניפנוף עליז= סע לשלום, יצאת מהגהינם. אגב, החרדים תמיד דורסים אנשים, ברור. יש לך את זה ביותר שנאה?!
  17. אז למעשה דרייבר שקיבל הזמנת נסיעה, ואוסף נוסע בודד או קבוצה מאורגנת ברכב שלו בכביש ולא בשטח , זה תקין ? אני לא רואה פה סייג לגבי הסעת נוסעים בכביש . אם כן זה אכן סוג של פתרון לדרייברים (למי שאין לו את הרצון להשקיע את הכסף והכוח שדורש רישיון להסעת נוסעים בשכר) וזה נראה שגם מבחינת העלויות זה עדיין יוצא יותר זול מאשר החזקת מונית
  18. בשיחה עם נהג מזדמן בקבוצה של נהגי "מוניות" פיראטים, הבחור סיפר לי שיש כמה אנשים בקבוצה שיש להם רכב שהרישוי שלו הוא מדברי, לא מצאתי הרבה מידע ברור - אבל, אם הבנתי נכון, זה בעצם רכב הסעות מורשה ומבוטח, אבל אין צורך ברישיון להסעה ציבורית, ואין את התשלום עבור ה"כובע" של המונית. זה אכן תקין ?
  19. רק שאלה, מה לעמוס ולגולף? ...
  20. יש חוק בישראל, ואם מותר לבטל - וזה מופיע בפוליסה- אז צריך לפעול לפי הנהלים, ולבטל. בחלק מהחברות אין קנס, באחרים יש משהו כמו 5 %
  21. אפשר לעשות רגיל (לשנה) ולבטל.
  22. אשמח שתרחיב, למה בכלל יש סיכון? הקונה משליש את הכסף, ביצע המוכר העברת בעלות כנדרש - מקבל את הכסף, לא ביצע - הכסף חוזר ל(לא) קונה. איפה הסיכון ? תודה.
  23. שאלת תם, למה?
×
×
  • תוכן חדש...