Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. מלחיץ.. קיבלתי לא מזמן את המגבת המדוברת, הקטנה יותר. עברה כביסה אחת ללא סחיטה וכביסה אחת עם סחיטה על 800 (בטעות) - ללא קרעים. מקווה שבכביסה הבאה לא תיקרע לי..
  2. נראה טוב ומחיר מעולה! מלבד המזרק כמובן, הרקולס מוכרים את אותו המוצר ב 249שח, 20מל.
  3. thenewguy

    הסושיה שלי!

    לוטי רול, בשחמון באילת סושי מטורף!!
  4. יוזמה מעולה. אל תשכחו שהזמנת אקספרס תעצור במכס ויתווספו כל מיני עמלות יקרות. דבר נוסף, המגבת מיוצרת בקוריאה, איך עדיין אף אחד לא מצא את המקור, שאמור להיות זול יותר בהרבה מהאתר הבריטי?
  5. התמונות מטעות ואינן מדויקות, כולל ההסבר.. גם משאית האמבטיה וגם משאית ה"משטח" ( = פלטה) נקראות פול טריילר. לאחת מרכב אמבטיה, קבוע, שכולל גם בוכנה להרמת הקצה הקדמי של האמבטיה כדי לשפוך את תכולת האמבטיה, כנ"ל לגבי הנגרר (או העגלה). לשניה מרכב פלטה קבוע, עם מנוף. הנגרר גם כן פלטה, ללא מנוף. משאית עם חיבור מהיר לכל סוג נגרר נקראת סמי טריילר, או סוס ועגלה, כשהסוס יכול להחליף עגלות/טריילרים בקלות, אבל לא לנגררים מהסוג שבסרטונים..
  6. למזמינים ב I4DETAILING, את מגבת UBER יש קופון 7.5% הנחה FACEBOOK75 יוצא סהכ 117שח אגב, ה UBER מיוצרת בקוריאה, אולי כדאי לגשש איפה אפשר להשיג אותה שם במקום I4DETAILING המעט יקרים
  7. בעקבות הדיון קראתי על החומר בחו"ל. מחכה בקוצר רוח שיחזור למלאי!
  8. איזה כיף לשטוף לבד מתחת לבית.. חברות שטיפת המכוניות בתחנות הדלק מנצלות את חג הפסח כדי להקפיץ את המחירים עד 150% ■ למה? "זה פסח, והמחירים עולים" "החברות לשטיפת מכוניות מנצלות את הביקוש הגבוה לשטיפת מכוניות לקראת חג הפסח כדי לגבות סכומי-עתק. חברות הדלק שבתוך מתחמיהן מופעל שירות השטיפה לא מתערבות במחירים הנגבים מהצרכן.149 שקל - זה הסכום שתידרשו לשלם אם תרצו לשטוף מכונית קטנה לפסח בחברת carspa, המפעילה את שירות שטיפת המכוניות בחלק מתחנות הדלק של חברת פז, חברת דלק ובאחת התחנות של חברת הדלק מיקה.אם יש לכם רכב מסחרי, תיאלצו להיפרד מ-199 שקל; ואם חלילה הרכב המסחרי גדול, הסכום ינסוק ל-249 שקל - כמחצית מסל הקניות לחג." http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001022713&fid=2
  9. ועל פנסים? זאת אומרת, על פלסטיקה חלקה, גם?
  10. הבנתי שיש הבדל בהרכב החומר בין השחור ללבן, אבל האם יש הבדל ביכולת מיסוך סווירלס או זמן עמידות שונה? נ.ב. אומנם שאלתך מופנת לאחר, אבל אני הייתי משרה פדים בתמיסת מים עם מסיר שומנים. משאיר אותם ללילה ובבוקר מוציא פדים חדשים לגמרי.
  11. על פי התגובות כאן, אפשר גם עם ONR מדולל 15.6מ"ל(פקק אחד של בקבוק ONR ליטר) לליטר.
  12. אז רגע, פוסו שחור ולבן, נאמר כי אין בינהם הבדלים משמעותיים.. זאת אומרת שיש הבדל אבל קטן. אז לטובת מי ההבדל?
  13. בבקשה http://www.ebay.com/itm/AUTOSCRUB-NANOSKIN-SPONGE-FINE-Grade-Auto-Contamination-Remover-/121392728031?hash=item1c439207df&item=121392728031&pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr
  14. תודה על המענה. אם כבר מדברים על מגבות, אילו כדאי להזמין מהקוריאני? לייבוש, כדאי להשקיע ב UBER או מה שיש לקוריאני לא כזה ביג דיל? ליישום ווקס - ? http://www.ebay.com/itm/6pcs-of-Microfiber-terry-applicator-pad-for-wax-sealant-polish-towel-cloth-/321008278361?hash=item4abd959b59 להורד הווקס - יש צהובות, אדומות, ירוקות.. מה הכי מתאים? http://www.ebay.com/sch/microfiberkorea/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from= נ.ב. למרסס 1.5 ליטר פשוט, כמה מקסימום נוזל אפשר למלא? ליטר?
  15. אז למה בעצם שמפו אם יש ONR? איזו מטלית כדאי לשמור בבגאז גם QD?
  16. קח אוויר בנאדם. תנשום עד 10. שתה כוס מים. הבחור סה"כ ביקש חוות דעת.
  17. 116% כוללים את המע"מ, מס קניה ומכס.. http://taxes.gov.il/customs/PersonalImport/Documents/MadrihYevuIshiRehev.pdf סעיף 4.ב.1.ב לא לשכוח שיש הנחות לפי דרגת הזיהום של הרכב המגיעים עד כ16K ועוד כל מיני אבזרי בטיחות שמוזילים גם הם את המיסים..
  18. כן. אם לעלות הילוך, היא לא תסחב. אם למשוך הילוך יותר מידי היא תתחמם יתר על המידה. 30-35 בד"כ זו המהירות המירבית שלהן..
  19. בצדק, גם אני לא הייתי מסכים לקבל צמיגים כאלה.
  20. משתתף בצערך. גם אני לא מתקרב יותר ל AVIS. חברה מזעזעת. השכרתי מהם פעמיים ובכל פעם היה איתם משהו. פעם אחת בארץ, ניסו לתפור עלי מכה בטמבון. כמובן שהייתה בזמן המסירה, פשוט "נעלם" התיעוד שלה. פעם שניה בחו"ל, הזמנתי שבוע מראש רכב full size בסגנון impala וקיבלתי במקום יונדאי I35 (שהוא 2 דרגות למטה), באותו מחיר. שיהיה לך בהצלחה. מקווה שתקבל את מלוא מבוקשך.
  21. לא. אני שונא את כל רוכבי הקטנועים/אופנועים. לא צריך להכניס לי מילים לטקסט. אה, ויש לי רשיון לקטנוע. היה לי קטנוע. אחרי שהבנתי מי נגד מי, מכרתי ומעולם לא נגעתי באחד מאז. "לא הייתה שם סכנה משמעותית".. מעניין אם זה כל מה שאומרים כל רוכבים, לפני שקורה משהו. והאם זה משהו שאומרים יחד עם המשפט "לי זה לא יקרה", או מקפידים להפריד?
×
×
  • תוכן חדש...