Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. היה אתמול פרק ראשון, ככה ככה. אין מה לעשות, ריצארד מעביר מסך יותר טוב. למרות שנראה לי שהוא בכל מקרה קשור גם בהפקה, כמו שבהרבה תוכניות רואים אותו בזמן האחרון. וגם נפל על הכדורגל...
  2. הסוחר פרסם שוב את המודעה ביד 2. אתם מוזמנים לא לקנות את הרכב הזה....
  3. חבר מהעבודה קנה רכב שנת 2012 לפני שבועיים. לפי הטסט האחרון היה לרכב 76000 שנה לפני, ועכשיו היה לו בערך 80000. בבדיקה היה בסדר. הלך למוסך שלו לעשות יישור קו, אמר לו המוסכניק, אין מצב שהרכב עבר רק 80000, תדוק שוב. הלך החבר למשרד הרישוי, וברור יותר מעמיק מצא ששנה לפני הטסט האחרון, היו לרכב קרוב ל 130000... בקיצור, רימו אותו. למזלו, הוחזר הכסף והעיסקה בוטלה (למרות שזו עבירה פלילית, הוא הסתפק בזה, די מבין אותו) חבל שמשרד הרישוי, לא מוסיף בדיקה קטנה שבודקת אם מספר הקילומטרים שנה שעברה גבוה מהחדש... נכון שברגע הטסט המכון רק מזין את הנתונים וזה לא אונליין, אבל אפשר אחר כך להוסיף את הבדיקה ובמקרה כזה להכשיל את הרישוי. ליאור.
  4. גם אני הייתי ממליץ בכיף על החניון הירוק. אבל לצערי הרב, הוא סגור כבר שנה שניה. לפני כשבועיים עברנו באיזור ועצרתי להעיף מבט, המקום נראה נטוש ומוזנח. חבל.
  5. bjlb

    מדרסים רפואיים .

    אני קניתי לפני כחודשיים בגלל דורבן ברגל. הלכתי למקום שהמליצו לי משפחה קרובה והיו מרוצים. מהתחלה כל העסק נראה לי פרוץ, אז הלכתי למקום שהמליצו לי עליו (עטרת מדיפוט) עשו רושם טוב. אמרו לי שיש יקרים מעל 1500, אבל המליצו לי על 800 שח (החזר של 175 מהקופה). מדדו בתבנית כזו, ושלחו. חזרתי אחרי עשרה ימים לקחת, הסתובבתי איתם חצי יום, לא היה נח בכלל. נתתי צאנס עוד יום, בקושי עמדתי על הרגליים. חזרתי אליהם, הוסיפו גובה ואמרו לי תנסה. הפעם היה יותר טוב, אבל עדיין על הפנים. שוב חזרתי, הוסיפו עוד שכבה של גובה. הלכתי כמה ימים וראיתי שזה לא זה. בכל מקרה הכאב של הדורבן לא עבר, ונוספו כאבים גם בקרסול, לא לדבר שעמידה ממושכת הייתה סיוט. בקיצור חארטה. לפני שבועיים, זרקתי אותם (חדשים לגמרי) וחזרתי למקורי של הנעל. הלכו 600 ש"ח לפח. ליאור.
  6. לי במורשה למנוע 1.8 שנת 2009 אמרו במפורש להביא שמן תקן C3.
  7. אז פניתי אליהם לפני כשלושה שבועות, ויש לי מספר סימוכין. איך אני יכול לברר מה הסטטוס?
  8. לא, בגלל זה לא ציינתי. 4 חדרים + מחסן ליאור
  9. גם אני העברתי לפני 5.5 שנים עם האחים לוי. הצוות הגיע אלי אחרי 2 הובלות! ועדיין פירק את הדירה במהירות מסחררת. הם באים גם מוכנים עם שמיכות וניילון נצמד בכמויות להגן על הרהיטים. סה"כ הייתי מרוצה.
  10. גם פה יש נוזל קירור מקורי של מיצובישי. ראיתי אותו גם אצל אבי חלפים, לא יודע מה ההבדל במחיר בינו לבין המורשה.
  11. 1. קניתי מזמן, אני יכול לחפש את אתה רוצה, אבל בכל מקרה בחרתי מוכר עם ציון גבוה, שמכר אלפי פריטים מבחינתי זה מספיק. בכל מקרה מדובר על פלאגים אירודיום שבמורשה רצו 200 לאחד... 2. אכן כן. עזר לי מאוד אז מנהל עבודה בשם שי, תפנה אליו, הוא סבבה. ליאור.
  12. זה פרסום שלהם מהערוץ בהוט, פרק ראשון ב 25.04
  13. מצטער על העיכוב. פלגאים הזמנתי מאי ביי. שמן קניתי אז באוטו דיפו, היה מבצע, שים לב שחייב תקן c3 ללאנסר. פילטר שמן מקורי המחיר זהה, קניתי במוסך. שמן תיבת הילוכים לגיר רציף שגם הייתי צריך באותו טיפול, כמעט ואין איפה להשיג וחייבים מקורי של מיצובישי, קניתי גם במוסך. ליאור.
  14. לדעתי זניח לחלוטין. לאוטו ששוקל בערך 2 טון, ההפרש הוא אחוז, נראה לי שולי, המנוע לא ירגיש בכלל את ההבדל.
  15. בחירה מעולה, איך שהושק הדגם החדש שמתי עליו עין, עד שנה הבאה אני צריך להתאפק... לא היה שווה לקנות באפס קילומטר יד שניה? ההוזלות שם משמעותיות.
  16. אני אומר לא. זאת הכלה, קצת עקומה, יש קמטים, אבל זה מה יש. מה הטעם להשקיע ולא להינות מהתוצאה? חוץ מזה, בד"כ תיקון יעלה הרבה יותר מאשר הורדה במחיר המכירה. זאת דעתי, ליאור.
  17. אם אתה רוצה, אני הלכתי למורשה בחוף שמן עם חלפים שלי, לא הייתה בעיה.
  18. גם אני לא ראיתי את התכניות לא אתמול ולא בלוח שידורים מהלינק ששלחת היום. מוזר [emoji853]
  19. גם לי זה קרה. שניתקתי ווי פי ונשארתי מחובר רק לרשת הסלולרי, זה לא קרה בכלל.
  20. יש לי פיאסטה.
  21. גם אני בכמה נסיעות עם הרכב לא התרשמתי בכלל לטובה. בפנים הכל פשוט ונראה כמו סוזוקי אלטו. עלוב. וגם רועש במהירות בין עירונית. הפאול הכי גדול של המולטימדיה של ההונדות בכלל, זה שהווליום הוא אלקטרוני ולא כפתור סיבוב מכאני. בחיי, זה משהו שאסור לו לעבור תקינה.
  22. מאילת עכשיו ברצינות, זה לא נח לשימוש כי זה גדול ולא נכנס בהרבה מקומות. בנוסף, זה בד"כ לא נתפס סימטרי על הבורג ואז בסיבוב עם הראצט זה כל הזמן מזגזג. וכמובן אני מפחד לסגור עם זה חזק. שהשתמשתי בזה, זה היה לא לראש רגיל, לא זוכר בדיוק מה זה היה. בקיצור, לא תחליף לבוקסה.
  23. שפונים באינטרנט (בטלפון הם לא עונים...)השאלה מה לבחור מהרשימה? המרה לאזהרה? בקשה להישפט במכתב? בקשה לביטול הדוח? אני רוצה לערער, ומעדיף לא להיגרר למישפט.
  24. bjlb

    ביטוח בריאות - הכדאי?

    כלל אצבע שנתן לי סוכן שאני מעריך - תבטח רק מה שאתה לא יכול לעמוד בתשלום שלו. טיפולים אמבולטוריים לדוגמה שיכולים להגיע לאלפי שקלים, ייעוצים למינהם, אבל יש אפשרות להוציא סכום כזה, אין מה לבטח. קטסטרופות של עשרות ומאות אלפי שקלים - כן. כנל לגבי ביטוח רכב. רכב שהשווי שלו נמוך ויש לאדם אפשרות להוציא במיקרה הצורך - רק צד ג. ליאור.
  25. עכשיו בדקתי - יש לי אותה משנת 2011. השתמשתי בה פעם אחת.
×
×
  • תוכן חדש...