Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. אני יודע שמצפים אותם בשעווה. גם להבריק אותם וככה חיצונית נראים יותר טוב, גם להגן משיפשופים ומכות קטנות, וגם מונע מחלק מהמזיקים לחדור את שכבת השעווה.
  2. תראה את הסרטון. נהג המשאית סטה ונכנס לנתיב הנגדי ללא כל סיבה נראית לעין, בטוח לא עקיפה. רכב אחד שנסע מולו הצליח להתחמק ימינה. המסחרי ראה שהמשאית ממשיכה להגיע מולו וימינה, ניסה לברוח שמאלה, לנתיב הנגדי, ובדיוק באותו רגע נהג המשאית שם לב שסטה ושבר ימינה חזרה לנתיב שלו, ומכאן כבר אין דרך חזרה. אין ספק שנהג המשאית אשם, והסטיגמה על האוכלוסייה ממנה הגיעה נוסעי המסחרית ועל זה שהם לא מתעניינים בחוקי הזהירות, שגויה.
  3. אני רוצה לדעת אם נבחרתי או לא [emoji23]
  4. אם כבר אתר עיריית חיפה, אם תסכם אחוזים שכל מועמד קיבל לפי האתר, יוצא 104% בטוטל... ובנוסף, ישראל סביון קיבל 2 אחוז - 1465 קולות, כלומר 732 לאחוז. קליש, קיבלה 57 אחוז - 64623 קולות, כלומר 1133 לאחוז. לא ברור.
  5. אז אני מבין שחובבניות מקובלת עליכם. ברור שלא בדקתי בכל האתרים של כל הרשויות המקומיות לראות איפה יש ואיפה אין תוצאות (גם ציינתי שבערים הגדולות יש נתונים). מה לעשות, אנחנו התקדמנו לעומת לפני חמש שנים, ולא חושב שלתת תוצאות באיזה שהיא צורה בשנת 2018 זה יותר מידי. ליאור.
  6. הסיפור הזה כבר ניהיה ממש ביזיון. האתר של משרד הפנים קרס, בסדר, אבל אין שום אלתרנטיבה? חוץ מהערים הגדולות שמסוקרות אין לי מושג מה קורה בשאר הערים, ממש אבל ממש חוסר אונים - שום מקום אין תוצאות. ביזיון כזה שהתושבים לא יודעים מה נסגר...גם באתרים של הרשויות המקומיות לא מפורסם כלום. פשוט מחדל. וכן, ראיתי את הקובץ אקסל שאין לי מושג כמה הוא מעודכן וגם אין אפשרות לראות בו נתונים של אחוזי הצבעה חוץ מזה שהוא לא ממש קריא ומתונים חוזרים בו על עצמם. ליאור.
  7. לא בטוח בכלל. לפי דעתי היא יעילה יותר לעצמים נייחים, לא ניידים שבאים בתשעים קמ"ש ממול
  8. חלק מהמקומות גם לא מפתחים מהירות גבוהה בגלל החלפת מסילות, שלא יכולה להתבצע במהירות גבוהה
  9. יש כבר שמועה שהוא היה מונע בגז
  10. משהו חסר בתאוריה שלך. איפה הרכב השלישי, הנעקף. אם הוא כבר נעקף, הוא היה מתנגש בשני הרכבים אחרי ההתנגשות ביניהם. אם הוא עדיין לא נעקף, והרכב ממול ברח שמאלה, הוא היה מתנגש בו, ואחכ ברכב העוקף.
  11. אני יודע שזה אם, וכאילו, אבל מעניין, אם לרכבים היו מערכות מתקדמות, התאונה הייתה נמנעת? אני מניח שהסטייה מנתיב הייתה עוזרת מאוד, מעניין אם בלימה אוטונומית במצב כזה עוזרת להפחית את עוצמת התאונה. יהי זכרם ברוך [emoji3525]
  12. לא רוצה להירשם ולא רוצה שיחזור אלי סוכן וינדנד לי. לא רוצה שיוסיפו אותי לרשימת טלפונים שלהם ולקבל טלפון כל שבועיים. לא רוצה להגיע לסוכנות לשמוע אם המחיר אכן אטרקטיבי או לא. תפרסמו מחיר וזהו. תכלס, אותי הם מפסידים בזה שאין מחיר. או שיש מקום שהמחיר כתוב, אבל אני לא מוצא. ליאור.
  13. אותי הצחיק שיש עמודה "איכות" ועוד יותר מצחיק שבסעיף של השמן כתוב מקורי "מאיר"
  14. נתחיל בזה שהידע שלי בהשקעות הוא לצערי נמוך, אבל זה מסיבה שאין לי הרבה מה להשקיע . תנודתיות ברמה גבוה אכן משפיעה פסיכולוגית, ולכן זו אולי סיבה מספיק טובה לא ללכת על הקצה. תכלס, הטווח הוא לא כזה רחוק - מדובר על שימוש בכסף תוך עשר שנים לדעתי, ואני רוצה ליהיה שם עם יותר ממה שאני חוסך על בטוח, כלומר בלי הפסדים. דרך אגב, לעומת זאת, סכום אחר שעמד לי בצד שמתי בקופת גמל של IBI שמושקעת ב S&P 500 ב 90%. עד גיל 60 יש עוד מספיק זמן ואמרתי ניתן לכסף לעבוד. מקסימום הלך, לא נורא. אבל אני חייב לציין נתת לי נקודת מבט לחשוב שוב אם זה אכן המסלול הנכון...אולי כדאי לעשות חישוב מסלול מחדש. בכל מקרה לדעתי לא עכשיו, המסחר לא הולך לכיוון הנכון לאחרונה.
  15. אני אגיד לך מה אני עושה - וזה לטווח ארוך לילדים, 500 ש"ח כל חודש, מופקדים בקרן נאמנות 20/80 - כלומר מושקע 20% מנייתי. העמלות יחסית נמוכות ולכן זה משתלם. אבל, השנה הזו גרועה, וכרגע השנה אני בהפסד שם. בסדר, נלקח בחשבון, שנה שעברה עלה 8%, השנה יררד בערך 2%, לאורך זמן אני נוטה להאמין שאני אצא ברווח, שהוא יותר גבוהה מכל פקמ. תכלס, השנה הזו גרועה גם בקרנות הנאמנות ובפנסיה. ליאור.
  16. זה בלי פלאש... Motion Blur Allows you to shoot indoor shots without using the flash אני אנסה בפעם הבאה. וכמו שאמר הבמבי, אכן עדיף להשקיע בלראות את ההופעה, ולא לצלם, אז אני משתדל לא להשקיע בזה המון זמן, וכמה שיותר קרוב, יותר טוב.
  17. דרך אגב, מאותם סיבות שצויינו פה, למי שלא מעוניין להיכנס לעולם הצילום, נותן תוצאות טובות ומצד שני לקנות משהו שקל להכניס לכיס, קניתי לפני כשנתיים את ה RX100 v2. ותכלס, אני לא נפלתי מרצפה לכיסא. המטרה העיקרית הייתה לצלם את הילדים, שהפריע לי במיוחד הופעות שלהם שאני צופה מהקהל באולמות ספורט התמונות יוצאות מרוחות, ובנוסף, התגובה לתמונה מרגע הלחיצה הוא ארוך, ככה שהילד כבר עם הגב עד שהתמונה נתפסת. שלא לדבר שהזום שלה ממש קטן, *3. מאכזב, ציפיתי ליותר. אבל יכול להיות שאני ממש לא יודע לתפעל אותה כמו שצריך, לא שולל את הסיבה הזו. ליאור.
  18. לי יש פיאסטה 2014, והיא הגיעה עם מולטימדיה שהורכבה בארץ ע"י היבואן בעברית ומתלבשת טוב במקום המקורית. לי אין תלונות, המצלמה סבבה גם בחושך, הbt מתחבר בשניות, ויש שליטה מההגה. פעם בשנה אולי היא נתקעת. שווה לבדוק אולי נשארו לו כמה יחידות במחסן, מה העלות.
  19. אני לא יודע מה היה יוצא בפועל ואיך זה היה נראה בסוף. אבל אם זה נסיעת מבחן ברכבים, ופגישה עם יודעי דבר, אני הייתי הרבה יותר משמח להשתתף בכזה ארוע. מה לעשות, ואני לא כתב רכב שיש לי הזדמנות כזו כל שני וחמישי. נכון שאפשר לתאם נסיעת מבחן, אבל זה בכלל לא דומה, נסיעת מבחן כזו היא עם איש מכירות, מקסימום 15 דקות, ועוד אנשים שלחוצים שיגיע תורם. אז אני ממש לא מבין על מה התלונות, חבל מאוד שאין כזה אירוע ביום, אני הייתי הראשון להרשם.
  20. לאבי הייתה שנת 87, 4 דלתות, 1.3s, ידני, 4 הילוכים, שחורה. האוטו היה בשחור כי זה מה שהיה לחכות הכי קצת זמן... היה אז גם יבוא של ליאו גולדברג במקביל. הרכב אכן היה כמעט עירום, היה לו מד תצרוכת דלק מצחיק כזה... ואני זוכר את האזעקה שהתקינו עם המפתח שקדחו חור בכנף האחורית... היה לו די הרבה בעיות אמינות בעיקר במפלג ממה שאני זוכר, בניגוד לדעה שרווחת פה, נמכר לטובת סובארו dl מיתולוגית ואמינה. מה שהכי אני זוכר לטובה זה העיצוב והתא מטען הענק. ליאור.
  21. אשמח לארוע כזה גם בצפון...
  22. חברים, לדעתי יש לי את האוסף הגדול ביותר של גיליונות אוטו, משנת 93. כרגע מצאתי גיליונות מאמצע שנות האלפיים, בערך מאה גיליונות. למעוניינים איסוף מרמת ישי. בגדול הכל למסירה.
  23. מצאתי את הלינק ליוטיוב, מצחיק
  24. ברור. אבל היה משעשע לראות את הפרצוף "המופתע" של גרמי , שהוא מציג את התוצאות
×
×
  • תוכן חדש...