-
הודעות
515 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Hihiz
-
עצוב שעד עכשיו השתמשת בשמן של פז ועוד שזה דרך המוסך המורשה. רכוש שמן Castrol Edge בצמיגות הרצויה (5w30 או 5w40).
-
יש למישהו המלצה עם קישור לאיביי לנורה כזאת של 42mm שתתאים לתא המטען באיביזה ללא שגיאה?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
היי, מישהו יודע מה הסוג נורה שצריך לאור בבגאז׳ של סיאט איביזה 2012 3 דלתות (לפני המתיחת פנים)?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
33 בכל הגלגלים.
-
שלום לכולם, אני פותח את השרשור עבור חבר. יש לו פולו 2012, לאחרונה הוא מרגיש שהרכב לא יציב וזה מתבטא ב2 דברים: 1. במהירות של 90-100 קמ״ש בערך ויותר גבוה כאשר נכנסים לעיקול (אפילו לא סיבוב אלא פשוט עיקול קל) יש הרגשה של חוסר יציבות רציני. 2. בזמן לחיצת ברקס במהירות הרכב מרגיש לא יציב וכאילו רוצה לברוח לצדדים. מה צריך לבדוק בכזה מצב? חשוב לציין - 4 צמיגים חדשים (2 של דאנלופ מלפני חצי שנה מקדימה ו2 של toyo t1r בני 3 חודשים מאחורה).
-
מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Wiking בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
שלום חברים. אמנם זה כבר הפך להיות עניין שבשגרה, אבל באמת שאני חייב לפתוח את השרשור הזה. באיביזה שברשותי התחילו להשמע לסירוגין רעשי טרקטור בהתנעה. המקרה היה קורה באופן רנדומלי אחת לכמה התנעות (יכול להיות פעם ביומיים ויכול לא להיות חודש). כמובן שמיד הבנתי שכנראה מדובר בשרשרת הטיימינג והמותחנים הידועים לשמצה. אחרי כל ההמלצות החמות שרצות פה על מוסך רון, ולמרות שאני גר בצפון (חיפה) החלטתי להתקשר אליו ולקבל חוות דעת. כבר בשיחת הטלפון רון הסביר הכל ואמר לקפוץ לאבחן את התקלה ולפתור אותה. יצאתי מוקדם בבוקר מהבית (בכל זאת, שעתיים נסיעה עם הפקקים הנוראיים של הבוקר) והגעתי למוסך, רון מיד קיבל אותי בסבר פנים יפות ובדק את התקלה וכמובן שהוחלט להחליף שרשרת ומותחן. בנוסף, ניצלתי את ההזדמנות שאני כבר אצל רון והוא סידר גם את צינורות הדלק שעשו רעש של קרקושים על הדרך. כל הטיפול היה מלווה בהסברים לכל שאלה שלי ע״י רון והצוות מכונאים שלו שגם הם עבדו בצורה מסבירת פנים ומקצועית. המזכירה שלו מזל טיפלה בהכל בצורה מקצועית ונחמדה ובאמת שפעם ראשונה אני נכנס למוסך ומקבל הרגשה ביתית. בהרבה מאוד ביקורים במוסכים קיבלתי הרגשה לא נעימה, ובעיקר לא מקצועית, כאילו רק מנסים לדחוף את האלמנט, ובתור אחד שמבין עניין ועושה שיעורי בית לפני כל הגעה לטיפול או מוסך זה מתסכל. אז רק מיליפ טובות על מוסך רון, הלוואי והיה עובר לצפון חחחחח, מי שבאיזור ממליץ עליו בחום, מחירים הוגנים ושירות מעל לכל ביקורת. *אצרף תמונות בהמשך. -
יש מוסך אנרג׳י גם בחיפה, חפש אנרג׳י חיפה.
-
מוסך אנרג׳י.
-
צביעת הגריל עם פלסטי דיפ
Hihiz פרסם הודעה בנושא של danielobreja בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הסופית אגזוז מוסיפה מאוד, רק שאלה קטנה - היא צמודה לטמבון? הכוונה אם החלק העליון של הסופית נוגע בחלק התחתון של הטמבון? כי הבנתי שזה יכול לחמם את הטמבון. -
איך הגעת למסקנה שהאיתורן גומר לך את המצבר? שואל את זה כאחד שיש לו גם מערכת איתורן מותקנת ברכב ורוצה להמנע מהעניין אם יקרה בעתיד.
-
איזה סוג נורה יש בפנסי ערפל של סיאט איביזה שנת 2012 SC לפני המתיחת פנים? ואיזה סוג זה הנורת DRL? (נורה עם ציפוי כתום כזה בצד של כל פנס)?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
פנסי ערפל לסיאט איביזה
Hihiz פרסם הודעה בנושא של assaf1212 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מתעלק על השרשור - לכל האיביזות לפני המתיחת פנים של 2013 צריך HB4 לפנסי ערפל? H7 לא מתאימות שם? -
יש טעם לשטוף את הרכב היום?
Hihiz פרסם הודעה בנושא של noam81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה אומרים, לבצע טיפול דיטיילינג (גלייז אוטם פלסטלינה וכל שאר ירקות) עכשיו או לחכות לקיץ? קצת מבאס להבריק את הרכב בצורה פסיכית ואחרי יומיים גשם עם אובך :ס -
צריך המלצה לסט שיכלול את המאפיינים הבאים - כמה שיותר לבן אך חוקי. לרכב סיאט איביזה 2012. אני צריך - 2 נורות לאור ראשי 2 נורות לאור גבוה 4 לדים לאורות דרך 2 נורות ל DRL (זה הנורה הכתומה שיש בצד של כל פנס לא? אם אפשר גם שיהיו בציפוי שקוף ולא כתום) 2 נורות לפנסי ערפל כמובן שיהיה ללא שגיאה. תודה.
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
