Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. לא ממליץ ללכת למוסך מורשה לתיקוני צבע, גם יקר יותר וגם פחות מקצועי (לרוב). חפש בפורום או ברשת המלצות על מוסכי פחחות וצבע מומלצים באיזור מגורייך.
  2. בנוגע לפרונט - לבד לא תוכל לסדר את זה, צריך לבצע כיוון פרונט ומרכוז הגה, חזור למורשה ותדרוש מהם לבצע כיוון פרונט מחודש מכיוון שההגה עקום.
  3. למה אין התייחסות? :/
  4. תרשום עליו "אם זה לא על רכב XXX (סוג הרכב) זה אומר שזה נגנב" חחחחחחחחחח. הכי יצירתי שיצא לי, אבל גם ימשוך כמה ונדליסטים שסתם ירצו להרוס לך. וברצינות - לא חושב שיש דרך.
  5. כן זה גם מה שאני קראתי, אחכה לתשובה מהסדנאות, תודה!
  6. אעשה סיבוב בכמה מורשים, אבל אני עדיין מעדיף לקנות אחד באינטרנט רק שיהיה מאיפה.
  7. אין לי מושג להגיד לך חחחח צריך להסתכל ברישיון רכב.
  8. תמורת 400 ש״ח? רק אם אני מקבל עם הכיסוי פלסטיק גם מכונת קפה, גנבים.
  9. עדכון נוסף - http://oemwolf.com/oem-parts/6j0941608a.html#shops נראה לי שמצאתי אתר שאפשר להזמין ממנו, למישהו יש מושג איך מזמינים משם ואם בכלל הם שולחים לארץ?
  10. רק מעדכן, השגתי דרך צ'מפיון את המק"ט של המכסה - 6J0941608A. מה עכשיו? ברשת חיפשתי וזה מוצא לי רק אתרים ברוסית.
  11. אני לא מחפש דבר פרט לרעש ה"טסססס", ואת זה יכול לתת גם רק ספייסר, אבל כמו שכבר ציינתי לא בטוח שקיים הפורק המובנה הפנימי ברכבי ה 1.2TSI (לפי מה שקראתי ברשת). שלחתי הודעה לכמה מהסדנאות, מחכה לתשובה מהן. בכל מקרה טום שוב תודה רבה על העזרה, שמח שלא שאלתי שאלת קיטבג חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
  12. חחחחחחח פורום אודיו שמע באמת שקראתי המון לפני שפתחתי את הדיון, אבל העניין הוא שאין כמעט מידע בנוגע למנועי 1.2TSI, חוץ מפורק אחד שראיתי של FORGE שנמכר ב1500 שקל לערך. ספייסר לעומת זאת נמכר במחירים הרבה יותר זולים אבל השאלה אם הוא מתאים לרכב שלי? כי שוב, בקריאה שעשיתי לפני שפתחתי את הדיון רשום כי במנועי 1.2TSI אין בכלל פורק פנימי אפילו שאפשר לחבר לו ספייסר לכן חייב את כל הקיט של כל הפורק.
  13. שלום חברים. ראיתי שיש אפשרות לשים ברכבים עם טורבו, לצורך העניין 1.2TSI גיר DSG ספייסר או פורק, דבר אשר במעבר בין ההילוכים נותן רעש כזה "טססס". קראתי קצת והבנתי שזה פשוט משחרר לחץ אוויר שמצטבר, השאלה מה ההשלכות של התקנת כזה דבר? מה העלות? למה צריך לשים לב? אשמח להסברים, תודה!
  14. אני אהיה יותר מאסיר תודה!
  15. אני מאזור הצפון, יצרתי קשר עם רון ממוסך רון, לא עלה בדעתי שיתעסק עם מנגנונים לחלון אך מסתבר שכן.
  16. בדקתי בכלבו חלקים בחיפה ואין להם, tgparts התקשרתי ואמרו שהם מוכרים רק את כל הפנס קומפלט ואין להם רכב מפירוק עם פנס שבור. ממי תבוא הישועה בנושא?
  17. שלום חברים, לאחר בדיקה של התקלה שהייתה לי (חלון נוסע עולה ואז יורד לבד) התברר כי התקלה היא במנגנון של החלון וצריך להחליפו, השאלה היא איפה ניתן לרכוש מנגנון מתאים ומה העלות שלו? רכישה דרך צ׳מפיון לא רלוונטית בגלל העלויות המטורפות על סף הזויות.
  18. לשאלתך, אני אישית ממליץ על התוכנה של APR אבל שוב כל אחד והעדפות שלו, לשם כך נועד העניין של תקופת ניסיון חינמית לתוכנות.
  19. אין מקט על החלק... יודע מה הכי מתסכל? שבאמת לא היה אכפת לי לרכוש את החלק הזה מקורי, אבל פשוט מאכזב שצ׳מפיון דופקים כזה מחיר לחתיכת פלסטיק, מילא היו נותנים הנחה 50 אחוז או משהו, פשוט מעצבן.
  20. קודם כל תודה רבה! מעריך מאוד את ההרתמות... החלק הזה לא מתאים כפי שניתן לראות בתיאור שלו רשום שהוא מתאים לאיביזות אחרי המתיחת פנים (מחודש 4 שנת 2012). ומי ששאל - זה לא כי נשבר אלא זה כי משום מה זה חסר לי לגמרי ברכב, מה שצילמתי זה מרכב זהה של חבר.
  21. אני מהצפון ולא יוצא לי להיות במרכז יותר מדי אם בכלל, באינטרנט פשוט לא מוצא.
  22. שלום חברים. אחרי שחיפשתי בכמה וכמה פירוקיות בצפון ורובן אמרו לי שהחלק הזה נמכר רק עם הפנס, אני צריך את עזרתכם במציאת הכיסוי פלסטיק הזה. זה לפנס הקדמי מצד ימין (הצד של הנוסע) בסיאט איביזה 2012 (6j). אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא את החלק הנ"ל באתר בחול או משהו כזה. רק לציין שבצ'מפיון רוצים על החלק 400 ש"ח :shock:
  23. איזה סוג נורה יש איביזה שנת 2012 SC לפני המתיחת פנים בסלון הרכב? יש 3 נורות, 2 קטנות ואחת אמצעית, אני צריך את של האמצעית, היא התחילה להבהב ונראה לי עומדת לשבוק חיים.
  24. שלום חברים, רציתי לשמוע חוות דעת ונסיון של חברי הפורום עם התקנת תוכנה למנוע 1.2TSI, האם הרכב ירגיש שיפור משמעותי ששווה את מחיר התקנת התוכנה? אשמח לשמוע ביקורות וחוות דעת, תודה!
×
×
  • תוכן חדש...