Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. בכמה קילומטר של הרכב החלפת את הקלאצ׳ים? ומה הפרוצדורה של ההחלפה? מבחינת כמה זמן הרכב היה במוסך ומה הרשמים שלך לאחר ההחלפה, יש שיפור משמעותי? חוץ מהפסקת הרעידות מרגישים עוד שינויים?
  2. שלום חברים. יש ברכבי גיר DSG7, שנת 2012, מאז שהרכב אצלי יש לעיתים רעידות במעבר בין הילוך ראשון לשני, הבעיה הידועה בגירי ה DSG. העניין הוא כזה - האחריות על הגיר היא ל5 שנים, ולכן בעוד בערך כחצי שנה היא פגה. הרעידות הן לא קבועות ולא קורות כל הזמן, הרכב עם 60K קילומטר. לפי דעתכם, יש טעם ללכת למוסך ולבצע החלפת קלאצ'ים וכל המסביב במסגרת אחריות היצרן המורחבת לפני שהיא מסתיימת? אני חושב שברגע שהרכב יגיע לקילומטראז' גבוה יותר, הבעיה עם הרעידות רק תלך ותחמיר. כדאי לבצע את ההחלפה עכשיו במסגרת האחריות ולהיות בראש שקט? או שהאחריות תסתיים, ולקוות שלא תיהיה בעיה? אני מדגיש ואומר - הרעידות לא קבועות - יכול להיות מצב שחודשיים לא יהיו רעידות, ואז יומיים ברצף כן, שבוע ללא, ואז יום כן. אשמח לשמוע את דעתכם.
  3. תבור בחוצות המפרץ (קצת אחרי סלקום)
  4. וסידרת את זה או שהעדפת לא לשלם? ואם כן, מי התקין לך את הכיסוי ה\גג ומה הדרך שמחליפים את זה?
  5. אני מנסה לשלוח לך הודעה פרטית אבל התיבה שלך מלאה וזה לא נותן, מה עשית לבסוף עם הריפוד של הגג? אני סובל מאותה הבעיה.
  6. שלום חברים. חבר איבד את השלט לרכב שלו, סיאט איביזה שנת 2011, יש לו מפתח רזרבי אך כמובן שהוא צריך שלט חדש. מה העלות של דבר כזה? חייב בצ'מפיון או יש עוד אפשרויות? אני מתכוון לשלט שיש בו גם מפתח. תודה!
  7. עכשיו קראתי בפורום מחול מישהו שתיאר את אותה הבעיה כמו שלי, ולבסוף התברר שזה כבל הצתה שלא ישב טוב במקום. יכול להיות?
  8. כן זה המנוע 1.2, למה?
  9. חוץ מהגמגומים בניוטרל בהנעה קרה, זה משפיע גם על ביצועי הרכב?
  10. תוסף דלק לא יעזור?
  11. השרשרת הוחלפה באופן יזום ואין קשר לרעש הזה. ניקוי סעפת יניקה? כמה אמור לעלות כזה דבר?
  12. שלום חברים. בתקופה האחרונה יש תופעה ברכב, שלאחר הנעה קרה, במצב N, יש סוג של רעידות כאלה, כמו גמגומים, דבר שמסתדר אחרי שהרכב מתחמם. מדובר בסיאט איביזה שנת 2012. מה יכולה להיות הבעיה? תודה.
  13. אין גישה לשם עם מגנט, זה בזוויות וקשה לגרום לזה להיתפס. פירוק הטמבון לוקח הרבה זמן?
  14. שלום חברים. מדובר בסיאט איביזה 2012. כשניסיתי להחליף את הנורת חנייה לחדשה הנורה נפלה לתוך הפנס. ניסיתי ״לדוג״ אותה אך בגלל שהגישה פנימה מאוד מוגבלת ובזווית זה בלתי אפשרי או שאני פשוט לא הצלחתי. מה אפשר לעשות? כדי לפרק את הפנס צריך לפרק את הטמבון הקדמי? מישהו יוכל לעזור? תודה.
  15. ברכות לזוכים, מגיע לכם! חייב לציין שבהשארת הרעיון שלכם המערכת, ולמרות שסיימתי רק מקום 3, אני מתכוון לקחת את אבא שלי לאיזה נסיעה על רכב יוקרה, אמנם זה לא יהיה בחינם אבל שווה את ההרגשה שזה ייתן לו. כן יירבו רעיונות כאלה, ושוב - ברכות לזוכים, תהנו! עריכה - oryo מעריך מאוווד את האדיבות, אבל מה ששלך שלך, תהנה
  16. menir1 - זה לא מה שהוא שאל. הוא שאל מדוע ב2 תחנות דלק שונות מוכרים את אותו הדלק ב2 מחירים שונים משמעותית, והאם יש לזה סיבה שיכולה לבוא לידי ביטוי באיכות הדלק? לא מדובר על השוואה בין 95 ל98 אלא בין 98 ל98 בתחנה אחרת.
  17. Hihiz

    איפה אתם מתדלקים, ולמה?

    תחנת דלק ״תבור״ בחוצות המפרץ, מתדלק שם 98 במחיר ממש זול והבנתי שהאיכות של הדלק טובה. בתחנת סונול שליד הבית שלי יש 98, אבל ליטר עולה שם 8.5 ש״ח.
  18. באחת ההזמנות שלי מאוטוסטור הם שלחו לי במתנה גם שפריצר 1 ליטר שקוף, עושה עבודה מעולה.
  19. עצה מעולה, אין ספק שהשפריצר של הbsd מתיז את החומר בצורה לא נכונה, במקום לרסס כמו שפריצר רגיל הוא ״יורק״ את החומר.
  20. קצת סוטה מנושא הדיון אבל זה מתקשר בעקיפין וכבר העלתם את הנושא אז - אני לרוב מרסס bsd אחרי שהרכב כבר יבש, מרסס כמה שפריצים בכל פאנל ועובר עם מטלית ירוקה של הקוריאני (מרסס גם על המטלית כדי שלא תיהיה ייבשה ותגרום לסווירלים). אחרים משפירצים את ה bsd עוד כשהרכב רטוב ואז מנגבים, אבל השאלה שלי היא אם הייבוש של במגבת אובר במקרה שלי לא תספוח את כל ה bsd ותגרום לכך שרוב החומר ישאר על המגבת במקום עם הרכב?
  21. מה הסיבה שאתה רוצה להוריד את החלונות השחורים מאחורה? זה חוקו כל עוד זה לא בחלונות הקדמיים, ולפי דעתי גם מוסיף לנראות הרכב ומוריד את החום בימי הקיץ. דרך אגב - להוריד את זה לא אמור לעלות יותר מ 50 שקל לחלון, 100 אם ממש נסחפו איתך.
  22. הרכב עבר טיפולים בזמן? מתי הוחלפו חוטי הצתה? פילטר דלק? פילטר אוויר?
  23. שלום חברים, אני אצטרך להחליף את הרפידות בחודש הקרוב, אז אני צריך המלצה לרפידות טובות לסיאט איביזה 2012 SC (אם זה משנה). ואשמח גם לקבל חו״ד מאיפה להזמין (איזור חיפה). תודה!
  24. אני משתמש ב ONR הירוק בתור הסבון לרכב בשטיפת 2 הדליים. כמובן שלפני זה אני משתמש בשמפו עם יותר קצף בפריווש עם הגלוריה FM10. פשוט הברק שמשאיר ה ONR הירוק הוא מעולה. הדילול לשטיפה עם דלי זה 30 מ״ל לכל 7.5 ליטר מים.
  25. הייתי רוצה לזכות לקבל את הרכב הזה ל5 שעות רק כדי לתת לאבא שלי את ההזדמנות לנהוג בו הוא תמיד מדבר על כמה שהיה רוצה רכב יוקרה וכמה שמאז שהיה צעיר חלם לנהוג על רכב בסגנון אך מעולם לא יצא לו מכיוון שאין לו האפשרות. ככה שזה סוג של מתנה ממני אליו וזה יוכל להיות מושלם. בכל מקרה, סחטיין על היוזמה, לא מובן מאליו!
×
×
  • תוכן חדש...