Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. שלום לכולם. אני צריך המלצה למקום מקצועי וטוב כדי לאסוף פוליש ווקס ובכללי דיטיילינג חיצוני לסיאט שלי. מקום מפורסם טוב ואמין. המלצות יתקבלו בברכה.
  2. יש כאן מישהו שצבע את החלק האחורי בטמבון שלו בצדדים ללבן כדי לתת לו מראה כמו של הבוקנגרה? כי כל מי שביררתי איתו אמר שאחרי כמה זמן יורד הצבע מהטמבון אפילו מנגיעה קטנה שם. וראיתי כמה חברה שכן עשו את הפרוייקט הזה, יש כאן מישהו כזה?
  3. זה לא צבע נעליים זאת משחת נעליים אחי. אתה יכול להעלות תמונה איך נראה ההגה שלך אחרי הצביעה?
  4. איפה קונים ערכה לצביעה ואיך זה אמור להגיע? מה השלבים לצביעה?
  5. שלום לכולם. יש לי ברכב הגה עור, אני משתמש בערכת ניקוי וחידוש העור של מגייוורס, אבל עדיין כנראה מהשמש יש חלק קטן (בייחוד איפה ששמים את היד (שעה 1 בשעון)) שאיבד קצת מהצבע שלו והפך לאפור. זה ממש בנקודות קטנות אבל זה מציק. הבנתי שאפשר להשתמש בצבע נעליים לצביעה. העניין הוא שאני לא מתכוון לצבוע את כל ההגה אלא ממש רק את הנקודות הקטנות האפורות האלה. יש המלצות מסויימות? זה אמור לעבוד? זה מתייבש על העור ולא מתקלף או משהו כזה? תודה.
  6. שלום לכולם. רציתי לקבל המלצה על פחח באיזור הצפון (חיפה, קריות, עכו, נהריה וכדומה). יש לי סיאט איביזה שנת 2012 ואני מעוניין לצבוע את הטמבון האחורי בצדדים בלבן. הבנתי שצביעה של הטמבון היא בעייתית יותר כי צריך לשייף ולהשתמש בצבע ודבק מיוחדים כדי שהצבע לא יירד מהטמבון. מה שמסומן בעיגול זה מה שצרך לצבוע ללבן (אצלי זה בשחור פשוט של הטמבון). אני רוצה המלצה לפחח מקצועי וטוב בעל שם שיידע מה לעשות ולא יעשה עבודה חפרית. קיבלתי המלצה על פחח באיזור המרכז (ראשל"צ) אבל גם המרחק וגם המחיר שהוא דורש כרגע לא באים בחשבון. תודה לכולם.
×
×
  • תוכן חדש...