שלום לכולם.
רציתי לקבל המלצה על פחח באיזור הצפון (חיפה, קריות, עכו, נהריה וכדומה).
יש לי סיאט איביזה שנת 2012 ואני מעוניין לצבוע את הטמבון האחורי בצדדים בלבן.
הבנתי שצביעה של הטמבון היא בעייתית יותר כי צריך לשייף ולהשתמש בצבע ודבק מיוחדים כדי שהצבע לא יירד מהטמבון.
מה שמסומן בעיגול זה מה שצרך לצבוע ללבן (אצלי זה בשחור פשוט של הטמבון).
אני רוצה המלצה לפחח מקצועי וטוב בעל שם שיידע מה לעשות ולא יעשה עבודה חפרית.
קיבלתי המלצה על פחח באיזור המרכז (ראשל"צ) אבל גם המרחק וגם המחיר שהוא דורש כרגע לא באים בחשבון.
תודה לכולם.