Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. אתה רק חושב שאין סווירלים, בתאורה נכונה אתה תתודע להרבה חחח.. בכל מקרה, לא משנה סוג הרכב עדיין לא מומלץ בעליל ראש של מטאטא. יש לך כל מיני מוטות מאריכים לספוג מייקרופייבר, תריץ חיפוש באינטרנט בטוח תמצא.
  2. אני פשוט צריך להעלות את הרכב על ליפט כי להבדיל מאצלך אצלי האגזוז ממש מוחבא בפנים וזה בעיה להתעסק עם זה. אני חושב שאני פשוט אלך לאגזוזן... אבל שוב השאלה היא כזאת - סופית אגזוז לא משפיעה על פליטה של הגזים מהאגזוז?
  3. למה הספריי HOT RIMS של מגווירס לא עלה בדיון הזה? אחלה של דבר.
  4. ניסיתי לחזק את זה וזה עדיין יושב חלש וכל משיכה קטנה מורידה את זה...
  5. גם לך זה צמוד לטמבון, לא אמורה להיות עם זה בעיה? בנוסף צריך לחבר את הסופית במרחק מסויים מהפתח של האגזוז? כדי לא ליצור מצב שזה חוסם יציאה של גזים או משהו כזה?
  6. ראיתי בפוסט שהיה על הערכה שיש 2 ראשים לצינור, אחד שמשמש בתור צינור זרם מים רגיל, ואחד שאפשר לשים בתוכו סבון ואז יוצאים מים עם הסבון וזה משמש לסוג של הקצפה. יכול להיות שזה אותו ראש צינור ופשוט משנים בו מצבים? דרך אגב, מה ההבדל בין מה שאתה נתת לערכה הזאת שעולה יותר? http://www.aliexpress.com/snapshot/6225259780.html
  7. שמפו - MR PINK או ONR ירוק (שכולל וקס) - אני הייתי ממליץ לך להשתמש בשניהם. כפפת רחצה - כפפת מייקרופייבר ירוקה של CARPLAN שניתן לרכוש באוטוסטור. מגבת ניגוב - אם אתה רוצה לרכוש בארץ אז הייתי ממליץ על המגבת של מגוויירס, אם בחול אז על הUBER 101 (תריץ חיפוש בפורום). מבריק חישוקים - HOT RIMS של מגווירס. בסה"כ אתה פשוט צריך לשוטט הרבה בפורום אתה כבר תלמד הכל עם הזמן, אם יש מושגים ספצייפיים שלא הבנת תשאל ואשמח לענות. באופן כללי מה שאתה צריך לדעת - אל תיקח את הרכש למכוני שטיפה (לא תחנת דלק ולא מכוני שטיפה ששוטפים ידני עם מטאטא או מטלית) זה עושה שריטות קטנות על הרכב (זה מה שנקרא "סווירלים"). פעם בחצי שנה בערך תיישם אוטם על הרכב (אוטם זה סוג של וקס שעוזר לשמירה על צבע הרכב ונותן הגנה מפני לכלוכים ומזיקים). כשהרכב בשמש שים כיסוי שמש כדי לשמור על הפלסטיקה הפנימית וזהו בעקרון....
  8. אני צריך לינק לרכישה של הערכת שטיפה 12V שדובר עליה פה בפורום. אחרי כמה חיפושים באינטרנט יש המון המון אופציות ואני לא רוצה לרכוש אחת לא טובה או ערכה שהיא בכלל לא מה שדובר עליה פה בפורום. אשמח ללינק לרכישה ממישהו שרכש. עכשיו גם הבנתי שיש מקציף שמקבלים או רוכשים בנוסף... תודה.
  9. זה פשוט צמוד לטמבון... החלק התחתון של הטמבון ממש ממש נושק לחלק העליון של הסופית. באופן כללי זה יכול להזיק?
  10. כששמתי את זה לשניה זה נראה ממש טוב וממש מוסיף לרכב, אבל אני לא ארכיב את זה לגמרי עד שלא יענו לי על השאלות.
  11. http://www.ebay.com/itm/STAINLESS-STEEL-CHROME-EXHAUST-TAIL-MUFFLER-TIP-PIPE-/221191627476?hash=item33800c62d4&vxp=mtr זה המוצר שהזמנתי.
  12. הזמנתי מאיביי סופית אגזוז לאיביזה שברשותי. באיביזות הפתח אגזוז מוחבא מאחורי הטמבון, ועם ראש נוטה למטה לכן הזמנתי סופית מתאימה. יש לי כמה שאלות: 1. הבנתי שאם מצמידים את הסופית יותר מדי לפתח אגזוז זה יכול לעשות בעיות, זה נכון? 2. הייתי אצל אגזוזן שאמר שלא כדאי לשים את הסופית כי זה יפגע במדרכות, ולפי מה שראיתי יש רווח בין הסופית לרצפה. 3. הסופית אגזוז, בחלק העליון שלה, ממש צמודה לטמבון, והבנתי שזה לא תקין כי זה מחמם את הטמבון, יש בעיה עם זה שהסופית תגע בטמבון? תודה.
  13. אלוף, תודה רבה רבה רבה על ההסבר המפורט. העניין הוא שלי אין אפשרות להשתמש בגרניק או צינור אלא רק בדליי מים אז זה הופך את העניין למאתגר יותר, אחרי השימוש ב ONR איך מומלץ להוריד את הכל בהתחשב בעובדה שאין גרניק? אפשר לינק לרכישה של ה UBER? ניתן לרכוש את זה בארץ או רק באיביי?
  14. מה קורה חברים? אני צריך המלצה למוצרי ניקויי ספציפיים... מה הכוונה? אני מתכוון לרכוש ONR ירוק כדי לשטוף איתו את הרכב (ה ONR ישמש כשמפו, אין עם זה בעיה נכון?) אני צריך המלצה לכפפת/ספוג מייקרופייבר טובה, רכשתי אחת בואטודיפו כתומה כזאת פשוטה אבל אני לא יודע עד כמה היא טובה ותמנע סווירלים. מה עדיף ספוג או כפפה? בנוסף אני צריך המלצה למגבת ייבוש, ואת הדרך להשתמש בה. ישר אחרי שאני שוטף את הרכב ומוריד את כל השמפו (ONR) ישר לנגב עם המגבת? לא עדיף לנגב עם משהו אחר ואז לעשות עוד ניגוב סופי? אני מעדיף להזמין מהארץ (אוטודיפו או אוטוסטור) אבל אם יש משהו הרבה יותר טוב ב EBAY אז בבקשה שימו לינקים. תודה
  15. מה צריך לעשות כדי לתקן את זה עכשיו?
  16. עשו לי תיקון צבע במרשת היה פס קטן שירד בו הצבע בגלל שיפשוף, ועכשיו אין את השפשוף אבל יש חלק קטן שנראה כמו נזילה של הצבע. שאלתי את הפחח ואמר שככה זה. לי זה לא נראה, מה אפשר לעשות?
  17. שמעתי המלצות טובות על 2 מוסכים בעיקר - מוסך הפחחים, והמוסך השני זה מרון ג'רוס. יש המלצה ספציפית לאחד משניהם?
  18. שלום לכולם, אני צריך המלצה על פחח באיזור הצפון כדי לבצע צביעה של טמבון. צריך מישהו שיודע את העבודה, אמין ומקצועי, ללא פשרות. תודה.
  19. למישהו יש מושג איך צופים בוידאו במערכת הזאת? העברתי וידאו לUSB ועדיין או שזה לא מזהה את זה בכלל, או שזה לא מנגן את זה פשוט. כמובן שביטלתי את העניין שניתן לצפות רק שהבלם יד מופעל. תודה.
  20. לך רק לצל פוינט בנהריה, בחור מקצועי, איכות החומר להשחרה מצויין, ומחירים שפויים - 100 שקל לחלון (200 לאחורי). בטח שלא יענה לך זה חג, אין שום טעם לשלם מחיר של 700 שקל על חלונות שחורים, ועוד שאתה אומר 3-4 שעות עבודה שבפועל זה לא לוקח יותר משעה שעה וחצי.
  21. שלום לכולם. מאז שהרכבתי את המערכת בסיאט איביזה שלי (מגבר, סאב, והוספת 2 רמקולים אחוריים), כאשר הווליום מוגבר הנורות הקדמיות והתאורה בפנים הרכב (איפה שהמד קילומטר) מהבהבות לפי דפיקת הבאס. מה הפתרון לעניין הזה? תודה!
  22. אני צריך המלצה לכמה תכשירים ואביזרים לניקוי הרכב: 1. איפה ניתן לרכוש ONR ירוק? הייתי באוטודיפו וכמובן שאין להם (חוץ מריחנים לרכב ומוצרים ג'נריים לניקוי אין שם באמת משהו איכותי). 2. צריך המלצה למברשת לניקוי הג'נטים + מברשת לניקוי הצמיגים... כמובן שאפשר לנקות את הג'אנט רק עם ספוג אבל אני צריך מברשת דקה כדי להגיע למקומות היותר בעיתיים כמו הקאליפרים ופנים הג'אנט. 4. לצורך ניקוי עם ה ONR אני משתמש בכפפת מיקרופייבר פשוטה, זה לא עושה סווירלים נכון? 5. אני צריך המלצה למטלית לניגוב הרכב + המלצה לדרך שטיפה טובה ככה שהניגוב יהיה מיטבי. עכשיו עוד משהו קטן בנוגע ל ONR הירוק, הוא משמש כתחליף שמפו לכל דבר ועניין נכון? הבנתי שהוא נותן ברק והגנה טובים מאוד לרכב. תודה
  23. קיבלתי הצעת מחיר מכמה אנשים ומכמה מקומות מוכרים לפוליש וקס ואוטם לסיאט איביזה, הרכב במצב טוב שום דבר קיצוני, כמה סווירלס. עכשיו אני לא מצפה שתגידו מחיר מדוייק, אבל מה טווח המחירים שאמורים לקחת? כדי שאני לא אצא פרייאר. תודה :]
×
×
  • תוכן חדש...