Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. מה קורה חברים? אני צריך המלצה על חומר שמחדש ומגן על הפלסטיקה הפנימית והדשבורד. חשוב לציין שלניקוי אני משתמש ב APC של שופרסל מדולל 1:10, ואני רוצה משהו שיגן על הפלסטיקה ויחדש אותה כל פעם אחרי הניקוי עם ה APC. כרגע אני משתמש ב STP son of a gun - איך המוצר הזה? אני משתמש בו גם לפלסטיקה החיצונית. יש המלצות למוצרים טובים יותר שמחדשים ומגנים על הדשבורד והפלסטיקה? תודה
  2. סליחה - 60 מ״ל זה למרסס ליטר וחצי, אז לליטר אפשר לשים 40 מ״ל. את המידע קיבלתי מהפוסט הזה וגם נכנסתי לאתר של אופטימום ויש שם את המינונים האלה... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?527407-%D7%A0%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%AA-ONR-%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA&highlight=%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%AA+%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA וזה מהאתר של אופטימום - http://optimumforums.org/index.php?showtopic=892 למישהו יש מידע אחר שנוגד את זה?
  3. בהוראות יצרן, למטרת qd צריך לשים 60 מל בשפריצר של ליטר.
  4. כרגע אין ברשותי את המגבות הירוקות של הקוראני, אז זה או לרסס עם שפריצר ואז לנגב עם מטלית מיקרופייבר של שופסל, או עם המגבת של מגווירס (הווטר מגנט), מה עדיף?
  5. מה קורה חברים? רציתי לדעת איך ניתן להעלים סימני מים שנשארים אחרי שטיפה? היום שטפתי את הרכב ואחרי ניגוב עם מגבת water magnet של מגווירס (השתמשתי בה עד שה Uber תגיע ואז אני אשתמש במגווירס רק לחלק התחתון של הרכב) נשארים סימני מים. כבר די החשיך אז השארתי את זה למחר... אם הבנתי נכון - מרסס ליטר עם 60 מ״ל ONR, לרסס על המשטח ולעבור עם מטלית מיקרופייבר נקייה? זאת השיטה? חייב לציין בהזדמנות זו שהמגבת של מגויירס נחמדה בדיוק ל5 דקות ואז ברגע שמתמלאת במים כבר לא עושה כלום, ואם רוצים להשתמש רק בה צריך להצטייד ב3 כאלה. תודה לעונים
  6. 60 מיליליטר של onr בדלי של 15 ליטר זה לא הרבה? לא יכול לפגוע בשכבת אוטם?
  7. לא מומלץ להשאיר את כל החומרים האלה בבגאז׳ בטח שלא בחודשי הקיץ הרותחים שיש לנו בארץ... אולי בקבוקון קטן עם onr למקרים דחופים כמו לשלשת ציפורים וכאלה, אבל לא את שאר הדברים...
  8. וברצינות - הרכב בטח אחרי שטיפה ועם וקס טוב, בנוסף לעריכת תמונה והוספת צבעים וחדות וזו התוצאה.
  9. מה הדילול של onr ירוק לשטיפה רגילה בדלי (בתור שמפו)? ומה הדילול של onr ירוק בשפריצר 1 ליטר למטרת pre wash?
  10. הכחול הוא החלש ביותר מבין שלושתם לא? לא עדיף עם השחור או לפחות האדום?
  11. איזה מהפילטרים הכי מומלצים? האדום השחור או הכחול? ראיתי שזה לפי עוצמה של מים, איזה מומלץ בשטיפה?
  12. אצל כל מי שראיתי עד עכשיו יש איזשהו רווח קטן ממש בפינות של החלון, הרווח הוא קטן עד לא מורגש, לא חושב שזה צריך להפריע לך אלא אם כן אצלך זה קיצוני וממש בולט, אולי תעלה תמונה שנוכל להתרשם בצורה טובה יותר...
  13. תודה רבה אחי... עוד שאלה - זה קריטי אם אני שם טיפה יותר? ככה רק כדי להבטיח סיכוך והקצפה טובים?
  14. דווקא החיפוש זה מה שבילבל, המון דעות והמון אפשרויות... בנוגע לתשובה על הonr, שמת לב שמדובר על שפריצר 1.5 ליטר ולא 1 ליטר? הכמות של 0.6 תספיק לרכך את כל הלכלוך בצורה מספקת? ומה בנוגע לשאר הדלולים... תודה.
  15. שלום לכולם, אני צריך תשובות לשאלות הבאות בנוגע למינונים, בבקשה אם אפשר תשובות מדוייקות מהנסיון שלכם ומהידע שלכם, תודה 1. כמה ONR ירוק לשים בשפריצר 1.5 ליטר? למטרת PRE WASH וריכוך הלכלוך שיש על הרכב לפני הורדה על צינור מים. 2. כמה ONR ירוק לשים בדלי 16 ליטר למטרת שטיפה בשיטת 2 הדליים? 3. כמה MR PINK לשים בדלי 16 ליטר למטרת שטיפה בשיטת 2 הדליים? 4. כמה שמפו HONEYDUE לשים במרסס GLORIA 10 בנפח 1 ליטר? 5. כמה APC לשים במרסס 1 ליטר לניקוי הפלסטיקה הפנימית? 6. כמה APC לשים במרסס 1 ליטר לניקוי שטיחים וריפודים? תודה
  16. אם אני לא טועה יש מקום שנקרא cool car שבו אתה משלם 50 שקלים או משהו כזה ומשכיר את המקום לכמה שעות ויש בו הכל.
  17. יש אנשים שברגע שרואים אותך משקיע ושוטף שטיפה שהיא טיפה שונה ולא לוקח תרכב לתחנת דלק זה מחרפן אותם ועושים דווקא, אין לך יותר מדי מה לעשות נגד זה... למרות שתמיד ישנה האפשרות שבאמת נשפך על הרכב שלך בטעות אז אל תמהר לקפוץ למסקנות.
  18. זה בדיוק מה שעשיתי, אנסה שוב מחר אחי, תודה...
  19. תודה רבה על העזרה אחי מעריך את זה... שמתי את הצינור השקוף במים יחד עם המסנן... יש מצב צריך לתת לזה להטען קצת? להשאיר את הלחצן זרם לחוץ כמה שניות או דקות כדי שזה יטען או משהו כזה?
  20. מה קורה חברים? ניסיתי היום להפעיל ערכת שטיפה 12V שרכשתי, אבל משום מה פשוט הערכה לא עובדת. מה הכוונה? יש רעש של המנגנון אבל אין שום שאיבה, לא כשאני לוחץ על האקדח ולא באופן כללי. עכשיו יכול להיות שלא חיברתי משהו נכון פשוט? אם יש מישהו שיש לו את הערכה ויוכל לתת איזה הסבר או אפילו סרטון זה יעזור ממש, תודה.
  21. למה לבזבז ONR? בשמפו אני משתמש כ PRE-WASH, אחרי זה ב ONR בשפריצר כדי להפריד את שאר הלכלוך מהרכב, ואז ב ONR הירוק עם הוקס שיהיה בדלי אחר בשיטת 2 הדליים בתור שמפו שטיפה, הרי הONR הירוק נותן ברק מעולה לרכב.
  22. אני מתכנן לשטוף את הרכב בשיטה הזאת: 1. לעבור עם צינור על כל הרכב 2. להקציף עם ה GLORIA 10 שבתוכו הינידיו 3. לעבור עם צינור כדי להוריד את כל הקצף 4. להשתמש במרסס גינות פשוט כדי לשים על כל הרכב ONR ירוק כדי שינתק את הלכלוך שעוד נשאר אחרי ההקצפה (כמה מיליליטר ONR צריך בשפריצר של ליטר למטרה הזאת?) 5. להוריד עם צינור את הכל 6. שיטת 2 הדליים בצורה מהירה שבדלי אחד יש ONR ירוק ובדלי השני רק מים (כאן הבנתי שצריך מיליליטר 1 ONR לכל 7.5 ליטר מים) השיטה הזאת טובה?
  23. אני חושב שאחרי התגובה הזאת הרכישה הקבוצתית כבר לא רלוונטית כל כך
×
×
  • תוכן חדש...