Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. שלום חברים. עם תחילת ימי החורף הקרים רציתי לשאול שאלה - האם זה תקין שהמזגן ברכב, לאחר הנעה קרה (הרכב עומד כמה שעות בחוץ) ולוקח לו בסביבות ה3-5 דקות של נסיעה להוציא חום זה תקין? הרכב חדש (איביזה שנת 2012). בהתחלה הוא מוציא ממש קור... לפי מה שאני יודע זה בסדר, אבל רק רציתי לוודא. תודה
  2. אשמח לדעת היכן טיפלת בבעיה מכיוון שאני סובל מאותה הבעיה ברכב (איביזה שנת 2012).
  3. מילאתי את הפרטים בטופס ויצאתי זכאי להחזר, בוא נראה מה יקרה עם זה, מניסיון דברים כאלו לוקחים זמן. 1300 ש"ח זהו סכום לא מבוטל בכלל, שאולי ירכך במעט את כל הריצות סביב רכבי ה TSI למיניהן למוסכים שגם אני נכוותי מהן.
  4. אז ״לא חוקי״ מאיזה בחינה? שוטרי תנועה?
  5. מנוע 1.2TSI. לא ציינתי את סוג המנוע מכיוון שלא ידעתי שישנו קשר לסוג הצליל שיופק. מה אתם עושים לפני טסט?
  6. שלום חברים. כבר כמה ימים שאני שומע רעש מוזר מצד ימין איפה שהתא כפפות שבא כביכול מהאיזור שם. בקריאה בפורום הבנתי שזה קשור לצינור רוטט ושצריך לשים ספוג, אבל מבדיקה יש כבר ספוג... היום נתקלתי בתופעה שהלחיצהאותי מאוד, כשיצאתי מהעבודה והנעתי את הרכב היה רעש כמו של טרקטור לכמה שניות שהפסיק, בנוסף, בזמן לחיצה על גז היה רעש לוואי משונה כזה. מקריאה בפורום הבנתי שיכול להיות שזה קשור לשרשרת ומותחני טיימינג ושזה חתיכת סיפור. מחר על הבוקר אני אגש למוסך מורשה כדי לבדוק מה העניין בתקווה שהם יקבלו אותי ולא יגידו לי ״תגיע שבוע הבא״. הרכב שנת 2012, ויש עליו אחריות רק על הגיר (5 שנים). האם צריך להלחץ מהעניין? מקריאה בפורום הבנתי שהיצרן מטפל בזה למרות שאין אחריות כי זאת תקלה ידועה אבל לא נאמר בבירור מה הנוהל ומה קורה במצב כזה.
  7. בעקרון עד כה טופל הרכב במוסך מורשה היבואן של צ׳מפיון מוטורס, שידוע שהם שוחטים. בנוגע לפלאגים - הפלאגים הוחלפו לפני חודשיים בגלל בעיה שהייתה בחוטי הצתה אז הוחלף גם כוהל הצתה ופלאגים. פילטר מזגן החלפתי אחרי גל האובך שהיה גם לפני חודש פלוס מינוס. אם אני מגיע עם רכיבים שקניתי באופן פרטי למוסך מורשה הם מחליפים? או שאני מחוייב לקנות מהם? ואם אתם שואלים למה אני מטפל במורשה אז זה כדי שכשאני אמכור את הרכב אוכל להגיד שטופל רק במורשה, אני יודע שזה בלוף ולפעמים המורשה פחות מקצועי ממוסכים פרטיים, אבל לצערי לא כולם מסתכלים על זה ככה.
  8. שלום חברים, יש ברשותי סיאט איביזה שנת 2012. הרכב כרגע על 50K קילומטר, ובמד טיפולים שמופיע הלוח מחוונים זה מופיע שעוד 5000 קילומטר צריך טיפול. הרכב עבר עד כה טיפול קטן, ואז טיפול בינוני והטיפול האחרון שוב טיפול קטן. לפי מה שהבנתי השלב הבא זהו טיפול גדול, השאלה שלי היא - מה הוא כולל? מה העלות של הטיפול הזה? תודה!
  9. שלום חברים, רציתי לשמוע את דעתכם בנוגע להורדת הרזינטור מהאגזוז. מבחינת רעש, מבחינת ביצועים (הבנתי שזה לא משנה את הביצועים אבל האם זה פוגע?) ומבחינת חוקיות בטסט. תודה.
  10. תודה, הזמנתי 2 צמיגי TOYO T1R מ tire club. חייב לציין את אלדד על שירות אדיב ומקצועי. תום תודה גם לך עזרת לי המון על כל שאלה.
  11. ומה שמצחיק זה שהוא עולה כמו ה TOYO.... איך אני מוצא איזה פנצריה מוכרת את הדגם הזה באיזור הקריות וחיפה?
  12. אבל החוות דעת על ה TOYO טובות יותר מהדאנלופ לא? ומה עם העניין שברישיון רשום V והצמיד W?
  13. המידת צמיגים 215/40/R17 וברישיון רשום 87V. בצמיגים שראיתי של TOYO זה 87W, זה אמור להוות בעיה? את הקדמיים החלפתי לפני חצי שנה בערך ל2 של DUNLOP והם במצב טוב, אז אני רוצה להחליף את ה2 אחוריים. התקציב? אין לי תקציב מוגדר, אני יודע שה TOYO עולים בסביבות ה500 שקל, אז משהו כזה, אם מדובר על חריגה של 100 שקל לצמיג אבל אני אקבל משהו יותר טוב אז זה גם בא בחשבון. בנוסף, איך אני משיג אותם באיזור חיפה והקריות?
  14. חוץ ממנו יש עוד צמיגים שיהיו גם חסכוניים בדלק? ומבחינת בידוד רעש? כי בכל מקום אני רואה רק אותו, ואז מגיע לפנצ׳ריות פה באיזור והם מחזיקים רק מוצגים סינים.
  15. דרך אגב, ראיתי שכולם ממליצים על הצמיג של toyo, אבל מקריאה קטנה מבחינת הדירוגים הוא לא כזה להיט... למשל בצריכת דלק הוא מדורג F בדרגה שבין A-G, ובאחיזה הוא מדורג E בדרגה שבין A-G, אז מה היחוד שלו בדיוק?
  16. כן הצמיג הוא פירלי
  17. ברמה של מסוכן לנסוע?
  18. תודה רבה אחי. הוספתי צילום של הצמיג, הוא נראה פשוט זוועה או שאני טועה?
  19. בוצע חיפוש כמובן, אבל דבר ראשון לא היו המלצות למקום למכירת צמיגים בקריות, ודבר שני השרשור שלי מערב כמה שאלות שלא היו עליהן תשובה בחיפוש. האמן לי, הייתי מעדיף לקבל תשובות מהחיפוש.
  20. שלום חברים. לפני חצי שנה בערך החלפתי 2 צמיגים קדמיים לצמיגים של דאנלופ. לצערי, אין לי מושג לאיזה דגם החלפתי בזמנו כי לא ייחסתי לזה חשיבות "כל עוד זה של חברה מוכרת". אני מעוניין להחליף גם את 2 הצמיגים האחוריים, אני צריך המלצה לצמיגים טובים. הנסיעה היא נסיעה ממוצעת לחלוטין, לא יותר מדי ספורט, חשוב לי שהבידוד מהכביש יהיה טוב מבחינת רעשים והאחיזה תיהיה טובה. אני יודע שהמידה של הצמיד שלי היא יותר בעייתית מבחינת מבחר כי זה החתך נמוך. אם תרצו שאביא את המידה המדוייקת אשמח להכוונה איפה מוצאים את זה על הצמיג. בנוסף, אני צריך המלצה למקום טוב באיזור חיפה והקריות. תודה!
  21. בדקתי היום והבורר סירקולציה תקין.
  22. תודה רבה על העזרה, את הבדיקה הזאת יהיה לי קשה לבצע כי אין ברשותי את הכלים המתאימים (מדחום למזגן). מה שכן אני אבדוק מחר אם זה עניין של בורר סירקולציה תקול, למרות שהנורה עובדת... אני אם יש הבדל בעוצמות כאשר הבורר מופעל וכבוי. במידה וזה הבורר, מה הפתרון לזה? לא יקר אני מקווה...
  23. הבחורלמעלה ציין שבבדיקה הטמפרטורות לא עוברות את ה4 מעלות באותו הרכב, ואצלי זה יותר גבוה, אני לא סתם הייתי אומר שמבחינת ההרגשה היא שהמזגן מקרר פחות טוב. בדרך כלל שהכפתור סירקולציה פועל, המזגן מכובה והגג הפנורמי מורם, אין כניסה של אוויר מפתחי המיזוג... אם יש לי תקלה אמורה להיות כניסה של אוויר מפתחי המיזוג גם כשהכפתור לחוץ?
×
×
  • תוכן חדש...