Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. עשיתי כבר הכל כולל איפוס חלונות וניתוק מצבר, לא עוזר.
  2. שלום חברים, יש לי סיאט איביזה שנת 2012, כבר תקופה ארוכה שהחלון בצד ימין של הרכב לא עובד כראוי, מה הכוונה? כשאני אני מוריד את החלון הוא יורד כרגיל, אבל אז כשאני מנסה להעלות אותו הוא עולה מעט ואז יורד. וככה כמה פעמים עד שצריך להעלות אותו לאט לאט בלחיצות קטנות על הכפתור. ניסיתי ספריי סיליקון אך לא עוזר, הבנתי שזאת בעיה בלא מעט רכבי סיאט ושאולי הבעיה במנגנון. יש למישהו המלצה על בעל מקצוע טוב באיזור חיפה והקריות שמתעסק בזה? מעדיף לא לגשת למוסך צ׳מפיון במקרה הזה כי מניסיון של חבר הם ישר אומרים שזה מנגנון ואצלם זה עולה ממש יקר. חשוב לציין שהרכב לא באחריות (חוץ מגיר) ושאני מטפל בטיפולים שוטפים רק שם אבל ספציפית זה אני מעדיף בעל מקצוע אחר. תודה
  3. במצבים שהאוטו ממש ממש מלוכלך כמו במקרים של אובך קיצוני או שלא שטפתי הרבה זמן, אני הולך למכון שטיפה ועושה שם רק פרי-ווש, הם מורידים לי את הלכלוך עם הזרם של הגרניק, אני שם עם הגלוריה את הסבון פריווש ואז שוב פעם הם עושים עם הגרניק רק עם מים, נוסע לבית ושל כבר שוטף עם הדליים שלי וחומרים שלי.
  4. שאלת אם ההרגשה החלה לאחר החלפת נוזל בלמים ועניתי שלא, הנוזל בלמים הוחלף לפני 13 אלף קילומטר (קצת יותר משנה), וההרגשה החלה לפני כמה ימים.
  5. לא, לא הוחלף כלום.
  6. עוד תגובות חברים?
  7. נוזל בלמים הוחלף ב 40 אלף קילומטר, כרגע הרכב על 53, תכף טיפול גדול... למיטב ידיעתי לא הוחלפו בלמים או רפידות ברכב מעולם, הבלמים הם לא בלמי תוף אלא דיסק. חשוב לי לציין שהבעיה היא לא מסיבית, פשוט אני מאוד רגיש לשינויים ברכב וזה מרגיש כאילו הבלם פחות מגיב בנגיעה הראשונה אבל ממש במעט. דרך אגב אני מהקריות.
  8. שלום חברים. יש ברשותי סיאט איביזה 2012. בימים האחרונים אני מרגיש שהברקסים לא מגיבים כמו פעם, אננ אנסה לתאר מה שאני מרגיש... בלחיצה על הברקס זה מרגיש כאילו בעבר לחיצה קטנה הייתה מביאה לעצירה טובה יותר, היום אני צריך ללחוץ יותר חזק, כאילו הדוושה צריכה לרדת יותר כדי שתיהיה תגובה. חשוב לציין שזה מורגש מבחינתי כאשר אני רוצה ללחוץ מעט על הברקס, לחיצה חזקה כן עובדת כרגיל. מה יכולה להיות הבעיה? מה הפתרון ומה טווח המחירים של הפתרון? כל כמה זמן בערך צריך להחליף ברקסים... תודה!
  9. יצא לי לשים חלונות שחורים בכמה מקומות ובכמה רכבים ומעולם לא היה צורך בפירוק הדלת
  10. גם אני קיבלתי תשובה שאני לא זכאי למרות שלפי כל הנתונים אני כן זכאי, התקשרתי אליהם והם אמרו שהם יבדקו שוב. משהו שם נראה לי מוזר מאוד.
  11. הבוחן רב עם אשתו באותו יום כנראה, פשוט הזוי להכשיל על כזה דבר.
  12. הייתי ממליץ לך להחליף את פילטר המזגן. לא יודע איך ניקית אותו, אבל יכול להיות שכחלק מהניקוי הורדת את אפקטיביות הפילטר לעתיד (הרחבת החריצים). עבור 50-100 ש"ח תקנה פילטר חדש וראש שקט.
  13. נשמע כמו רעש רגיל של מנועי ה tsi.
  14. באוטודיפו רצו עליו 750, ולא יכולתי יותר להתברבר עם רכישת מצבר, הייתי בכמה מקומות וברובם לא מוכרים ורטה, ואלה שמכרו גם רצו בסביבות ה 650-750 שקל. לשאלתי - סטארטאפ וורטה זה אותו מצבר בדיוק? אותם רכיבים? רק תקופת אחריות שונה? כי אחד החשמלאים אמר לי שהורטה טוב יותר לא רק מבחינת אחריות אלא גם מבחינת הרכיבים, מה שבפורום ראיתי שלא נכון.
  15. עדכון נוסף - רכשתי היום באוטו דיפו מצבר Start up ב 450 שקלים עם אחריות לשנה. החשמלאי ניסה לשכנע אותי לקחת VARTA ב750 שקל עם 20 חודשי אחריות, אבל לפי קריאה בפורום הבנתי שזה אותי מצבר הדיוק וההפרש במחיר נובע מתקופת אחריות ארוכה יותר ושיקולים שיווקים, האם כך הדבר? המצבר שלקחתי שחור כולו ד״א ו 60 אמפר.
  16. עדכון - חבר עכשיו הגיע עם כבלים ועזר לי להתניע את הרכב, הרכב התניע אבל בהתנעה הנורה הראשית עבדה לשניה ואז נשרפה, נסעתי 10 דקות בערך, כיביתי את האוטו וניסיתי להתניע שוב וזה התניע. מעניין למה נשרפה הנורה... מתאר לעצמי שעדיין מומלץ להחליף מצבר לא? להבנתי מצבר שנפרק גם אם נטען חייו התקצרו...
  17. הקטע זה שאני צריך מישהו שיגיע עד לבית.
  18. המלצה למישהו כזה באיזור הקריות?
  19. אני יודע שיהיה יקר יותר, אבל העניין הוא שמקריאה בפורום הבנתי שבגלל שבאיביזה יש מחשב רכב, החלפה של מצבר יכולה לגרום לשינויים ואיפוסים במחשב רכב ואז תווצר בעיה לא?
  20. יש המלצה למצבר טוב שיתאים ספציפית לרכב שברשותי? מה הטווח מחירים ואיפה כדאי לרכוש? כדאי לרכוש דרך המוסך מורשה יבואן של צ׳מפיון? חשוב לציין שעד כה כל הטיפולים נעשו במורשה יבואן.
  21. היי חברים, כנראה שהמצבר של הרכב שבק חיים אחרי 4 שנים (הוא מעולם לא הוחלף), נכנסתי לרכב וסובבתי סוויץ׳, הנורה האדומה בצורה של מצבר נדלקה ונשארה דלוקה, באתי להתניע את הרכב אבל מה שקרה זה שלא היה סטארטר אפילו אלא רק רעש של תקתוקים. האם זה המצבר ששבק חיים? בנוסף, יש המלצה למצבר מדגם מסויים? כמות וואט מסויימת? המלצה איפה לקנות? (איזור קריות). תודה!
  22. שלום חברים, היום הורדתי מדבקת קארבון שהייתה מודבקת על כל הקדימה של האיביזה שברשותי (מדבקה שחורה שיוצרת מראה כמו של הבוקנגרה). הרכב עבר לפני חצי שנה בערך פוליש ואוטם, אבל כמובן שעל החלק שהיה המדבקה לא, והיום שהורידו את המדבקה ניתן לראות הבדל קטן בגוון של הצבע. לעשות פוליש בעצמי אין לי מושג, וקצת חבל לקחת לבעל מקצוע לחלק כל כך קטן, יש מישהו מאיזור חיפה והקריות שמתעסק עם זה מהפורום ויוכל לעזור לי? כמובן שאשמח לשלם תודה.
  23. שלום לכולם, יש איזשהו צינור שבחודשיים האחרונים רוטט ונוגע בצד של הרכב ככה ששומעים תקתוקים. חשבתי לשים איזשהו ספוג בין הצינור לגוף הרכב, השאלה אם יש משהו ספציפי שצריך לשים או שאפשר כל סוג של ספוג? כדי שלא יתחמם או משהו כזה... תודה
  24. שלום לכולם. רציתי לשאול - כמה זמן, בהתנעה קרה, לשמוע סטארטר לפני שהרכב מתניע זה נחשב תקין? יש ברשותי איביזה שנת 2012 ואני חושב שבחודש האחרון ההתנעות נעשו טיפה יותר איטיות... לא משהו קריטי אבל אני שם לב לדברים קטנים כאלה. בהתנעה לא קרה זה מניע כמעט מיד. האם זה משהו שקשור לקור? חשוב לציין שהמצבר ברכב לעולם לא הוחלף ואוטוטו הרכב יהיה 4 שנים על הכביש, זה בסדר? תודה
×
×
  • תוכן חדש...