Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. בנוגע לשאלה הראשונה - עלויות אני לא מאמין שיוכלו לתת לך כאן כי אף אחד לא באמת יכול לדעת מה העבודה ומה צריך לעשות. גש לחשמלאי מומלץ וקבל חוות דעת והצעת מחיר. בנוגע לשאלה השניה - רעשים כמו שאתה מתאר יכולים לקרות מכמה סיבות, ביניהן רמקולים שרופים, פלסטיקה משוחררת, תושבת רמקולים משוחררת וכדומה. לכל אחד מהבעיות פתרון שונה, רמקול שרוף? תחליף רמקולים. רעשי פלסטיקה? תחזק או תבודד את הרעשים.
  2. הזוי על סף המזוכיסטי לראות איך אנשים פה אומרים לו להשלים עם זה שרימו אותו... כאילו 7000 שקל זה גרושים, ויודעים מה? יותר מהכסף רק ההרגשה של המרמה יכולה להטריף. לך עם הנוכל הזה עד הסוף, בין אם זה בתביעה ואם זה במשטרה, אל תתן לעצמך תירוצים כדי להרגיש שזה בסדר, רק אחרי שתמצה את כל האפשרויות להחזיר לעצמך את הכסף ולא תצליח? תשאיר את הרכב אצלך אבל בידיעה שעשית הכל.
  3. בבדיקה שהוא ביצע, יש את הרעש גם כאשר ההאנדברקס לא מורם.
  4. אני אגיד לו לבצע את הבדיקה, אבל לצורך העניין כאשר הוא בולם ועוצר נגיד ברמזור אין קשר להאנדברייקס (הוא לא מורם)
  5. שלום חברים, אני פותח את הדיון הזה עבור חבר, ברשותי פולו שנת 2013, בזמן האחרון התחילו אצלו רעשים מוזרים בעת עצירה. מה הכוונה? אפילו אם הרכב בנסיעה איטית ולוחצים על ברקס, אז אחרי שהרכב נעצר יש רעש קפיצי כזה כמו של חריקה. עכשיו גם בדקתי איתו ויש את אותו הרעש גם כשנכנסים לאוטו ומתיישבים או כשיוצאים מהרכב, דבר שכנראה מעיד על זה שזה מהקפיצים לא? חשוב לציין הרעש רק לאחר העצירה ולא בזמן הבלימה, איך שהרכב נעצר באותה שניה יש רעש קפיצי כזה מתכתי, כמו של משהו לא משומן (זאת הדרך הכי טובה לתאר את זה) מה זה יכול להיות ואיפה הוא יכול לבדוק את זה?
  6. לא ממש מנחם אותי חחח... יש לך פתרון להציע? אולי מקום שמוכר את זה או להזמין דרך אתר בחול?
  7. כל הפירוקיות שדיברתי איתן טוענות שהן מוכרות את החלק הזה רק עם הפנס עצמו, וכן זה המחיר שאמרו לי גם בצ׳מפיון, יקר מדי.
  8. זה לא החלק, החלק שאני מחפש נראה כמו האות י׳ הפוכה, הוא סוגר את החלק של הנורות דרך.
  9. שלום חברים. אני מחפש בנרות את הכיסוי פלסטיק של הפנס, שנמצא בחלק הפנימי שלו כאשר פותחים את המכסה מנוע, זה הכיסוי של הנורות. פנס ימין. החלק פלסטיק הזה כנראה הלך לאיבוד. הרכב הוא סיאט איביזה sc שנת 2012, חיפשתי באיביי אבל אני לא מוצא, יש למישהו מושג איך מוצאים? בפירוקיות אמרו שמוכרים את זה רק עם הפנס אבל זה חתיכת פלסטיק בסהכ.
  10. כן גם בלחיצה
  11. שלום לכולם. יש לי בעיה ברכב מסוג סיאט איביזה, החלון עולה ואז יורד. הייתי במוסך מורשה ולאחר בדיקה התברר כי צריך להחליף את הגומי העליון שמפריד בין החלון עצמו למסגרת של החלון. ניסו לשמן את הגומי עם ספריי סיליקון אף לא עוזר. עלות הגומי היא 650 שקלים מהחברה אך זהו סכום מטורף. השאלה היא מה יש עוד לעשות? זגג רכב יוכל לארגן גומי אחר? מה האופציות שלי אני די אובד עצות.
  12. אם הנורה דולקת לכמה שניות ונכבת בסוייץ זה אומר שאין בעיה לא?
  13. עוד דעות?
  14. שלום חברים. יש ברשותי סיאט איביזה שנת 2012, שעל פי הוראות היצרן אין צורך להחליף בה פילטר דלק בטיפולים השוטפים בכלל. אני מטפל אך ורק במוסך מורשה וגם הם אמרו אותו הדבר, וגם מבדיקה מול השירות של צ׳מפיון כאן בפורום נאמר לי אותי הדבר. לעומת זאת, כאן בפורום נרשם כי ב60k מומלץ להחליף פילטר דלק, ועוד חבר שיש לו מוסך טען שמומלץ להחליף את הפילטר דלק אחת ל60k בגלל האיכות דלק כאן בארץ. השאלה היא מה לעשות? מבחינת עלות מדובר על 200 שקלים במורשה ואין לי בעיה להחליף את הפילטר כל עוד זה משהו רצוי שבאמת צריך, אבל היצרן אומר שלא אך יש המלצות שכן... מה אתם אומרים?
  15. יצא לי לעשות את מה שאמרת בנוגע לרוורס בעליה - לא הורגש שום דבר מיוחד, ניסיתי ב2 עליות, אחת עליה ממש גבוהה והרכב הדרדר קדימה אפילו שהיה ברוורס, ואחת עליה קטנה ולא קרה כלום.
  16. על סמך מה אתה בודק את הצריכת דלק? לאיזה מרחק אתה נוסע ובאיזה כביש? עירוני? בין עירוני? באיזה מהירות? משחק הרבה עם הדוושת גז? זה שבנתוני יצרן אומרים לך שאיביזה עושה 1-17 זה אחלה, אבל בפועל הרכב עושה פחות ונסיעה עירונית הצריכה יכולה להגיע גם ל 1-11 או 1-12 אם אתה משחק עם הגז. דרך אגב עוד דבר חשוב מאוד שמשפיע כל צריכת הדלק - בדוק לחץ אוויר בגלגלים ונפח psi 1-2 יותר מהמומלץ. בדוק את הצריכת דלק על מיכל מלא (שים פול טנק ותבדוק את הנתוני צריכה בטווח הארוך עד שהמיכל מתרוקן) ביצעת טיפולים בזמן? בדוק שלא חסר שמן ושהמנוע לא תאמץ לחינם ושורף דלק.
  17. אבל שוב - השאלה היא האם הרעידות האלה שקורות לעיתים רחוקות הן משהו שצריך לטפל בו ולפתוח תיבת פנדורה עם החלפות של מכורוניקס ואולי מצמדים או משהו שאפשר לחיות איתו?
  18. בדרך כלל כשמחליפים חוטי הצתה ופלאגים במקרה של רעידות נהוג להחליף גם כוהל (מודול) הצתה.
  19. אורך חיים ממוצע של מצבר הוא בסביבות 3-5 שנים. כמובן שתמיד תוכל לשמוע ולראות על מקרי קצה שמצברים הולכים אחרי שנה או מצברים שמחזיקים 7-8 שנים. תלוי בעיקר במזל ובאופן הנסיעה (הרבה התנעות במהלך היום או 2-3 התנעות).
  20. שלום חברים, אני פותח את השרשור עבור חבר עם פולו 2013. אחת לכמה זמן (לא קבוע) יש רעידות בהילוך 1-2 שבאות כמובן מהגיר. הרכב באחריות על הגיר עד 2018 ככה שהוא יכול לגשת ולבצע החלפת מצמדים באחריות, אבל הקטע זה שהרעידות לא קורות באופן תכוף אלא רק פעם בכמה זמן (לפעמים יכול גם חודש לא לעשות). האם בכל מקרה מומלץ לבצע החלפה של מצמדים? חשוב לציין שבעבר בוצע לו עדכון תוכנה שפתר את העניין לכמה חודשים לגמרי אך זה חזר. פשוט ראיתי שרשמו פה כמה אנשים שאחרי החלפת מצמדים הרכב לא מתנהג באותה צורה ואפילו פחות טוב מלפני ושצריך לבצע כיוון פרונט. מה אומרים?
  21. החלון עולה ישר.
  22. אם זאת מסילה שצריך לגרז, זה לא משהו מסובך או יקר נכון?
  23. המלצה לזגג רכב בקריות או בחיפה מישהו?
  24. כמו שכבר רשמתי - שום איפוס לא עזר, אני חושב שזאת בעיה במנגנון, ניסיתי לשים ספריי סיליקון אך גם לא עזר. יש למישהו המלצה לזגג רכב בקריות או חיפה?
×
×
  • תוכן חדש...