שלום לכולם,
יש לי סיאט איביזה ספורט 2010 ידנית יחסית חדשה במצב מצויין.
חזרתי מנסיעה קצרה בעיר.
חניתי את הרכב ולפני שבאתי להדמים מנוע נדלקה לי נורה של חוסר נוזל קירור.. פתחתי מכסה מנוע ובאמת ראיתי שהנוזל הגיע למינימום מה שקצת מוזר כי לפני חודש מילאתי למקסימום. בכל מקרה פתחתי את פקק המיכל של הנוזל קירור והמים רתחו ובעבעו ויצא הרבה אדים. לקח למים כמה דקות טובות כדי להתייצב ולרדת מנקודת רתיחה. חיכיתי שיתקררו ומילאתי מחדש מי קירור אדומים עד למקסימום.
הנעתי את הרכב ויצאתי להסתכל על המיכל. מיד לאחר ההנעה המים שוב החלו לרתוח הדממתי מהר מנוע. לאחר כ5 דק כל נוזל הקירור נעלם! והיה מעין רעש של מים מחלחלים לאיזור המנוע/רדיאטור. בדקתי אם זה חור במיכל או בצינוריות אבל אין כלום. הרצפה הייתה יבשה יחסית והמים שהיו בסביבת המנוע היו מים שקפצו מהמיכל בזמן הרתיחה והמילוי.
מה אומרים? מה התקלה? איך לנסות לתקן/לבדוק? להזמין גרר למוסך? או להניע ככה וליסוע למוסך?
תודה רבה מראש לעוזרים!