Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. מה הלחץ להדביק? תשאיר את זה ככה, זה גם יותר יפה וגם אם תדביק זה כמעט בטוח לא ייצא לך כמו בהדבקה המקורית.
  2. נראה ממש מעולה. מה הסיכוי שתעזור לי למצוא כיסוי הגה שמתאים להגה של הסיאט שלי? בחיפוש באתר לא מצאתי משהו ספציפי.
  3. אני מנסה כבר כמה ימים למצוא פחיות קליפורניה, הייתי ב4 תחנות דלק שונות ובכולם מחזיקים זיופים. אז או שהמדריך לזהות זיופים כבר לא רלוונטי, או שבאמת גם בתחנות דלק מוכרים זיופים. את הבדיקה אני מבצע כמו שהוסבר במדריך - מסתכל על הלוגו (במקורי - כדור הארץ, בזיוף - פירות) ועל הכיתוב (במקורי - כיתוב במלבן לבן, בזיוף - הריח במלבן לבן).
  4. צודקים לא שמתי לב לעניין הלחיצה על גז, אכן רוב הסיכויים שמדובר בציריות. אם היה מדובר על שיוט במהירות גבוהה והרכב היה רועד - זה כנראה היה איזון גלגלים.
  5. רעידות במהירות גבוהה ובכזאת קלילות לפסול את עניין האיזונים? אפשר לדעת למה?
  6. למה ללכת ישר על ציריות? תעשה בדיקת איזון גלגלים, גם קדמיים וגם אחוריים.
  7. בתור בעל הרכב חייב לרשום חוות דעת קצרה, הגעתי לאורן בעקבות המלצות כאן בפורום. אני מגיע עם ידע די נרחב בתחום הדיטיילינג אותו רכשתי רובו ככולו כאן בפורום כך שהיה לי חשוב להפקיד את הרכב בידי מישהו מקצועי. כבר בשיחות הראשונות עם אורן הוא הפגין ידע עצום בתחום, והיה קשוב לכל בקשה קפריזית כזאת או אחרת שלי. בתור אחד שעבר חווית שירות זוועתית אצל אחד הדיטיילרים (לא אציין את שם העסק כדי לא לפגוע), אורן פשוט מקצוען, נחמד, ומחירים מעולים. בנוסף יצא לי קצת להתרשם מהמוצרים החדשים של Cleansters, וחייב לציין שהחומר עושה עבודה טובה. אין סיכוי שאתן לאדם אחר לגעת ברכב, ובאמת שממליץ בחום לכל מי שמעוניין לבצע דיטיילינג ונמצא באזור להגיע. תודה אורן!
  8. עדיף להוריד את הקצף עם המים ורק אז להתחיל לשטוף עם הדליים. המטרה של הסבון זה לרכך את הלכלוך ו״להרים״ אותו מעל הפח ככה שיהיה קל יותר להוריד. אתה לא רוצה לעבור עם סמרטוט על רכב מלא בלכלוך, אמנם עם קצף אבל לכלוך.
  9. קסנון שלא הגיע מורכב ברכב מהחברה לא ייחשב חוקי, לא משנה עד כמה תשקיע. יש את הפיליפס דיאמונד ויז׳ן שנותן אור לבן דמוי קסנון אבל הריאות איתו בעייתית מאוד. הייתי ממליץ על Philips Extreme Vision, אמנם לא גוון לבן לחלוטין אלא צהבהב יותר, אבל בשילוב עם אור חנייה לד לבן זה יראה לבן וגם תראה יותר טוב.
  10. היא יותר חזקה מהמכונת שטיפה 12v? היא עובדת עם חיבור לחשמל?
  11. תמדוד את ההגה שלך, מצד שמאל לימין (חיצונית). אם זה 38 ס"מ זה יתאים, אם לא תחפש הגה 36 ס"מ.
  12. כמעט משוכנע שהדוושה נתקעת במשהו, אם זה לא השטיח זה משהו אחר. בכל מקרה, גש לברר זאת דחוף, אתה לא רוצה להיות במצב שבו הדוושה נתקעת עד הסוף ואין לך יכולת לבלום.
  13. אני רואה של ערוץ 10 זה נותן 7 ימים קדימה.
  14. מישהו יודע בערך מתי יפסיקו כל הסופות חול והאובך? אני מחכה לעשות טיפול דיטיילינג מלא אבל מבאס לעשות במזג אוויר כזה.
  15. לגמרי. אין ספק, כל הנורות האלה יותר יפות, אבל הן פשוט עושות עוול גם לנו בתור נהגים עם ראות פחות טובה וגם לנהגים האחרים שצריכים לסבול את הסנוור הזה. לי ברכב יש philips diamond vision והראות איתן פשוט כל כך גרועה, הן יפות ממש אבל הזמנתי philips xtreme vision 130% ולא אכפת לי שיהיה צהוב יותר.
  16. אני באותה הבעיה. אמנם יש ברשותי ערכת שטיפה 12V שבסה"כ, וקניתי ג'ריקן 20 ליטר, אבל עדיין אני גר בקומה 4 ולהוריד את זה ובנוסף עוד 2 דליים כל פעם זה מציק. בעבר היה ברז פתוח, אבל השכנים המחורבנים שלי איך שראו שאני שוטף דאגו לסגור, פשוט כואב להם הלב. הקיץ אני מתכוון לדבר עם הועד בית, אני אתן להם 50 שקל רק שישתקו, למרות שעלות השימוש לא אמורה לעלות על 5 שקלים לכל השטיפות.
  17. ועוד בשבוע הקרוב צפוי סופות אובך ואז בשלישי רביעי חמישי גשמים מטונפים. בקיצור - שטיפה רק בסופ"ש הבא.
  18. אני מאוד אוהב את השימוש ב ONR הירוק כסבון שטיפה. קודם כל עושה פריווש באמצעות הגלוריה עם MR PINK או האנידיו, מים, ואחרי זה שטיפת 2 הדליים כשה ONR הירוק משמש לי כסבון. הוא נותן ברק מדהים והגנה טובה.
×
×
  • תוכן חדש...