Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. חיפשתי באיביי והמחירים מצחיקים, 10-20 שקלים, אני בהחלט אזמין אחד. אבל נאמר פה שעדיף לא דיגיטלי, יש סיבה מיוחדת? כי הרוב דיגיטליים.
  2. אשמח לקבל קישור למד לחץ אוויר לקנייה באיביי, באמת שאי אפשר לסמוך על המכשירים בתחנות הדלק.
  3. לאחר כמה ניסיונות ובדיקות מצאתי שהדרך הכי טובה להעלים ריח היא פשוט לכבות את הסירקולציה הפנימית כמה דקות לפני שעוצרים ומכבים את הרכב, לתת לרכב לנסוע קצת עם סירקולציה חיצונית, זה מונע מרטיבות להצטבר (חיידקים אוהבים רטיבות). נסע כמה פעמים לנסוע עם אוויר מבחוץ (סירקולציה פנימית כבויה) ותחזור לעדכן אם עזר.
  4. אותה הבעיה כמו שלי, אני גר בבניין דירות, לכן מאלתר הכול (ערכת שטיפה 12V, שואב 12V, מקציף Gloria). השלב הבא - רכב שלם 12V חחחחחחחחחחחחחחחח.
  5. בעקבות ההמלצה שלך והשרשור הזה רכשתי את השואב הנ״ל בדגם ״פרימיום״ שלו שמגיע עם המון ראשים ותיק, וחייב לומר - התאכזבתי קשות. קודם כל המחיר ביחס לשואבי 12v יקר מאוד (עלה לי 200 ש״ח ב ACE, והתמורה? לא שונה בהרבה משואבי 12v שמוכרים באוטודיפו ב 60-100 ש״ח. בשימוש הראשוני בו הוא נראה חזק ועשה רושם טוב, אבל לאחר כמה שימושים במקרים שונים הוא התגלה במערומיו. זה מתאים ללכלוכים גדולים אולי, אבל כשמגיעים למצב שצריך לשאוב את השטיחי רכב ויש אל מיני סיבים וכאלה, שם הבעיה.
  6. אחרי שניסיתי כל שואב אבק 12v שקיים בשוק (ניסיתי הרבה) אני אגיד לך בצער רב ששום שואב 12v לא ייתן לך מענה נורמלי. חלק יוכלו לשאוב טיפה יותר, חלק טיפה פחות, אבל לבסוף אין תחליף לשואב אבק שמחובר לחשמל או נייד, הם עולים יותר אבל התמורה שווה את המחיר. שאר שואבי ה 12v פשוט לא מוצלחים.
  7. אני אשמח לרכוש את הערכה, אך יש לי כמה שאלות: 1. הבלינג בערכה יהיה לצמיגים או לפלסטיקה? (ראיתי שיש 2 סוגים, אחד wheel ואחד plasti). 2. 70₪ זה מחיר שכולל בתוכו משלוח?
  8. ערכת התנסות שכזו אמורה לתת ללקוח להתנסות ולחוות את השימוש במוצרי החברה, כדי להחליט אם בעתיד לרכוש באופן קבוע. לכן, הייתי חושב שמהלך אפילו חכם יותר מבחינתכם יהיה לייצר בקבוקונים קטנים אפילו לשימוש חד פעמי או 2 שימושים ולשלוח לכל המעוניינים בחינם (לגבות רק את עלות המשלוח). נשמע גרידי מבחינתי? זה המהלך השיווקי הכי נכון שיכול להיות, ולצורך הדוגמא אביא את הדוכני טעימות בסופרים - נותנים לך לטעום בחינם, אמנם מנה ממש קטנה, אבל בחינם, אהבת את הטעם? אתה תקנה את המוצר ואולי אפילו באופן קבוע, לא אהבת? החברה לא הפסידה הרבה על הטעימה ואתה יודע האם המוצר מתאים לך גם בלי לרכוש בקבוק גדול שבתאוריה יכול לשמש אותך גם מספר פעמים עצום, אבל בפועל מכיוון שלא אהבת לא תשתמש בו יותר. חומר למחשבה... וכמובן ששוב שאפו על הרצון העז לחדור לשוק ותוך כדי להיות קשובים לרצונות הקהל.
  9. פעם ראשונה שהתבאסתי שלא ירד גשם אתמול חחחחחח, אחרי שאמרו בתחזית שיירד גשם ברביעי, לא שטפתי את הרכב בסופ״ש ובסוף לא ירד, עכשיו אומרים שיירד בשישי ובראשון.
  10. המון בהצלחה, חייב לציין שאני מאוד אוהב את מה שאני רואה ושומע על המוצרים שלכם ועל הנכונות שלכם להיכנס לשוק ועל זה - שאפו ובהצלחה!
  11. גבריאל תמונות נהדרות, יצא לי להתרשם מחלק מהמוצרים שלך בביקורי אצל אורן, ואין ספק שהם מעניינים מאוד. רק שאלה מקצועית קטנה, בתור אחד שמשתמש בג׳ל של אנדורנס לצמיגים, אשמח לשמוע מדוע לעבור להשתמש במוצר שלכם לצמיגים? במידה וההשוואה תיהיה כזאת שתדגיש לי את היתרונות של המוצר שלכם לעומת האנדורנס (פרט למחיר שזה כבר ידוע), אני יותר מאשמח להתחיל להשתמש בדרך קבע במוצר שלכם.
  12. יום רביעי גשם, יום שבת גשם, מתיייי נשטוף תאוטו מתיייי?!
  13. וכמובן ששכחתי את שלב 1.5 שמגיע ישר אחרי התחלת שלב 1 - השלב שבו השכנים מתחילים להסתכל כאילו אני מוזר, או לחלופין באים וזורקים הערות ״מצחיקות״.
  14. אם בתהליכי שטיפה עסקינן אז אני אשתף גם את שלי, שמאוד דומה לתהליך של הבחור מעליי. 1. ריסוס על הרכב כשהוא יבש באמצעות גלוריה FM10 והאנידיו (15 מ״ל שמפו על 1.2-1.4 ליטר מים). 2. שימוש בערכת שטיפה 12v שמחוברת לגלון 20 ליטר כדי להוריד את הקצף. 3. שטיפה בשיטת 2 דליים - דלי אחד מלא במים ו 60 מ״ל של ONR ירוק (נותן ברק מדהים), ודלי שני עם Grit Guard כדי להוריד את הלכלוך מהכפפה אחרי מעבר על הרכב. 4. ייבוש עם מגבת UBER ואם נשאר עוד טיפה לייבש אז עם הוואפל של מגווירס. 5. מעבר עם Sonax BSD כשהפח ייבש וניגוב עם המגבת הירוקה של הקוריאני. 6. השלב הכי חשוב בתהליך - יום למחרת השטיפה גשם מלא בבוץ שלא דיווחו עליו בתחזית והוצאת העצבים בקללות עסיסיות שמופנות לדני רופ וחבריו.
  15. כן זה היה נראה לי מוזר... מתלבט אם בשטיפה הבאה להשתמש בהאנידיו (בגרסא הישנה שלי מסתבר) או במר פינק בגלוריה, מה אתם אומרים?
  16. השמפו האנידיו שבתמונה שונה במשהו מהשמפו האנדיו באריזה החדשה שלו? או שהם זהים וסתם הבקבוק שונה?
  17. נסה להעביר את הקדמיים החדשים ולשים אותם מאחורה, ואת האחוריים מקדימה.
  18. Hihiz

    תוכנת ניהול מנוע

    דוגמא טובה היא סיאט. משווקת דגם אחד עם מנוע 1200 ו105 כ״ס, ואותו דגם עם מנוע 1200 ו90 כ״ס. ההבדל? אך ורק בתוכנה. אותם רכיבים, אותם הכל, רק תוכנה מותקנת שונה. תנחש לבד איזה רכב עולה יותר יקר ובכמה, ואז תבין שזה משיקולים שיווקיים וכלכליים.
  19. רכב בן 3 שצריך צביעה כללית רק כי הצבע לא נשמר? מה הרכב עמד בחנייה בתנור? צלם תמונות, אולי פוליש יפתור את הצרה של צביעת רכב.
  20. שמעתי שכדי לייבש את הרכב ללא סווירלים כדאי להשרות אותו בשקית אורז. אחזור עם רשמים.
  21. השאלה היא כזאת - האם ההבדל הוא כזה ששווה לי עכשיו להזמין את המשאבה של ה80 במקום של ה60? או שלחכות ששל ה60 תשבוק ואז? חחחחח
  22. שאלה קטנה - למישהו יש מושג מעשי עד כמה משמעותי ההבדל בין המשאבה של ה 60W למשאבה של ה80? יש לי כרגע את ה60 ושקלתי להזמין את ה80 אבל רק אם זה באמת משמעותי.
  23. אתה לא מקבל עם זה מיכל, פשוט תקנה גריקן של 20 ליטר באייס או אוטו דיפו.
  24. כמו שהחברה רשמו - ערכת שטיפה 12v, גם אני משתמש בה מכיוןן שאני גר בבניין דירות. אני משתמש בזאת והיא עושה את העבודה, ממליץ לקנות יחד איתה גם גלון של 20 ליטר ככה שהכמות מים תיהיה מספקת לכל השטיפה ולא תצטרך למלא כמה דליים. http://s.aliexpress.com/U32UFRnM
×
×
  • תוכן חדש...