Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. ברביעי וחמישי צפוי גשם ועוד מהסוג הדוחה (בוץ) אז לא הייתי ממליץ לשטוף לפני הסופ״ש, ובכלל בחודש הקרוב לעקוב אחרי התחזית כדי לראות מי נגד מי. בנוגע לשטיפה, יש לך כמה אופציות: 1. האופציה המועדפת על חברי הפורום - לשטוף לבד. אתה מוזמן לקרוא ולחקור קצת בפורום בשרשורים המתאימים וללמוד איך לשטוף את הרכב בקלות וביעילות בלי להוריד שכבות הגנה מהרכב, אמנם זה יעלה לך כסף (רכישת החומרים) אבל להבדיל משטיפה אצל מישהו אחר, זאת השקעה ארוכת טווח וגם זה ממש כיף לשטוף לבד אם אתה אוהב. 2. יש את אורן מהפורום, הוא מציע שירותי דיטיילינג ובכללם גם שטיפה של הרכב עם החומרים הטובים בשוק, יעלה לך קצת יותר מסתם שטיפה ״ידנית״ של תחנות הדלק (אוי המטאטא, אוי המטאטא) אבל תקבל תוצאות מעולות. הוא נמצא בנשר ככה שזה קרוב לך. אשמח לעזור ולענות אם יש לך שאלות נוספות.
  2. לא מכיר את העניין, אבל משום מה שמן על פח הרכב בשמש הישראלית לא נשמע כמו משהו מפתה במיוחד. באופן כללי לא מאמין בכל הפתרונות קסם האלה, יש תכשירים וחומרים שיועדו לרכב.
  3. יש את הערכה המיוחדת של מגווירס לניקוי וטיפוח העור. היא כולל 2 תכשירים - האחד לניקוי של ההגה, והשני למריחה לאחר הניקוי כדי לשמור על העור. למרות שמנסיון, הכי טוב זה לשמור על ההגה מקרני השמש באמצעות כיסוי שמש ואפילו איזה מטלית מיקרופייבר שתונח ישירות על ההגה, לגעת בהגה רק עם ידיים נקיות, ולנקות מדי פעם על מטלית ומים.
  4. קח בקבוק שתיה שיש לך בבית של ליטר וחצי ומלא אותו במים ומשם שפוך לדלי, ואז תדע כמה פעמים נכנס לך בדלי ליטר וחצי. לדוגמא נכנס לך בדלי 4 בקבוקים, אז יש לך בדלי 6 ליטר. את השמפו תוכל למדוד באמצעות מזרקים פשוטים.
  5. סבירה לחלוטין, בוא נגיד שזה מספיק כדי להוריד את הסבון של הפריווש. לא ברמה של גרניק כמובן, אבל בשביל אלו שאין להם אפשרות להשתמש בגרניק וגרים בבלוק (כמוני) זה מעולה, בטח עדיף על לשפוך דליים.
  6. מסובך? כן מאוד, מומלץ לקחת קורס של בין 2-3 שבועות וזה עוד רק הפעלה למתחילים. חחחחחח מה מסובך בזה אחי? מחבר למצת, יש לך צינור שאתה שם במקור מים (מומלץ גריקן כמה שיותר גדול) וזהו פשוט משתמש באקדח. זה הכי פשוט שיש.
  7. זה המוצר, יש לו כל מיני גרסאות, הצינור שמחבר אותו למצת ממש ממש דק והדלת נסגרת עליו. זה קישור לקניה, אני קניתי מהמוכר הזה הוא מצויין - http://s.aliexpress.com/iiYNJZfe יש כאן עוד מוכר - http://s.aliexpress.com/U32UFRnM
  8. זה לא באמת מיכל הקצפה, זה פשוט מים עם סבון, הגלוריה עדיפה בהרבה. ואושריקו- יש בטח שיש, ערכת שטיפה 12v שמתחברת למצת, המקור מים יכול להיות גלון או דלי וזה שואב משם, אני משתמש בזה.
  9. הוא מצריך חיבור לגרניק נכון? כי לי יש ערכת שטיפה 12v אז הוא בטח לא רלוונטי חחחחח... אני משתמש בגלוריה.
  10. נסה אולי עם wd40. לא מנסיון שלי, אבל זה אמור להוריד את המדבקה.
  11. מיותר מאוד להוציא כזה סכום על שטיפה של הריפודים, אני הייתי ממליץ לך לקרוא קצת דיונים מתאימים פה בפורום (תוכל להשתמש בחיפוש ״ניקוי ריפודים), זה תהליך ממש לא מסובך ולא מצריך יותר מדי (APC או חומר ייעודי לניקוי ריפודים, מברשת מתאימה, מטלית מיקרופייבר ומומלץ גם שואב אבק רטוב). תוכל לבצע את הניקוי לבד, אבל קודם כל חשוב שתאתר את הריח... נשפך משהו ברכב? יכול להיות שזה מגיע מהמזגן? מתא המטען?
  12. ע"פ התחזית, ברביעי צפוי שוב גשם בוצי לאחר השרב. מה אתם אומרים, לשטוף הסופ"ש או לחכות לסופש הבא?
  13. נסה עם מים רותחים, פשוט שפוך על המדבקה הרבה מים רותחים ואז נסה לקלף.
  14. מאיפה צצה הקביעה שצריך להחליף פילטר מזגן אחרי שימוש בספריי? בשום מקום אין המלצה כזאת, וזה חסר תכלית.
  15. למה לא ללכת על הפתרון הפשוט ביותר ופשוט ללכת לדבר איתו על העניין? תסביר לו את הסכנה הכרוכה במה שהוא עושה ותנסה להפיל לי אסימון. יקשיב לך? שיחקת אותה. לא יקשיב לך? את שלך עשית, אם הוא מספיק מטומטם כדי להמשיך להסיע אותם שם זה כבר בעיה שלו.
  16. מה אתם אומרים לשטוף בשישי/שבת? צפוי משהו?
  17. שלום חברים, יש כאן בעלי גולף mk6 שיוכלו להגיד לי מה הגודל של ההגה? אני מתכוון לדיאמטר החיצוני... (ס״מ מקצה חיצוני אחד של ההגה לקצה חיצוני שני של ההגה). האם זה 36 או 38? אני צריך לדעת כי אני רוצה להזמין כיסוי הגה מותאם אישית שמתאים בצורה גם לגולף וגם לאיביזה שלי, אבל השאלה אם מבחינת הגודל 2 ההגאים באותו הגודל. תודה!
  18. Hihiz

    חברי CF עם מדבקות

    איך אפשר להשיג מדבקה?
  19. ועוד זה גשם הכי דוחה שיש, קצר כזה שהדבר היחיד שהוא מספיק זה להוריד את כל האבק שיש באוויר על הרכב. מילא היה ממשיך לרדת ואז גם שוטף טיפה, אבל לא - נטו בוץ.
  20. היה מקודם גשם מטונף של איזה 10 שניות, מה שנקרא פגע וברח.
  21. למכירה זוג נורות H7 של Mtec מדגם Cosmos Blue (4750K), גוון לבן עם נגיעות תכלת, ברמה של Philips Diamond Vision. מוכר עקב טעות בדגם (הייתי צריך H4 9006), נקנה ב 200 ש"ח, מוכר ב 100. אזור חיפה והקריות.
  22. היום קניתי באוטודיפו את הרימון לטיהור וחיטוי האוויר ברכב של מגווירס, עלה 60 ש"ח והשאיר ריח די טוב של ריחן, למרות שקניתי את זה כדי להעלים את הבקטריות שמצטברות במזגן וגורמות לריחות לא נעימים בהפעלה. מבחינת השימוש הוא מאוד פשוט - מפעילים מזגן בעוצמה המרבית ועל סירקולציה פנימית ופותחים את הרימון כך שימוקם באמצע הרכב, סוגרים את כל הדלתות ונותנים לזה לפעול 15 דקות. כעבור 15 דקות פותחים את כל דלתות הרכב ונותנים לו להתאוורר 10-15 דקות.
  23. אני מאוד מאוד אשמח אם תוכל לעזור, משום מה לא נותן לשלוח לך הודעה בפרטי אבל אולי זה בגלל שאני מהאייפון.
×
×
  • תוכן חדש...