-
הודעות
515 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Hihiz
-
המלצת היצרן היא 15, אני אוהב לעשות כל 12-13 אלף קילומטר. בעיקר חשוב שתשתמש בחלקים מקוריים ובשמנים איכותיים.
-
כלים לנקיון/שמירה על רכב חדש
Hihiz פרסם הודעה בנושא של BioS בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יש למגווירס מוצרים מדהימים להם אין תחליף, אחת מהודגמאות הטובות זה ה״אנדורנס״ גל לצמיגים שהוא ברמה מדהימה. יש להם גם את קיט חידוש העור, plastix, ועוד ועוד. -
Cleansters
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Tal Bijerano בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ברגע שראיתי את המבצע שלהם על מטאטא השטיפה - פה חשדתי... -
סיכום כיוון פרונט - חוות דעת (מצורפת תמונה של הנתונים)
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התגובה המפורטת! -
סיכום כיוון פרונט - חוות דעת (מצורפת תמונה של הנתונים)
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מישהו שיוכל לעזור? -
סיכום כיוון פרונט - חוות דעת (מצורפת תמונה של הנתונים)
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא אין לי את הלפני. -
סיכום כיוון פרונט - חוות דעת (מצורפת תמונה של הנתונים)
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מישהו? -
שלום חברים. ביצעתי לפני כמה ימים כיוון פרונט ולהלן תדפיס סיכום הנתונים לאחר הכיוון. האם הכיוון פרונט בוצע בצורה טובה ונכונה? לאחר הכיוון אני מרגיש שיש צורך ביותר סיבוב של ההגה כדי לפנות או לסטות דבר שקצת מקשה על נהיגה ספורטיבית. למה אני מתכוון? אם לפני כן היה צריך להזיז את ההגה טיפה כדי לסטות עכשיו צריך להזיז אותו טיפה יותר. חשוב לציין - הרכב מסוג סיאט איביזה שנת 2012 SC. תודה!
-
בתחילת נסיעה אני מרגיש רעידות מהוינקר, זה השפעה של ה dsg? שמעתי שהאריכו אחריות במקרה של פריצת נוזל הוינקר ל 5 שנים.
-
בדקת רפידות בלם? יכול להיות פשוט שהרפידות גמורות וצריך להחליף.
-
מחפש מסגרת פלסטיק למערכת מולטימדיה בסיאט איביזה
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ואם אני אגיד לך שידעתי שאתה תגיב ראשון? חחחחחח אלוף! וכן כזה, אבל לא יודע אם זה במיקום של הקליפסים, איך אפשר לדעת בודאות? וחשבתי לתפוס עם סיליקון או דבק דו״צ אבל זה קצת לקבע את זה, ובמידה ומישהו ירצה להחליף מערכת בעתיד או משהו כזה זה קצת בעייתי. -
שלום חברים. באיביזה שברשותי מערכת מולטימדיה מדגם Blaupunkt NY800, ואחד הקליפסים נשבר או נחלש מכיוון שבצד אחד היא רופפת. אני מדבר על המסגרת השחורה הדקה שממש מסביב למערכת מולטימדיה (יש לה 4 קליפסים 2 למעלה ו2 למעלה). אשמח אם תעזרו לי למצוא דרך לרכוש את המסגרת, תודה
-
אם אתה רוצה אור לבן - philips diamond vision. אם אתה רוצה אור צהבהב עם מעט לבן אבל מאיר מעולה - philips xtreme visiob 130%.
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
שים לב ששאלתי על הדגם Xtreme Vision 130% ולא על הדיימונד ויז'ו.
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
רעידות במהירות 110 קמ"ש ומעלה - פולו 03'
Hihiz פרסם הודעה בנושא של TurboMan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קודם כל בצע כיוון פרונט. רעידות במהירות גבוהה מעיד על חוסר באיזון גלגלים, יכול להיות שלא ביצעו לך כמו שצריך או שמשקולת נפלה. בצע כיוון פרונט ולאחר מכן שוב כיוון גלגלים. -
אי אפשר לשלוח הודעות פרטיות דרך האייפון אלא רק לקבל ואז להגיב, אז אם תוכל להעלות תמונה או לשלוח לי בפרטי זה מעולה
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
אכן הראות עם כל הנורות עם הציפוי הכחול פשוט זוועה... אתה חושב שעם הפיליפס 130% ובשילוב ב2 אורות חניה לד לבנות ממש שיש בכל פנס זה ייתן גוון לבן? לא מצפה ללבן קסנון או לבן כחול אלא לבנבן?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
צהובות ממש? אין נורה שהיא גם לבנה או לפחות מתקרבת ללבן וגם חזקה?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
לאחר שאני נוסע כבר תקופה עם נורות MTEC COSMOS BLUE, אמנם הצבע שהן מפיקות בלילה יפה, אך הראות איתן גובלת בפשע. אני מעוניין להזמין נורות חדשות, בגוון כמה שיותר לבן אך שיאירו חזק. הנורות מסוג H7. חשבתי על Philips X-treme Vision +130%. איך הגוון שלה? מספיק לבן? בנוסף הייתי שמח לקבל המלצה לנורת טורבו לד חזקה שאולי תהווה אופציה במקום הפיליפס, עם קישור לקניה. תודה!
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
חלון חשמלי לא תקין - מיצובישי לנסר 2011
Hihiz פרסם הודעה בנושא של eliran769 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סביבות 900-1100 ש״ח. -
חלון חשמלי לא תקין - מיצובישי לנסר 2011
Hihiz פרסם הודעה בנושא של eliran769 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
או שיש משהו בגומיות שמפריע לו לעלות, או שהמנגנון נדפק. נסה לגרז את הגומיות של החלון עם ספריי סיליקון. -
סיבוב בין הסדנאות לחיפוש תוכנה לפולו החדשה שלי
Hihiz פרסם הודעה בנושא של yoni2sh בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אם אני לא טועה, הרכב צריך לעשות אדפטציה שלוקחת איזה 100 ק״מ. בנוסף, תדלק 98, משוכנע שתרגיש בהבדל. וכן, במנועים האלו אמנם תוכנה מוסיפה אבל אי אפשר לצפות לניסים ונפלאות. -
רעש כנראה מהטיימינג לאחר נסיעה ממושכת במצב ספורט
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא אחרי שכיבה את הרכב אלא אחרי שעצר והמנוע היה פועל. -
שלום חברים, שואל שאלה עבור חבר... אתמול לאחר נסיעה מאומצת במצב ספורט בסיאט איביזה שנת 2011, כאשר הוא החנה את הרכב הוא שמע רעש מוזר שלא שמע לפני כן או שלא שם לב אליו לפני כן, הוא פתח את המכסה מנוע וזה היה רעש תקתוק שכנראה הגיע מאיזור הטיימינג אבל לא בטוח. עריכה - עכשיו גם סיפר לי שהחליף טיימינג לפני חודשיים לשרשרת מהסדרה החדשה כדי להמנע מבעיות. שוב - לא בטוח שהרעש הגיע מהטיימינג. לאחר שכיבה את הרכב והניע אחרי 3 שעות לא היה את הרעש יותר, האם זה תקין?
