Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. המלצת היצרן היא 15, אני אוהב לעשות כל 12-13 אלף קילומטר. בעיקר חשוב שתשתמש בחלקים מקוריים ובשמנים איכותיים.
  2. יש למגווירס מוצרים מדהימים להם אין תחליף, אחת מהודגמאות הטובות זה ה״אנדורנס״ גל לצמיגים שהוא ברמה מדהימה. יש להם גם את קיט חידוש העור, plastix, ועוד ועוד.
  3. ברגע שראיתי את המבצע שלהם על מטאטא השטיפה - פה חשדתי...
  4. תודה על התגובה המפורטת!
  5. שלום חברים. ביצעתי לפני כמה ימים כיוון פרונט ולהלן תדפיס סיכום הנתונים לאחר הכיוון. האם הכיוון פרונט בוצע בצורה טובה ונכונה? לאחר הכיוון אני מרגיש שיש צורך ביותר סיבוב של ההגה כדי לפנות או לסטות דבר שקצת מקשה על נהיגה ספורטיבית. למה אני מתכוון? אם לפני כן היה צריך להזיז את ההגה טיפה כדי לסטות עכשיו צריך להזיז אותו טיפה יותר. חשוב לציין - הרכב מסוג סיאט איביזה שנת 2012 SC. תודה!
  6. בתחילת נסיעה אני מרגיש רעידות מהוינקר, זה השפעה של ה dsg? שמעתי שהאריכו אחריות במקרה של פריצת נוזל הוינקר ל 5 שנים.
  7. בדקת רפידות בלם? יכול להיות פשוט שהרפידות גמורות וצריך להחליף.
  8. ואם אני אגיד לך שידעתי שאתה תגיב ראשון? חחחחחח אלוף! וכן כזה, אבל לא יודע אם זה במיקום של הקליפסים, איך אפשר לדעת בודאות? וחשבתי לתפוס עם סיליקון או דבק דו״צ אבל זה קצת לקבע את זה, ובמידה ומישהו ירצה להחליף מערכת בעתיד או משהו כזה זה קצת בעייתי.
  9. שלום חברים. באיביזה שברשותי מערכת מולטימדיה מדגם Blaupunkt NY800, ואחד הקליפסים נשבר או נחלש מכיוון שבצד אחד היא רופפת. אני מדבר על המסגרת השחורה הדקה שממש מסביב למערכת מולטימדיה (יש לה 4 קליפסים 2 למעלה ו2 למעלה). אשמח אם תעזרו לי למצוא דרך לרכוש את המסגרת, תודה
  10. קודם כל בצע כיוון פרונט. רעידות במהירות גבוהה מעיד על חוסר באיזון גלגלים, יכול להיות שלא ביצעו לך כמו שצריך או שמשקולת נפלה. בצע כיוון פרונט ולאחר מכן שוב כיוון גלגלים.
  11. אכן הראות עם כל הנורות עם הציפוי הכחול פשוט זוועה... אתה חושב שעם הפיליפס 130% ובשילוב ב2 אורות חניה לד לבנות ממש שיש בכל פנס זה ייתן גוון לבן? לא מצפה ללבן קסנון או לבן כחול אלא לבנבן?
  12. לאחר שאני נוסע כבר תקופה עם נורות MTEC COSMOS BLUE, אמנם הצבע שהן מפיקות בלילה יפה, אך הראות איתן גובלת בפשע. אני מעוניין להזמין נורות חדשות, בגוון כמה שיותר לבן אך שיאירו חזק. הנורות מסוג H7. חשבתי על Philips X-treme Vision +130%. איך הגוון שלה? מספיק לבן? בנוסף הייתי שמח לקבל המלצה לנורת טורבו לד חזקה שאולי תהווה אופציה במקום הפיליפס, עם קישור לקניה. תודה!
  13. או שיש משהו בגומיות שמפריע לו לעלות, או שהמנגנון נדפק. נסה לגרז את הגומיות של החלון עם ספריי סיליקון.
  14. אם אני לא טועה, הרכב צריך לעשות אדפטציה שלוקחת איזה 100 ק״מ. בנוסף, תדלק 98, משוכנע שתרגיש בהבדל. וכן, במנועים האלו אמנם תוכנה מוסיפה אבל אי אפשר לצפות לניסים ונפלאות.
  15. לא אחרי שכיבה את הרכב אלא אחרי שעצר והמנוע היה פועל.
  16. שלום חברים, שואל שאלה עבור חבר... אתמול לאחר נסיעה מאומצת במצב ספורט בסיאט איביזה שנת 2011, כאשר הוא החנה את הרכב הוא שמע רעש מוזר שלא שמע לפני כן או שלא שם לב אליו לפני כן, הוא פתח את המכסה מנוע וזה היה רעש תקתוק שכנראה הגיע מאיזור הטיימינג אבל לא בטוח. עריכה - עכשיו גם סיפר לי שהחליף טיימינג לפני חודשיים לשרשרת מהסדרה החדשה כדי להמנע מבעיות. שוב - לא בטוח שהרעש הגיע מהטיימינג. לאחר שכיבה את הרכב והניע אחרי 3 שעות לא היה את הרעש יותר, האם זה תקין?
×
×
  • תוכן חדש...