-
הודעות
515 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Hihiz
-
רעש בהתנעה למרות החלפת שרשרת טיימינג, סיאט איביזה TSI
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם זה היה כל אחד אחר הייתי כבר רץ לקבל חוות דעת שניה, אבל זה רון, אם יש מישהו שאפשר לסמוך עליו זה הוא. בנוסף באחת מן התגובות פה מישהו כבר רשם על אותו המקרה שחזר אחרי כמה חודשים הרעש, והוא נוסע כבר שנתיים ככה. לא מאמין שלרון יש סיבה להגיד משהו לא נכון. -
רעש בהתנעה למרות החלפת שרשרת טיימינג, סיאט איביזה TSI
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בעל המוסך הוא רון. -
רעש בהתנעה למרות החלפת שרשרת טיימינג, סיאט איביזה TSI
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יצרתי קשר עם בעל המוסך. הוא אמר שלמרות החלפת הקיט טיימינג והמותחנים, עם הזמן הרעש חוזר כי לוקח זמן לשמן להגיע למותח, אבל שזה תקין ושחלילה לא יכול להיגרם נזק כי הרי השרשרת הוחלפה. -
זה לא יעשה שגיאה? נמאס לי מנורות שאמורות לא לעשות שגיאות ואחרי תקופת שימוש מסויימת מתחילה לעשות שגיאה למרות שהיא עובדת, אני רוצה נורה סטנדרטית לא לד.
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
יש ברשותי סיאט איביזה 2012 (לפני המתיחת פנים). כל פעם אני קונה נורות לד (הקטנות, נורות החניה) אבל או שהן נשרפות מהר או שאחרי כמה חודשים הן מתחילות לעשות שגיאה בלוח שעונים. אני רוצה המלצה לנורות רגילות שהן לא לד לאורות חניה, כמה שיותר בגוון לבן. תודה!
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
רעש בהתנעה למרות החלפת שרשרת טיימינג, סיאט איביזה TSI
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוא לא הלך לבדוק מדוע חזר הרעש? וזה בסדר לנסוע ככה למרות שיש את הרעש אחת למספר הנעות? -
רעש בהתנעה למרות החלפת שרשרת טיימינג, סיאט איביזה TSI
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זאת בדיוק השאלה שלי אבל, הרי הבעיה הייתה בשרשרת הישנה, היא הוחלפה לשרשרת חדשה, הכל עבד מצויין שנה ואז הרעש חזר. הרי בשרשראות מהסדרה החדשה לא אמורה להיות בעיה, אז אני שואל מה יכול להיות העניין? -
רעש בהתנעה למרות החלפת שרשרת טיימינג, סיאט איביזה TSI
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם זה היה מצב רגיל הייתי מסכים איתך, אבל מדובר על הרעש הידוע של שרשרת הטיימינג של ה VAGיות. והקטע הוא שהרעש נפתר לשנה שלמה אחרי ההחלפה ועכשיו חזר לכן זה בטוח משם. -
היי חברים. יש ברשותי סיאט איביזה 1.2TSI. לפני שנה לערך החלפתי שרשרת טיימינג בעקבות רעש בהתנעה, רעש של טרקטור. הטיפול בוצע באחד המוסכים המוכרים והטובים בארץ אשר מומלץ כאן מאוד בפורום. הכל היה טוב ויפה עד שלפני בערך חודש הרעש בהתנעה חזר. זה לא קורה בכל התנעה אלא יכול לא לקרות בכלל 10 התנעות ובהתנעה ה11 יקרה, או יכול לקרות פעמיים ברצף ככה שאין לזה חוקיות. מה יכולה להיות הבעיה? הרי הוחלפה שרשרת הטיימינג ואיתה בטח גם המותחנים. יש לי סיבה לדאגה או שברגע שהשרשרת הוחלפה אני יכול להיות רגוע? אשמח לעזרה.
-
תיקון שריטות ושפשופים
Hihiz פרסם הודעה בנושא של gomo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אז מה הכוונה ומה לעשות? -
תיקון שריטות ושפשופים
Hihiz פרסם הודעה בנושא של gomo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה הדגשים שצריך לשים לב כאשר אני הולך לפחח לעשות תיקוני צבע עם מכחול? כי הפחח שהייתי אצלו אמר שאין צורך בשום הכנה או פוליש לפני או אחרי, רק מורח את הצבע על השריטה ושעדיין יראו את זה רק במקום בשחור (צבע השריטה) בלבן (צבע הרכב). הגיוני או לחפש מישהו אחר? -
רעשים בבלימה, בעיקר כשהאוטו קר (יש סרטון להמחשה)
Hihiz פרסם הודעה בנושא של ShadyBaby בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נשמח אם תעדכן מה הממצאים במוסך. -
אין לי בעיה לשלם אפילו טיפה יותר, רק שיחזיק מעמד להרבה זמן, כי הנורות שאני רוכש כל חצי שנה מתחילות לשבוק חיים או לתת נורת אזהרה. אתה חושב שהן יחזיקו מעמד הרבה זמן?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
אני צריך המלצה ל4 נורות לדים לפנסים (הנורות הקטנות) לסיאט איביזה שנת 2012, אם אפשר עם קישור לאיביי. תודה
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
לא מסוגל להכנס לשם יותר. כל פעם שהגעתי עם בעיה יצאתי עם בעיה חמורה יותר במקום טיפול. מעדיף לשלם ולא לראות את החאפרים האלה, פשוט ביזיון שמשחררים ככה רכב. יש עוד רעיונות מה יכולה להיות הבעיה?
-
מכון לכיוון פרונט יוכל לטפל בזה נכון? במידה וזה וזה או במידה וזה משהו אחר...
-
שלום חברים, במסגרת אחריות היצרן ביצעו לי החלפת מצמדים ב dsg7 ברכבי, הרכב היה במוסך מורשה יומיים והיום קיבלתי אותו. אני יודע שלאחר החלפת מצמדים צריך לבצע כיוון פרונט אך הם לא עשו זאת, והתוצאה היא הגה שנוטה שמאלה באופן מוגזם (הגלגלים ישרים רק שהגה ממש שמאלה). זה פחות מדאיג אותי כי כיוון פרונט יפתור את זה, הבעיה היא שמאז התיקון בהזזה של ההגה במקום או במהירות נמוכה יש רעש מתכתי כזה. אני אתאר את הרעש כך - אם מזיזים את ההגה לאט לאיזשהו צד, אז כל כמה מעלות יש את הרעש המתכתי, אם מזיזים את ההגה מצד לצד מהר אס הרעש המתכתי קבוע. ממה זה יכול לקרות? מה האפשרויות? חשוב לציין שמבחינתי לא מעוניין להתקרב יותר למוסך מורשה, פיללתי שתסתיים כבר האחריות כדי שאני אוכל לעבור לטפל במוסך אחר, פשוט עבודה חפארית כל פעם מחדש, אכזבה עצומה עד כדי כך שלא אכפת לי לספוג את העלות של כיוון פרונט על עצמי רק לא להתקרב לשם יותר.
-
תיקון שריטות ושפשופים
Hihiz פרסם הודעה בנושא של gomo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יש למישהו המלצה לפחח שיוכל לעזור לי עם השפשוף הזה באזור חיפה והקריות? -
תיקון שריטות ושפשופים
Hihiz פרסם הודעה בנושא של gomo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כמה אמור לעלות כזה תיקון בערך? ותודה על התשובה -
תיקון שריטות ושפשופים
Hihiz פרסם הודעה בנושא של gomo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי חברים, היום לצערי גיליתי כמה שריטות או סוג של שפשופים ברכב, אין לי מושג איך זה קרה, יש למישהו רעיון? אתם חושבים שזה משהו שפוליש יכול לסדר או שלא? במידה ולא, האם ללכת לבעל מקצוע לצביעה במכחול זה פתרון טוב? רואים שזה יהיה צבוע במכחול? או שזה נראה כמו מקשה אחת. תודה. -
DSG 7 - רעידות בהילוך ראשון באופן לא שכיח - לממש אחריות או לא?
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז עדיין מומלץ להחליף לפי דעתך? -
אם אני לא טועה - באיביזה מהדגם הזה אין צורך בהחלפת הפילטר דלק בקילומטר מסויים, אלא רק חלילה בבעיה. אתה בטוח שרשום בספר רכב להחליף?
-
DSG 7 - רעידות בהילוך ראשון באופן לא שכיח - לממש אחריות או לא?
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן! רוב הרעידות קורות כאשר הנסיעה הופכת מנסיעה בין עירונית לנסיעה עירונית...
