שלום לכולם.
ברשותי סיאט איביזה שנת 2012, כמובן שאחריות כבר אין על הרכב *למעט הגיר עליו יש אחריות ל5 שנים, משמע לעוד שנה וחצי*.
הרכב עם 48,000 קילומטר, עד היום טופל אך ורק במוסך מורשה צ׳מפיון ואפילו לפני הזמן.
חייב לציין בהזדמנות זו שלפני חודש הייתה לי בעיה של גמגומים ברכב בזמן האצה והחליפו לי מודול הצתה ללא עלות, דבר שבדיעבד עזר רק לחודש, אחרי זה החלפתי חוטי הצתה ופלאגים. בנוגע למודול הם יצאו בסדר והחליפו ללא כלות כלל.
עכשיו השאלה היא כזאת - האם כדאי להמשיך לטפל במורשה צ׳מפיון? מבחינת עלויות זה הרבה יותר יקר, ומבחינת איכות אין הבדל ואפילו עם השרשורים האחרונים פה האיכות פחות טובה.
מה אתם אומרים? כשאני ארצה למכור את הרכב זה לא יצור רושם שלילי? כי אמנם אנחנו יודעים שאין הבדל אבל ללקוח הממוצע ששומע ״טופל במורשה בלבד״ זה עושה משהו.
אשמח לדעתכם, תודה וחג שמח