Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. איך בודקים את זה?
  2. החלפתי פילטר מזגן, הפילטר הישן היה מטונף, מלא אבק והצורה שלו הייתה נראית מעוותת טיפה אפילו. לאחר בדיקה עם מד חום מיוחד כזה שנכנס לחור האוורור, הטמפרטורה בעמידה בצל היא 7-8 מעלות, ובלחיצה על גז בניוטרל זה מגיע ל4-5. ועדיין - מרגיש לי כאילו בעבר המזגן היה מקרר טוב יותר, או שזה סתם הרגשה אישית. המדדים האלו תקינים? זה מעיד על כך שלא חסר גז במזגן והמדחס תקין?
  3. עוד חוות דעת?
  4. הרכב פשוט לא מתקרר כמו בעבר, אני כמעט משוכנע שזה קשור לטמפרטורה שיוצאת מהמזגן (לא יוצא מספיק קר כמו בעבר).
  5. נתנו לי הצעת מחיר של 100 ₪ על המסנן מזגן, שווה להחליף ולקחת את ה״סיכון״ שמדובר בתקלה אחרת? ושוב, אם אני מחליף כעת, להחליף גם לאחר מכן בזמן הטיפול הגדול (טיפול 15 אלף) שצריך לעשות עוד 5-6 אלף קילומטר?
  6. העניין הוא שלא מדובר רק כל עוצמת הרוויר אלא על עוצמתהקור. עכשיו בהמשך לשאלה זו - האם כדאי להקדים טיפול גדול ולהחליף כבר את כל המסננים או להחליף מסנן עכשיו ועוד מסנן עוד 7000 קילומטר כשמגיע זמן הטיפול?
  7. זה יכול להיות קשור למסנן מזגן? הוא משפיע על איכות ועוצמת המזגן? במידה והתשובה היא כן - הרכב עם 50000 קילומטר, וב60000 צריך גם ככה טיפול גדול הכולל החלפת פילטרים, במצב כזה להחליף מסנן מזגן גם עכשיו וגם בטיפול או שמספיק עכשיו?
  8. אבל איך חוסר בגז מתקשר לאובך? הרי לא אמור להיות בריחת גז ברכב חדש, זאת מערכת סגורה הרי.
  9. היי חברים. ברשותי סיאט איביזה שנת 2012, כבר כמה ימים אני מרגיש שהמזגן לא מקרר כמו בעבר, מרגיש כאילו העוצמת קור שלו חלשה יותר, וכשהרכב חם לוקח לו יותר זמן להיות מורגש. זה לא שהוא לא מטציא קור, אלא שזה נראה כאילו הוא קצת נחלש... מה יכולה להיות הבעיה? האם זה קשור לאובך ולמסנן מזגן? מה עלויות תיקון של כל תקלה שיכולה להיות? תודה.
  10. יכול להיות שהבעיה היא במודול (כוהל) הצתה?
  11. לא כל כך מומלץ, האוויר יכול להכניס לכלוך או להרחיב את החורים של הפילטר ובכך לגרום שיותר לכלוך יכנס בעתיד. מה גם שלא כל אחד יודע להתעסק עם זה.
  12. תנסה לנקות את הריפודים עם תכשיר מיוחד לניקוי שטיחים וריפודים. יש אחד שעולה 35 שקל של STP Hot Stuff, אתה שואב את הריפודים כמו שצריך, מורח את הספריי, נותן לזה כמה 30 שניות להספג ואת מקרצף עם מברשת (שתיהיה רכה ולא גסה מדי שלא תעשה נזק לריפודים) ואז שואף את זה עם שואב רטוב או מנגב עם מטלית מיקרופייבר רטובה. זה יוכל לעזור אם המצב לא גרוע.
  13. מומלץ להעביר הילוך מ D ל R ולהפך כשהרכב עומד לחלוטין.
  14. לא חושב, הרכבים מותאמים גם לתנאים כאלו, זה לא שנסעת בדרכי עפר עכשיו 3 ימים ברצף, קצת חול לא קרה כלום, בעיקר אם אתה צריך לעשות בזמן הקרוב טיפול לרכב. אם אתה ממש לחוץ, אתה יכול להחליף בשביל השקט הנפשי פילטר אוויר ופילטר מזגן, עניין של 100-150 שקל.
  15. השאלה שלי מתפספסת מעט... אני מתכוון האם טיפול לא במורשה יכול להוות בעיה בעת מכירה של הרכב? כי לרוכש הממוצע יש קטע כזה של ״וואווו זה טופל רק במורשה זה כבר טוב״ למרות שבפועל זה לא נכון.
  16. עוד חוות דעת?
  17. השאלה היותר חשובה היא - איך זה נראה כאשר מנסים למכור את הרכב? הכוונה היא שיש איזה סטיגמה של ״מי שטיפל במורשה שמרהיוצר על הרכב״ בעוד שבפועל זה לא נכון בעליל.
  18. שלום לכולם. ברשותי סיאט איביזה שנת 2012, כמובן שאחריות כבר אין על הרכב *למעט הגיר עליו יש אחריות ל5 שנים, משמע לעוד שנה וחצי*. הרכב עם 48,000 קילומטר, עד היום טופל אך ורק במוסך מורשה צ׳מפיון ואפילו לפני הזמן. חייב לציין בהזדמנות זו שלפני חודש הייתה לי בעיה של גמגומים ברכב בזמן האצה והחליפו לי מודול הצתה ללא עלות, דבר שבדיעבד עזר רק לחודש, אחרי זה החלפתי חוטי הצתה ופלאגים. בנוגע למודול הם יצאו בסדר והחליפו ללא כלות כלל. עכשיו השאלה היא כזאת - האם כדאי להמשיך לטפל במורשה צ׳מפיון? מבחינת עלויות זה הרבה יותר יקר, ומבחינת איכות אין הבדל ואפילו עם השרשורים האחרונים פה האיכות פחות טובה. מה אתם אומרים? כשאני ארצה למכור את הרכב זה לא יצור רושם שלילי? כי אמנם אנחנו יודעים שאין הבדל אבל ללקוח הממוצע ששומע ״טופל במורשה בלבד״ זה עושה משהו. אשמח לדעתכם, תודה וחג שמח
  19. פשוט ביזיון אין מילה אחרת, ועוד לחשוב שיש הילה סביב העניין של ״טופל אך ורק במורשה״, אני בתור לקוח ממוצע הייתי מעדיף לשלם אפילו יותר כדי לטפל במורשה רק כי הייתי בטוח שאיכות הרכיבים טובה יותר ובטוחה יותר, שהרי מדובר על מורשה, מוסך שאמור להיות בעל איזשהו ״תו תקן״ ופיקוח, פשוט מאכזב.
  20. אצלי אין בקרת אקלים, זה הדגם הישן יותר עם הבקרה הידנית.
  21. שלום חברים. יש לי סיאט איביזה שנת 2012, יש ברכב תופעה שברגע שאני מפעיל מזגן והוא על סירקולציה פנימית, אחרי כמה זמן של נסיעה פתאום אני מגלה שהכפתור האדום שמסמן שזה על סירקולציה פנימית כבוי והמזגן מפסיק לעבוד על סירקולציה פנימית, ואז אני צריך ללחוץ על הכפתור כדי שזה יחזור לעבוד על סירקולציה פנימית. למשל בימים אלו של האובך, מבאס פתאום לגלות שהמזגן מכניס אוויר מבחוץ, שלא לדבר על זה שזה מטנף את הפילטר אוויר. האם זאת תקלה? או שהמזגן מתוכנת להפסיק סירקולציה פנימית כדי להקל או משהו כזה? אשמח לתשובות, תודה.
  22. ואיך אדון נכבד - הבנת מהשרשור שלי שאני לא יודע את כל הדברים שציינת לעיל? איפה לעזאזל ואיך הגעת למסקנה שאני לא יודע שיש קו ירוק? שיש רשות? שיש איזורי שליטה משותפים? אם תראה לי איפה רשמתי כזה דבר אני אשמח. עליתי על כביש שאני לא מכיר והתפלאתי שבכביש זה ישנה התופעה שאתה מתאר. זה לא אומר שאני לא יודע שהיא קיימת, אלא שהופתעתי מקיומה באיזור מסויים. היה חשוב לי לדעת לעתיד האם יש סיכוי שוייז ימליץ לי על מסלול מסוכן יותר מבחינה ביטחונית כדי לדעת לא לנסוע דרכו. אני חי בצפון, רואה כל יום חדשות, מתעדכן ויודע בדיוק מה קורה בארץ, מתי וכמה, אבל איך זה קשור לעזאזל לשאלה על כביש שבו לא נסעתי מעולם ואפילו לא באיזור? תודה רבה לכל החברה שענו, שמח להחכים.
  23. שומע ורואה חדשות כל יום, פשוט בכביש הספציפי הזה לא יצא לי להיות ולכן השאלה. לא יודע אם כל המקרים של פיגועי הירי והבקבוקי תבערה מתרחשים באיזור הזה או לא? השאלה שלי היא עמוקה יותר - מדוע מאפשרים להם לעזאזל כניסה לאיזור הזה?
  24. תודה רבה על התשובות הענייניות, טוב לדעת וללמוד. מבחינת סיכון - מסוכן לנסוע לשם ועדיף להמנע? או שמא אין בעיה עם נסיעה מהדרך הזאת בעתיד?
  25. את זה הבנתי, אבל לא הבנתי מדוע יש להם אפשרות להסתובב בשטחי המדינה? מי אישר להם להכנס ולמה?
×
×
  • תוכן חדש...