Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. פוליש לרכב עצמו יטשטש את העניין ואף יחזיר את הצבע למצב המקורי.
  2. אוטודיפו ידועים ביכולת שלהם להביא מותגים פחות טובים וגם מהם להביא את המוצרים הפחות מועילים, אני בספק אם הם הביאו קוויק דיטיילר של טרטל, אבל כן אם כבר לנסות אז זה באוטו דיפו. יכול להיות שאני קופץ לשם מחר כדי לקנות מגן שמש חדש בזיכוי שיש לי, אז אני אחפש לך.
  3. אם היה עמוד פייסבוק ״דיטיילרים עילאיים ומתנשאים״ היית מככב. מי מינה אותך לקבוע מה בעיה של מי ומתי? זה שלי אין זמן לחפש לא הופך את זה לבעיה שלי במובן שלפתוח דיון הוא דבר אסור. אני אגיד את זה ככה - לא כל אחד שיודע לכבס מגבות יכול לקבוע מתי יש למישהו בעיה, הבנת ״חבר״? לא מתאים לך הדיון הזה? אתה מוזמן לא לענות, בטח אם אתה לא קורא את כל ההודעה אלא מבין קונספט.
  4. פשוט לא להאמין שאיך שמגיעה לי הזמנה מאוטוסטור אני מגלה שהיה עוד משהו שהייתי צריך להזמין חחחחחחחח... רק היום הגיעה הזמנה עם סונאקס bds ותכשיר של קארפלן לדשבורד, בהזדמנות גם אני אציין לטובה את השירות של משה מאוטוסטור שפינק במטלית מיקרופייבר ירוקה של cg והמשלוח המהיר. מברשת מסיבים חזקים מאיזה סופר או איקאה תיהיה טובה לצמיגים?
  5. אם כבר פתחת את העניין - חייב להבין מה פשר המנטרה הזאת שחוזרת על עצמה על ידי מספר אנשים פה בפורום: ״תריץ חיפוש״? הרי אם זה כך, אז הפורום ימות ויהפוך להיות פורום FAQ שבו אף אחד לא פותח דיון ואף אחד לא עונה אלא פשוט מחפשים במאגר מידע אחד גדול. בינינו? בכל חיפוש עולות 150 אופציות ודעות שונות, רובן מבלבלות ולא ברורות, חלקן לא מקצועיות, וחלקן האחר, רחמנא לצלן, יכולות לגרום נזקים שלמים. ראיתי פה אנשים שממליצים לנקות את הדשבורד עם סקאי, תאר לך בנאדם שהיה רואה כזאת המלצה ולא ממשיך בדיון או ממשיך לחפש, מה היה עושה? או אנשים שהמליצו לנקות גאנטים עם מסיר שומנים של מטבח. עכשיו הדוגמאות הפשוטות האלו סתם עלו לי בראש, אבל הן מתארות את מה שאני רוצה לתאר. לפני כמה ימים אפילו ראיתי מישהו ששולח משתמש חדש לפורום לחפש באינטרנט (!!!). לא כולם פה מנוסים ומבינים גדולים, לא לכולם חיפוש מעל את התוצאות שהם רוצים וגם אם כן, לא תמיד השפה המדוברת ברורה לכל משתמש. אז חלאס עם הגישה הזאת של להריץ חיפוש, זה יכול לעזור אין ספק, אבל אם בנאדם רוצה לשאול שאלה - זאת המטרה של הפורום!
  6. שלום חברים, אחרי כמה נסיונות רק עם מים וסבון לרכב ומברשת גסה לניקוי הצמיגים אני לא מבסוט על התוצאה. האם apc (של שופרסל במקרה שלי) יכול לשמש לניקוי הצמיגים עצמם? אני לא מדבר על הג׳אנטים אלא רק על הצמיגים... אם כן - באיזה דילול? תודה
  7. רציתי לקבל המלצה לתוסף דלק לאיביזה 1.2tsi שנת 2012, יצא לי לסוע פעם אחת עם דלק על המנורה ואני יודע שזה לא קריטי אבל אני רוצה לנקות קצת את המערכת והאינג׳קטורים אם אפשר, יש איזה תוסף טוב ומומלץ לשם כך? תודה. *בטעות נפתח פה, אם אפשר להעביר לטכני, תודה.
  8. זה לא בדיוק ככה, כדי ליישם גלייז ואוטם צבע צריך הכנה של הרכב, שטיפה יסודית שתסיר כל סוג של לכלןך ושומנים מהרכב, שימוש בפלסטלינה להסרת לכלוך שדבוק לצבע, ורק אחכ יישום של גלייז ואוטם. לא צריך ליישם גם אוטם וגם וקס, אוטם הוא תחליף עמיד יותר לוקס. בעוד שהוקס נותן בעיקר מראה נוצץ לתקופת זמן קצרה אך הגנה קצרה עוד יותר, האוטם נותן הגנה טובה וארוכה יותר (מנזקי שמש, לשלשת ציפורים, לכלוכים וכו׳) יחד עם מראה שלא נופל מהוקס (תלוי באוטם). המלצה שלי - פשוט תקרא תקרא תקרא ותקרא שוב המון שרשורים ודיונים פה בפורום, אתה לא תבין כמה תלמד. במידה ועדיין לא הבנת אחרי קריאה מעמיקה פה בפורום, פתח נושא עם ריכוז של כל השאלות. באחריות - חיפוש ממוקד על כל שאלה שצצה לך ייתן לך יותר מאפשרות אחת למענה באמצעות דיונים קודמים.
  9. בספק רב אם הברק יחזור לרכב במידה ניכרת רק מוקס בהתחשב בעובדה שיש סווירלים (תלוי בחומרה שלהם). גם פוליש ניתן לעשות בצורה ידנית, אמנם זה הרבה פחות נוח ועבודה הרבה יותר קשה אבל זה אפשרי. במידה ועדיין אתה בוחר על הדרך בלי הפוליש, השתמש בגלייז, זה חומר שתפקידו לטשטש ולמלא את הסווירלים ובכך להסוות אותם (אך לא להעלים לחלוטין, שוב - תלוי בחומרת הסווירלים) ואחר כך באוטם צבע איכותי, המלצות על מגוון רחב של אוטמים תוכל למצוא על ידי חיפוש קצר בפורום. מקווה שעזרתי.
  10. נכנסתי לאתר וכשראיתי שאתם מוכרים ONR ישר חיפשתח גלום של הירוק, כל כך שמחתי שמצאתי אצלכם עד ששמתי לב שבצד שמאל למעלה רשום ״אזל המלאי״ חחחחחחחח
  11. רק מים מזוקקים ו15 מיל onr? זהו? וכמה עולה מים מזוקקים ואיפה רוכשים.
  12. שלום חברים. רציתי לדעת האם ניתן להשתמש ב ONR כחול עם מים בתור המים לניקוי השמשות של הרכב, זה שיש במיכל ומשתמשים בו עם המגבים של הרכב. אם כן, באיזה דילול? בנוסף, יש איזשהי דרך לכוון את השפריצר? אחד משפריץ בכלל על החלון של הנהג חחחחח... תודה!
  13. מה רע ב apc של שופרסל? אם זה למטרה של ניקוי הרווח שבין הגלגל לבית הגלגל לא צריך יותר מזה.
  14. מישהו מהצפון שמוכר plastx של מגווירס? אפילו כמות קטנה אני צריך לפלסטיקים הפנימיים שמכסים את המד מהירות.
  15. אין להם, הם היו בהלם בכלל שקיים כזה דבר, לא מקצועיים בעליל. למרות שמשה מאוטוסטור אמר שיש מחסור כולל אצל היבואן.
  16. מה קורה חברים? רציתי להזמין מאוטוסטור את הפוליש לפלסטיקים של מגווירס אבל אין את זה במלאי וגם לא צפוי להגיע. יש מישהו שמוכר או יכול להשאיל לי כמות מאוד מאוד מאוד קטנה של החומר? אני צריך את זה בסהכ ל2 הפלסטיקים שמכסים את לוח השעונים באיביזה, זאת כמות מזערית. אשמח אם מישהו יוכל לעזור, תודה
  17. זה ברמת הסווירלים ורואים את זה רק בשמש ובתאורה מסויימת.
  18. אני מכיר את המוצר אבל הוא לא מיועד יותר לעכירות של פלסטיק ופחות לשריטות? בנוסף, מה אופן השימוש בו?
  19. שלום חברים. יש לי כל מיני שריטות קטנות על כל הפלסטיק של המד מהירות והטורים. יש דרך לסדר את זה? הרכב חדש הוא שנת 2012 אבל בטח בגלל שימוש בחומר וסמרטוט לא טוב הפלסטיק נשרט. תודה
  20. הכל טוב ויפה אבל המחיר... אני חושב שאם כבר בנאדם משקיע ושוטף את הרכב כמו שצריך שזה אומר פרי ווש, שיטת 2 דליים וכן הלאה, הייבוש זה דווקא החלק הכי קל אז דווקא על העניין הזה להשקיע כל כך הרבה כסף? מיותר מאוד.
  21. קצת יותר סבלנות לכאלה שלא מגיעים עם ידע בסיסי ישירות לפורום... הוא לא חייב לדעת מה זה סונאקס, וחיפוש בגוגל של שם המוצר בעברית היה מביא אותו לחנות אקוסטיקה. בכל מקרה ידידי, כנס לאתר החנות אוטוסטור ותמצא שם מוצר לניקוי חישוקים שנקרא sonax, הוא מיועד לניקוי הגנטים במקרים של פיח ולכלוך קשה, פשוט מרטיביים קצת את הגאנט, מרססים 3-4 שפריצים של החומר על האיזורים הבעייתיים, ממתינים כ30-40 שניות ושוטפים. חוץ מהסונאקס אני ממליץ גם על hot rims של מכווירס במידה והמוצר יותר זמין מבחינתך (מוכרים אותו באוטו דיפו להבדיל מהסונאקס). מקווה שעזרתי.
  22. ממליץ על הבחור מנצרת עילית, מקצועי ועבודות איכותיות, את הטיפול הבא לרכב אעשה אצלו, אחרי שכבר עשיתי במקום שנחשב גדול יותר והתאכזבתי קשות...
×
×
  • תוכן חדש...