Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. שלום, איפה ניתן למצוא את שגרת טיפולי הרכב? סיטיגו 2015 ידנית. חיפשתי בספר טיפולים ברכב ולא רשום מה צריך לעשות בכל טיפול, יש רק מקום לרשום מה עשו בכל טיפול. מעוניין בעיקר מטיפול 60 אלף ואילך, תודה.
  2. נכון שאין נוהל ברור או התחייבות כלשהי אבל זה מצחיק אותי הקטע הזה, אם אגיע ליבואן עם רכב שלו והוא לא ייתן לי מחירון, איזה רצון יהיה לי לרכוש ממנו שוב, אם הוא בעצמו אומר שהרכבים שלו לא שווים מחירון?
  3. עדכון לבעיה - פעם עובד פעם לא עובד. כמו כן כל פעם שלא עובד לאחר כחצי דקה מהתנעה יש מן צפצוף, אין שום נורית דולקת מה שמחזק את ההשערה שלי שזה באמת משהו חשמלי. רעיון מישהו לפני שפונה למוסך? שאדע בערך למה לצפות.
  4. בוקר טוב, אשמח לעזרה ממי שמבין. לפני כחודש וחצי המזגן עשה לי בעיה מוזרה - כשהפעלתי אותו היה רעש מהמדחס אבל לא יצא בכלל אוויר. כיבוי והנעה של הרכב פתר את הבעיה עד היום. היום זה קרה שוב, אבל הפעם כיבוי והנעה לא עזר, המתנה של חצי שעה "פתרה" את הבעיה, והמזגן חזר לעבוד. מציין כי זה קרה בפתאומיות בשני המקרים, המזגן עבד נהדר עד לאותו הרגע, גם שנייה אחר כך עבד טוב. מה יכולה להיות הבעיה? חשבתי על פיוז, אבל לא נראה לי הגיוני שזה יחזור לעבוד. לפי מה שאני מבין אם לוחצים על ה-AC ויש רעש המדחס תקין, מה עוד?
  5. פצפצ, מקדימה אסור לעשות לא רק מבחינת החוק, אלא גם מבחינת תאונה - השמשה אמורה להתרסק ואם תשים הדבקה היא עלולה להישאר בחתיכות גדולות שיהרגו אותך.
  6. מה זה משנה? אם שילם מחיר מסוים שנה שעברה השנה המחיר צריך להיות דומה, קשה לי להאמין שבן אדם יבטל מערכות בטיחות. לכו תדעו, אולי באמת יש פה קומבינה של משרד התחבורה עם מוביל איי (מישהו אמר שלטון הצללים?)
  7. מת לדעת מאיפה הבאת את מה שרשמת. מבחינת אמינות עדיף אוטומוט, מבחינת ביצועים או צריכת דלק DSG הוא בערך הגיר הכי טוב שיש ברכבים משפחתיים/סופר מיני
  8. האמינות של המנועים עצמם מאוד טובה, עיקר הבעיות במנוע היו עד 2013 בערך. אם הרכב של 2015 טופל בזמן והבדיקה טובה, תוריד מהמחיר ותהנה, ההבדל בכוח משמעותי הרבה יותר טוב. אם זוכר נכון 2015 היה גם דגם של מתיחת פנים.
  9. ה1.4 ידנית תהיה אמינה ופשוטה לאחזקה, ה1.2 תהיה כנראה עם DSG שעומדת לסיים את האחריות או סיימה כבר עם סיכוי להכניס אותך לרומן עם צ'מפיון. תוסיף לזה גם קילומטרז גבוה יחסית. הייתי הולך על ה1.4 ונהנה מראש שקט למרות נחיתות מבחינת כוח.
  10. היתרון של טרייד אין זה שאתה לא צריך להתעסק עם מוכרים פרטיים, ריצה לדואר ומכוני בדיקה ולבזבז זמן, מן הסתם זה עולה כסף. ההצעה שלהם מתבססת על מה שהם חושבים שהם יכולים לתת ועדיין להרוויח אחרי שימכרו את הרכב שלך, הרי מישהו יגיע אליהם לקנות את הרכב וינסה גם להוריד אותם. תנסה לפרסם את הרכב ביד 2 ולראות כמה מציעים לך על הרכב, אם זה משתלם או לא רק אתה תחליט, אל תשכח שקונה פרטי יוריד מהתחלה הרבה ואחרי שיגלה שהיה תאונה ישחק גם על זה. השוק היום של קונים במיוחד ברכבים משפחתיים שאפשר להוציא מחברות הליסינג עם השבחה+אחריות+תשלומים ומימון.
  11. נוהג כבר חצי שנה על סיטיגו 2015 ידנית, צריכת דלק של 1 ל14-16 כתלות בנסיעות, מרגישים שחסר קצת כוח אבל לא נורא בכלל. בובה של רכב.
  12. קודם כל הוא רשם שנכנס לקבע אז סדיר הוא לא. דבר שני לפות"ש, תתחדש , לא מכיר אותך אבל קח בחשבון שמתישהו תרצה לעשות טיול/ללמוד/להתחתן/לקנות דירה וכמו שרשמו פה אם תהיה כל פעם בסכנה של להוציא עשירייה על גיר או טורבו אתה תהיה בבעיה, וזה מה שגורם לצעירים לקנות רכבים משעממים. מעדיף סיטיגו ידנית משעממת שתיקח אותי לאיפה שצריך בזול מאשר גולף/ליאון שתיקח לי תכסף.
  13. אני לא מבין מה הסיפור, הרכב עבר שיפור, כרגע המצב בארץ אומר שאם שינית משהו האחריות מבוטלת, ודיברו על זה פעם לא מעט. היית צריך לקחת את זה בחשבון, אם תלך עם זה לבית משפט פשוט יצחקו עליך וגם תשלם על הוצאות עורך דין. תטפל בזה לבד ותתפלל שלא תהיה לך בעיה רצינית.
  14. יובל .מ.

    ביטול ביטוח

    יצא לי לעשות ביטוח ולבטל מיד אחרי שקיבלתי הצעה יותר טובה ממקום אחר, קיבלתי במייל כבר את הפוליסה של הביטוח חובה וביטלתי ללא שום קנס. הביטוח היה אמור להיכנס לתוקף בערך שבוע אחרי.
  15. 7 תקלות ב7 שנים ב2 רכבים חדשים, אם הרכב לא היה באחריות הייתם צריכים משכנתא. העיקר רשמת "לא היה הוצאות חות מטיפולים".
  16. benor היום כבר לא צריך לטפל במוסך מורשה יבואן כדי לשמר אחריות, אפשר לטפל במוסך מורשה משרד התחבורה שזה בעצפ כל מוסך רגיל (לא מדבר על סתם מישהו שמטפל במחסן שלו)
  17. מקבל את התיקונים, אבל עדיין, אם הייתה בדיקה לפני הקנייה המגרש מכוניות לא אמור לטעון שהמכון בדיקה התרשל? או שהזכייה הייתה על זה שהמגרש לא אמר הייתה תקלה מסוג כזה וכזה?
  18. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5218710,00.html מקרה נוסף של אדם שקנה רכב ללא בדיקה, לאחר שבועיים נכבה לו המנוע באמצע נסיעה, בית המשפט פסק לטובתו וקיבל כ25 אלף שקל.
  19. בעקרון כן, אם יש הגנה טובה והפאנל הוא נגיד דלת, אז הגיוני שהמים יחליקו, אם זה משהו שטוח כמו הגג הם יצטברו לעיגולים.
  20. שיטינג זה שהמים מחליקים בידינג זה שהם מתאספים בטיפות עגולות. רמז לחידוש הגנה זה כשאין את שניהם.
  21. יצא לי לראות בירושלים. אם רק התחילה המסירה ייקח זמן עד שיהיה נפוץ.
  22. נכון שיש בדרך כלל כסת"חים, אבל יש פה דברים שלא מופיעים בבדיקה רגילה. יש היסטוריית טיפולים מלאה? כי זה נראה רכב מוזנח לפי דעתי (איך נהרס הריפוד גג? מה הרמה של המעיכות בתחתית? כמה מדרכות הרכב עלה? למה יש בעיה בחלון ימין?) זה לא רק להכין כסף בצד למקרה הצורך (DSG), זה להוריד סכום רציני ליישור קו גדול. כמובן גם מה שרשום בסעיף המנוע לא נראה כסת"ח רגיל (בדרך כלל רושמים סתם רטיבות או רעש מרצועת אביזרים)
  23. היה לי 206+ למשך שנתיים, 3 חברה עם ציוד למילואים בדרך לרמת הגולן, 130 קמש שיוט בכביש 6 ואחלה סחיבה בעליות. שבוע אחרי זה אותו סיפור חזרה לירושלים. כמו שרשמו פה, טיפולים זולים, טסט זול, ביטוח זול.
  24. כבר ראינו מה שווים הטיפולים של הליסינג, חצי מהם בכלל לא מחליפים שמן. תוסיף לזה נהיגה צבאית שהיא לא הכי עדינה. ראיתי פה כמה תלונות על אחיזה, אחד אמר שהמפקד שלו לקח את הסיבוב מהר מדי, השני אמר שטס להציל חיילת בצומת, כנראה שהרכבים האלה לא מרכיבים גודייר אלא צמיג סיני שקר כלשהו, וזה המצב. הרכב הזה אמור להיות רכב בסיסי למשפחה שמחפשת רכב עם אחזקה זולה, לא יותר מזה. את התפקיד שלו הוא עושה.
  25. רכבר שעבר 120 אלף קילומטר בשנתיים, אתה נסעת עליו 5 אלף בחודש, תחזוקה צבאית על כל המשתמע מכך ועדיין נוסע ללא תקלות. כנראה שהרכב עושה את העבודה שלו בתקופה שגירים שמחזיקים 150 אלף קילומטר נחשבים להצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...