ברור. גם לא שותים, בכלל, הקהל של ניקו (ושל ספריאל) מגיע מהירח, לא ממדינת ישראל.
די נו, התעסקות בקטנות.
אם טרנספורטר הולך לקיצון עם לפסול אולם כי המלצרית התעצבנה שלא אמר בבקשה, אתם הולכים לקיצון של לא לתת למלצרים לחיות.
אף אחד לא אמר שהמלצר יבוא ויעשן לך על הפנים, אבל כולה עמד באולם ועישן בזמן שכל הקהל עומד בחוץ, מוכן להתערב שגם אם הקהל שלך מורכב מ"הטופ של הטופ" (מבחינתך) הוא יעשן ברחבה.
בן אדם רשאי לפסול אולם על מה שבא לו, אפילו על הפרחים בכניסה, אבל אם לא ילמד לשחרר ולהנות הוא יתחתן בחדר שינה שלו.