Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. עקפת אותי. יראון יין פצצה.
  2. אז מה אתה רוצה? מי דיבר עליך? תצא עם הכלב לטייל, שמור אותו קרוב ושלום על ישראל. אם הוא נובח מרחוק שינבח. אם אתה נותן לו להתקרב לילד קטן או לאישה שמפחדת, לא מגיב, והאבא משחרר לו אחת אל תתלונן. זהו.
  3. אם אתה לא מבין את הפחד של אדם, ולא אכפת לך שהוא נכנס לחרדות, אתה זה שצריך ללכת לטפל בעצמו. לפני חודשיים הייתה אצלי כלבה אומנה, רועה בלגית רצה משוחררת ותקפה אותה כשהבעלים הולכת מאחורה בשאנטי שלה, קיבלה בעיטות. הבעלים שלה התחילה לצעוק "מה אתה עושה אתה מבהיל אותה" והייתי מרחק שנייה מלבעוט גם בה. "איך אפשר לגדל כלב ולא לקחת עליו אחריות", זה משפט יותר הגיוני.
  4. מי התלונן? מה התלונן? סתם העלתי טור של עיתון הארץ. איש חושב אני. מי מתמסכן? מה מתמסכן? סתם העלתי טור של עיתון הארץ. איש חושב אני. "החרדים מסוכנים! הערבים רוצים להשתלב!"
  5. "כלב חסר ישע", ממש מסכן הפקינז שגר באיזה פנטאהוז ומורידים אותו עם סוודר לרוץ ולנבוח על אנשים ברחוב. אתה מדבר כמו אלה שמתייחסים לכלב שלהם כמו אל ילד.
  6. הסיקור אוהד לביב י זה משהו..
  7. הבעיה היא שאנשים קונים הכל. כל דבר אפשרי. דירות, מכוניות, חופשות באילת, כל עוד אנשים קונים המחירים יהיו גבוהים. כשיהיה חרם המחירים יירדו. מכיר Dont hate the player, hate the game? אז פה המצב הפוך. Hate the player. ה-Game (היבואנים, בתי מלון, קבלנים) עושים מה שהאנשים מאפשרים להם.
  8. שוק הדיור נשלט על ידי המדינה, אם היא לא תמכור את הקרקע גם אלף יזמים לא יוכלו לבנות עליה. שוק הרכב לא, אם תרצה לייבא תמצא יזם ותייבא איתו. כל עוד אנשים קונים כל מה שזז, מה אתה רוצה מהיבואן? אתה הלכת פעם למעסיק שלך ואמרת לו עזוב אני מרוויח יותר מדי תקצץ לי 20 אחוז?
  9. @Night Driver הבעיה היא כשהולכים ישר לקצה. עובד התנהל לא הכי טוב? מדברים רואים מה הבעיה, אם אפשר להחליק סבבה אם לא ביי. אם אני בא לסגור אולם ומבחינתי באמת שהאולם עומד ב-97% מהדרישות, זה שיש איזה ילדה שבאה לחנך מישהו לא יגרום לי לבטל את האולם, כי אף אולם לא ייתן לי 100% (אלא אם אני הקהל יעד של טרנספורטר בלי מגבלת תקציב ואז סלאמת).. אם ניקח את הדוגמא שלך - ב-30 שקל לשעה תקבל עובד חצי כוח, אם תשלם 100 לשעה כנראה שתקבל את הטופ. תקציב.
  10. לא נראה לי שהבניין עצמו הוא זה שאחראי לשכנים מהעולם התחתון.
  11. גם לך - "די נו" אם עובד שלך, שהוא עובד טוב ומרים מערכות תאורה בחצי מהזמן שלוקח לאחרים ידבר לא הכי 100 לאיזה מישהו אחר מההפקה אתה לא תפטר אותו תוך רגע ולא תנזוף בו, הכל טוב. אם העובד שלך יחרבן על הרחבה אתה תעיף אותו, אבל זה שקול לזה שהמלצרית הייתה אומרת לך "לא מכינה לך יא אפס סע לי מהעיניים". האורחים שלך היו עושים את זה, לא של ספריאל. האורחים של ספריאל היו לוקחים את המגשים, נוזפים במלצרים שהם בלי מסיכה נגד קורונה וכפפות ומחלקים בעצמם לשולחן תוך כדי שמרססים חומר חיטוי.
  12. לא ידעתי שמותר לצאת איתו. מצד שני, זה דיי מטומטם, כי גם ככה רוב האנשים לא מתרחקים יותר מדי מהבית עם הכלב, ואין הגבלת זמן לשהייה איתו. מה הסיפור של הזריקות?
  13. מחרבן בבית ושהבעלים יסתדר. בפועל? כנראה מטייל 24/7 בלי פיקוח ממשי.
  14. על רקע הביקורת בעניין הפיקדונות: רפורמת המשכנתאות יוצאת לדרך (ynet.co.il)
  15. ברור. גם לא שותים, בכלל, הקהל של ניקו (ושל ספריאל) מגיע מהירח, לא ממדינת ישראל. די נו, התעסקות בקטנות. אם טרנספורטר הולך לקיצון עם לפסול אולם כי המלצרית התעצבנה שלא אמר בבקשה, אתם הולכים לקיצון של לא לתת למלצרים לחיות. אף אחד לא אמר שהמלצר יבוא ויעשן לך על הפנים, אבל כולה עמד באולם ועישן בזמן שכל הקהל עומד בחוץ, מוכן להתערב שגם אם הקהל שלך מורכב מ"הטופ של הטופ" (מבחינתך) הוא יעשן ברחבה. בן אדם רשאי לפסול אולם על מה שבא לו, אפילו על הפרחים בכניסה, אבל אם לא ילמד לשחרר ולהנות הוא יתחתן בחדר שינה שלו.
  16. בחתונה הבאה שתלך תנסה להסתכל על הרצפה ב-12 בלילה באמצע הרחבה.. יש לי תחושה שזה יפתיע אותך.
  17. מסכים, המחשבה שאצטרך לקנות בעתיד דירה בבניין של 30 קומות (כי זה רק מה שיהיה) מפחידה אותי. קחו בניינים של 2 קומות מפורקים ותבנו 7-8 קומות, מספיק.
  18. האורחים מעשנים בזמן החופה, בזמן האוכל ובזמן הריקודים. בפנים ובחוץ. זה לא משהו קריטי להפיל עליו אולם. מנה פח ואוברייטד. תביא אנטריקוט טוב ושחרר מהשטויות של בלילתי באינסטגרם.
  19. באותו רגע? שולחים לכלב בעיטה ומטפלים בילד. במקרה ה"טוב" מתחילים מיד אחר כך תהליך אילוף אינטנסיבי, במקרה ה"נפוץ" הכלב ימצא את עצמו בכלבייה. החוכמה היא להתחיל את התהליך מרגע הגעת הכלב, ובניית להקה שהכלב מבין את מקומו בה. לא לחכות לאסון.
  20. אין אף משפחה עם פקינז שרץ בבית והילד על השטיח? או שמהרגע שמגיע ילד לעולם כל המשפחות נועלות את הכלב בכלוב? לא צריך שיהיו ביחד במשך שעה, מספיק שניה שהילד מתקרב לצעצוע או לאוכל של הכלב והכלב לא מחונך מספיק.
  21. כי בחוות רונית ובגבריאל אומרים למלצרים "שומעים מי שמגיעים לאירועים הם קקות עם הרבה כסף אז תשתקו תתנו שירות טוב לאנשים שבבקשה זה מאמץ בשבילם וקחו את הטיפים".
  22. אחת הבעיות של בעלי כלבים קטנים זה שהם מתייחסים אליו כמו אל ילד ולא כמו אל כלב. גם מלטז, פקינז ושיצו צריכים לקבל אילוף בסיסי, לא חייב שייקפצו דרך חישוק אבל צריך להרגיל אותם לא לנבוח על כל אדם שני ברחוב. אחת הסיבות שרואים את כל הכלבים הקטנים מתנהגים ככה זה כי הבעלים צוחקים שזה קורה, מה שנותן לו עוד ביטחון להתנהג ככה גם בפעם הבאה. כמו שואדים כתב, נביחה על אדם בוגר שיכול לבעוט בו ולהרים אותו 15 מטר באוויר זה "מצחיק", אבל אם יתחרע על תינוק בן חודשיים כי הבעלים שלו לא לימדו אותו גבולות? פחות מצחיק.
  23. בקשה לביצוע שטר או המחאה (צ'ק) בהוצאה לפועל (הליך) – כל-זכות (kolzchut.org.il) אם מישהו מבטל לי צ'ק ומסרב לשלם, למה שאתאמץ בבית משפט? הוצאה לפועל הם בערך היחידים שעובדים במגזר הציבורי, ביחד עם מס הכנסה. שהם ישברו את הראש.
  24. מחזיר אותי לפוסט הקודם עם סטרואידים - אף אדם נורמלי לא ירצה להתעסק עם הוצאה לפועל.
  25. כל אחד פה מסתכל על הצד שלו. מבחינת המשכיר - כל עוד הוא לא עבר איזה שנה שנתיים וראה שיש לו שקט הוא ידאג לנכס שלו ויחשוב על מה יקרה אחרי שהדיירים ישברו משהו. אחרי תקופה ארוכה הוא יהיה רגוע כי יידע שיש לו חברה נורמליים, ויכול להיות ששווה לו לוותר על כמה שקלים בשכ"ד בשביל השקט הנפשי. @avargel יש לו צ'ק פיקדון (שמן הסתם לא מכסה את כל עלויות הנזק האפשרויות, אבל עדיין) וביטוח למקרי חירום.. הנכס של ה2.5 מיליון שלו יחסית בטוח. מבחינת השוכר - עד שלא עבר תקלה או 2 וראה את התגובה של המשכיר הוא גם יחשוש מהרגע שזה יגיע ומה יצטרך לעשות. או אפילו עד הרגע של הארכת חוזה.. בתאכלס - לכל אחד מהצדדים יש את החששות שלו, ואף בן אדם נורמלי לא רוצה להגיע לבית משפט ולהתעסק עם הסחבת שלו.
×
×
  • תוכן חדש...