Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. אסף כל הכבוד על המדריך . בקרוב יהיה גם מדריך ללנסר, לא.?
  2. אל תשכח שפה בארץ כמעט ואין מצבים של ערפלים סמיכים כל כך שהאורות ערפל הם מה שהצילו. והיום עניין הפנסי ערפל הוא יותר יופי מאשר השימוש האמיתי.
  3. תראה זה נכון ולא נכון, כי יכול להיות שהידית מהצד השני תחזיק גם עוד 10 שנים. אני רק ציינתי הערה כי שמעתי על תחליפיים שנשברים מהר. אני גם הייתי הולך על ההצעה של אבי.
  4. לא תמיד תחליפי חדש עדיף מישן מקורי. מלא פעמים התחליפי הוא חלש יותר ופלסטיק זול יותר. שזה אומר מחזיק פחות.
  5. אז אני מבין שאין שום בעיה להזיז את ידית ההילוכים חופשי כשהרכב דומם. תודה.
  6. למה לא רלוונטי.? עכשיו הרכב דומם, ואני רוצה להזיז את ידית ההילוכים מP לכל הילוך אחר. או ניתן דוגמא, אני רוצה לדרדר את הרכב מטר או 2 . הידית על P אני רוצה להוריד לN .! ??
  7. טיפה זז מהנושא. אם אני מבין נכון, העברת הילוכים כשהרכב מכובה, הורסת?
  8. גם לי כבר נמאס, הכנתי הכל לשטיפה היום, היה כל כך מעונן שאפי' כשאמרו שלא ירד גשם, עצרתי את עצמי. באסהה
  9. מחזק מאוד את עניין המגבים העונתיים, אין עניין להיות עם מגב של 100 ש"ח + בקיץ. חארם על הלהב שלו
  10. כיבוס: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?550906-%D7%9B%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A1-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9B%D7%A4%D7%A4%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A9 לגבי שמפו ממליצים פה על הסיטרוס של CG
  11. בד"כ יש ציורים על הפלסטיק של בית הפיוזים. או אם יש לך בודק פיוזים זה יהיה הכי קל.
  12. זה תקף רק לשמן מנוע.? או שזה בכללית לכל שמן (גם גיר) אז אני אצטרך להחליף שוב שמן.?
  13. כמו שדן אמר, נשרף לך פיוז. תבדוק בתיבת פיוזים, איזה פיוז זה ותחליף
  14. כל הכבוד לאסף ולך. מדריך מפורט מאוד. ובאמת אדם מדהים, ועושה עבודה מדוייקת וטובה
  15. אגב אלי כמה מ"ל הבקבוקים מאיקאה? לא צריך מאלומיניום פשוט זה ההבדל במחיר.
  16. ראיתי בקבוקים כמו שסיאט איביזה המליץ, ברמי לוי במחיר של 14 שקלים.
  17. אתה מתכוון למתחת להגה.? אם כן זה חיבור פשוט. אתה מחבר 2 חוטים (אדום ושחור) למנורה בגג הרכב (יש שם 2 אדומים ושחור. (מצב דלתות, ודלוק קבוע) אם תחבר לפחיות שבבית מנורה יהיה קל יותר) תעביר את החוט דרך הגג אל הקורה ומשם למתחת להגה, והופ.. תפתח את הדלת. אל תשכח לעשות את כל העבודה שהכפתור של הנורה מכובה, ותשתדל שלא יגעו חוטים אחד בשני, שלא תשרוף לחינם פיוזים. עבודה מאוד פשוטה, אתה לא צריך בעל מקצוע.
  18. דיי נו באמת, חזרנו לבעיה הזאת.? חח גיל יש לך קצת ידע על הכפפה, היא שונה מאוד מהכפפות האחרות.
  19. אצלי נכנס כ5 ליטר של VALEO
×
×
  • תוכן חדש...