Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. אולי פורמאלית אתה צודק. אבל אני נזקקתי פעמיים לעמדה מס' 1 (אישור וו גרירה, אישור חלון בגג - גם באלפא - מי שהיה אחראי על זה בסמל"ת ישן בעמידה ). פעמיים בחרתי ליסוע לבאר שבע ולא לחולון (אני גר במושב באיזור גדרה לכן לדעתי שייך לחולון). השירות היה מצויין - בלא תור, תכליתי וענייני. ואף אחד לא בדק את כתובתי או שאל למקום מגורי... אני לא יודע האם היה לי מזל, או שהם לא בודקים באופן שיטתי, אצלי זה עבד. שי
  2. בלא קשר לסיפור העגום עצמו, עצם הרעיון לבצע הצלבה עם צמיגי רכב אחר מעיד על תפיסת שירות בעייתית מאוד. איזה לקוח יסכים שיפרקו מרכבו 4 ג'נטים, בלא כל צורך, ויתקינו אותם ברכב אחר לטובת בדיקתו? ברור שכל לקוח נורמאלי יסרב. אה, אולי בעצם לא מתכננים לשאול אותו סנדק - הקדמת אותי בכמה דקות... שי
  3. יש מכוני רישוי שמקפידים על העניין ולא יאפשרו לך לעבור טסט בלא העדכון ברשיון ויש שמחפפים. עדכון הרשיון רק במעבר בעמדה 1, לא במכון רישוי. התהליך בדיוק כפי שתיאר RK. שי
  4. שלום ל GTV יש לי שלט אחד בלבד של איתוראן. ניגשתי לתחנת שירות - רוצים ארבע מאות ומשהו ש"ח, לפני מע"מ ובתמורה אקבל שני שלטים. לא מוכרים שלט בודד. השלט שלי (כך אמר המתקין) הוא מדגם ישן - קוד של 3 ספרות, שתי סוללות. מכירים מישהו שמשכפל שלטים לאיתוראן במחירים סבירים יותר? תודה. שי
  5. ממליץ על שבי - 050-4001980 והוא ימליץ לך לא לקנות את ה V6 אלא קאפה טורבו... שי
  6. בפחות משנתיים האוטו נסע 35,000 ק"מ ובכל ה 5 שנים לפני כן 52,000 ? יכול להיות שהמוכר הנוכחי יד שניה שגר בבאר שבע ולומד בהרצליה והיד הראשונה היתה סבתא שגרה ולמדה בהרצליה, אבל לא מאוד סביר ובכל מקרה מצריך בדיקה. ממליץ לך בחום לבדוק היסטוריית טיפולים לאימות הקילומטרז'. יתכן וגם המוכר לא היה ער לכך, אבל ממוצע שנתי של 10,000 ק"מ הוא נמוך מאוד. פנה ליבואן - סמל"ת, לי בעבר הם סייעו לגלות 'אובדן' של 100,000 ק"מ ברכב שרציתי לקנות. שי
  7. שלום לאחר שיפוץ תיבת הגה אני נזקק לכיוון פרונט (אלפא GTV 96, לא שזה משנה להבנתי). מאחר ואני נוסע לעמדה #1 בבאר שבע (יותר אנושי מבחולון), חשבתי לשלב את השניים. יש המלצות למכון לכיוון פרונט בבאר שבע? בשאיפה ליד משרד הרישוי. מקצועיות ואיכות חשובים הרבה יותר מהמחיר. והמלצה למכון טסטים? תודה. שי
  8. אין קאפה 3000 טורבו, לפחות לא מקורית. אם מדובר בטורבו שהוסף למנוע קיים, יש כאן הרבה שיקולים מורכבים שהעיקריים שבהם שזה לא חוקי ושגם כך מדובר במנוע מורכב לאחזקה, ועם טורבו לא מקורי בכל מקרה אלו שני רכבים מאוד שונים האחד מהשני שחולקים בעיקר דבר אחד במשותף - שהם מאוד לא סחירים... יש לי ניסיון רב עם אסטרה טורבו-דיזל 2002 ידנית, מחדשה עד 130,000 ק"מ - אוטו מעולה! חזק אמין (לפחות כחדש), התנהגות כביש טובה ומהנה. חסר 'סקס אפיל' לחלוטין. הקאפה שונה לחלוטין - מכונית סלון מפוארת, חזקה ולדעתי הרבה יותר יקרה לאחזקה, גם בהיבט הטיפולים וגם בהיבט צריכת הדלק. שי
  9. אאל"ט, הטרקטור הוא פורשה שי
  10. באמת גדול מהחיים השרשור הזה. דרך אגב, ברור שאפשר מאוד להנות עם האוטו הזה. למשל, בתמונות הללו ברור שיכול להיות כיף גדול להיכנס לאוטו, להניע, לשלב ל D, לשחרר בלם חניה ואז.. לצאת מהאוטו שי
  11. שלום במכון הטסטים הקבוע שלי מרימים את חלקו הקדמי של הרכב (מעל הבור) באמצעות בוכנה הידראולית/ג'ק מהקרטר. האם אין בנוהל הזה כדי לגרום נזק ? (אטם קרטר? תושבות מנוע?) זו השיטה בכל מכוני הטסטים? אני מניח שיצרן הרכב לא תכנן שהוא יורם בצורה שכזו. האם הרמה בצורה זו מותרת ע"י משרד התחבורה? שי
  12. בד"כ ספרי היינס מכסים חיי דגם לאורך כל/מרבית שנות יצורו, וכוללים בתוכם את ההבדלים שבין דגמי המנועים והאבזור השונים כמו גם בין שנות היצור השונות. למיטב ידיעתי אין ספר מסחרי (אולי קיים בספרות יצרן - לא מכיר מספיק) המתמקד בדגם ובשנת יצור בודדים. זה פשוט לא כללי, וההבדלים לא כאלו גדולים. אני לא לגמרי מבין לשם מה הספר נחוץ לך. אם הכוונה לביטוע טיפולים שוטפים וקצת מעבר, ולהבין טוב יותר מה המכונאי שלך עושה (או אמור לעשות ) - זה ספר מצויין. קח בחשבון שבד"כ הספר נכתב על בסיס הדגם כפי שהוא נמכר בבריטניה, עם הגה ימני. יש לכך השלכות לגבי תצורת תא המנוע. שי
  13. היינס זו הוצאת ספרים רצינית ומכובדת מאוד לתחום הרכב בכלל ובעיקר לתחום הטיפול העצמי. זה בדיוק מה שאתה מחפש, ע"פ ההודעה הראשונה שלך. ממליץ לך לחפש ב e-bay, אם אתה לא מתעקש על חדש (ולפעמים צצים שם גם חדשים), הספרים הללו נסחרים במחירים הרבה יותר נמוכים. בהצלחה שי
  14. אני ממושב סמוך לגדרה. שי
  15. שלום בעבר פורסמו כאן מספר בעלי מקצוע המגיעים אליך הביתה ומבצעים פוליש ווקס אצלך בבית. האיזכור האחרון שראיתי - מ 2006... יש עדיין אנשים העובדים בזה? אם כן - מי מומלץ? רפי לין - בונה עליך שי
  16. צודק ! שי
  17. הי זה לא שאני מומחה גדול להנדסת אנוש, אבל שני טיפים שלי פשוט נראים הגיוניים: 1. להצמיד את שני המחוונים הראשיים, מהירות וסל"ד ולפזר את המשניים והקטנים יותר בצדדים. לנצ'יה בעבר דגלה בסידור שכזה, שבו המחוונים הראשיים בשני קצוות הלוח והשאר (דלק, טמ"פ נוזל קירור וכו') במרכז, וזה פשוט לא נוח. את המהירות והסל"ד אתה סוקר בתדירות גבוהה הרבה יותר מאשר את השאר ואם הם צמודים זה הרבה יותר יעיל. 2. לכייל את שני המחוונים הראשיים (סל"ד, מהירות) כך שיתחילו מנק' אפס דומה (מבחינת הזוית), שוב - זה מקל מאוד עליך לזהות בסקירה חטופה מה המצב, בשניהם, בלא צורך בקריאת הנתון המספרי, רק מהצצה על הזוית. אבל - תעשה את השינויים הללו, ותגיע לתצורה של 95% מלוחות השעונים כיום, כי זו באמת התצורה הכי יעילה... התצורה שלך הרבה יותר מיוחדת, ואולי כדאי להישאר איתה, למרות חוסר היעילות שי
  18. אני לא בטוח שלוח השעונים שתכננת הוא אידיאלי מבחינת הנדסת אנוש, אבל - הוא יפיפה ! כל הכבוד ובהצלחה! שי
  19. יש כזה בגדרה, עומד במצב עגום, מניח שיתאים לחלקים. חבר מהמושב משפץ כזה, והוא בעל ניסיון רב מאוד בשיפוץ טרקטורים ואדם נחמד באופן כללי. אם תתקע, מניח שתוכל להעזר בו בעצה וכו'. בהצלחה! שי
  20. אני עומד לפני רכישה של רכב משנת 96 (אלפא רומיאו), עם חלון בגג. החלון נראה מקורי (ריפוד בגג, וילון להסתרה, מתג ההפעלה במיקום יעודי בקונסולה בין המושבים). החלון בגג לא מצויין ברישיון. זו בעיה? בשנת 96 היתה חובה לציין את קיומו של חלון בגג? לא לרכוש הרכב עד לרישום העניין ברשיון? האם לא היתה חובה לציין חלון בגג עד לשנת 2001? תודה. שי
  21. בהמשך לכותרת, רכב מושלם זה לא הסקורפיון אלא המונטה קרלו. הסקורפיון היא הגרסה המנווונת (מנוע 1.8 מסורס בשל תקנות זיהום אויר) והמכוערת (פגושים פדרליים) שיוצרה עבור ידידינו שמעבר לאטלנטי. מונטה קרלו, הגרסה האירופית המקורית, היא הדבר האמיתי. שי
  22. שלום אחרי פוקוס ממושך על לנצ'יה בלבד, אני שוקל לפזול הצידה, לכיוון האחות היותר שובבה וכנראה יותר מצליחה (מה לעשות). אחרי התלבטות לגבי ה 156, שמתי לב לדגם שנראה מעט זנוח, ה GTV. אני זוכר שב TOP GEAR הוא זכה להרבה מחמאות בשעתו. מכאנית אני מבין שאמור להיות דמיון רב ל 156. והעיצוב - מאמה מיה! כדאי? בעיות? הכוונה ללכת על מנוע 2 ליטר TS, ואני לא פוסל את ה 3 ליטר V6. מכיר שה 2 ליטר טורבו לא מומלץ. שי
  23. שלום האם המידה 14*65*185 חוקית ללנצ'יה פריזמה 88, 1.5? תודה שי
  24. ובזמן שאתם עסוקים בלהתקוטט, אתם מפספסים את העובדה שאלון מזרחי גולש כאן . הכל ברוח טובה, ובהצלחה לפותח השרשור. ושני הגרוש שלי - אם התיקון בוצע במוסך איכותי, לרבות תיקון הסיבות להתחממות המקורית (הרדיאטור הרקוב?) אני חושב שלהשאר עם האוטו זה בסדר גמור. שי
  25. shais01

    לנצ'יה בטא

    יכול להיות, אני הייתי שם לפני בערך שנתיים. שי
×
×
  • תוכן חדש...