הי
זה לא שאני מומחה גדול להנדסת אנוש, אבל שני טיפים שלי פשוט נראים הגיוניים:
1. להצמיד את שני המחוונים הראשיים, מהירות וסל"ד ולפזר את המשניים והקטנים יותר בצדדים. לנצ'יה בעבר דגלה בסידור שכזה, שבו המחוונים הראשיים בשני קצוות הלוח והשאר (דלק, טמ"פ נוזל קירור וכו') במרכז, וזה פשוט לא נוח. את המהירות והסל"ד אתה סוקר בתדירות גבוהה הרבה יותר מאשר את השאר ואם הם צמודים זה הרבה יותר יעיל.
2. לכייל את שני המחוונים הראשיים (סל"ד, מהירות) כך שיתחילו מנק' אפס דומה (מבחינת הזוית), שוב - זה מקל מאוד עליך לזהות בסקירה חטופה מה המצב, בשניהם, בלא צורך בקריאת הנתון המספרי, רק מהצצה על הזוית.
אבל -
תעשה את השינויים הללו, ותגיע לתצורה של 95% מלוחות השעונים כיום, כי זו באמת התצורה הכי יעילה...
התצורה שלך הרבה יותר מיוחדת, ואולי כדאי להישאר איתה, למרות חוסר היעילות
שי