Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. הבטה עדיין יוצרה בשנת 85? שי
  2. אפשר לעשות את התהליך הזה גם עם רכבים חדשים יותר? כלומר מודל 79 וצפונה? הרי הבעיה העיקרית ברכישת רכב שעוד לא הגיע לגיל אספנות היא היכן לאחסן אותו בחו"ל עד הגיעו לגיל ה'נכון'. האחסון בארץ, פשוט הרבה יותר. שי
  3. לך על אוטוביאנקי A112. לדעתי ה(לא אובייקטיבית) יש לה את כל שאתה מחפש: מידות חיצוניות מצומצמות, מכניקה פשוטה, זמינות חלפים והכי חשוב - עיצוב ואופי שגורמים לך לחייך אליה בבוקר. קיימת רגישות לחלודה בכלל, ולסדקים בשלדה בחיבורי הבולמים, אבל בסך הכל זהו רכב מקסים וקל לטיפול עצמי. תבחר אחת שאין לה בעיות חלודה פטאליות ותתמודד עם השאר בקלות. אם בכל זאת תישאר באיזור הצרפתיות, כמי שבילה לא מעט זמן מאחורי הגה רנו 4 ודיאן במקביל - אין בכלל מקום להשואה, הסיטרואן (דה-שוו או דיאן) הרבה יותר מיוחדת, העיצוב, המכניקה והאופי ברמה אחרת. שי
  4. שלום המראה תימסר לזריז מכולם, חבר הפורום ניר מרעננה שבבעלותו אלפא GTV ג'וניור. לכל שאר הפונים בה"פ, מצטער... שי
  5. שלום במסגרת סדר שעשיתי במחסן, גיליתי את המראה הזו. מראת ניקל, סמל אלפא רומיאו מוטבע במתכת, על הזרוע האוחזת במראה הכיתוב III e3 31745 SAMSA. מאחר ובמשפחתי מעולם לא היתה אלפא (רק לנצ'יה...) אין לי מושג לאיזו אלפא המראה שייכת. מכירים? איזה דגם? בערך אילו שנים? אם מישהו זקוק למראה, והוא בעל אלפא מהדגם המתאים, אשמח להעבירה לידיו, בלא תמורה כמובן. תודה. שי
  6. חצר משק במושב ליד גדרה, בלא גג, לכמה חודשים - מתאים? בלא תמורה - כמובן. הכל מתוך סימפטיה לקרובי משפחה איטלקיים... שי
  7. shais01

    שיפוץ בטא קופה 78'

    בהנחה ואתה מתייחס לזו שברמת ישי, היא שלמה ויש בה באמת הכל, מלבד דבר אחד - פח... לצערי זה בדיוק מה שאני צריך. רכב חלקים קלאסי, אפילו לא צריך לפרק, מושיטים יד ולוקחים, כל מה שמחזיק את העסק ביחד אלו קורי העכביש. הכל מאהבה למותג! שי
  8. shais01

    יצוא רכב לחו"ל

    הרכב אינו שלי, לא אני הוא המבקש לייצא. הבעלים קשור מאוד לרכבו, השקיע בו המון (זמן, עבודה, ממון), ומאחר ולצערנו המשותף הוא נאלץ להגר מהארץ לתקופה לא ידועה, הוא לא רוצה להיפרד מהרכב. ברור לו שכלכלית זה מהלך לא הגיוני, בחו"ל הוא יוכל לרכוש רכב טוב בהרבה מבחינת מצבו ובמחיר נמוך משמעותית. אבל כל התחביב הזה אינו הגיוני כלכלית, לא?...
  9. שלום לכולם. באתר קיימות המון התייחסויות ליבוא רכב מחו"ל לארץ. לא מצאתי מהו התהליך ליצוא רכב מהארץ לחו"ל. מהו התהליך הנכון? האם פשוט מכניסים למכולה ושולחים לחו"ל? אני לא מוטרד מסוגיית החזרתו לארץ ביום מן הימים. האם המכס (או גורם אחר) ידרוש משהו ביציאה מהארץ, ומהם המסמכים הנדרשים ע"מ להפיק רשיון מקומי בחו"ל (הנחת המוצא שלי - רשיון רכב מתורגם לאנגלית). ד"א - כיצד מתרגמים רשיון רכב לאנגלית (מניח שרלוונטי לכל מי שטייל עם רכבו בחו"ל). תודה. שי
  10. יכול להיות שהבעיה העיקרית שלך עכשיו (אחרי שהמנוע עבד בלי שמן 10 דקות) היא למצוא מנוע אחר? או שלא הבנתי את הכתוב. שי
  11. צודק! הפנסים שייכים לסדרה 6-7. שי
  12. אתה טועה. בשנת 79, הסדרה הרלוונטית ל A112 היתה הסדרה הרביעית (וזו שבגדול המשיכה את אותו הקו העיצובי עד לסוף היצור). היה לאבארט שלה כונס אויר, זהה לזה של הדגמים המאוחרים יותר. בכלל, הA112 הזו נראית קצת מוזר - כונסי האויר על הקורות האנכיות האחוריות (מאחורי חלונות הצד האחוריים) צריכים להיות מפלסטיק שחור ובמראה של מעין גריל. כאן הם בצבע הרכב וחלקים, בדיוק כמו בסדרה 6-7 של 84 ואילך. האגזוז נראה שמסתיים בצד שמאל - מעיד על ג'וניור ולא על אבארט. אבל יש שתי בדיקות פשוטות וחד משמעיות: פתח מכסה מנוע - יש כיתוב אבארט מוטבע על מכסה השסתומים ועל בית מסנן האויר? יש מצנן שמן בצד הרדיאטור? בשנתון הזה - הפאנל הקדמי נראה כמו הדגמים המאוחרים יותר או מורכב משני שעונים מעוגלים ומיושנים למראה? (בשנתון הזה, באופן מוזר, כל דגמי הA112 זכו לעיצוב פנים מחודש משמעותית, מלבד הג'וניור, שנשאר עם בגדול העיצוב מתחילת היצור). ובנוסף - יש הילוך חמישי? לג'וניור היו רק ארבעה. את כל שציינתי למעלה ניתן לשנות בקלות יחסית, אך בעלות גבוהה, לכן אם כל הבדיקות לעיל מעידות שזו אבארט, כנראה שזו אבארט... בכל מקרה, שלח אלי את מספר השילדה המלא ואת מספר המנוע, ונוכל לוודא באופן סופי. שי
  13. בכלל לא טריוויאלי, השוני בין הג'וניור לאבארט לא מסתכם רק במנוע, גם תיבת ההילוכים ולדעתי גם הציריות - שונות. חיזוק שכזה בביצועים עשוי להחמיר מאוד את אחת מנקודות החולשה של ה A112 - סדקים בשלדה הקדמית. לדברי יודעי דבר, השלדה באבארט חוזקה עוד במקור ע"מ להתמודד עם הכח ה'אימתני'. לא בטוח שהשינוי חוקי. בכל מקרה הסוגיה נדונה בעבר - ראה הקישור הזה :http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=101497&highlight=a112 שי
  14. אלעד, אני לא יודע אם חברה שלך באמת תרצה להתחתן איתו... אבל - כשיש לך חברה עם כזו מודעות מוטורית, ועוד עם נטיה לאספנות, עצתי לך - רוץ להתחתן איתה! לדעתי אחד הקשיים המרכזיים בכל שיפוץ/רכש, הוא שכנוע בת הזוג בנחיצות העניין. (ולשמחתי אני בורכתי בבת זוג מבינה). שי
  15. שלום לכולם. באתר היווני הנחמד הזה - http://www.a112abarth.gr/ מצאתי את הקישור לאוסף של האיש הזה - http://www.a112abarth.gr/Gallery/Tani/Tani.htm הבנאדם מחזיק שבע A112 אבארט, שזה כשלעצמו כבר יפה, אבל כולן מלוקקות ויפיפיות, חלקן משופצות וחלקן פשוט נשמרו במצב חדש, והיפה הוא שהוא בנה את האוסף כך שיש לו יצוג של כל אחת מסדרות היצור של ה A112, מהסדרה הראשונה ועד השביעית, ושוב - כולן אבארט! אפשר גם לקנא בתנאי האחסון להן הן זוכות... ודרך אגב, האבארט בצבע בורדו מהסידרה האחרונה זהה בכל לאבארט שלי, מלבד גג השמש שאצלי לא קיים (אם כי בצניעות אומר שיש על שלי עוד עבודה לא מעטה על מנת להביאה לרמת אחותה המופיעה כאן...) תהנו, לא רציתי לקנא לבד... שי Tiziano's Collectio
  16. shais01

    פרארי רכב לוויות ??

    מדוע? גם הקופה היא 2+2, ועם בסיס גלגלים קצר משל ה HPE. שי
  17. shais01

    פרארי רכב לוויות ??

    מכיר את הקופה, וכן, בעיני היא יותר יפה מה HPE. אבל התכוונתי למשהו שונה במעט, לדלת אחורית/שלישית כמו ב HPE אבל המתחילה בדיוק היכן שמתחיל החלון האחורי של הקופה וממשיכה בקו ישר לנקודה בה מסתיים תא המטען בקופה. אם אני לא טועה, תיווצר צללית דומה לזו של המונטה קרלו (ברור שהמבנה המכאני שונה לחלוטין). שי
  18. shais01

    פרארי רכב לוויות ??

    מכאן גם התצורה (המוזרה משהו, חייב להודות) של הלנציה בטה HPE? אני לא מבין מדוע החלק האחורי שלה כל כך זקוף, כמעט כמו רכב סטיישן 3 דלתות. אם הדלת האחורית היתה יותר אלכסונית, כלומר תחילת האלכסון היה מיד לאחר המושבים הקדמיים, היא היתה הרבה יותר יפה. שי
  19. תודה לכל המתייחסים. אשמח לקבל את הטלפון של ג'וני ממצפה, עשוי להיות פתרון טוב (אלא אם הבטה ההיא חלודה לגמרי). בכל מקרה גם גרירה משם אלי (דרומית לת"א) זה לא סיפור זול. יוני - כמו שזה נראה, לבטה יהיו חיים טובים מעכשיו, אל תדאג. הבעיה היא רק למנוע מהביאנקיות מלקנא... שי
  20. סוף טוב, הכל טוב. הבטה של יוני מצאה את מקומה אצלי. אתמול נגררה ע"י ראובן (מומלץ! 050-5491914) מרעננה אלי הביתה. האמת, לפי התיאורים של יוני בפורום הייתי בטוח שאקנה אותה לחלקים לבטה קופה העתידית, לכשתהיה. אבל בנתיים אני מתחיל להתאהב בצורה (התחת שלה יותר יפה או יותר מוזר? עוד לא החלטתי...) והיא שמורה מבפנים כל כך יפה וכל כך נטולת חלודה מבחוץ שהכיוון מתחיל להראות ככיוון של שיפוץ. מצרף כמה תמונות של הצד הפגוע (ימין) והלא פגוע (כדי להראות את הפוטנציאל), אשמח לדעתכם האם הנזק נראה טרמינאלי או שיש על מה לדבר, ביחוד לאור הקושי בהשגת חלקי פח בארץ, ואם שיפוץ, כמה להערכתכם צריכה לעלות עבודת הפחחות. תודה. שי
  21. בהמשך לשרשור - מהו המטען המומלץ לשימוש ביתי ומהי עלותו בערך? תודה. שי
  22. איך קבעת זאת? אם כך מנוע אופנוע בנפח 499 סמ"ק הפיק 3.5 כ"ס? גם בהתחשב בטכנולוגיית שנות ה-30 זה נשמע לי הספק נמוך מדי. שי
  23. זו ההוכחה הכתובה הראשונה שאני רואה למינוח הישן, שהשווה/מדד נפח מנוע במונחי כ"ס, לפי 1 כ"ס=100 סמ"ק. מבין מהמודעה שהאופנוע היה בנפח של 349 סמ"ק (רשום 3.49 h.p.) שי
  24. חן, מעניין כרגיל - תודה על ההשקעה. חבל לשמוע על מכונית מעולה בפני עצמה, הנכשלת מסחרית מסיבות שאינן תלויות באיכויותיה. עצוב לראות חברה שיצרה/מייצרת מכוניות טובות מאוד עד מצויינות ולמרות זאת מתפוגגת אט אט בשל בעיות תדמית/מיצוב/שיווק. במילים אחרות - מעט השתנה מאמצע שנות ה 70 לאמצע שנות האלפיים. שי
×
×
  • תוכן חדש...