Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. shais01

    לנצ'יה בטא

    חבר הפורום דרור (וזה שם המשתמש שלו) שלח אותי בעבר לראות בטה קופה למכירה לחלקים בצפון, ברמת ישי. מצבה מזעזע מבחינת פחחות, והיא מהדגם הראשון - עיצוב פנים שונה משלך ועוד הבדלים בעיצוב החיצוני, אבל אם אתה זקוק למכניקה זה יכול להיות מקור טוב. פנה אליו והוא, אם זה עדיין רלוונטי, יפנה אותך לבעל הרכב. שי
  2. shais01

    שיפוץ אוטביאנקי-A112

    אהלן יוני, אמאלה - כל כך הרבה חלודה הסתתרה מתחת לצבע היפה שלה? אני מפחד לחשוב מה יקרה כשאפתח את שלי... שי
  3. פרגוסון 35 שי
  4. שלום אני בנסיעה לארה"ב, ומעוניין לרכוש את הדגם הנ"ל, של SONY. האם ניתן לבצע בו המרה של תחום התדרים ברדיו מהשיטה האמריקאית (תדרים אי זוגיים בלבד) לתחום האירופי? תודה. שי
  5. בעניין התקנת מזגן ב 127, תראה את זה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1931890&postcount=437 לפחות תחסוך את עלויות הפיתוח... שי
  6. והיום המלצתי למישהו אחר עליה, בשרשור אחר... בהצלחה, באמת יפה. שי
  7. גם אני לא רואה כל בעיה בשימוש יומיומי ברכב אספנות, כל עוד מקפידים על מגבלות השימוש (7-9). ממליץ לך לבדוק את זו : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1912800&postcount=4480 לא ראיתי אותה מעולם, אבל על פניו נראה שיש לה פוטנציאל. שי
  8. אשכרה סירסת את האוטו כשהוא היה אצלך? שי
  9. בדיקה במכון - בוודאי, ואחריה בדיקה של מכונאי המתמחה בדגם. פשוט חשבון של 3200 ש"ח על פחחות בלבד, מעט מטריד. שי
  10. שלום מתעניין בקניית לנצ'יה קאפה טורבו. בעברה תאונת חזית. מצרף את חשבונית התיקון, במוסך מורשה. האם מרתיע? האם מהחשבונית ניתן לדעת האם התאונה הגיעה לכלל תאונת שלדה (פחחות ב3200 ש"ח)? תודה. שי
  11. נכון, ביחד עם המנוע המרכזי. אבל כתבתי שהיא שונה מהותית... שי
  12. ברוך הבא נתי. אחלה בחירה לסדרת הבטה 4.5 דגמים: הסדאן - מבנה המזכיר מכונית 5 דלתות אך עם 4 בלבד, הקופה, ה HPE והטרווי, שהיא סדאן אבל שגם נראית כזו (מבנה 3 קופסאות). חצי הדגם מתייחס למונטה קרלו, הנחשקת מכולם, בעלת המנוע המרכזי, שהיא חלק מהסדרה אבל בשל המנוע המרכזי - שונה מהותית. ביקשת הרחבה על HPE - דגם במבנה שהיה פופולארי בשנות ה 70, וניסה לשלב עיצוב ספורטיבי מחד ומרחב פנימי של משפחתית מאידך. בוא נגיד שבעניין המרחב זה הצליח... (וכבעלים של אחת, אני מרשה לעצמי ללגלג עליה). ממליץ לך לבצע חיפוש - תגלה כמה שרשורים בעניין. אין בטה עם הנעה אחורית. אני לא יודע כמה בטות במצב נסיעה יש בארץ, מעריך שבודדות עד עשרות בודדות מאוד. מצרף תמונה של ה HPE שלי, מזוית מחמיאה, והמבין מבין (יוני...). שי
  13. יש כמה מומחים (בלי מרכאות) לרכב הזה, לכולם גישה למאגר חלקי חילוף מפירוק. אישית אני ממליץ על שבי, הוא עובד בעצמו על הרכב ולצידו חשמלאי (למיטב זכרוני שמו יובל) שעשה לפחות אצלי נפלאות בהיבט החשמלי. ממליץ בחום. שבי - 050-4001980 ובהזדמנות זו - חזק ואמץ לתושבי עוטף עזה, ובהצלחה לצה"ל! שי
  14. שלום מנוע הטורבו 4 צילינדר/16V המוכר מהתמה/קאפה/פיאט קופה הוחלף בסוף שנות התשעים על ידי מנוע הטורבו 5צילינדר/20V. איך המנוע החדש אל מול הישן והמוכר? מכיר כי נתוני המנוע הסטנדרטי (הספק, מומנט) נותנים עדיפות קטנה למנוע החדש, וכי נדירות החדש מקשה על מציאת חלקי חילוף. ההמלצה להחלפת מיסבי גל ארכובה כל 100,000 ק"מ רלוונטית גם אליו? איך הוא מבחינת טיפולים, אמינות? תודה. שי
  15. שתי דילמות נפתרו: 1. האונו האמיצה נסעה כמו גדולה עד הבית למרות התקלה ולמרות מז"א הסוער, מה שכן היא הזכירה לי נשכחות מימי על DR-600 בפמפום האיטי שבו נשמע רק קולו של צילינדר אחד (הפורץ) מבין הארבעה . 2. הרכב לא ימכר לפירוק, אני מתלבט האם למוכרו למי שמתכוון לתקנו או להעמידו בחצר וכהצעתו של שמר ללמוד עליו. שי
  16. שמר - רעיון בהחלט מעניין, יש לי מקום בבית לעבוד על הרכב וכלים לא חסרים, הדילמה היא האם הרכב ישרוד את הנסיעה מהמוסך (יהוד) הביתה (מושב ליד גדרה). ננסה לקבל חוו"ד המוסך לעניין. רפי - באונו שלי אין יחידת מזגן נפרדת אלא כזו המפזרת את האויר הקר דרך פתחי האוורור הרגילים. - יש המלצות בנוגע לסוחר רכבים לפירוק? בכל מקרה - תודה על העצות. שי
  17. שלום אונו 70SL, שנת 88, ישן אומנם אבל במצב לא רע בכלל. היום (בדרך למוסך לטיפול ) הופיעו רשרושים בעת לחיצה על הגז שדי מהר התגברו. חשדתי באטם סעפת פליטה או בסדק בסעפת עצמה, כך גם חשב בעל המוסך כשמסרתי את האוטו. אח"כ התקשר ועדכן שהפריצה היא מאטם הראש עצמו, רק שבמקום לפרוץ לכיוון מעברי המים הפריצה היא החוצה. המשמעות לדבריו - פתיחת ראש שתלווה בוודאות בשיפוץ ראש וכמו תמיד בעוד בלת"מים. הערכת המחיר שלו היא 2500 ש"ח לשיפוץ הראש, עוד 1500 לדברים נוספים (טיפול, גומיות ציריות, דוד עמעם). 4000 ש"ח ישביתו את האוטו. מעולם לא עשיתי את זה וכואב לי הלב עליו. המוסך המדובר הוא מוסך שמשון ביהוד, פעם ראשונה שלי אצלם אבל עשו עלי רושם טוב והם מומלצים כאן ובמועדון פיאט, כך שאני לוקח את האבחנות והמחירים שכאן כעובדות אמינות. למישהו יש רעיון יצירתי? שי
  18. זו לא אותה LX. זו שבמפגש היתה שנת 93 לפי מספר הרישוי. זו שבשרשור שנת 91. שי
  19. בצד התחבאה לה בשקט לנצ'יה תמה LX כחולה יפייפיה. למי שלא מכיר זו הגרסה בעלת האיבזור ועיצוב הפנים הזהה לתמה 8.32 בעלת מנוע הפרארי. מישהו מכיר את הבעלים? יש סיכוי שהיא למכירה? שי
  20. גם זו אמיתית, והיא לא באיטליה שי
  21. בדקתי אותה כבר אז, לפני כשלוש שנים: 1. למיטב הבנתי היא לא אבארט' אמיתית - אין מנוע אבארט', אין רדיאטור שמן וכו'. נכון שחלק מהקוסמטיקה מתאימה - מכסה מנוע למשל, אבל זה הכל. 2. כבר אז, לפני 3 שנים, מצבה היה מעבר לשיפוץ סביר, עם רקבונות עמוקים ונרחבים. 3. הבעלים לא הצליח למצוא את הרשיונות. בקיצור - בהצלחה אני לא ראיתי אצלו 2 אבארט'ים, אלא רק את זו שבתמונה. שי
  22. ואני הייתי בטוח שזו לנצ'יה והצקתי לאופיר בעניין בה"פ. כל אחר רואה את מה שהוא רוצה... שי
  23. הקאפה מאשקלון? בכל מקרה - מזל טוב ובהצלחה. ממליץ לפנות למכונאי המכיר את הדגם לאבחון ופתרון. שי
  24. זה לא אוטו שנותנים לחבר לבדוק, על הדרך. זה אוטו שבודקים היטב את היסטוריית הטיפולים שלו, לוקחים לבדיקה במכון בדיקה ומשם למוסך/מכונאי שמתמחה בדגם שיתן את חוות דעתו על האקזמפלר. אם אין היסטוריית טיפולים מסודרת - זהירות רבה! אני ממליץ על שבי לבחינת הרכב (אחרי מכון בדיקה) וכמובן לטיפול בו בהמשך. ממליץ לך להיכנס לאתר של focusnet.co.il. מופיע שם רכב זהה שנמכר ע"י סוכנות AR לפני כחודש, יתכן וזה אותו הרכב (ראה את מספר הרישוי בתמונות ותשווה), תראה באיזה מחיר הוא פורסם... יכול להיות שמדובר באותו הרכב? בכל מקרה - בהצלחה, מכונית מדהימה שגם לי תהיה יום אחד (בנוסף לתמה, לא במקומה), אבל ממליץ על זהירות רבה ברכישה. שי
×
×
  • תוכן חדש...