Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. בכלל שכחתי מהשרשור הזה, אבל כנראה שראיתי את הנולד (ההדגשה - מעכשיו). ואל תשאלו אותי מה יהיו המספרים בהגרלת הלוטו הקרובה, אני אף פעם לא זוכה ובנימה עניינית, אני מסכים לגמרי עם הגישה שכישראלים נכון שנהיה מנומסים ונחמדים כמייצגי המדינה וכדי לנסות ולשנות את התדמית. ועדיין אני עומד על דעתי וסולד מהליכה סחור סחור. אני שואל את המוכר ישירות האם ישלח לישראל, מרביתם (ארה"ב, בריטניה) משיבים בחיוב, חלקם לא משיבים כלל, ולאלו שמשיבים בשלילה, אני לא עונה ואסיים באנקדוטה עלינו לפני מספר חודשים רכשתי פריט (לא מוטורי) באי ביי ארה"ב. שאלתי את המוכר אודות עלות משלוח לארץ ונענתי ב 40$ - יקר מאוד לפריט בגודל של קרטון חלב ובמשקל של 100 גרם. מאחר ונזקקתי לפריט ולמרות מחיר המשלוח, קניתי רק כדי לגלות שהפריט נשלח אלי ממודיעין ועלות המשלוח היתה פחות מ 10 ש"ח. חוקי? לגמרי. מגעיל? גם. שי
  2. shais01

    איפה הקאץ'?

    למוכר יש רק שני פידבקים. כאשר אתה קונה, ביחוד מרחוק ובלא יכולת לבדוק את האופנוע (או כל מוצר אחד לצורך העניין) פיזית השאיפה היא למוכר בעל פידבקים רבים ככל האפשר, ואחוז פידבקים חיוביים גבוה ככל האפשר. רבים ובצדק ירתעו מרכישת פריט יקר ומסורבל להובלה ולהחזרה כמו אופנוע ממוכר לו שני פידבקים בלבד. בשל כך מחיר האופנוע עשוי להיות נמוך ממחיר אופנוע זהה לחלוטין הנמכר ע"י מוכר 'ותיק'. לרכישה ממוכר עתיר פידבקים חיוביים שני יתרונות: הוא הוכיח עצמו בעבר כמוכר אמין (גם כאן ידועים עוקצים בהם מוכרים צברו פידבקים חיוביים בעסקאות בסכומים נמוכים רק כדי לעקוץ בעסקה גדולה אחת). כל אחד יכול לפתוח יוזר חדש באי ביי ולהתחיל מחדש באם הוא מקבל פידבק שלילי, אבל למוכר ותיק זה לא כדאי, ולכן מלכתחילה הוא יעשה הכל כדי שלא להסתיר/להפתיע/לאכזב את הקונה, ובהמשך ינסה בגבולות הסביר לרצות אותו באם תתרחש תקלה. לפני מספר שנים רכשתי רביעיית סמלי 'אבארט' לגנטים של ה A-112. אחד הגיע פגום. הודעה למוכר דרך אי ביי ואחד חלופי נשלח מיידית בתוספת התנצלות, שאלתי האם לשלוח בחזרה את הסמל הפגום ונענתי בשלילה ובהתנצלות חוזרת על התקלה. כמובן שהמוכר קיבל פידבק חיובי, בגלל השירות ולמרות התקלה. שי
  3. הקפצה...
  4. תודה! שי
  5. זו הפעם הראשונה שאני רואה רכב פרטי חדש שמשווק עם מטף כיבוי אינטגרלי ועוד במקום כל כך בולט בתא הנוסעים. יכול להיות שפיאט ברזיל יודעים משהו על איכות הרכב שלהם (או שרכב המונע בביו אתנול דליק יותר?) שי
  6. שלום האם הלפ טופ המיושן הבא - קומפק Evo N620c - כשיר להריץ Win 7? מעבד פנטיום M 1400 Mhz, זיכרון RAM 256 425 Mhz מריץ כיום Win XP והפך איטי בטירוף, מעוניין לפרמט אותו ולהתקין גרסה חוקית של 7. בדקתי באתר העולמי של קומפק ולא מצאתי תשובה. תודה. שי
  7. תריץ חיפוש בפורום על צמיג ישיר ואז תחליט אם רוב הגולשים בפורום חושבים שהוא אמין. זול הוא כן. שי
  8. היה רכב מצויין! היה במשפחתי בתקופה הכי גרועה לכל רכב, בדיוק כשקיבלתי רשיון, רכב זהה לזה שבתמונה ומאותו השנתון - 1980. זה היה בשנת 87, והוא ספג ממני את כל ההתעללויות שנהג צעיר ונמרץ שלא מבין מהת*ת שלו בנהיגה יכול לחשוב עליהן. לא היה כליל השלמות מבחינת האמינות ולאור העובדה שלא היה חדש ולאור הזוועות שהעברתי אותו - שרד מצויין. מבחינת הנוחות והאיבזור הוא היה מדהים - חישמול מלא, הגה כח, מחשב דרך ומזגן מקורי - בשנת 80! דרך אגב, ה 1307 היה הדגם הקודם, זה ה 1510 - מנוע 1600. למיטב ידיעתי זהה מכאנית לסולארה שהגיעה אחריו - בתצורת סדאן. שי
  9. התעדכן מספר הנייד : 054-5329886 שי
  10. נסה להבין באיזה אופן נצבר הק"מ הנמוך. אם הרכב נסע פעם בשבוע 50 ק"מ שזו נסועה שתביא אותך לאיזור הנסועה שציינת, הנזק לדעתי קטן עד לא קיים. עיקר הנזק יגרם במשטר פעולה של הרבה התנעות למרחקים קצרים מאוד בלא שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה. אופייני לרכבים שהם מס' 2/3 במשפחה ועיקר השימוש בהם הוא להקפצת הילדים לביה"ס/חוגים/חברים, הכל בתוך אותו הישוב. רכב כזה נשחק מהר גם אם הק"מ נמוך. שי
  11. יש המלצה לבעל מקצוע שכזה? אני מתרשם שקל יותר למצוא מדען טילים בעל התמחות משנית בנוירוכירורגיה מאשר בעל מקצוע לסאן רוף. שי
  12. זה בעיקר קל אצל יבואן שמוכר הרבה רכבים 'עממיים' ומעט יוקרה. לכן קל לדלק מוטורס לתת לכל מיאטה מספר יפה, כי כל המספרים הסתמיים יושבים על אלפי מאזדה 3 או 6. לכן מרבית האלפות והלנצ'יות שתראה משנות ה 90 הן בעלות מספרים שכאלו, כי המאסות הגדולות הלכו לאונו/פונטו. ועל אותו המשקל, לקבל ב.מ.וו. עם מספר יחודי די קשה לדעתי, כי שם אין מסה של רכבים עממיים. אני בטוח שאם היית קונה גרנד צירוקי במכשירי תנועה היו מתייחסים לבקשתך בהתאם, מאחר וזו אלטו, כנראה תחושתך שהבקשה תישאר באולם התצוגה, נכונה. נסה לראות אם יש לך קשר כלשהו למישהו המועסק שם. שי
  13. שלום צינור הפליטה התנתק מהדוד האמצעי ב GTV שלי. מחפש אגזוזן יקרן, תחמן ולא מקצועי. סתם מחפש כמובן אגזוזן שהוא ההיפך מכך - מקצועי/אמין ואם אפשר (בעדיפות אחרונה) לא יקר. איזור רחובות-אשדוד, להמלצות חמות במיוחד אגיע לאיזור ת"א. שי
  14. אני בגישה של JuniorGT- לא רוצה, לא צריך. אני אפילו לא רוצה להתחיל לחשוב מדוע הוא לא רוצה לשלוח לישראל, והאם משלוח ללבנון היה נענה בחיוב מבחינתי זה בדיוק כמו לנפוש באנטליה. שי
  15. לרגל חג הפורים עדכון מחיר - 13,000 ש"ח. שי
  16. אני לא פחח ולא בן פחח אבל לדעתי פחחות סבירה לא תגמר בפחות מ 5 ספרות. תראה את השיפוץ הזה :http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247191 תבדוק עם הבעלים (אהלן יוני!) כמה עלה השיפוץ, וזה ברכב שנקודת המוצא שלו היתה הרבה יותר טובה מאצלך. תמיד אפשר למרוח חומר על החלודה ולצבוע, זה גם יראה בסדר לאיזה פרק זמן, אבל אם הכוונה היא לשפץ ולהישאר עם הרכב לאורך זמן זה יחזור מהר מאוד, ובעוצמה. שי
  17. אני מבין שיש לך הרבה סנטימנטים לרכב לאור הכוונה המשותפת שלך ושל אביך ז"ל לשפצו ביחד, אבל אני מציע לך לבדוק כמה הצעות לפחחות+צבע, לפני כניסה להוצאות נוספות. לדעתי תופתע לרעה, מאוד לרעה מהעלות. הרכב הזה רקוב מאוד. ממליץ לך לבחון את האפשרות, אם כבר, לשפץ את זו שקיבלת במתנה, מהתמונות היא נראית במצב טוב הרבה יותר. ניתן למצוא A-112 במצב טוב ובמחיר נמוך הרבה יותר ממה שיעלה לעשות פחחות סבירה לשתי אלו. ושוב, לא נכנס לסוגיות הסנטימנטליות, אם זה המניע - העלות פחות רלוונטית. בהצלחה בכל מקרה. שי
  18. לנציה תמה טורבו. מקורית לגמרי, היסטוריית טיפולים מלאה, טסט לשנה. מודל 93, יד 3, 269,500 ק"מ. שי 057-8127908 קישור למודעה ביד 2 :http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1410489
  19. מה זה נותן? יש סיבה שלאחר OK/OK בהרצה החוזרת התוצאה תהיה שונה? שי
  20. בליטה מוחשית במכסה המנוע=אבארט. ניתן לחוש/לראות מבלי להזיז את הכיסוי. שי
  21. רכשתי לפני כחודש רביעיית T1R בפנצריית 'בית עובד'. נמצאת על כביש יבנה - ת"א (המקביל לכביש אשדוד ת"א), בסמוך (כמה מפתיע ) למושב בית עובד. קיבלתי מחיר טוב מאוד ולא פחות חשוב - שירות מקצועי ומצויין. מנהל אותה בחור בשם גילי, שעובד בה גם בפועל עם אחיו. ממליץ בחום, אני כעיקרון מעדיף בתי עסק קטנים בהם הבעלים 'עובד בשטח' ולא יושב באיזה משרד ממוזג ונהנה מתהילת העבר (עת הוא היה 'עובד בשטח'...). שי
  22. מאחר וקיימת תקלה סדרתית במנועי פטרול שמאפייניה דומים למה שאתה מתאר, והתוצאה הסופית שלה היא התאבדות של המנוע, ממליץ לך בחום להתייעץ ומהר עם בעל מקצוע איכותי, ובמקביל לבצע חיפוש בג'יפולוג, יש שם כמה שרשורים מצויינים בעניין. בגדול, תקלה במערכת ה EGR מבלבלת את מחשב המנוע, שמעלה את לחץ הגדישה של הטורבו עד לאובדנו של המנוע. מאחר ולמיטב הבנתי יבואן ניסאן מתנער מהתקלה (בניגוד למשל ליבואן איסוזו שתומך ברכבים בעלי היסטוריית טיפולים מוכחת) אתה עלול למצוא את עצמך לבד, ואתה לא ממש רוצה לדעת כמה עולה מנוע לפטרול... עשה לעצמך טובה ותברר מהר ולעומק. שי
  23. מזל טוב! מוזמן ליצור קשר. שי
  24. טוב לראות ששלי לא לבד שי
×
×
  • תוכן חדש...