בקשר לטורבו אכן טעיתי. הלנציה 3000 היא V6 plus אך לא טורבו. יש לה כח משמעותי גם ככה.
בימים אלו של טרום קניה נסעתי במספר רכבים משני הסוגים
התרשמתי שהלנציה קאפה הרבה יותר נעימה מהנה שקטה ונוחה, בייחוד אם היא מטופלת היטב.
כיום אני עובד מהבית אז נקוה שאזדקק לנסוע פחות מ 2000 לחודש.
נראה לי "שווה" לבחור בלנציה.
לגבי אמינות, חלקים ועבודה, נראה לי שאינה נופלת מהאופל ואולי אף טובה ממנה.
אשמח לשמוע על מוסכים מעולים וזולים ללנציה.