Jump to content

mlml

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של mlml

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בקשר לטורבו אכן טעיתי. הלנציה 3000 היא V6 plus אך לא טורבו. יש לה כח משמעותי גם ככה. בימים אלו של טרום קניה נסעתי במספר רכבים משני הסוגים התרשמתי שהלנציה קאפה הרבה יותר נעימה מהנה שקטה ונוחה, בייחוד אם היא מטופלת היטב. כיום אני עובד מהבית אז נקוה שאזדקק לנסוע פחות מ 2000 לחודש. נראה לי "שווה" לבחור בלנציה. לגבי אמינות, חלקים ועבודה, נראה לי שאינה נופלת מהאופל ואולי אף טובה ממנה. אשמח לשמוע על מוסכים מעולים וזולים ללנציה.
  2. שלום. אני חדש בפורום. אני מעוניין ברכב לעצמי. אסע בסביבות 2000 ק"מ לחודש. תקציבי אינו גדול אך אני אוהב ליהנות. אני מתלבט בין לנציה קאפה 3000 טורבו שנת 97 לבין אופל אסטרה טורבו דיזל 2000 שנת 2002 לפי מה שהבנתי האחזקה של שתיהן עלותה שווה בערך. צריכת הדלק של הלנציה כפולה. עלות הקניה של שתי המכוניות הספציפיות לגביהן אני מתלבט - נמוכה ובערך שווה. ניסיתי כל אחת כ 20 דקות ובשתיהן נוח וכיף לנהוג. מבקש חוות דעת שתעזור לי לבחור ביניהן, וכן המלצות היכן לטפל בשתיהן הן באזור ירושלים והן באזור ת"א (ייתכן שאעבור לגור בכפר סבא).
×
×
  • תוכן חדש...