Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. א. לא התנצלתי, זו היתה ציניות, נעים להכיר. ב. אם כבר פתחנו דף חדש, בכיף גם מבחינתי. ג. קבל עצה ידידותית, הסגנון שלך לא קביל, בטח ובטח למי שבונה על הפורום כאמצעי חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים. לא יודע כמה אתה משקיע כספונסר פורום, הודעה אחת כזו מבחינתי פוסלת אותך מלהיות רלוונטי כאיש מקצוע. חבל על הכסף. שי
  2. אוכלוסיה לא נעימה? אתה רציני? לא מכיר עיר מערב אירופית עם אוירה נעימה יותר ותושבים מסבירי פנים יותר. שי
  3. היה לי רכב זהה חדש בשנת 2002 ואז זה היה יופי של אוטו, חזק אמין ואיכותי. אחרי 10 שנים ו 330,000? כנראה גרוטאה. קח בחשבון שתי נקודות: המכרז היה לרכב ממשלתי, בפועל האסטרה היתה צבאית ונטחנה כרכב צבאי במשך 10 שנים. היו לו הרבה רכבים ונשארו 4, איזה נמכרו קודם, הרעים? שיקול שלך, בהצלחה. שי
  4. אתה צודק ואני טועה. שי
  5. השאלה שלי היתה עניינית ולגיטימית. יכולת להגיב באותו סגנון ענייני. המתקפה האישית עלי רק מעידה עליך, בעצם הבחירה ובעיקר באיכותה. שי
  6. זו לא העבודה שלך? זה כאילו שצביקה ישאל כאן לגבי מכון קרבורטורים או רון ישאל לגבי מקום מומלץ לטיפול בגולף 2004 שי
  7. כמו איתי אני כארבע חודשים מסיום הבניה וגם לי יש שתי אלפות אז קח בערבון מוגבל את מה שאנחנו אומרים, מי שבוחר להחזיק שתי אלפות לא יכול להיות בן אדם שקול ורציונאלי וברצינות, איתי העלה לדעתי את כל הנקודות הנכונות. שיטת הבניה (עד מפתח, מפקח, לבד) תלויה בהמון משתנים כמו נסיונך, היכרות עם איש מקצוע מהתחום (חבר או בן משפחה), הזמן הפנוי וכו. אתה צריך להחליט לבד. קשה בימינו לתמחר בית סטנדרטי כי בניגוד לתקופה שההורים שלנו בנו בית וכל הבתים היו בערך אותו הדבר, היום השוני בגמר הוא דרמטי ומקרין מאוד על עלות הבית הכוללת. וטיפ הזהב לבני התמותה שלא נשואים לבן/בת של שרי אריסון או ביל גייט- תכנן כמה כסף יש לך לבניה כולל הכל (גינה, ריהוט, מוצרי חשמל-הכל!) ואז תכנן שהבניה תעלה לך 70% ממה שיש לך. אל תדאג, אתה תנצל את כל הסכום... אחרת תגיע למצב שהרבה בונים מגיעים אליו שהם חיים בבית בלי גינה ועם ריהוט גיפה כמה שנים טובות. שי
  8. יש תיאוריות מכאן ועד איראן לגבי סוג המים למהילת הפראפלו. מי ברז תמי 4 מים מינרליים מים רתוחים מי מזגן... לכל אחד הסבר מה יותר טוב. הפתרון הוא לקנות את המוצר המוכן לשימוש, עולה בערך אותו הדבר ופותר את כל הדילמות ואת הטעויות הפוטנציאליות במהילה. שי
  9. shais01

    אלפא 147

    תריץ חיפוש על 147 כאן באתר. בגדול, רכב שטופל במוסך מומחה עם היסטוריית טיפולים מוכחת לא אמור להיות בעייתי יותר לאחזקה מרכבים דומים. שי
  10. אתה צודק לגמרי, ואנחנו-רוכשי האיטלקיות המשומשות נהנים מכך מאוד. הבעיה היא שככה המותג ימשיך לדשדש, כי מי יקנה 159/דלתה/אפסילון חדשה בידיעה שאחרי שנתיים למכור אותה בחצי מחיר זו הצלחה גדולה? רק משוגעים לדבר ירשו לעצמם את אובדן הערך הנ"ל. ולבנות מותג רק על משוגעים לדבר זה בעייתי מאוד, מטבע הדברים הם נוטים להתמעט. שי
  11. shais01

    טילון ICM משנת 1960

    מה ההבדל בין טילון מוסטנג (יש לי כזה במצב מושלם) לבין טילון רגיל? שי
  12. ממליץ בחום להתייחס לבדיקה הזו בעירבון מאוד מוגבל: 1. הוזמנה על ידי בעל הרכב. 2. מכוני הבדיקה לא מכירים את הרכב. ממליץ עוד יותר בחום לקחת את הרכב לבדיקה באחד המוסכים המתמחים באלפא רומיאו. תקבל חוות דעת מהימנה ומקצועית לגבי מצבו בכלל וביחס לרכבים אחרים בשנתון ויותר מכך, מה צפוי לך בעתיד. שי
  13. shais01

    לנצ'יה דלתא התרשמות

    ובמטוסי נוסעים הן בקול גברי. מה המסקנה, שטייסי קרב מצייתים לנשים ואירליינרים לגברים? שי
  14. כיצד אכפו בימים ההם את מגבלת המהירות? האם השוטר נסע במקביל/מאחורי הרכב ה'דוהר' וקבע את המהירות על סמך מד המהירות שלו? שי
  15. אם אתה רוצה להיות סגור עד הסוף ממליץ לפנות ליבואן בכתב ולבקש אישור לגבי הרכב הספציפי שברצונך לקנות. לעיתים האחריות מתבטלת אם הרכב עבר תאונה קשה, הצפה או ארוע טראומטי אחר. שי
  16. זה כמו לטעון שנוקיה 2120 עדיף על גלקסי SII כי לא צריך לקנות לו מגן מסך איזה מצבר מודרני מיוצר עם פקקים היום? שי
  17. לא שירתתי בחיל הים, אבל לדעתי זה סוג של מכמורתן. שי
  18. ליבי איתך. אקדים ואומר שאולי נפלנו על 'לימון', אבל מאז שקנינו אינדסיט איטלקי למהדרין (פתח עליון) לפני כשנתיים אין לנו שקט. המכונה הישנה קרסה ומאחר וידענו שנבנה בית ונעבור למכונה עם פתח קדמי ובבית הנוכחי נכנסת רק מכונה עם פתח עליון חיפשנו מוצר עם יחס עלות/איכות סביר כפתרון זמני והחלטנו על אינדסיט. מאז הוחלפו לפחות 5 כרטיסים אלקטרוניים, מנוע, נזילות פנימיות ומה עוד. מה שבעיקר מעצבן זה השירות (ניופאן). לא מקצועי, לא זמין. בשבועיים האחרונים המכונה היתה שמישה בערך יומיים. בכל פעם קובעים עם הטכנאי, בא - מתקן - מתקלקלת אחרי שעתיים וחוזר חלילה. בסוף הגיע מנהל השירות הטכני או משהוא בסגנון, החליף (שוב...) מנוע וכרטיס, והשיא היה שאמר לאישתי שימיה של המכונה ספורים... סיוט של מכונה וסיוט של שירות. Never again. שי
  19. יהיה בסדר... לא הנעתי אותה מזה זמן, אבל למחסן בו היא נמצאת היא הגיעה בכוחות עצמה. שי
  20. אני לא מנהיג חברתי ולא מתיימר להציג חזון כזה או אחר. אני יודע מה חשוב לי ואיך אני נוהג, על מה אני מוכן להתפשר ועל מה לא. חוסר שביעות הרצון מהתהליכים שעוברת המדינה הוא עמוק ונרחב. לאן זה יוביל שי
  21. תמיד ידעתי שיש כאן חברה תומכת ומפרגנת, רק עכשיו אני מבין עד כמה. שי
  22. לדעתי לעבוד בצוות נקיון קבינה זו אחת המשרות הרווחיות ביותר בתחום התעופה קצת כמו מלצרות, שכר הבסיס פחות קריטי, הטיפים הם החשובים. כמות הגאג'טים שנשכחים בקבינה ונעלמים לבלי שוב מדהימה. דרך אגב, גם ללכת לשירותים ולהשאיר את הגאדג'ט ללא השגחה, ביחוד כשהמטוס חשוך וכולם ישנים זה רעיון רע. שי
  23. דריש ובאגירה, שוב ושוב, אין לי שום בעיה עם עם הבחירות שלכם, להיפך. אני מפרגן ברמה האישית לכל אחד שיצליח היכן שטוב לו. אתם לא צריכים להתנצל/להסביר או לתרץ. כל אחד והבחירות שלו. והבחירות שלכם טובות בדיוק כמו הבחירות שלי. כל שאני אומר (ואני מרגיש קצת כאילו אני טוחן מים כי כבר כתבתי זאת לפחות פעם אחת): אל תירקו לבאר שלי. גם אם אתם לא אוהבים אותה. אני לא יורק לשלכם. א - הבאר הזו בתקופה זו או אחרת השקתה אתכם. לא נכנס לויכוח מי תרם למי יותר, אתם לה או היא לכם. ב - הבאר הזו, תרצו או לא, נכון לעכשיו, היא בעלת משמעות רבה מאוד לקיומו של העם אליו אתם שייכים. אחי (לא ככינוי, הביולוגי) גר באוסטרליה כבר מספר שנים. היגר לשם עם אישתו ושתי בנות אחרי שמצא עצמו בארץ בסיטואציה מאוד דומה לזו שאתם מתארים - העדר אופק אישי/משפחתי. חלק מזה קשור למה שכתבתי לפרנקוס ולבחירות שאחי עשה וחלק למזל (להעדרו יותר נכון) ולמצב בארץ שהוא באמת לא קל. אין לי שום בעיה עם העובדה שהוא גר שם, ושחייו שם טובים בהרבה מאלו שהיו לו בארץ. הבעיה היחידה בעצם היא המרחק... שי
  24. אהלן יוני! יומה יגיע, אין ספק. הבעיה היא שיש גם אוטוביאנקי אבארט בקנה, וגם אופנוע ב.מ.וו. R-67 שנת 56, בוקסר שמחכה, ובונים בית... צרות טובות, בקיצור. קצת כמו הדילמה שלי בבוקר, במה ליסוע ב 166 או ב GTV... שי
  25. בכל הקטע הלא קצר הזה לא התייחסת לאמירה שלי שמדינת ישראל היא תעודת הביטוח של העם היהודי כנגד שואה שניה. כן הבהרת היטב את סדרי העדיפויות שלך. זכותך, אם כי אני לא מאמין לך. בטוח יש מעשים/עקרונות/ערכים שתעדיף למות ולא לעבור עליהם. לא צריך מוח חולני במיוחד כדי להעלות דוגמאות. ושוב, זה בסדר שאתה מעדיף לגור בצ'ילה, זה בסדר שאתה לא אוהב את מה שקרה לך/שבחרת שיקרה לך כאן. אבל תפסיק לקטר עלינו, על המדינה שלנו ועל מה שקורה כאן. רוצה לעזוב - בכיף, סע! כאן הדברים רחוקים מלהיות מושלמים, ואני מסכים שחלק מהמגמות בשנים האחרונות מאוד מטרידות, אבל אני בניגוד אליך בוחר להישאר כאן, בשל אמונותי (ואני כופר גמור). כפי שאני מפרגן לך על עזיבתך לצ'ילה, ולא מלכלך (חשבת למשל איזה סוג של גזענות יש בחברה שאתה בוחר לעבור אליה? רק בגלל שאתה יהודי ושייך לחוג חברתי מסויים אתה משודרג אוטומאטית ברמת החיים והשכר בלא קשר לכישוריך ) אל תלכלך עלינו. כבר אמרו לך לא פעם, ולא אני, שחלק לא קטן מהקשיים שנתקלת בהם נובעים מבחירות שעשית לאורך הדרך. במילים אחרות - זה לא רק אנחנו, זה גם אתה. בהצלחה (באמת!) בצ'ילה שי
×
×
  • תוכן חדש...