Jump to content
  • פיג'ו חונכת חטיבת ביצועים חדשה עםPSE 508 ספורטיבית.


    yoav911gt2
     שיתוף
    עוקבים 0

    פיג'ו משיקה חטיבת ביצועים חדשה, עם ה508 Peugeot Sport Engineered , הפיג'ו הסדרתית החזקה ביותר אי פעם.

     

    את הביצועים מספקת יחידת הנעה המשלבת מנוע בערה פנימית עם שני מנועים חשמליים, אחד לכל סרן. מנוע ה1.6 טורבו מפיק כ197 כוחות סוס, המנוע החשמלי הקדמי מפיק עוד כ109 , והאחורי מפיק 111 כ"ס. כל אלו מסתכמים לכדי הספק משולב של כ355 כוחות סוס ו53 קג"מ, המאפשרים לה לסיים את המאוץ הקלאסי למאה ב5.2 שניות ולהגיע למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. בנוסף, טוענים בפיג'ו כי תאוצת ביניים מ80  קמ"ש למאה עשרים תסתיים תוך שלוש שניות, בזכות התגובה המיידית של המנועים החשמליים. 

    הפיג'ו החדשה מאפשרת נסיעה חשמלית לחלוטין ונקייה מזיהום עד לטווח של 42 קילומטר, לפי תקן WLTP, בזכות סוללת 11.5 קילוואט. במצב זה המהירות המרבית מוגבלת ל135 קמ"ש , ועל מנת לטעון אותה תצטרכו לחכות קצת פחות משעתיים , במטען שמספק 32 אמפר. בזכות היחידה ההיברידית, נתון צריכת הדלק המרשים עומד על 223 ק"מ לליטר , לפי תקן WLTP.

    כדי לתמוך בתוספות הכוח , שודרגו מספר רכיבים בניהם בולמים מתכווננים חדשים, מסילה רחבה יותר, ברקסים מוגדלים עם ארבע בוכנות (לעומת 2 בדגם הרגיל), וכן הוחלפו הגלגלים לגלגלי סגסוגת בגודל 20" שנועלים צמיגי מישלן ספורט 4S.

    כמתחייב בסגמנט, וכדי שלא תפספסו אותה ה508PSE  מקבלת פגוש קדמי אגרסיבי יותר , ספילטר חדש ויציאות אגזוז מושחרות מאחור, שלושה צבעים הייחודיים רק לה וכמובן תגי sport engineered  במספר נקודות אסטרטגיות.  בפנים נוכל למצוא צמד מושבי אלקנטרה ספורטיביים חדשים ומערכת שמע משופרת של פוקאל.

    ה508PSE אמורה להגיע לשווקים באמצע שנה הבאה, ואחריה צפויים להגיע דגמים נוספים תחת כנפי החטיבה, כשהבאה בתור היא ה308PSE  ,גרסת ביצועים של ה308 הבאה, שמכוונת להתחרות בגולף R.  

    peugeot-508-sw-pse-2020 (4).jpg

    peugeot-508-sw-pse-2020 (1).jpg

    peugeot-508-sw-pse-2020 (2).jpg

    peugeot-508-sw-pse-2020 (3).jpg

    New Peugeot 508 Sport Engineered-2.jpg

     שיתוף

    User Feedback

    Recommended Comments

    לארוז לי סטיישן אחת, תודה רבה.

    רק מדמיין את כל החשוכים חוזרים שוב ושוב על המנטרה שצרפתיות יש כל הזמן בעיות חשמל.

    Sent from my LM-G710 using Tapatalk

    • אהבתי 1
    • משעמם 1
    • מעניין 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    יצא לי לראות את ה508 סדאן בצבע שחור בסוכנות.
    בחיים לא חשבתי שאשתוקק לרכב שחור. היא נראית פשוט מדהים בשחור, רעה, יפה, כמו משהו שיצא מסרט של באטמן.

    הסטיישן הזו... תענוג לעיניים.

    בבקשה שיש הרבה פראיירים שירכשו אותה כחדשה, אני בונה עליכם.

    עריכה אחרונה על ידי farkash7
    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הסטיישן במיוחד מרהיב, תוסיפו לזה מרחב למטען ולראש במושב האחורי וקיבלתם אוטו אידיאלי, לפחות למראה ולפרקטיות. מזכיר מאוד את דגמי הסטיישן הספורטיביים של אודי, רק קצת יותר יפה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    חבל שהסטיישן לא מגיעה לארץ. כן סטיישן זה תמיד הימור בארץ, אבל הקטגוריה הזו גם ככה מתה, ובטח שמדובר במותג צרפתי שלמרות הרנסנס בשנים האחרונות סובל מהעבר שגורם לצלילה במחירון של חלק מהדגמים ובטח בסגמנט המנהלים.
    הספורטבק לא נמכרת בכמויות, אז לא חושב שסטיישן הייתה הורסת את הסטטיסטיקה, ואולי אפילו הייתה משפרת כי מדובר בתצורה שתקסום לכמה אנשים ובטח שהיא נראית ככה.

    אם אני טועה והיא מגיעה מחילה, לא ראיתי באתר.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    חבל שהסטיישן לא מגיעה לארץ. כן סטיישן זה תמיד הימור בארץ, אבל הקטגוריה הזו גם ככה מתה, ובטח שמדובר במותג צרפתי שלמרות הרנסנס בשנים האחרונות סובל מהעבר שגורם לצלילה במחירון של חלק מהדגמים ובטח בסגמנט המנהלים.
    הספורטבק לא נמכרת בכמויות, אז לא חושב שסטיישן הייתה הורסת את הסטטיסטיקה, ואולי אפילו הייתה משפרת כי מדובר בתצורה שתקסום לכמה אנשים ובטח שהיא נראית ככה.

    אם אני טועה והיא מגיעה מחילה, לא ראיתי באתר.
    הבעיה היא בכל הקטגוריה של המשפחתית הגדולה או "מנהלים" , שהיא לא מותג יוקרה.
    הנ"ל קטגוריה בשלבי גסיסה מתקדמים , היחידה שעוד איכשהו שורדת זה הסופרב.

    Sent from my LM-G710 using Tapatalk

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ובדיוק בגלל זה לא רואה סיבה אמיתי להחלטה לייבא את הסדאן ולא את הסטיישן.
    מה שכן אני לא יבואן ואין לי מושג מה החישובים שלו. אולי הוא בכלל לא רצה לייבא את ה508 וזו הנחתה מלמעלה?
     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    בתאריך 24.9.2020 בשעה 15:17, yoav911gt2 כתב:

     כשהבאה בתור היא ה308PSE  ,גרסת ביצועים של ה308 הבאה, שמכוונת להתחרות בגולף R.  

     

    בזמנו הוציאו את ה308R(מוזמנים לחפש בגוגל\יוטיוב) שאמנם היה רכב קונספט אבל על רעיון דומה מאוד למה שמוצג ב508, וכן ברעיון הרכב אמור להתמודד מול הgolf R, וומבחינת הספק יוצא שיש לו כ200 סוסים יותר מהגולף

    עריכה אחרונה על ידי ik3
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אני גם חושב שהסטיישן נראית פשוט מעולה. אם וולוו הרימו את הכפפה והחלו לייבא גרסת סטיישן של מכונית פרמיום, אני לא רואה סיבה שלובינסקי לא יכולים להחזיר עטרה ליושנה ולחזור ולייבא דגמים אלא.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אני חושב שכעת, ביום הכיפורים, זו הזדמנות נהדרת עבור ב.מ.וו לבקש סליחה ולפטר את מי שעיצב את הm3 החדשה ולהציע ג׳וב למי שעיצב את ה508 הזו, שנראית אחת המכוניות היפות שנראו בשנים האחרונות. 

     

    • מעניין 2
    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    לפני 3 שעות, robertf כתב:

    אני גם חושב שהסטיישן נראית פשוט מעולה. אם וולוו הרימו את הכפפה והחלו לייבא גרסת סטיישן של מכונית פרמיום, אני לא רואה סיבה שלובינסקי לא יכולים להחזיר עטרה ליושנה ולחזור ולייבא דגמים אלא.

     

    וולוו מוכרים את ה-V60 במחיר יותר נמוך מגרסת הסדאן המקבילה.

    הטענה שלהם זה מחיר טוב יותר שהם הצליחו להשיג עבור הסטיישן - הסטיישן מיובאת מאירופה והסדאן מארה"ב.

     

    במצב של הפיג'ו זה לא ככה, חוץ מזה שוולוו היא מותג פרימיום, אז לה קל יותר למכור רכב באותו סגמנט.

    עריכה אחרונה על ידי itsik170
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים


    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...