Jump to content
  • פאביה דור רביעי - מקדימה עם כולן.


    yoav911gt2
     שיתוף

    לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.

    הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,

    מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.

     

    57_SKODA_FABIA_WP-1536x1024.thumb.jpg.08187c1808dc378222c40626d144bb97.jpg2050616673_NewSkodaFabia.thumb.jpg.e9005c08d82bfcee0aeb218be06d9527.jpg

     

    המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ

    (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה

    עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם

    פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.

     

    633956311_skoda-fabia-2021(4).thumb.jpg.56155849afac921bcfcd91fd88e712b1.jpgskoda-fabia-2021.thumb.jpg.93c2ca6bf6b4422b0ccf98b18880f316.jpg

     

    הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה

    מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות

    לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות

    במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,

    פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.

     

    2021-skoda-fabia.thumb.jpg.83febcecf3f5b2ed600cb8f62a5faee4.jpg950332168_skoda-fabia-2021(3).thumb.jpg.7c49b16b1886c60106069c2497afcb80.jpg

     

    היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.

    זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,

    9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.

    גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 

     

    367381037_2021-skoda-fabia(3).thumb.jpg.cf1679abac2991329a298d69f2f481f3.jpg851846983_2021-skoda-fabia(1).thumb.jpg.001bb0ef3162170f08c2618c0457c06c.jpg

     

    הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.

     

    264790625_2021-skoda-fabia(7).thumb.jpg.ce96adc9a4006499a2fe3176ccba7b18.jpg15540756_NewSkodaFabia-4.thumb.jpg.957af1eaa0ebd686f38c439b67a92c6c.jpg

     

    skoda-fabia-2021 (1).jpg

    skoda-fabia-2021 (2).jpg

    2021-skoda-fabia (2).jpg

    2021-skoda-fabia (4).jpg

    2021-skoda-fabia (5).jpg

    2021-skoda-fabia (6).jpg

    New Skoda Fabia-2.jpg

     שיתוף


    User Feedback

    Recommended Comments



    תא מטען בנפח 380 ליטר בסופר מיני זה כבר בליגה של קומפקטית האצ'בק כמו גולף, לאון ו- A3 וגדול יותר מתאי המטען של קורולה האצ'בק, פוקוס ומאזדה 3.
    נפח תא המטען של ה-i20 החדשה 352 ליטר הציב רף גבוה והפאביה עקפה אותו.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לטעמי נראת באנאלית ופשוט סקודה - יעילה.

    המידות שגדלו זה האבולוציה של כל היצרניות, מידות הפאביה הנוכחית כבר כמו גולף דור ראשון או שני (משפחתית קומפאקטית של פעם), או מרווחת כמו I25

    אני מניח שזה יגרור כמובן עליית מחירים - ובסופו של דבר כשתצא הסטיגו החדשה היא תהיה הסופר מיני (גם מבחינת הגודל)...

    ובראיה קדימה האוקטביה תהיה ה"מנהלים" וגם מבחינת המחיר היא כבר מתחילה לדגדג שם (150K לדגם המאובזר, משפחתית של פעם הייתה בטווח של עד 120K).

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    רכב משמים, נראית רע כמו אחותה הגדולה.

    משהו בקו העיצובי החדש של סקודה לטעמי פשוט לא עובד.

    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעה, llaavvii כתב:

    אני מניח שזה יגרור כמובן עליית מחירים - ובסופו של דבר כשתצא הסטיגו החדשה היא תהיה הסופר מיני (גם מבחינת הגודל)...

    ובראיה קדימה האוקטביה תהיה ה"מנהלים" וגם מבחינת המחיר היא כבר מתחילה לדגדג שם (150K לדגם המאובזר, משפחתית של פעם הייתה בטווח של עד 120K).

    יש זחילה של מחירים אצל כולם וזה נורמלי. הכל מתייקר אז גם רכבים.

    האוקטביה לא תהיה המנהלים החדשה אלא המשפחתיות פשוט גדלות. עם השנים כולנו הופכים מפונקים יותר.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 24 דקות, o.r כתב:

    רכב משמים, נראית רע כמו אחותה הגדולה.

    משהו בקו העיצובי החדש של סקודה לטעמי פשוט לא עובד.

    דווקא לגמרי סבבה, גם הגדולה, יסלח לי השם. מי שמחפש עיצוב סולידי עם נגיעה טרנדית, ימצא במותג הזה את מבוקשו. מי שרוצה רובוטריקים יצטרך ללכת מזרחה.

    • אהבתי 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעתיים, mottis כתב:

    נפח תא המטען של ה-i20 החדשה 352 ליטר הציב רף גבוה והפאביה עקפה אותו.

    הI20 לא הציבה רף.

    הקליאו במקום הראשון עם 391 ליטר.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    נראית טוב לדעתי, יותר טוב מפולו ואיביזה המקבילות. 
     
    אורך 4.1 מטר זה כמעט כמו גולף דור 4 (4.15) - רכב מקטגוריה מעל לפני 20 שנה. וזה גדול בהרבה מגולף דור ראשון.  
     
    גם בסיס גלגלים גדול משל גולף דור 4.
     
    מה שנחמד לדעת וכנראה שאין סיכוי שיגיע לארץ, זה שכל המנועים בהספק עד 100 כ"ס מוצעים רק עם תיבה ידנית, יש עדיין מנוע אטמוספרי 1.0MPI בהספק 65 או 80 כ"ס ומעליו מנוע טורבו 1.0TSI בשתי רמות הספק 95 או 110 כ"ס כאשר החלש גם כן זמין רק עם גיר ידני. 
     
    ועדיין יש רמות איבזור נמוכות וזולות שיכלו בתאוריה להימכר בארץ באיזור 80 אלף שקל אבל אני כנראה חולם... 
     
    גם אין שום אופציה להיברידי, גם לא mild וגם לא חשמלי. 
     
    דיזל ירד מההיצע של פאביה עוד בדור הקודם לפני כמה שנים. 
     
    בכל מקרה, אוטו סולידי ואלגנטי שנראה די טוב, מרווח ושימושי עם פיצ'רים נחמדים, אהבתי. 









    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    סופר מיני עם פתחי איוורור מאחורה, שקעי הטענה מאחורה, גג פנורמי ומשענת יד אחורית.

    גם בגודל של גולף דור 4 כבר. מי צריך משפחתית?

    חבל רק שהיא לא נראית דומה יותר לסקאלה.

    עריכה אחרונה על ידי Hagaix
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 13 שעות, EliC25 כתב:

    כמה מטריות צריך בפאביה אחת?

    למרות שהרעיון של מקום למטריה בדלת הוא טוב,

    לדעתי מבחינה שיווקית, לא נכון לשים על זה דגש, ההרגשה של הבנדאם היא, שכשכולם ילכו בגשם, אני ישב באוטו מוגן.

    ולא אני ילך עם מטריה ממותגת.

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    תא למטריה בדלת זה פיצ'ר שקיים בסופרב כבר מזמון דווקא נחמד שזה ירד לקטגוריה עממית. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מעבר לכל התכונות החיוביות בדגם החדש רואים שהיא מתאימה לאירופה הקרירה ולא למזרח התיכון הלוהט - 

    בחום יולי-אוגוסט הלוהט המיטריה האינטגרלית לא תסייע רבות אולם גג הזכוכית יקרין חום חממה מפנק בעוד פתחי המיזוג המעודכנים בגובה הבטן לא יצליחו לקרר את ראש הנהג המתבשל.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    נשמע שהיא יותר מאחרת ב-4 שנים מאשר מקדימה את כולם. היא עוברת רק עכשיו לפלטפורמה שכולם כבר עליה.
    מה הופך אותה ל"מקדימה" ולא למאחרת?

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    גם הצבע הנועז אשר אמור להיות מחמיא לרכב לא יכול להסתיר את השיעממון העיצובי של הרכב.

    שימושיות לא מחייבת עיצוב משעמם...

    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    יופי של רכב - בדיוק מה שאתה מצפה מסקודה - פראקטיות גבוהה וחסכון בנוצות.

     

    מעניין המחיר בארץ.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...