Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משדר FM לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו כבר משתמש במשדר FM לרכב

 

שמשדר את הנגן MP3 לרדיו ושומעים בכל האוטו?

 

האם זה שווה משהו בכלל? איכותי?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

כמו שקודמי אמרו פה רדיו דיסק לאוטו יהייה טוב יותר בהרבה .

 

המוצר הנ"ל גרוע במיוחד,

לא שומעים ממש טוב ,וזה לא משנה אם המוצר שווה 50 או 300 המוצר לא טוב נקודה.

פורסם

דווקא לא , אני זוכר בזמינו היה לי את המכשיר הנ"ל ,

 

וכשהיינו מתאספים עם החברה בפארק והיו עושים על האש - המכשיר היה מחובר

למערכת שלי , וכל החברים ומי שהיה נמצא באותו זמן בפארק - היו שמים את התחנה שאינ שידרתי באותו רגע מהרכב שלי , ואז הפארק היה נהפך למסיבה אחת גדולה ...

פורסם

המוצר הוא גרוע גרוע גרוע!!!!!!

 

כבר כתבתי על זה בעבר.

ניסיתי שניים כאלה שנחשבים טובים, אחד שחבר הביא מארה"ב שעלה 40$, השני של חברת BELKIN אם אני לא טועה מחירו כ 80$ בארץ(לא בטוח אם זה מחיר לחנות או לצרכן). שניהם היו גרועים ביותר ולא שווים אפילו שקל. אני יגיד אפילו יותר מזה, עדיף לא לשמוע מוסיקה באוטו בכלל.

 

אתה יכול לבדוק את זה אפילו בלי המכשיר בצורה פשוטה: שב באוטו ותנסה למצוא את התחנה הכי שקטה שיש ממש כמה שפחות רעשים, תראה כמה זמן באמת השקט נשמר, עכשיו תשאר על התדר הזה ותעשה סיבוב עם האוטו כל הפרעה שתהיה לשקט זו הפרעה שתהיה לך כשתשמע מוסיקה.

 

כל מה שכתבתי זה מניסיון ואם מישהו חולק עליי רק מניסיון אני רוצה לשמוע את זה.

 

אל תגידו לי שהשתמשתם בזה בחו"ל וזה עובד טוב את זה אני יודע בארץ יש בעיה.

פורסם

קניתי באול-בייל את הדגם הכי פשוט ב-50 ש"ח, לא צפיתי לגדולות והתתוצאה בהחלט סבירה (אני לא שומע מוזיקה, אלא ממל כך שהאיכות לא מאד חשובה לי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...