Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת תושבות מנוע למאזדה 6 2007 מנוע 2.0


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Moshe c,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 3.6.2024 בשעה 20:01, BassDriver כתב:

ניתקת המצבר אחרי?
נחוץ לצורך כיול

כמובן, מיד לאחר מכן הנעתי את הרכב נתתי לו לעמוד בסרק עד שהמנוע התחמם כדי שילמד מחדש את המצערת.

לפני 23 שעות, Moshe c כתב:

כמות פיח לא סבירה. כדאי לנסות לברר מה הסיבה ולטפל בה. 

מציע שלא תחליף ישר את שלושת התושבות. חבל להשקיע כסף וזמן עבודה בהחלפת תושבות שיכולות להחזיק יפה 3 שנים בערך.

תתחיל בתושבת המנוע, היא זו שלדעתי פחות מוצלחת בתחליפי. 

 

הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זאת העובדה שלרכב הזה יש בסהכ 102 אלף קמ והוא בן 17.
לדעתי כל פעם שנסעו ברכב הוא בטח לא הספיק להתחמם והנסיעות היו קצרות.. מיותר להגיד שאפילו לא לחצו על הרכב הזה קצת מידי פעם לשחרר פיח מיותר.
אתחיל בתושבת המנוע ההידראולית, באמת שהיא כנראה תביא לשינוי הכי דרסטי.
 

עריכה אחרונה על ידי eden-h
פורסם (נערך)

עדכון קליל - 
החלפתי גם פלאגים היום והם ככל הנראה המקוריים שבאו עם הרכב לפני 17 שנה. למען האמת שנראה ממש בסדר.

IMG_9525.thumb.JPG.f6eea6bd357bc857b71137d9623ce8af.JPG

חדש ליד הישן - 
image.thumb.jpeg.1b84b4cdd066db2fc0de224ab9481ab3.jpeg

לאחר ניקוי המצערת וטיפול + פלאגים הרכב באמת רועד משמעותית פחות ברמה שממש נוח להיות ברכב.
כן זה לא מושלם כי התושבות לא מקוריות אבל מספיק טוב לי :)
הרכב גם עבר היום טסט בהצלחה ללא שום ליקויים(רק ההתעסקות של האישור בלמים מעצבן.)
חג שמייח :) 

עריכה אחרונה על ידי eden-h
פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, eden-h כתב:

החלפתי גם פלאגים היום והם ככל הנראה המקוריים שבאו עם הרכב לפני 17 שנה. למען האמת שנראה ממש בסדר

לא מאמין שאלו הפלאגים המקוריים מלפני 17 שנה, זה נראה פלאגים כמעט חדשים שלא היו בשימוש בכלל.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם
בתאריך 3.6.2024 בשעה 20:01, BassDriver כתב:

ניתקת המצבר אחרי?
נחוץ לצורך כיול

אם זה מצערת מכנית, יש משמעות לניתוק כבל מצבר?

אצלי עשיתי ניקוי לא מזמן(רכב 2002, ולא היה קרוב כמות לכלוך כזאת). בלי ניתוק מצבר. רק לתת לרכב לעבוד בסרק 15 דקות.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 49 דקות, לירון .ה. כתב:

אם זה מצערת מכנית, יש משמעות לניתוק כבל מצבר?

אצלי עשיתי ניקוי לא מזמן(רכב 2002, ולא היה קרוב כמות לכלוך כזאת). בלי ניתוק מצבר. רק לתת לרכב לעבוד בסרק 15 דקות.

זו מצערת אלקטרונית. 

פורסם (נערך)
בתאריך 11.6.2024 בשעה 16:07, Camaro 92 כתב:

לא מאמין שאלו הפלאגים המקוריים מלפני 17 שנה, זה נראה פלאגים כמעט חדשים שלא היו בשימוש בכלל.

יכול להיות, 
אני אומר את זה כי בהיסטורית הטיפולים לא נתקלתי בהחלפת הפלאגים(הרכב טופל במורשה במשך כל חייו).

עריכה אחרונה על ידי eden-h
פורסם (נערך)

קילומטראז' כזה על פני שנים רבות, בתוספת כמות הפיח שהתגלתה במצערת, יתכן ומעידים על נסיעות קצרות מרובות.
ולכן גם אם אירידיום שאמורים להחזיק 120,000, מומלץ להחליף. למקורי בלבד/OEM שזהה למקורי כגון NJKאו DENSO, ולהקפיד על מק"ט רצוי.
הרכב לא מנוע הזרקה ישירה - אולי כדאי לנקות סעפת יניקה/שסתומים ע"י אינפוזיה ע"י איש מקצוע. תוסף פחות מומלץ כי עשוי לסחוף מזהמים ממערכת הדלק למנוע. שאלה - הוחלף ברכב המסנן דלק?
מצרף משטר טיפולים לרכבך מהספר רכב.

טיפולים מזדה.jpg

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
פורסם
לפני 4 שעות, Camaro 92 כתב:

אתה יד ראשונה? יש לך את היסטורית הטיפולים מהיום הראשון של הרכב על הכביש?

לא, אבל יש לי תיעוד מלא מידיים קודמות..

 

לפני 3 שעות, BassDriver כתב:

קילומטראז' כזה על פני שנים רבות, בתוספת כמות הפיח שהתגלתה במצערת, יתכן ומעידים על נסיעות קצרות מרובות.
ולכן גם אם אירידיום שאמורים להחזיק 120,000, מומלץ להחליף. למקורי בלבד/OEM שזהה למקורי כגון NJKאו DENSO, ולהקפיד על מק"ט רצוי.
 שאלה - הוחלף ברכב המסנן דלק?

הרכב אכן שומש לנסיעות קצרות בעיקר בתוך העיר, ספק אם התחמם אפילו בנסיעות האלה.
כמו שאתה רואה בתמונות הפלאגים שאליהם החלפתי הם המקט הזהה למה שיצא וגם אותה חברה כמובן.
ברכב לא הוחלף המסנן דלק מעולם.

פורסם

הייתי שוקל להחליף את המסנן דלק ללא קשר לתקלה המדוברת - במשטר טיפולים של היצרן רצוי להחליף. 17 שנה - עשה את שלו.

האם הרעידות הן רק בסרק?
במידה וכן - האם מורגשות יותר כשידית ההילוכים ב D, ופחות ב N?
במידה ומורגש יותר ב D - זה מאפיין של הדגם הזה. היה לי כזה בדיוק, ולא עזר שום דבר.

×
×
  • תוכן חדש...