Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. רכב שמשמש כמחסן ונוסע לעיתים רחוקות מאוד. חבל לשלם ביטוח מלא אבל לא מצאתי ביטוח לפי קילומטרים משתלם מלבד חיסכון של כמה אחוזים.

 

מה הדרך הכי חכמה לבטח רכב כזה? חשוב שיהיה גם מקיף לגניבה. תודה

פורסם

מקווה שאתה מתכוון ביטוח נגד גניבת האוטו ולא התכולה, היא לא מכוסה בביטוח רכב.

אם התכולה שווה הרבה תבדוק אצל סוכן אם ניתן לבטח בביטוח רכוש.

פורסם

רכב שמצדיק ביטוח מקיף ומשמש מחסן לאורך זמן עדיף למכור, ולקנות

רכב ישן שיבוטח רק חובה וצד ג' ויהיה מחסן זול..

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם

ביטוח מקיף לא ייצא זול.

עדיף לאבטח את הרכב היטב נגד גניבה: מנעול הגה + סנדל + שרשרת ועיגול בטון. ייצא לך הכי זול.

אני מניח כי אתה לא מתכוין לתכולת הרכב/מחסן.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 5 שעות, Ron Poh כתב:

אני מבוטח בהראל סוויץ, ביטוח לפי קילומטרים של נסועה.

משמעותית זול לפי ביטוח "רגיל".

 

אפשר לשאול כמה אתה משלם בערך? הבנתי שהמחיר מחושב על פי עלות הבסיס ומתווספים אליו כמות הקילומטרים

 

לפני 4 שעות, chezik כתב:

מקווה שאתה מתכוון ביטוח נגד גניבת האוטו ולא התכולה, היא לא מכוסה בביטוח רכב.

אם התכולה שווה הרבה תבדוק אצל סוכן אם ניתן לבטח בביטוח רכוש.

 

לפני 4 שעות, ליבמן כתב:

רכב שמצדיק ביטוח מקיף ומשמש מחסן לאורך זמן עדיף למכור, ולקנות

רכב ישן שיבוטח רק חובה וצד ג' ויהיה מחסן זול..

 

לפני שעתיים, tinoki כתב:

ביטוח מקיף לא ייצא זול.

עדיף לאבטח את הרכב היטב נגד גניבה: מנעול הגה + סנדל + שרשרת ועיגול בטון. ייצא לך הכי זול.

אני מניח כי אתה לא מתכוין לתכולת הרכב/מחסן.

 

כן התכוונתי לביטוח על הרכב בלבד. הוא שווה כ25k. מכירים עוד אפשרויות מלבד הראל סוויץ?

פורסם

כמה אני משלם לא רלוונטי, הרכב שלי מחירו מעל 150,000.

 

אני נוסע כ 1,400 ק"מ בשנה.

הביטוח מקיף יצא לי שליש בלבד לעומת ביטוח בליברה שגם הוא היה זול בגלל חבילה למי שנוסע פחות או עד 5,000 ק"מ בשנה.

פורסם
לפני 56 דקות, נמרודאורן כתב:

כן התכוונתי לביטוח על הרכב בלבד. הוא שווה כ25k. מכירים עוד אפשרויות מלבד הראל סוויץ?

רכב של 25K, אם הוא לא דגם פופולארי במיוחד אין סיבה שייגנב, לא מכיר הרבה אנשים שעושים מקיף על רכב בשווי כזה

בפרט אם הוא משמש כמחסן זה גם מרחיק גנבים, המקסימום הוא שיגנבו חלקים (גלגלים, ממיר..) וזה בכל מקרה לא מכוסה בביטוח

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...