Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרימי שמשות וגג - אאוטלנדר 2022


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, Buki כתב:

אולי בטסלה יש פיצ'ר שאם יש מישהו בפנים היא לא תינעל ולא תסגור חלונות. אז מותר להם להרים אוטמטית בנעליה

אכן יש, אז יכול להיות שאתה צודק.

פורסם
לפני 5 שעות, Paprika-Metuka כתב:

תמורת תוספת של 550 שח התקינו לי עם מסירת הרכב.
חברת ההתקנות היא גיל קאר.

 

התקשרתי אליהם ודורשים מעל אלף שקל....

פורסם

אז אני מניח שמדובר על רמת גימור intence?
באינסטייל ומעלה המחיר הוא 550 לפי מה שאני יודע.

בכל אופן, תתקשר לסוכנות ממנה קנית את הרכב אולי יוכלו לתת לך את המחיר של רכב לפני מסירה.

פורסם
לפני 7 דקות, Paprika-Metuka כתב:

אז אני מניח שמדובר על רמת גימור intence?
באינסטייל ומעלה המחיר הוא 550 לפי מה שאני יודע.

בכל אופן, תתקשר לסוכנות ממנה קנית את הרכב אולי יוכלו לתת לך את המחיר של רכב לפני מסירה.

לא, קניתי לאקשרי 4X4

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מנסיוני רב השנים בפורום הגעתי למסקנה שככל שנוגעים ברכב, כך ייטב. באאוטלנדר החדש שלי לא התקינו מובילאיי, לא מרים שמשות, ולא מערכת שמע.

 

אז נכון שבאאוטלנדר הקודם הייתי רגיל להרמת שמשות אוטומטית וזה קצת הפריע לי בהתחלה, עכשיו כבר התרגלתי. בכל מקרה הרכב בדרך כלל ממוזג והחלונות סגורים. הכל כבר אוטומטי ברכב, אז משהו אחד יהיה ידני...

 

הדבר היחיד שהייתי חייב להתקין זה מצלמת דרך, לצורך הענין הרימו כמה פלסטיקים, וגם החלפתי את תאורת הפנים ללבנה, היה מזעזע לראות את ההתקנה של זה, כי המתקין מעט הסתבך. 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מדובר על רגולציה של רכבים חדשים בארה"ב, אנחנו מקבלים טסלות מסין וגרמניה ברגולציה אירופית. היום טסלה בכל מקרה עושה התאמות תוכנה לכל מדינה. אנחנו לדוגמה קיבלנו שבחודשי החורף האורות האחוריים של הרכב נדלקים בצורה אוטומטית, בשעות היום, במקביל לאורות דרך הקדמיים כדי שלא תצטרך להדליק אורות רכב ידנית כדי לעמוד בדרישות החוק בארץ של הדלקת אורות ביום.

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 16.9.2022 בשעה 17:26, Buki כתב:

בוא נגיד שטסלה זה לא רכב סטנדרטי מייצג, אני אשמח לעוד דוגמאות

יש גם בג'ילי, הרכב ננעל והחלונות נסגרים כשמתרחקים מהרכב.

ניתן לבטל מהמערכת ברכב

  • מעניין 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני שעה, Uri-G כתב:

מדובר על רגולציה של רכבים חדשים בארה"ב

אני ראיתי שזו ידיעה מארה"ב.

סה"כ שמתי את זה לחיזוק הטענה שלי בשירשור, כשאמרתי שיצרני מכוניות לא מאפשרים הרמת חלונות אוטומטית בנעילה לא כי לא בא להם אלא מטעמי רגולציה.

 

ברור שזה לא אחיד בכל השווקים אבל הנה עובדה, בשוק מסויים דרשו מטסלה לבטל את זה ואצל יצרנים אחרים זה היה מבוטל עוד מקודם. 

 

 

פורסם

אם זו דרישה חדשה, לא נראה לי שהם יכולים לחייב את טסלה לעדכן רכבים אחורה. זה מקביל ללדרוש מכל היצרנים לבצע ריקול לכל הרכבים שהם כבר מכרו עם הפיצ'ר ולבטל אותו במוסך.

פורסם
לפני 47 דקות, Uri-G כתב:

מקביל ללדרוש מכל היצרנים לבצע ריקול לכל הרכבים שהם כבר מכרו עם הפיצ'ר ולבטל אותו במוסך.

אני שאלתי את השאלה הזו בפורום המון פעמים, לאורך הרבה שנים שאני כותב כאן.

 

לא היה בעל רכב אחד מהעשור האחרון שציין בפירוש שיש לו הרמת חלונות בנעילה בלחיצה אחת והוא יודע בוודאות שזו לא התקנה מקומית של מרימי שמשות. 

 

ממך שמעתי פעם ראשונה שיש את זה בטסלה, אחרי זה ראיתי שטסלה נדרשים לפחות בארה"ב לבטל את זה בגלל תקנות רגולציה, עכשיו שמעתי שיש את זה גם בג'ילי.

 

אני מניח  שהתקנה הזו קיימת בתקינה האירופאית והאמריקאית כבר לא מעט שנים, טסלה היו חריגים וכעת נדרשו ליישר קו. 

 

כמובן שאם יש מישהו שיש לו רכב אחר עם הרמת שמשות מקורית מהיצרן והוא בטוח במיליון אחוז שזה לא התקנה מקומית, מוזמן לכתוב כאן.

הרמה בלחיצה ארוכה על השלט לא נחשבת לצורך הדיון כי זה קיים אצל הרבה יצרנים.

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...