Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוורר תקול בקאדי בת שנתיים ושבועיים והתנהלות מול צ'מפיון


jbi
שימו לב! השרשור הזה בן 1062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום וברכה.

 

יש לי אח נכה מרותק לכסא גלגלים, ההורים מחזיקים ברכב מסוג פולקסווגן קאדי מקסי עם כבש נפתח בת שנתיים.

לפני כמה ימים נדלקה נורת תקלה במנוע, אבי עצר בצד הרכב, כיבה את הרכב והמתין מס' דקות והנורה לא חזרה, לאחר יומיים שוב הנורה שוב חזרה עם תוספת של נורה של חוסר שמן, הרכב עבר טיפול לפני כחודש כך שלא אמור להיות חוסר...

אבי לקח את הרכב למוסך "המכונית" בירושלים, מוסך מורשה בו הוא כבר מטפל מספר שנים (היה לפני כן עוד קאדי...)

מוסך המכונית טוען שהוא כבר אינו מורשה מבחינת היבואן לטפל במסחריות במסגרת האחריות, והמליץלשלוח לנירגד.

האוטו נשלח ל"נירגד", בנירגד אפיינו שהמאוורר הלך, לא אמרו כלום לגבי החוסר שמן,  אבי ניסה לשוחח איתםלגבי עלות התיקון שהלא עברו סה"כ שבועיים מתום האחריות, אולם אין עם מי לדבר...

 

כמו כן יש תקלה במנעול של הדלת הזזה, אולם זה לא נושא שאלתי.

 

השאלה, האם יש דרך כלשהיא לפנות ליבואן שישא בעלות התיקון? לא נראה לי שמאורר אמור ללכת ברכב בן שנתיים... אני חושש גם מהחוסר שמן, אולי יש נזק למנוע? 

האם מישהוא התנהל כאן מולם בעבר בנושאים דומים והצליח לחלץ מהם את עלות התיקון?

האם לתקן בינתיים את הרכב בנירגד או לשלוח את הרכב למוסך רון? אני חושש שאם אשלח למוסך רון בודאי צ'מפיון לא יסכימו לשאת בעלות התיקון..

 

מצרף לכם את הצעת המחיר של ניר גד, מתנצל על האיכות הגרועה.

WhatsApp Image 2021-05-27 at 15.38.51.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי יותר מודאג מהחוסר שמן. אם קיים.

בדקת בעצמך שלא חסר שמן מנוע?

באיזה מוסך הרכב עבר טיפול? מוסך מורשה של היבואן?

 

האם יש להם תיעוד לגבי התקלה במנעול הדלת?

תנסה לשלוח מייל למחלקת שרות הלקוחות של צימפיון לגבי כל התקלות, ומקווה בשבילך שזה יסתדר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב טופל אצל היבואן.

יש תיעוד הצעת מחיר לגבי המנעול בדלת, ככל שזכור לי כבר היתה תקלה בעבר במנעול.

אבי הוסיף קצת שמן והנורה של החוסר שמן כבתה אבל זה בהחלט מטריד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגמרה האחריות אין מה לעשות אף אחד לא חייב לך שום דבר, גם אם עברה דקה אחת.

מרגע תום תקופת האחריות כל תיקון יהיה בתשלום.

יש עניין של רצון טוב (אבל לא מחייב שיסכימו) פנה במכתב לשירות הלקוחות של היבואן במטרה להשתתפות בעלות התיקון במסגרת "רצון טוב" ואולי יאשרו לך תיקון בחינם או השתתפות בעלות התיקון מי יודע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי החוק היבש זה ברור שהם לא מחויבים, אבל יבואן שממילא נותן שנת אחריות פחות מרוב היבואנים מותר לו לבוא לקראת לקוחותיו, כנראה שזה לא ממש מדגדג להם.

סתם לשם השוואה, חבר טוב עם ניסאן אקסטרייל עם תקלה כזו בדיוק שקרתה 3.5 שנים לאחר רכישת הרכב, היבואן ספג את עלות החלק ו 50% מעלות העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנני נגדך חלילה, רק מבהיר לך שמבחינת היבואן אף לא חייב לך שום דבר, והלוואי שיבואו לקראתך.

פנה במכתב ליבואן כמו שהצעתי לך ומי יודע מה יהיה.

פשוט הסיפור שלך בתגובה הראשונה היה מעט לא נחמד עם פרסום שמות המוסכים והצעת המחיר.

כמו כל מוצר אחר כאשר פג תוקף האחריות אין מה לעשות.

במידה ובקשתך תידחה, תשקול לפנות למוסך אחר לא מורשה יבואן בניסיון להוזיל עלויות, לא חסר המלצות על מוסכים אחרים עם שירות ואיכות עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה לא היה מובן ב 100%, אז אסביר שוב,  אין לי שום טענה כלפי המוסכים ולכן לא מצאתי לנכון להשמיט את שמם, מוסך המכונית טיפל בי באופן מצוין ב 7 שנים האחרונות, כרגע מסיבות בירוקרטיות הוא לא מורשה לממש את האחריות של צ'מפיון, את נירגד אינני מכיר ואין לי עליהם שום טענה, הנושא היה היבואן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שהיבואן לא חייב לך כלום, with that being said כשכל היבואנים נותנים אחריות של 3-10 שנים על המוצר שלהם, ברור לך שהיבואן או היצרן הנ"ל לא באמת מאמינים במוצר שלהם.

הדרך היחידה לשנות את המצב הוא להצביע ברגלים. כל עוד זה לא קורה אנשים ימשיכו לשלם על תקלות שלא אמורות להתרחש אחרי שנתים... וגם לא אחרי עשר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...