Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגוון כלים של בטה שרכשתי בערך לפני 25 שנה. 
לא מזמן פתחתי ארגז כלים שלא השתמשו בו כמה שנים ומצאתי את סט מברגים במצב "מתקלף"!.

כל הסט מברגים, הידיות פלסטיק שלהם פשוט התחילו להתפורר, בתמונה רואים את אלו שמצבם הכי גרוע.

מעולם לא נתקלתי בכזה דבר, בשום מברג ויש לי כלים מלפני 30 שנה שהיו בשימוש מאוד אינטנסיבי ועדין מצבם תקין. 

 

מה יכול להיות שגרם לזה? 

 

נ.ב מענין אם יש אחריות לכל החיים...

 

1819709506_beta-.thumb.jpg.c04ee52b1ab6a341ff18e73e4e87cd15.jpg

 

  • מבאס 1
פורסם

שמיר הוא היבואן של BETA וממנו גם קניתי את הכלים לפני הרבה זמן. 

ננסה, בכל מקרה, גם מברגים הכי פשוטים ישנים שיש לי,  חוץ מפגמים קוסמטיים מעבודה, עדיין שמישים. 

שמע, זה כלים מקצועיים למקצוענים ולא סתם כלים שקונים בהום סנטר, מאכזב. 

פורסם (נערך)

זה המחיר של ארגונומיה כאשר משלבים ידיות מחומר קשה עם חומרים רכים ונעימים. קשה מאוד לתכנן את החומר כך שיחזיק חומרים תוקפניים שיש בסביבה (סבוני מוסכים, שמנים, גריזים, שמנים הידראוליים, נוזל בלם...) אחרי כל כך הרבה שנים. 

אין מה להשוות לעמידות של פוליקרבונט נקי, ניילון, בקליט ופוליאתילן/פרופילן פשוטים ומוכחים.

 

נשמח להתעדכן! בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
פורסם

האמת שהפלסטיק השחור מסביב הוא לא חומר רך.

באותו ארגז כלים אוחסנו גם שני מברגים של אירזולה (מכיר את מותג?) יותר ישנים מה BETA, עם ידית בעלת חומר רך והם עדיין כמו חדשים. 

×
×
  • תוכן חדש...